Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #118058 üzenetére
Mikor 90% aszfalton,száraz időben használtam,tehát amolyan outisan,akkor ~500 km-t mentem el egy KMC,vagy Shimano lánc gyári kenésével.Akkor már törölgettem,de addig még nem kentem semmivel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
inifini
tag
válasz Napfénysüti #118058 üzenetére
Én is 500-600 km-t mondanék, illetve szerintem törölni akkor érdemes, amikor már látod, hogy koszos, meg esetleg van hangja. Én mondjuk brigéciollal mosom, majd alapos törlés, majd kenés. Most a muc-offot próbálom ki, eddig elég jónak tűnik.
-
inifini
tag
válasz Napfénysüti #118077 üzenetére
Szerintem, ha tiszta ronggyal áttörlöd csak, de nem kened, attól még nem szeded le teljesen a gyári kenést, inkább a koszt. Nálam az előző láncnál mondták, hogy sűrűn kentem, most 100-150 km-ként csak törlöm, és minden másodiknál brigéciol és kenés. De van amikor ez elcsúszik...
-
jjeahh
nagyúr
válasz Napfénysüti #118271 üzenetére
Ja, sejtettem, viszont gondolom edzettség kérdése is és ez a csávó nagyon régóta edzésekre jár. Amúgy ja, ő a legrövidebb, kb. 25-30km távon indult, de ebben több mint 1000m szint volt asszem. No meg valszeg az sem mindegy, hogy a súlyod izom-e vagy háj, a srác a sok edzés ellenére viszonylag zsíros, a bmi kalkulátorok szerint 20% fölösleg van rajta .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Napfénysüti #118444 üzenetére
Igen ez az. Csak az eredetileg kapott jó volt. Egy darabig...
-
IzI
senior tag
válasz Napfénysüti #118411 üzenetére
Kösz,max marad nálam.
-
Jester01
veterán
válasz Napfénysüti #118559 üzenetére
A hétfői laza körök neked sem okoznának gondot szerintem. Szoktak jönni amúgy Fehérvárról szóval össze lehet szervezni azt is. Mondjuk a kiírt átlagokhoz rendszerint 3km/h-t hozzá lehet adni
A Császár víz betontömbről én is lepattantam már vasárnap. Sajnos Pákozd felől semmi nem jelzi előre, hogy le van-e zárva szóval lehet visszafordulni. Dinnyés vagy Kisfalud felől nincs nagy dráma mert csak tovább kell menni. Ha lehet én használom azt a bicikliutat mert simább mint az összekötő út.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #118565 üzenetére
Na,akkor itt van olyan is aki ufókkal teker.😂
Jester1...az egy amazon! 😵 Remélem nem futok össze egy hasonszörűvel mert vagy letörnek a lábaim az erőlködéstől,vagy égni fogok mint a Reichstag.🙄...esetleg mindkettő,ebben a sorrendben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
csendes tag
válasz Napfénysüti #118431 üzenetére
Napfénysüti és eddie1978 köszi a válaszokat. Végül a Tiagrás lett a befutó. Konkrétan ez: [link] Tegnap hoztam el.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #118624 üzenetére
dehogy cseréltem, gyűjtő vagyok
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Napfénysüti #118647 üzenetére
Thx. Kíváncsi leszek a hosszútávú tapasztalatokra.
11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #118929 üzenetére
minden cégnél vannak ilyenek. a sisakot kivitték hamar, nem?
-
gabro0
őstag
válasz Napfénysüti #118929 üzenetére
Az UPS a legalja futárcég, akivel eddig találkoztam. Futár cseszik szólni, hogy jön, másnap meg mondja itt volt csak nem voltam itthon. Se telefon, se email, se SMS.
DPD a legjobb szerintem, de ők nem nagyon hoznak külföldről csomagokat. A futár elnézést kért, amikor késtek 5 percet, minden pillanatban tudni hol a csomag és rendesek. Bár amikor nem látjuk, simán dobálhatják ők is a csomagokat...
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #119134 üzenetére
Nekem full Claris van, de érezhető a belépő szint rajta. A féket tépni kell, hogy fogjon és a váltás sem olyan precíz, mint egy drágább szettnél, de meg lehet vele barátkozni.
Bár szerintem a 180k nem olyan rossz ár érte, 200k-ért adják az ilyeneket, igaz, a 250k-s ár nevetséges.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Napfénysüti #119177 üzenetére
Mi a reku? Az a fekvő helyzetben hajtott vmi?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #119177 üzenetére
Mindenképp kisebb kell legyen a légellenállása,hisz kisebb a keresztmetszete.
(#119178) FIREBLADE78 ...recumbent (fekvő,dönthető,hátradönthető stb.) ,vagyis rekumbens (fekvő) kerékpár.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Napfénysüti #119179 üzenetére
Maradok a montinál.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #119181 üzenetére
Itt a conclusions lapon összegzi a légellenállási tesztek eredményét,és azt írja,hogy az tesztben résztvevő (amúgy nem túl korszerű és áramvonalas) fekvőbringa kábé olyan légellenállással halad ~32km/h sebességnél,mint egy időfutam kerékpáros könyökölve.Ha fent fogod az outi kormányát,még annál a kevésbé áramvonalas fekvőnél is számottevő,~37% -os az előny.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #119201 üzenetére
Nekem pont az alsó fogás kényelmes és a felső nem. Valahogy a tenyeremnek és csuklómnak nem tetszik a pozíció.
-
gabro0
őstag
válasz Napfénysüti #119201 üzenetére
Nekem nem a nyakam, hanem a derekam nem szereti az alsó fogást. Bár amikor második nap mentem egyhuzamban, akkor már nem. Edzettség kérdése
-
szkink
aktív tag
válasz Napfénysüti #119276 üzenetére
Egy canyon tulajtól ez várható is ezzel a szettel az orbea drágább,de ha árban hasonlót tennék mellé akkor nyerne a canyon AL 7.0 105-ös szettel.Igen láttam hogy eladva,sajnos nem nekem Nem tudom hogy bírná a 98kg-at a Magyar utakon
-
szkink
aktív tag
válasz Napfénysüti #119284 üzenetére
Az Orbea 1100 euro,de egyenlőre maradok a montinál,csak pár hete volt szerencsém cimbi outiját kipróbálni és megtetszett, ezért eljátszok a gondolattal mi lenne ha nem csak montim lenne,abban sem vagyok teljesen biztos hogy első outinak kell-e nekem ilyen komoly.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #119284 üzenetére
már kétszer kapott új vázat...megnyugtató.
(#119286) szkink ...mi lenne ha nem csak montim lenne...áruló!
(#119285) kacsyx...hát ezek tényleg nem sikerültek valami szép színűre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #119292 üzenetére
Szvsz egy váznak addig jónak kell lennie amíg össze nem töröd. Mondjuk én a jó öreg acél híve vagyok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #119307 üzenetére
Aggasztó ahogy 1.05 körül bal kezével megvakarja arcát műtét közben,ott komoly fertőzésveszély áll fenn.
jjeahh...olyan mintha...két szilikoncs*csöt markolnék...álló farokkal nem nehéz bringázni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz Napfénysüti #119392 üzenetére
Szerintem minden olyan termék, ami "eper ízű", de epret sosem látott borzalmas ízű, szóval ez nem olyan meglepő.
[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #119392 üzenetére
Kezd szimpatikus lenni mert a doki most javasolta a kálium nátrium bevitelt.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #119392 üzenetére
Földieper-cseresznye ízt vettem kicsit gejl de a cél szentesíti az eszközt szokták mondani
BENEFON DELTA--------N8
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Napfénysüti #119572 üzenetére
Úgy néz ki yt helyett canyon lesz. Mivel yt akciók elmúltak. Canyon alu vázok teljesen aluk vagy egy részük karbon? AL 6,7 verziók?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #119619 üzenetére
Ezt észre sem vettem...
3060D...ezért reklámoz6sz egyet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #120072 üzenetére
ha jól rémlik, Hasaggymeg is pont lemaradt róla, valami 10 hsz. lett törölve moderátor által.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
StLui
veterán
válasz Napfénysüti #120072 üzenetére
Itt most tényleg nagyon túlreagálta aki kapta a választ tőle, nem is értem, hogy mit nem értett rajta
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
MPowerPH
félisten
válasz Napfénysüti #120454 üzenetére
Bikemag -ot ismertem egyedul.
Maxi bike -on talaltam ezt a Scott karbon vazat. Es ahogy nezem, van ott egy Reba RL telo is hozza. Csak jo kerdes, hogy a 17" az pontosan milyen magassaghoz dukal. (ferfi vazakat szereti....) Ennek hol tudok utana jarni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
gabro0
őstag
válasz Napfénysüti #120605 üzenetére
A pedál tetején az a védő vagy mi az R550-től fémből van, illetve a 105-től a tengely csiszolt és az egész váz anyaga karbon. Szerintem jó lesz az az 550, ez tényleg csak egy pedál, legfeljebb később feljebb lépek.
-
gabro0
őstag
válasz Napfénysüti #120837 üzenetére
Használ egyáltalán itt valaki rajtam kívül 23-as gumit?
-
Zola007
veterán
válasz Napfénysüti #120837 üzenetére
kár, hogy ez az én szempontomból irreleváns
merre tekersz?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Jester01
veterán
válasz Napfénysüti #120837 üzenetére
Nekem igen, egy csapatos tekerés során első-hátsó egyszerre a Berény-Nadap szakaszon. Pedig levegő van benne rendesen (6,5 elöl 7,5 hátul)
Jut eszembe, ma (szombaton) tervezünk egy Baracska - Velence (14:15) - Szfvár (15:00) - Zámoly - Gánt - Csákvár (cukrászda) - Berény - Vereb - Velence jellegű karikát. Átlag síkon 30+. Ha valaki esetleg szeretne csatlakozni.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #120837 üzenetére
Gondolom 6 bar alatt még sose ültél fel a gépre.
BENEFON DELTA--------N8
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Napfénysüti #120837 üzenetére
+1 csak 112 kg
[ Szerkesztve ]
11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #120853 üzenetére
Én 78 vagyok, de a 4 bar sokszor úgy érzem hogy határeset mikor leszorítanak a kocsik.
BENEFON DELTA--------N8
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #120862 üzenetére
Mondjuk az tavalyi teszt és most írta, hogy nem jó. Ettől függetlenül nem hiszem, hogy írnak egy cikket, hogy mégsem jó, ne vegyél. Márcsak azért sem, mert akkor a Hajtánytól biztos nem kapnak több terméket tesztelni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zola007
veterán
válasz Napfénysüti #120953 üzenetére
helytálló a feltételezés
de majd beleolvasok ha röhögni akarokMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ígyvanferi
addikt
válasz Napfénysüti #120953 üzenetére
Ez nagyon megragadt benne egyszer régen, minden alkalommal felhozod, de abszolút nem jellemző egyébként.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #121543 üzenetére
De ha eltekintünk attól, hogy mennyire strapabíró, hoz annyi pluszt, mint amennyivel többe kerül? Ne érts félre, ha annyi lenne, mint az alu, nyilván én is azt venném. De így nem, főleg, hogy a mai alu vázak is elég jók már. De elismerem, szeretem, ha valami olcsó. Ez a monti, ami 35.000 forintomba került, mindent tud, amire nekem kell és örülök, hogy ennyiből meglett. Nekem csak az a bajom a karbonnal, hogy ahhoz képest túlárazott, mint amennyivel jobb egy alunál. szvsz!
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #121555 üzenetére
Én bízom benne, hogy egy ballonosabb 28-as gumma azért hoz valami javulást. Az 58 kilómat nagyon dobálja a 25-ös.
ivana: Ez a Cube Pelotonba már lehet nem férne be.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #121597 üzenetére
Nem lazák a küllők,esetleg egy utánhúzás?
hegyimorc...a gumik által mindenhova felszórt sárt csak nem pörgeti le a Pinion rendszer,vagy igen? ...amúgy a ruhámat talán nehezebb rendbe hozni mint magát a bringát,főleg egy sáros,elázott cipőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
truefx
aktív tag
válasz Napfénysüti #121600 üzenetére
Milyen kerék? Nekem egy DT Swiss küllői kattognak hátul. Egyszer már újrafűzte a szerviz, ahol vettem, 100 km-ig nem kattogott, aztán újrakezdte. Szerintem a forgalmazóhoz viszem, az a köv. lépés.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #121830 üzenetére
Költséges lenne mind2 típust gyártani,kompatibilis vázakat biztosítani stb-stb,így már csak gazdasági megfontolásból is át fognak állni egyre.
(#121831) Toobee...(1előre) olcsóbb,(1előre) könnyebb,és egyszerűbb a karbantartása.A hidrós karbantartása talán mindig is bonyolultabb lesz,a másik két hátrány viszont hamar ki lesz küszöbölve,hisz ha beindul az igazi tömeggyártás az országúti is egyre olcsóbb lesz,a súly az új szénszálas vázakkal meg szinte már most sem téma.
(#121832) jjeahh...főleg abban látom előnyét,hogy szabad kezet kapnak a felni gyártók,hisz onnan kezdve már csak egy rendeltetése lesz a felninek,nem kell fékezőfelületnek is lennie.Ugyanakkor nem tudom,hogy az aszimmetrikus fűzésnek milyen,a kerék áramvonalasságára,merevségére,stb. vonatkozó hátrányai vannak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen