-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz flash- #139876 üzenetére
Az octalink legnagyobb baja a csapágy élettartalma, ami nagyon kevés is lehet. Kvázi legacy cucc, illetve viszonylag ritka is ezért a csere csapágy beszerzése nem feltétlenül triviális. Ráadásul két fajta van belőle.
Alapvetően ha nem az van direkt octalinket venni manapság hülyeség. De ilyen évi 1000km-ekre bőven jó. Ha meg mégse max. raksz rá egy integrált acerát.
Amit főleg érdemes kerülni az az outis octalink, de az amúgy igen ritka, meg mivel szinte mindig triple azokat lecserélték azóta.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #140520 üzenetére
Csak tartson ki a lelkesedés.
3060D...érekes mert bár mostanában nem néztem a geo változásokat,de 188cm 56-57cm így elsőre kevésnek tűnik.
StLui...vidd őket a Csóványosra és mondd az a János hegy.Úgysem tudják...a NHH meg legyen HHH.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz flash- #140694 üzenetére
Ezt a minimum történetet nem kell komolyan venni. Azért adnak meg ilyen értéket mert ha mész az úton és előtted megy 10 méterre valaki akkor azt látod hogy ő szakaszosan teker Te meg folyamatosan. Megkérdezed milyen gumival megy hogy ilyen hatékony. Mondja a márka típust, csak azt nem mondja hogy 8 bár. Kidobod a gumikat és veszel egy ilyent mert a Tied szar, pedig csak Te felé nyomáson használtad. Történet lényege márka védelem
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz flash- #140699 üzenetére
Kupa Misi mondta mikor pénzügyminiszter volt hogy statisztikával mindent és annak ellenkezőjét be lehet bizonyítani. Van ahol azt írják hogy 8 és 4 bar között dupla a gördülési ellenállás. De azért abban egyetértünk hogy érezni lehet a két érték közt a különbséget 80 kiló esetén.
BENEFON DELTA--------N8
-
xy.zsolt
őstag
válasz flash- #141038 üzenetére
Itt a tó körül a legtöbben 60 vagy 120km-es kört tekernek...és amúgy sem úgy nézett ki mint aki erőlködik de mindegy is....mindenki eltérő kondícióval rendelkezik, azóta már nem okoz az ilyen negatív érzést....sőt, még az ebike sem
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
samujózsi
tag
válasz flash- #141038 üzenetére
Tegnap megelőztem egy 30 körüli tempóban tekerő MTB-st, úgy 38-40-es tempóban, majd jött egy aluljáró, a sötét miatt muszáj volt fékeznem. Ő utolért és lehagyott. Vigyorogtam magamban, mert láttam, hogy a köv. lámpa piros, feleslegesen hajtotta magát max.-ra, de nem... lazán áttekert a piroson. Meg az azt követőn és az azt követőn is. Én meg folyton utolértem, annak ellenére, hogy a lámpáknál megálltam.
Sajnos mire rászólhattam volna, hogy rá is vonatkozik a piros, addigra elváltak útjaink.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
xy.zsolt
őstag
válasz flash- #141078 üzenetére
Az előbb tekertem montival 34km-t 31es átlaggal....de outival közel sem tudok 45km/h-t egy ekkora távon....nincs akkora sebességkülönbség a két geo között. A nap rossz híre hogy defektet kaptam.... Na, megyek nézni a TdF-et
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz flash- #141678 üzenetére
Hali! Nekem a BR-MT501 van a 4.8-as Minionokkal szerelt faten, és azt is könnyedén megfogja, úgyhogy trekkingre biztos, hogy teljesen overkill, kisujjal is blokkolni fogja a kereket. Oda tökéletesen megfelelne pl. a Magura MT2, ami a Shimano modelleknél lágyabban adagolható (nincs az a határozott on-off érzése), jobban tudod kontrollálni a sebességet fejreállás nélkül.
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz flash- #141809 üzenetére
Hát, van köztünk pár kg , én 63 vagyok. És ha túrázol, akkor gondolom pár kg csomag is ott van a bringán. Ráadásul én 180-as tárcsákkal megyek, szóval szinte tuti, hogy a 160/160 az neked kevés. Elöl biztos cserélnék a helyedben 180-asra (és ha a váz bírja, talán hátul is), nemcsak a fékhatást növeli, de gyorsabban vissza is hűti a levegő a nagyobb felületét. Szerintem ezzel többet érsz, mint a négydugattyús fékkel.
-
Ákkk
addikt
válasz flash- #141816 üzenetére
Ha egy 4 dugattyus féket raknál rá fel az veszélyes lenne seperc alatt fejreálnál rádásul szerintem a gyorszáras rögzitésü trekking telód hamar kivégezné és a kerék is csavarodna benne. Hátul azzonal blokolna ami miatt nagyobb bajba lennél.
A gumik futási felülete miatt nem lennél előrébb mivel e miatt a nagyobb fékerőt kontrolálni sem tudnád.Más 1,5 hete van fent az alu bringámon a shimano deore xt br-m8120 fékszett csak pozitív tapasztalatokat tudok írni róla ugyebár én merev xc bringával használom elől 100 mm-es átütős rs telóval amúgy ez egy enduro fék de nagyon jó lehet adagolni a fékereje brutál.A 8100-as fékkar esetén nagyon jó dolgoztak a shimano mérnökei nyomáspontvándorlás 0.
Tehát méltó utódja a br-m 785-nek és szerintem mindenben jobb is.
Nagyon,nagyon csendes és abszolút nem melegszik.
Az Osztrák alpok lejtői után se volt gondom a fékerővel backpacking csomagos túra esetén..
Nekem elől 180-as saját tárcsája van az RT-MT800 hátul ami eddig 180 volt most csökentettem 160 ra ott az xtr RT-MT900 van ami nagyjából ugyanaz pár gramot meg a szint leszámítva mint az előbb említett tárcsa.
Viszont merevfalura gyorsszáras első telohoz és 90 kg-os rider súly alatt nem ajánlom és még így is ésszel kell bánni vele.
Trekking bringára meg tilos és felesleges mint minden 4 dugattyús fék.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
őstag
-
Csokicsibesz
tag
válasz flash- #142335 üzenetére
Az nem kizárólag a féktest hibája, hanem elsősorban a tárcsáé. Az olcsóbb tárcsák kevésbé képesek leadni a hőt, ezért sokkal jobban felhevülnek. Szerintem először cserélj tárcsákat és adj friss betéteket a fékeknek, ha így sem vagy elégedett a fékhatással, akkor cserélj komplett féket.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz flash- #142415 üzenetére
Autófóliázóknál érdemes érdeklődni, nekem a Premium protect-nél csinálták, 50 ezer ft-ot kértek érte.
Semennyire nem látszik (ha nagyon közelről nézed, látszik a fólia széle), ha nem mondom, senkinek nem esik le, hogy fóliázva van a váz.
A kerékpár fényezése még szebb lett, mert adott egy plusz fényességet. Lehet még fokozni is, mert tudnak kerámia bevonatot is felvinni a fóliára.A saját bringámról tudok mutatni fotókat, ez közvetlenül a fóliázás után készült.
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]A fotók telefonnal készültek, ezért sajnos nem adják vissza a minőséget, de élőben még sokkal szebb.
Abszolút nem karcolódik, a sarat is nagyon jól bírja, vizes szivaccsal egy törlés, és fénylik mint a salamon töke.
Hexis Bodyfence a fólia neve, prémium autókhoz szokták használni.[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz flash- #142335 üzenetére
Még egyet ha megengedsz fék témában. Ha a féket folyamatosan (akár kis erővel is) használod, de hosszú ideig, az bármilyen betétet, tárcsát és fékfolyadékot elmelegít. Az autónál is ez van. Hagyni kell visszahűlni. Még a verseny felhasználás során is a kanyar előtt van egy erős fékezés utána gáz (ez alatt ugye nem fékezünk), ekkor visszahűl a rendszer és mehet tovább. A különbség abban van, hogy mennyi idő után melegszik el a fék és milyen gyorsan hűl vissza. De ha 10 percig megállás nélkül húzza valaki akár csorogva is, akkor el fog melegedni még a malomkerék is.
Meg kell tanulni fékezni, nem folyamatosan melengetni kell a féket, hanem amikor kell fékezni és utána békén hagyni.
Ha egy aszfaltos lejtőn mondjuk úgy érzed végig húzi kell, akkor a +1 tipp, hogy húzogasd felváltva az első és hátsó féket, így mindkettő tud néha pihenni.
A shimano gyantás betétektől meg nem kell félni még mtb felhasználással is, ha nem kimondott DH a cél, akkor évekig elmegy egy betét, sok sok ezer km-t és cserébe nem nyikorog és azonnal fog. -
őstag
válasz flash- #142747 üzenetére
minden 10.000-ik Abus u40 lakatnak ugyan az a kulcsa (összesen 10.000 féle kulccsal készül, az Abus hivatalos válaszában küldte ki egy kérdésre, 1000-5000 legyártott egységenként változtatnak a kulcson, így jön ki az elméletben legyártható 50 milliónyi lakat)
ha nincs szerencséd, a szomszédé pont olyan mint a tied[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #142963 üzenetére
TayRol: hogy érdemes-e azt nem tudom, de egy gps-es komputer tipikus "komoly bringás" kellék, mint a sisak, mez, SPD, kesztyű, szemüveg, szal ha azt akarod, hogy a komoly bringás arcok köszönjenek, intsenek meg kacsintsanak, akkor kötelező .
Vicc nélkül, nekem Garmin van, de ha nem akarsz navigálni, akkor valami egyéb is megfelelhet, pl Bryton. Ha gyakran tekersz, a mobil szerintem is túl kompromisszumos.Más: ha már gps, a Brytonokat be lehet állítani, hogy egy bizonyos pulzuszónán ha átlépek csipogjanak? Konkrétan a 310 érdekelne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz flash- #143421 üzenetére
Ez egy faszság a javából. Én aki már kifelé megyek nyilván más történet vagyok de egy szervezet számára még fiatalon se mindegy hogy 190 egy percig vagy 160 8-10 órán át. Ezek az ajánlott átlagok lényege hogy egy kórház igazgató mondta a Tv ben hogy náluk a betegek átlag vérnyomása pont ideális, mert a kardiológián annyival magasabb mint amennyivel a procedúrán alacsonyabb.....)
BENEFON DELTA--------N8
-
-=RelakS=-
veterán
válasz flash- #145065 üzenetére
Ez inkább export probléma lesz, mert megnéztem a Sigma Data Centerben, és ott teljesen sima ugyanaz a rész, ahol a Stravában ugrás van.
Te nézted a Bryton programjával? Nem tudom, van-e saját programja, vagy közvetlenül az órából exportálszMielőtt megnéztem volna a DC-ben, előtte azt hittem, hogy a Bontrager szenzornak bezavar a bazinagy mágnes a pedálon (kombinált sebesség csapásszám szenzor), de mint mondtam, a nyers adatokban ez nem látszik.
Holnap még megnézem, mibe lehet exportálni, hátha kiderül, csak a Stravát tiszteli megItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #145065 üzenetére
Nekem a kis Bryton barométere elég konzisztensen mér, a telefonnal voltak furcsaságok. Egy kivételről tudok eddig a Brytonomnál, amikor nemrég majdnem végig esőben tekertem haza, akkor talán a komolyabb frontok megzavarták, mert valami 60 méter emelkedést mért olyan úton, ahol csak az utolsó 3 km-en van ~90 (ez így jól hangzik, közben az egész 30 km-es úton nagyjából csak 170..)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jeri
tag
válasz flash- #145376 üzenetére
Nyereg magasságot befolyásoló dolgok: új cipő, talpbetét,nadrág betét, patent pedál beállitás(naponta legtöbbet használt cipő talpbetét is befolyásolja a lábad statikáját,térd állását,terhelését),nyereg tul magas, tul hátul van, túl széles nyereg:kicsit mozog a csipőd a nyeregben, musc gluteus medius erösítés,ITB nyujtás.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz flash- #147349 üzenetére
BR-MT201-es fék annyival rosszabb lenne, hogy az már nem is jó? kb 16ezernek megfelelő ojró.
Az MT200 olcsóbb lenne, ha lenneItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ákkk
addikt
válasz flash- #147358 üzenetére
Trekkingen van nálunk is Acera 395 nekem nincs problémám vele persze nem xt. Pedig 90 kg felett vagyok.
Mtb-on meg 8120xt .
Terepen a 395 kevés de amire trekkinget kitalálták oda elég meg lehet állni vele.
A 200 as viszont már nagyon gyenge.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Csokicsibesz
tag
válasz flash- #147672 üzenetére
Egybe lett cserélve a kettő, de nem érzem jónak a váltás teljesítményt. Ezért kérdezem, hogy egyből azt kéne éreznem, hogy jó vagy kell neki egy kicsi bekopás.
Szeretnék úgy menni Kassára, hogy elégedett vagyok a technikával, főleg a váltással. Ezért léptem meg most a sor + lán cserét is egybe. -
jjeahh
nagyúr
válasz flash- #147694 üzenetére
A legnagyobb szintkülönbséggel rendelkező szegmens, amit valaha megmásztál. Szal hiába másztál már annál nagyobbat is, ha nincs egy egybefüggő szegmense neki stravan, akkor nem az lesz a biggest climb-ed.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz flash- #148185 üzenetére
Mennyire kell, hogy halk legyen? (társasház, gyerek, stb.)
Kell-e hogy okos legyen?Bár én még mindig tartom magam ahhoz, hogy görgőből először használt 10e Ft-ost kell venni, aztán amikor kivágod az ablakon, hogy ez a világ legundorítóbb dolga, akkor keveset buksz rajta. Ha nem, akkor meg jöhet a jobb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs