-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #261831 üzenetére
Azt szokták általában ajánlani, hogy inkább kisebb legyen, akkor komfortosabb, ha nagyobb akkor sportosabb. Outinál a fene tudja, mert bezavar a koskormány, ott nem lehet szabadon variálni a stucni hosszával, mint montinál. Simán lehet 35-110 mm között variálni, főleg a mostani széles 700+ mm-es kormányok korában. Outinál ha rövidebb a stucni akkor ideges lesz a kormányzás és nagyobb váznál az játszik kompenzálni.
Azért is nehéz kérdés, mert outinál nem annyira lenne jó az egyenes(ebb) hát. Tényleg a próba dönti inkább el, én magam részéről a nagyobb vázat venném, de nekem hosszabbak a végtagjaim az átlagnál.
-
-
Fall-N
veterán
Nem kell foglalkozni, mindig valamin megy a hitvita. Magam részéről nekem sem kellene semmilyen görgős eszköz, mert baromi unalmas. Az edzőtermi edzés is egy monoton sport, hiányozna még mellé nagyon egy szobában tekerés. Sokszor pont súlyzózás után kardió edzésnek megyek el egy gyors, tempós tekerésre, pedig jól felszerelt az edzőterem.
Ettől függetlenül megvan a célközönsége ennek is, van futógépre is hasonló (asszem az is Swift?), láttam sok drágább gépnél. Az sem mozgat meg, mondjuk a futás amúgy sem, még a szabadban sem.
Téli szintentaró edzésre viszont hatékony, így van érteleme.
-
Fall-N
veterán
Azért a szelet és egyéb természeti tényezőt a Zwift sem tudja szimulálni, így valamennyire tényleg könnyebb, mint a szabadban. Hidegben is más tekerni, mint szobában.
Profikat megértem, hogy ezzel edzenek, mert ők nem hobbiból csinálják, hanem edzés (=munka) és tényleg nincs kockázat, hogy baleset éri a sportolót. Meg a tűpontos edzés sem utolsó szempont, de hobbi szinten más, ehhez kell fanatizmus. Mondjuk minden sporthoz, ha komolyan akarja csinálni az ember.
mauimagic: Attól függ, hogy össze van-e teljesen szerelve. Amit a gyereknek vettünk legutóbb (igaz ez 16"), az össze volt teljesen, csak a kormány nem volt beszerelve, így a bicikli teljes hosszánál +10-15 centivel volt hosszabb. Vastagságra kábé 25-30 cm volt, a magassága meg kábé 50-60 centi.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz lsebestyen #262061 üzenetére
Jó dolog a wax, én egy dolog miatt nem tértem még át rá. Kevesebb ideig bírja a wax, mint az olaj, így gyakrabban kell felvinni a láncra. A másik ebből fakad, az hogy itt nem úgy megy, hogy menet előtt olajozom a láncot, majd letörlöm, hanem várni kell, még megszilárdul. Esős időben meg a vastagabb olaj jobban bírja, de cserébe szép fekete koszt szed össze.
Viszont láttam létezik valami szintetikus, vízbázisú, PTFE-s cucc, ami nem viasz alapú és állítólag nem szedi a koszt. Ez a Joe's No Flat Nano ECO Dry. Kíváncsi lennék élesben milyen lehet. Ez előtt is zsírtalanítani kell a hajtást, de nem szárad meg, mint a viasz, hanem folyékony marad.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz arcitec #262095 üzenetére
Testbikeon olvastam, hogy nagyobb túra vagy BUBA visszaúton már valakinek csörög a lánc, így tényleg célszerű valahol beiktatni egy újra waxolást.
andrisbandi: Nekem is tetszene az olajmentes "élet", mert sajnos gyakran kéne kimosni a fekete szutykot a hajtásról (ami időszerű lesz nemsokára), meg ha hozzáér az ember a lánchoz, rögtön fekete lesz a keze. Nehezítés, hogy én is lakásban lakok, így a mosás is macerásabb sokkal. Lehet nem érdekel majd és tényleg csinálok egy zsírtalanítást és áttérek majd a waxra. Maximum úgy időzítek, hogy előtte nap este folytatom rá, másnap meg letörlöm a felesleget. A tiszta hajtás miatt megérné.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #262102 üzenetére
A lánctányérok közti szutyok ellen a legjobb az egytányéros hajtás. Csak félrehúzza az ember a láncot és féktisztítós ronggyal le lehet törölni. A legjobban azt utáltam a több tányéros hajtóműnél hogy nehezen lehett tisztítani, főleg meg az első váltó is ott van "akadálynak".
-
Fall-N
veterán
Egyébként a Shimano Cues váltóval mi a helyzet? Bemutatták már hivatalosan? AliExpress és BikeInn-en is kapható már, igaz nem a összes változat (U6000-et láttam).
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #262198 üzenetére
Én biztos nem állnék neki, főleg nyáron a gáztűzhely fölött. Ha áttérek waxra akkor csak a gyári kiszerelésű, csöpögtetős jöhet szóba.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #262204 üzenetére
Biztos, hogy jobban megéri főzni a waxot a láncra, de én nem szeretem a biciklizésnek az ilyen dolgait. Hajtás mosást sem szeretem, mégis itt lesz az idő megcsinálni. Olajozni sem szeretek, mondjuk, de érthető is, csöpög az olaj ha nem figyel az ember és lehet takarítani utána. A rongy is csúnya fekete lesz tőle.
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #262237 üzenetére
Nem nyúlik a SunRace, pedig nem kímélem. Mindig ettől a márkától veszem a láncot és a sort, sosem csalódtam benne.
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #262272 üzenetére
Igen cserélni kell, de nem is ez a baj, hanem hogy baromi drága a csere. MTB-nél olcsón meg lehet úszni, mert nem nagyon használ senki sem fékváltókart, így a hidrós fékhez alapból jár a fékkar és csak a mechanikus kart kell leszedni.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz velizare #262294 üzenetére
Én kábé egy éve használok mechanikus féket (Shimano BR375) városban, de hiába nem terep általában gyorsan megyek, így kell a fékerő. Minőségi a vezetékelés és kicsire van beállítva a betét és a tárcsa közé a távolság (ettől is függ nagyrészt a fékerő adagolhatósága). Jól teljesít, de nagy hátránya az, hogy amelyik egy oldalról nyomja csak a tárcsát, annak kisebb is az ereje. Beállítás is abból a szempontból nehezebb, hogy el kell találni azt a távolságot, aminél még nem ér bele a tárcsába, de nem is kell koccanásig a kart húzni.
Van TRP fék amelyik két oldalt fog, de olyan drága (35k és külföldi webshopban elérhető csak, plusz szállítás), hogy kijön belőle egy Deore hidros fék. Avid BB5 és 7-tel is ez a baj, hogy kijön az árukból egy MT400 vagy jobb fék.
Outi fronton meg drágábbak a fékek, a BB5 vagy BB7 meg drágább. Van persze hibrid fék is (TRP), de az meg a két hátrányát egyesíti a két típusnak.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #262295 üzenetére
Két évente érdemes cserélni az olajat (ásványi), mert lehetnek benne fém részek, meg sokszor koszos a folyadék, nem olyan a színe, mint új korában. Ha nagyon fekete a folyadék, akkor nem árt átmosni sem.
Persze gyakorlatilag meg sokszor elmennek a fékek 4-5 évig is csere nélkül (ha nem koszos a fék folyadék akkor elég a légtelenítés), de én inkább nem spórolnék rajta. Ez csak az ásványi olajra értem, DOT-nál 2 évente minimum ajánlott, mert az autóhoz hasonlóan magába gyűjti a nedvességet és felhígul, lecsökken a forráspontja és hamar levegős lesz a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #262299 üzenetére
Igen ez az egyik előny, de a fékbetét kopása miatt állandóan állítani kell rajta, mert itt nem állítja be magának a dugattyú(k) távolságát, ahogy a hidraulikus fék. Persze ez sem sok alkalom, de itt a beállítás kézzel megy szemre, mert nem elég ráfogni a tárcsára, mert akkor súrolni fog.
-
-
Fall-N
veterán
válasz Mezga Aladár #262341 üzenetére
Én értelek, hogy arra gondolsz, hogy nem MTB, nincs terep, de a gyártó ajánlja a két évente a cserét. Ha cserélni nem is kell, légtelenítés nem árt sosem. Ahogy írtam a működésük ugyanaz (meg eleve szinte teljesen zárt rendszer), tök mindegy hogy outi vagy sem.
Én is pont nemsokára fogok átállni hidrós fékre, de évente le fogom légteleníteni, ennyi belefér. Ha koszos lesz az olaj, akkor meg rögtön átnyomom a friss folyadékot a rendszeren és ki is lesz cserélve akkor egyből.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #262388 üzenetére
+1 Egy rendes biciklivel kellene kezdeni, utána ruha és kiegészítők. Minél többet locsol el a Csepelre annál többet bukik rajta. Megtartani meg fölösleges, mert ha vesz egy normális outit, tuti nem fog többé ráülni.
Szerk.: Egyébként az én nyergem sem túl jó, kicsit rövidebb kellene, mert útban van az orr része intim helyen. Úgyhogy ilyen "trendi" rövid fajta kellene. A hossza az Argo nyeregnek 275 mm, úgyhogy sacper kábé olyan 250 mm kellene. A szélessége jó, az 160 mm. Ahogy néztem nem sok találat van rá.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #262440 üzenetére
Ez nem feltétlenül van így, inkább árulnak még sima 1 1/8-ados karbon villát is, illetve nagyon régi fejlesztés már az amit lehet kapni. Itt a tapered 29"-os tapered karbon villa: [link].
De elvileg mindegy lenne, mert már volt itt is szó róla, hogy olcsóbb villáknál trükköznek azzal, hogy a tapered vázba sima 1 1/8"-os villát tesznek, csak tesznek egy közdarabot (adaptert), így felbővíti alul 1,5"-ra. Persze van olyan alsó kormánycsapágy ami rögtön szűkítő is, de ez olcsóbb nekik. Cube biciklinél írták ha jól emlékszem. De a lényeg, hogy akkor az adapter veszi át a nagyobb terhet, így nem rosszabb megoldás.Az acél témában pedig az alu ridegebb, így jobban közvetíti a rezgéseket, ütéseket. Az acél rugalmasabb ezzel szemben, így komfortosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #262447 üzenetére
Milyen konyhanyelv? A maradandó alakváltozás nélküli változás az azt jelenti, hogy visszáll az eredeti helyzetébe. Nem konyhanyelv, mert mechanika órán is így tanultam annó. A létra, hogy jön ide? Vagy aluból vagy fából vannak manapság a létrák, de az alu nem hajlik, szép is lenne. Természetesen az acélnak is van egy határértéke, ami után maradandóan hajlik (és "úgy marad").
Dark Achron: Igen rugalmas alakváltozás. Már több, mint 10 éve tanultam, már rég volt.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #262503 üzenetére
Én most gyerekkel és asszonnyal mentünk busszal vidékre [link] gyalogos nézelődésre, de pusztulat meleg volt. Ma semmi biciklizés nem volt, pedig szoktam tekerni kisebb távot ilyen dög melegben is. Odafelé szinte semmit sem ért a buszon a klíma, visszafelé már igen. Mondjuk én jobban bírtam, alig izzadtam a többiekről folyt a víz, szegény kisfiamról is, bár ő még most is pörög, éppen a kádban.
-
Fall-N
veterán
Nehéz, rozsdásodik és kisebb a hajtási hatékonysága. Alu is jó, de jól kell megtervezni mert törik ha alul van tervezve, volt pár "legendás" váz, ami itt - ott tört például a Magellan Polar X. De a karbon lett manapság a legjobb anyag, csak még mindig drágább előállítani, bár már elérhető nagyságban van az ára, nincs irreális felár. Ha viszont sérül a karbon, akkor nehezen vagy sehogy sem lehet javítani.
-
Fall-N
veterán
A CroMo nem rozsdamentes acél. A CroMo bár kevésbé, de ugyanúgy tud rozsdásodni. Gyakorlatilag ugyanúgy acél váz, csak jobb minőségű ötvözet, de azon kívül az acél összes jó és rossz tulajdonságát megtartotta. Nem véletlenül halt ki majd teljesen. Alsó kategóriában már azért nem használják, mert drágább előállítani, mint a "Hi-Ten" acélt.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #262598 üzenetére
Shimano mániája az a sűrű trutyi, én SunRacet veszek régóta és azon szinte csak egy olajfilm réteg van, így első használat előtt még kenni is kell. Így ha waxra kell, közel sem kell annyit zsírtalanítani. De volt már KMC, PYC, Taya láncom is régen, azon sem volt ilyen makacs gyári kenés.
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #262638 üzenetére
Azért kíváncsi lennék milyen biciklinek kell ilyen hosszú lánc. Ebikeoknál szokott lenni az, hogy hosszabb a lánc. Rendes (nem analóg ) biciklinél általában kivenni kell belőle. Nekem például 6 szemet kellett kivenni a 116 szemes láncból. Persze sok mindentől függ, attól milyenek a legnagyobb lánckerekek nagysága, milyen hosszú a láncvilla stb.
-
Fall-N
veterán
válasz f4lcon #262660 üzenetére
Igen, gondolom minél több sebességes a lánc, úgy igazodnak a gyártók. Egy 12s hajtásnál egy 36T hátul 50/51 fogas kazettánál, már kell a hosszabb lánc. Főleg ha SGS a váltó.
Dark Achron: Meg FB Marketen több a gagyi és elhanyagolt bicikli. Testbikera több haladóbb biciklis árul, bár sok a nepper is (külföldről behozott cuccok, kétes ÁFA trükközők).
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz user2 #262705 üzenetére
Hasonló tapasztalataim vannak a mechanikus MTB Shimano BR-M375 fékkel. Nekem a limitáló tényező a fékkarok, mert egy sima Shimano Alivio T400-asok. Ezeken semmit nem lehet állítani. Gondoltam régebben az Avid karokon, csak elmaradt.
A bowdenezés először Acor hosszanti szálas volt (sokáig a váltó bowdene is ebben volt vezetve), jó volt meg erős, de cseréltem egy év után kábé, mert szeretett a vége kinyomódni a bowdenház-kupak mellett. Végül én is Jagwire CEX spirálszálas házat vettem (piros színben). Semmivel sem lett rosszabb a fékerő, de kevésbé merev a ház, ami előny is, mert könnyebb szerelni. (Váltóhoz meg Shimano OP-SP41 OptiSlick bowdenházat vettem, szintén piros). A Bowden pedig rozsdamentes, köszörült, teflonos Trinity huzalok.
Így összességében meg vagyok elégedve a fékekkel, annyit javítottam, hogy elől 180-as tárcsa van, így nagyobb a fékerő, hátul 160-as (első Ashima tárcsa, hátul Extend), a betét még a gyári organikus B01s.
Javítani kétféleképpen tudnék javítani. Az általad írt Avid SD7 karokkal (kábé 7e Ft/db) vagy ha átállok hidrós fékre. Van olcsón MT200/201 (10e Ft/db) vagy MT401 (15e Ft/db). Plusz kell mellé egy légtelenítő szett, meg 100 ml Shimano olaj is. Elvileg a fékvezeték vágásnál a kapilláris hatás miatt nem szabadna levegősnek lennie, de gyakorlatban meg rá kell tölteni egy kis olajat és ki kell légteleníteni. Nyilván nem olyan sok bubi jönne ki, de érdemes megejteni. Viszont hosszútávon érdemesebb a hidraulikus fékre átállni.
0-ról venni tárcsaféket viszont egyértelműen érdemesebb hidraulikusat venni, mert tényleg nagyon jók az Avid fékek, de nagyon drágák. A BB5 jelenleg kb. 20e Ft/db, a BB7 pedig 25e Ft/db. Ehhez még persze hozzájön a vezetékelés. Ez MTB-re igaz. Outi terén, ha a fékváltókar mechanikus fékhez való, akkor olcsóbb az Avid BB7 Road, mint a teljes hidraulikus fékcsere a fvk-ral. Így érdemes rögtön hidraulikus fékkel venni a biciklit.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Bevallom én tegnap vettem Lidölbe egy Crivit 3ezres nyerget tartaléknak. Gondoltam poénból felteszem az Argo helyett, kiderül elég lenne-e a 140 mm szélesség a 160 helyett.
Így nyomkodásra elég erősnek tűnik, remélem nem törik ketté alattam, mint a DDK Eden T2 fél év után.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #262770 üzenetére
Igazság szerint "játszós" nyereg lesz, a mérete miatt próbának. Sokkal keményebb, mint a Monte Grappa Argo, egy kis vékony zselé van, de alapból kemény, így elvileg megfelelőbb. Ha beválik a méret és forma, akkor hasonlót veszek.
-
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #262842 üzenetére
A "szar" Bryton 320 a "szar" Bryton szenzorral nem csinál ilyet.
Egyébként rengeteg külső tényező tudja a jelet zavarni, mivel a szenzor jobb esetben ANT+-on kommunikál vagy rosszabb esetben BT LE szabvánnyal. Elég egy magasfeszültségű vezeték vagy egy sűrűn lakott terület ezer WiFi router jelével és meg tud bolondulni, bár ez komputer- és szenzorfüggő. Nekem a Brytonok beton stabilak mióta megvettem kábé másfél éve. Pedig nehezítő körülmény, hogy egyszerre van CAD és SPD szenzor ANT+-al csatlakoztatva, meg sokszor az Amazfit Band 7 BT-n kapcsolódik a telefonhoz, ami a karomon illetve a zsebemben van, azaz közel a komputerhez. Ugyanígy nem volt bajom a Bryton Rider 15-tel sem.
Nekem például amikor kilépek a kapun el kell távolodni kábé 150-200 métert mire kap GPS jelet a komputer, mert annyira sűrű a terület a sok rádió interferenciával. Belváros közepén lakom, millió üzlet, bank, irodák stb. Több GPS-es eszközzel ezt tapasztaltam, nem a Bryton egyedi baja. Mondjuk én is "hozzájárulok" a társasházi lakásommal a 10+ okosotton kütyüimmel (ZigBee és WiFi vegyesen). Ha rácsatlakozott a műholdakra akkor viszont stabilan tartja a jelet.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #262848 üzenetére
A legtöbb Cube alkatrész Syntace gyártmány, de már van saját alkatrész gyártásuk, az Acid márkanév alatt fut, tök "véletlenül" Shimano kék színű csomagolásban.
A stucnik, kormányaik nagyon jók, abban nagyon erős a Syntace. Nem követtem mostanában mivel szerel a Cube, lehet már Acid a kormány és a szár is?
Ringman: Igen valamivel nehezebbek, de sokkal erősebbek is. Például a Syntace F150, amit a Cube használ a mai napig a graveljein, legendásan szívós stucni. Nekem is volt egy, csak rövidebbre cseréltem (Cube CPS Pro by Syntace néven futott).
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz dom1n0 #262885 üzenetére
Pont ezt akartam írni, hogy a faxomnak kellene Shimano, amikor a SRAM kihozta az AXS-eseket.
Így is olyan gondolatok vannak a fejemben, hogy nem is Deore 10s-re kéne váltani, hanem SRAM GX Type 2.1-re. Valakinek van itt ilyen váltója? Családban vannak SRAM-ok (RockRidereken X3 8s meg X5 10s) és szépen működnek pár év után is. Pedig csóri X3 miket kapott sógoromtól (ST520).
andrisbandi: Azt lehet kinyomnám szilóval. ARGO nyergemen csöndben van. Vagy ha kicsi rés, forró ragasztó talán.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #262911 üzenetére
Nekem 6 darab Casio órám van (búvár, elegáns, Edifice sportos) egy Seiko 5 automata és egy Lorus. Többet már nem veszek (kell a hidrós fékre a péz ). Nekem sem kéne se hamis, se túl drága óra, mert csak félteném ha karcos lenne. Egy Seiko Monster [link] viszont egyszer lesz még, csak nagyon elhúzott az ára 2-300ezer Forintra. Jó lesz kínai hommage is.
Rigormortiis: Igaza is van. Bill Gatesnek is egy búvár Casio Duro órája van, pedig vehetne akármilyen drágát.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz arcitec #262947 üzenetére
Érdemes időnként (kábé havi egyszer) letörölni a tárcsákat, DE ahogy írták előttem, nem ez az ideális állapot! Az új gyári tárcsa és betének is idő kell mire összecsiszolódnak, nem beleég (!) hanem a betét szemcséi dörzsölődnek bele a tárcsa anyagába. Ameddig ez nem történik meg, szinte nincs is fékerő, ezt mindenki tapasztalta már.
Ez a havi egy tisztítás is arra jó, hogyha esetleg zsíros, olajos szennyeződés éri a tárcsát, akkor azt leszedjük. Ilyenkor persze fekete kosz jön le nagyrészt, nem feltétlenül olaj. A beleégés azért nem igaz, mert ha megég a tárcsa az nagyon nem jó, ilyenkor is rossz lesz a fékhatás. Másodrészt ha organikus a betét, akkor üveges felületűre ég a hőhatás során, ami mint tudjuk nem jó, mert érdes felülettel lehet fékezni, egyszerű fizika. Ilyenkor felcsiszolás után vagy jó lesz vagy kuka, de nem jó előjel, ha a betét megég, inkább érdemes cserélni jobb fajtára.
A tisztítást én papírtörlővel szoktam és nem nyomom rá, mert felesleges. De ez a havi egyszeri tisztítás sem "szabály" nálam valamikor kimarad.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Nem ég bele. Beledörzsölődnek szemcsék a tárcsába. Ha ég a betét már régen rossz. Felkeményedik és fényes felületű lesz. V-féknél is előfordul rossz minőségű betéteknél, ilyenkor szintén nem fog a fék.
Az autós példa meg sántít. KRESZ vizsgán is van olyan kérdés, hogy mit kell csinálni, ha víz kerül az autó fékrendszerébe/fékrendszerére? Lejtős úton nagyokat fékezni.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Grave_444 #262974 üzenetére
Sajnos a Tourney hajtás és váltók, na meg a gyorsan kotyogossá váló Suntour XCE nem lesz tartós. El lehet biciklizni vele, senki sem mondja, hogy nem, de hosszú távon nem kéne. Voltak ilyen kategóriás biciklijeim, így tudom milyen. Később megváltás volt az integrált hajtás, az Altus váltó (ami még mindig nem egy drága váltó) és a levegős teló.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Grave_444 #262985 üzenetére
Az a Genesis Solution nem volt 250ezer, ha megnézed 150e az Intersportban most is. Aki mást állított az jól állt akart verni.
Másrészt addig nem tudod mennyivel jobb egy drágább felszereltségű bicikli ameddig rá nem ülsz. Utána már nem is vágysz rosszabbra.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz arcitec #262994 üzenetére
Tektro fékektől ne várj túl sokat. Maximum közepes szintet kapod tőlük, pedig az áruk nem ezt tükrözik. Próbáltam én is egy hidraulikus Tektro féket, komolyan az én mechanikus Shimano fékem is erősebb annál (Raymon eBike féke volt, pontos típust nem tudom). Egy nem túl drága MT410 ezerszer jobb. De még egy Avid BB7 is szénné alázná.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- EAFC 24
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Autós topik
- ASUS Vp249H monitor és az audió bemenet
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen