-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #183430 üzenetére
Hú tényleg, erre a trükkre vártam! ...össze-vissza jelölget nekem ki, hol linket hozott, hol meg csak szöveget, de most már megy!
#183429INTELligent
#183428f4lcon
#1834266030D...gyakorlom."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz gabro0 #184384 üzenetére
én most vettem egy 17cm-es pumpát...ülés alatti nyeregtáskába éppen befér a belső és az egy darab gumileszedő mellé. Ha nem viszek kaját akkor hátsó zsebben is lazán elfér mindez, nem nehéz....olyankor nyeregtáskát sem viszek
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #184969 üzenetére
Motherfuckerezik az átjárón átkelő gyalogosoknak. 🤨
peterkeT... nekem míg volt fontosnak tartottam, hogy ne kelljen fogást váltani egy csengetésért Most cuppogok azt mindenki meg hallja, ember, állat. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz gabro0 #185295 üzenetére
készült a Giant gyöngyösi gyárába karbon vázgyártó üzem? nehezemre esik elhinni, mert a karbon vázgyártást nagyon nehéz automatizálni, azaz nagyon kézimunka igényes történet, biztosan nem tudnak a göngyösi jóasszonyok a sor mellett versenyre kelni a kizsigerelt alulfizetett kínai gyerekmunkásokkal
illetve a Giant nem hiszem, hogy Toray karbont használna, szerintem van sajátjukszerk: a bikemag cikkben azt is írták, hogy 2019 harmadik negyedévére lesz gyártás, de addigra az épületet sem sikerült felépíteni. a gyártás az előszériával úgy tudom pont egy évvel később indult el. ezek után a 2023-as céldátum is optimistának tűnik - és az is inkább robotizált alu hegesztést jelenthet.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ivana
Ármester
válasz gabro0 #185378 üzenetére
Okok csak azért írtam, hogy ezzel ne foglalkozz sokat. Ne méregesd, 5 forint egy golyó vagy max. 10. Golyót szinte mindig cserélek. Ha nem megy akkor komplett kerék ahsználtan, az nem olyan drága.
Olyan, hogy csak kilazult nem nagyon van, főleg nem ilyen olcsó agynál.
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz gabro0 #186626 üzenetére
alap dolog! egy szinten túl már nem lehet máshogy könnyíteni
ezen is ki van vágva a sram váltókar, és épp hogy 4kg felett van#186632 INTELligent vedd ki, nézd meg. de nem túl valószínű hogy a csapágy lenne koszos.
pedál, vagy stopli nem lehet amitől a hang jön?[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #186626 üzenetére
Nekem is volt a 80as évek végén olyan fúrkált fékkarom... mert akkor a váltó még az alsó csövön figyelt.
Zolowrc... mit pakoltál a kőre , derékfűződet?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz gabro0 #186988 üzenetére
Szerintem be is írhatod, hol volt ilyen tapasztalat.
peterkeT: azért, mert te nem fogadod el a létjogosultságát terepen, ahol egyébként nem is nagyon jársz, attól még lehet jó. De próbáld ki: állj térden, egyenesen, majd dőlj előre csukott szemmel és támaszkodj meg. Nézd meg mekkora a távolság a két tenyered széle között. Közelebb lesz a 72 cm-hez, mint a 42-höz. Alapesetben ekkora kormány kell.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz gabro0 #187111 üzenetére
Egyelőre nagyon jól. Felraktam tölteni, majd amikor levettem akkor a vonalkák alapján 3/4-ig volt töltve. Elmentünk tekerni egy közel 3 órás kört kb 4 fokban, és utána ugyanannyit jelzett az akksi. Igazából a világítós esti tekeréseknél lesz kérdés, mit tud.
Emlékszem, hogy linkelted korábban is ezt a megoldást, de magamtól nem vállaltam volna be, illetve ismerős sincs, aki megcsinálja. Meg ez egy kültéri cucc, ami kapni fogja a vizet, sőt lehet, hogy 3-4 órát megy szakadó esőben, így a vízállóságnak meg kell maradnia. Most elvileg megvan, de a 6 hónap garancia alatt ez ki fog derülni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gabro0 #188727 üzenetére
Természetesen gondolkodtam, sőt, már elég régóta úgy gondolom, hogy a mai modern csúcs gépek bőven meghaladták a bovdenes váltást. 12 sebesség esetén a legkisebb bovden szorulás is váltás problémát fog okozni, épp ezért remek dolog a vezeték nélküli váltó. Csak ugye ez a Sram esetében egy csúcs szettet jelent, ahol egy hátsó váltó több mint 200 ezer ft és ezért lassan terjed monti vonalon. Én is úgy voltam vele, hogy ha problémás lesz a XT váltó, azonnal cserélem, de egyelőre jónak tűnik. Viszont minap szembe jött velem ez: [kép] Szerintem ez már sokakat el fog gondolkodtatni.
#188731 Hasaggymeg Próbáld ki kikapcsolva is, azért érezhetően puhább a váltás. Illetve állványon tekerd meg a hajtást kikapcsolt és bekapcsolt kuplunggal. A felső nagy tányérokon már érzed a hajtóművön is, hogy bekapcsolt rugófeszítővel nehezebb forgatni a hajtóművet, mert annyira feszül a lánc. Valamilyen szinten ez minden 12-es váltás esetén megvan, de Sram-nál én ezt ennyire nem érzem, a váltókar is könnyebben működik, pontos a váltás és ott is feszíti amennyire kell. Összességében nem rossz a Shimano XT, jól működik, nem érzem azt, hogy azonnal cserélni kéne, mert mint írtam, simán hozza a Sram váltás minőségét, ami jó, de azért nekem még mindig inkább a Sram tetszik jobban.
-
őstag
válasz gabro0 #189909 üzenetére
korábban ezek 2-6 hónap voltak, szóval minden nagyjából 10-14 hónap csúszásban van
teljesen mindegy, hogy ez most váltó (és azt ki gyártja) gumi vagy nyereg.
a suezi buli van akinél (kerékpár gyártó) egy hét leállást, van akinél egy hónap leállást eredményez például pluszban az amúgy is sz.r helyzetre[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz gabro0 #190749 üzenetére
ez nem egysebis lánc? nekem olyanon volt hasonló, ott igen, hajlítani kellet kicsit a láncot, de erőltetni nem kellett a csavarhúzóval, úgy emlékszm, szerintem attól tönkremehet,ha lenyúzod peremet, ahol akaszkodik a csap vége. tehát elsősorban csak hajlítás kell.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz gabro0 #190843 üzenetére
Nekem is most kellett láncot tisztítanom. Gondolkodtam, h leszedem, de a petróleum beszerzése, majd kidobása is körülményesnek tűnt, elengedtem.
Egy kis köröm tisztító kefével kinyomkodtam fölülről a beragadt koszt a szemek közül.
Létezik profi kefe is, de nem találtam meg
De meglett a lántisztító spré (Holmenkol Sport Clean, de kapható sok fajta zsírtalanító), amit még sosem használtam. A fejére rámegy egy pici cső.
Egy paptörlőt a lánc mögé tartva befújkodtam. Kesztyűben gyorsan át lehet törölgetni a papírral. Szép lett. Igaz nem szokott túl koszos lenni. Pár tekerés után karban van tartva.Láncolajat cseréltem, emiatt tisztítottam meg alaposabban.
Rohloff= tök jó, de eléggé vonzza a koszt.
Muc-Off Dry Lube= nagyon híg, lecsöpög felrakáskor, pár órás tekerés után újra kellene rakni. Nem vált be. Jó a kosz tényleg nem ragadt bele annyira, az ok.
Holmenkol Performance Lube= Ezt próbálaom majd még ki. Portaszító elvileg.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #192551 üzenetére
Sz@r nehéz szelep.
6030D...úgy megütötte (vagy ahogy a székely mondja, megütte) fejét, hogy egyből megtanult bunny hopp-ozni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #192959 üzenetére
Ez tényleg drága. 😕
CragON...amint az a tolvajkergetők videóiból is kiderült, kis hazánkban a neheze még csak a kerékpár megtalálása után jön.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
senior tag
válasz gabro0 #192959 üzenetére
[link] itt azt írják a cikk végén lévő kérdezz-felelek részben, hogy az első villa szárai karbonból vannak, és láttam is valahol olyan képet, ahol a villa belső felén látszott.
Ha moddolni akarod, a Hyde Race jobb választás, olcsóbb, és a váz / villa azonosnak tűnik.
a drágaság egy dolog, de kapni sem lehet
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #193449 üzenetére
Jó esetben van egy íve az ember fia napjának, így a délután már a leszálló ág melyben nem csoda, hogy romlik a teljesítmény.
G@ben... csodálkoznék ha csökkenteni lehetne a hézagolást, az gyárilag van rábikázva ilyennel. [link] Nagyon lötyög?... azoknak szokott lenni kis kotyogásuk. Remélem nem a rögzítése kotyog, az gáz lenne. [link] (az a 16-os imbusz csőcsavar)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Mezga Aladár
veterán
válasz gabro0 #195099 üzenetére
Tegnap gurultam lefelé a Bimbó úton.
Az első nagyobb fékezés a Bimbó u. Kitaibel Pál utca saroknál van onnan egy éles jobb kanyar van. Tárcsával rövidet lehet fékezni a felnifékkel kicsit hosszabbat. Utána következik a Bimbó u. Buday L. u. sarok, itt szintén jobbra fordultam. A felnifék itt már elmelegedett a tárcsa hibátlanul működött.
Részemről új bringa kizárólag hidrós tárcsafékkel.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #195099 üzenetére
Minap még attól volt hangos a bringás sajtó, hogy mennyire veszélyes a tárcsafék, tárcsa okozta balesetes képekkel borzolva a kerékpáros társadalom kedélyeit, ma már pedig úgy kell keresni a Giron bolyban a felnifékest.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz gabro0 #195137 üzenetére
"Kicsit jobban elterjed, kicsit megbízhatóbb lesz, akkor oké, de egyelőre többször hallottam azt, hogy folyik az olaj a tárcsából meg nem fog a fék"
Hallottad.
Én meg 2,5 éve használom. Csak betétet kellett eddig cserélni, egyébként eseménymentesen teszi a dolgát.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen