-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
-
Ringman
nagyúr
válasz
ivana #197689 üzenetére
de legalább jó nehéz a görgősfék
(a rih deltámon nekem is az van elöl+hátul)
gondolom azért azt tették rá, mert kb 0 a karbantartásigénye, évente vagy 3-4000 km-ként kell szervizelni, zárt rendszerű.
nem lehet hogy nem jól volt beállítva a bowdenfeszesség rajta? arra elég érzékeny, kicsit állítasz rajta, aztán ha tövig húzod a fékkart, akkor is csak max lassít. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ivana #197703 üzenetére
Ott Almáditól Badacsonyig több helyen finom feltekerni a partról egyenesen északra, helyenként, terepen már-már jellemformáló.
MajorLion... tudtommal a kerékpározás az egyik leghatékonyabb testsúlycsökkentő mozgásforma, mert hosszú ideig fenntartható, ízületekre kíméletes mozgás mely tested legnagyobb izmát terheli.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
válasz
ivana #197932 üzenetére
az ABS biztonságot ad, főleg a 25 kilós ebike-ot 25 km/h-val hajtó nyuggereknek
ott nem aközött döntesz, hogy 3m a fékút, vagy 3,5m hanem, hogy megállsz vagy a blokkoló kerék miatt elesel“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
ivana #197937 üzenetére
Ki hogy csinálja.
Én ott xarnám össze magam, ha a hátsó kerekem megemelkedne, jönne egyből a rémkép, hogy repülök, mint a győzelmi zászló.
Gondolom, a 120 kilóm sem nagyon kedvez a hátsó emelgetésének"itt ha áll az első kereked akkor esel a francba"
Akkor egy első abs-nek csak van értelme, nem?[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Beri
addikt
válasz
ivana #197930 üzenetére
De kuplung nélküli váltóval nem gáz az 1x11?
Ezt nézegetem egy ideje, de 20 hetes a hirdetés, valahogy gyanúsnak tűnik. Vagy csak én vagyok paranoiás? Lapos pedállal mennyire szentségtörés egy ilyennel menni? Gondolom, erre nem lenne nagy vaszisztdasz egy nagyobb első lánctányért feltenni, ha kevésnek érzem a 40T-t.eladó Aromamizer RDTA V1
-
anonymus89
addikt
válasz
ivana #197993 üzenetére
Invesztáljak még a bringámba mi a véleményed?
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
ivana #198944 üzenetére
Sima 95-ös.
Már pirosas árnyalata van, mert egy időben szórakoztam azzal, hogy lehet-e festeni a láncot.
Semmilyen sárga retket nem hagyott nekem maga után.
Mondjuk letöröltem, szóval kívül száraz lett olajozás előttItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
ivana #199060 üzenetére
Talán mégsem. Nagyon jó az abroncs.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
válasz
ivana #199309 üzenetére
hát, az "inkább csak nem jön ki" az nálam pont a befelé csavarodás
nem kell egy fél menetet fordulni ahhoz, hogy a kézzel meghúzott pedál kifelé már csak erőkarral jöjjön
plusz ott a kémiai oxidáció (jellemzően alu karban acél tengely)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ivana #199314 üzenetére
Van benne valami, már olyan szélesek a karbon közép részek, hogy lassan a hajtókart is be kell préseljék a vázba. Időnként mikot (éppen
) megelőzök valakit mászásnál belem villan, hogy lehet ez azt hiszi elektromossal nyomom.🤭 [kép]
#199315-=RelakS=...sőt, ha megszorul (és elég erős vagy
) nem elfordul talpad alatt hanem szépen kihajtod a tengelyét és lejön a pedál mert amúgy is szervizelni kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Musaka
senior tag
válasz
ivana #199425 üzenetére
Nekem is az a gondom hogy semmit nem találok erről a márkáról.
Nem akarok megint befürödni. Vettem egy Kona kerékpárt ami felszereltségben jó volt de kiderült hogy a pl a nyeregcső ami 27.2 es lötyög a vázban így nem tudom a nyerget beállítani mert vissza csúszik. Tudom hogy 0.2 mm két vastagodik elméletileg, csak gyakorlatilag nem találtam amit meg is vehetnék.
Volt egy Cube nála hasonló paraméterekkel de azt már elvitték. -
fulton
addikt
válasz
ivana #200100 üzenetére
Köszönöm! Tehát lényegében ha mondjuk a T610 hátsó agyra egy HG41 8 sebes fogaskoszorút teszek fel, akkor is rendben lenne a láncvonal? mert akkor átmegyek 8 sebességre. Mivel váltót is lecserélem , és az már támogatja a 8 sebességet is.
Feltéve ha a 118 as monoblokkal okés lesz a történet.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz
ivana #200106 üzenetére
tehát jó lesz rendben. Köszönöm.
Flemerült még valami (ehhh sosincs vége ezeknek..) most 28-38-48 az első tányérom. Elvileg ugye ez menni fog a 8 sebességgel (láncal is), de azon gondolkodom, ha kerülni akarom a keresztváltást (eddig mindig úgy használtam, az volt a legkomfortosabb, vagyis //közép 38 tányér elől, és 14 es hátul// akkor lehet ki kéne cserélni a hajtóművet is (sgs váltó lesz egyébként) .
Azt tudom hogy eddig a 48 tányér + hátsó 14 el szinte sose használtam mert nagyon nehéz volt nekem vele tekerni. Lehet egy 22-32-42 tányéra kéne akkor cserélni? Tekintve hogy mostmár a hátsó 11 ről indul. (és ugye figyelve a keresztváltásra).Egyébként 185cm vagyok. Magas. Eddig 170mm volt a hajtókar hossz, érdmees lenne 175mm re állni?
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
ivana #200260 üzenetére
Attól függ, hogy azokat a montikat mennyire lehet úgy feldíszíteni táskákkal, kulacstartókkal, bármi mással, mint egy gravelt. Én sem szeretem a gravel bicikliket, egyetlen előnyüket pont a bikepackingben látom. Itt megint belemehetünk a vitába, hogy a montit is meg lehet bikepackingre oldadni, de akkor már országútival is lehet menni terepen, fullyval pedig országúton, ha valaki amúgy is erős. A megoldás már megint az n+1-es szabály.
-
Ringman
nagyúr
válasz
ivana #200260 üzenetére
a kerékszett tuti elég nehéz agydinamóval és 32 küllővel (tippre 2,5 kg is lehet), meg gondolom nem véletlenül mertek a vázra is 170kg-os teherbírást ráírni (meg elhallgatni a súlyát).
a 2 gumi 1,25 kg, belsőkkel mondjuk 1,5 kg.
kormány 400g [link], villanyakba rejtett töltő 200g , ülés+alu nyeregcső 800g, szerintem szépen lassan összejön az a súly. -
Ringman
nagyúr
válasz
ivana #200322 üzenetére
az enyémen talán 12 fokos a flare, még azt is soknak találom. (meg a 42 cm-es szélességet is, lehet veszek egy 38 v 40 cm-eset flare nélkül)
a magyarázat az szokott lenni, hogy nehéz terepen jobb így kormányozni (ahol mtb-vel mennél amúgy)
itt van egy lista a "különleges" koskormányokról: [link]
-
válasz
ivana #200322 üzenetére
gondolom ugyanazért, amiért a monti kormányok is annyira szélesek. nagyobb kontrollt ad, ami traktorcsapás földúton jól jön, és a szélesség miatt nagyobb táska is fér rá. ki kéne próbálni, de most "nincs kedvem" ellocsolni erre egy csomó pénzt.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
ivana #200370 üzenetére
Megnéztem egy Shimano monti hajtómű manuált. A hézagolás fix a csapágyház méretéhez illeszkedik, nem lehet csak úgy tologatni a tengelyt jobbra balra.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
erhas01
tag
válasz
ivana #201127 üzenetére
Kiegészítés:
Fogamam sincs hol, mit kell szétszedni, de a sósav lassan a fémet szerkezetileg szétszedi.
sav = > fém repedés, törés
Ha fémgyűjtőbe viszed a vele érintkező részeket, az más.
Magam részéről pl. a petroleumot áztatva, melegítést támogatom. lánctányér
Az öntvény kapalálásra repedhet. pedál
15 éves agyonhasznált, alultervezett csavar csere anyagfáradás. kormány
Saját káromon tanultam. -
FőDudu
addikt
válasz
ivana #201127 üzenetére
Mar ugyis az egesz hajtomu cseres lesz (valoszinuleg).
Ma reggel visszaraktam a leszedett hajtokart, elore/hatra kotyog 1-2 millimetert.
Mentunk 10 kilometert, erezheto ahogyan a tetoponton athaladva kottyan egyet.Esetleg annyit lehet meg tenni, hogy a masik oldalon a tengelyrol lehuzva a lanckereket a tengelyt elforgatni es hatha. Vagy valami ragasztoval raragasztani a visszrakaskor.
Vagy komplett csere.
Minden esetre gyorsan rendelek egy ilyet.Van benne ami kellhet hirtelen.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
erhas01
tag
válasz
ivana #201137 üzenetére
Az egyik fém azért rohad, mert különböző fémek érintkezésekor általában ez történik.
A sósavval még rá is segítene, nem saválló az a fém.
A felhasználó tudta, milyen nehéz szétszedni. Nem tartotta elégszer karban, továbbra is ugyanerre cseréli, mégis ezt használja, nem keresett mást. Sósavval tovább gyengítené az anyagot. Talán még csavart sem cserélt.A gyártó felé kellene jelezni minden ilyen
problémát neki és a szerelőknek is.
- ahogyan karbon törésekor is megteszitek.-Ajánlani kell mást. - pedált, szerlési módot. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Kugoo KuKirin G2 Master
- ELADÓ DJI AIR 3 FLY MORE COMBO (DJ RC 2) KIEGÉSZÍTŐK
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- Lovelec Teraka 630Wh 95Nm. Tuningolt Ebike
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)