-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #279708 üzenetére
Annyibol jo a Z2, hogy nem pusztit le. Anatomiajat kell erteni, miert jobb a szivnek a folyamatos <=140 koruli pulzus. MTB -n ellenben ezt piszok nehez betartani, nagyon edzesben kell hozza lenned. Azert orszagutin szerintem tok jol kontrollalhato. A futast mar nem is mondom... Az outizas egyebkent is sivar es unalmas. Vagy hova tovabb, ott a gorgozes. Soha nem tudnam csinalni.
MTB meg adrenalin bomba, ott meghalsz minden meteren, ha komolyan tolod, de meg a szint nelkuli tekeres/ereszkedes is lekot, lefoglal, ha jo osvenyen mesz.Egy Z2 -es edzes utan, menjel akar 5 oran at folyamat, masnap hasznalhato maradsz, bevetesre keszen.(leszamitva a segged, amit feltor az ules) De pl. 170 -es pulzussal vegigtolni ugyan igy 5 orat...masnap nem tud az ember labra allni. Volt futotarsam most futott vegig egy maratont, szegenynek 174 volt az atlagpulzusa, de vegigtolta. Kihagyta az alapozast, felkeszuletlen volt, meg a formaja is rossz volt. Tegnap nem tudott labra allni, es piszok rossz volt a kozerzete. Ott azert a test pusztitotta magat szepen a kozel 5 ora alatt.
Zoliwrc -nek valszeg megvan egy boduletes alap allokepessege, amire epithet. Ez szerintem mindenkire igaz, aki szunet nelkul, folyamatosan sportol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279713 üzenetére
Nekem eddig mindig így összejött a tárcsafék beállítása, hogy lelazított csavarokkal ráfogtam a tárcsára (lassan, hogy ne húzza el az erősebb oldal (az az amelyik kicsit előbb jön ki) utána fixre csavarozás.
Sosem kellett utána állítani, bár könnyen meg tudnám csinálni, mert a mechanikus tárcsaféket csak kézzel lehet beállítani, ott hiába húzná rá az ember a pofát, csak az egyik mozog, így súrolna amelyik fix.
Outin az a baj, hogy könnyebb anyagokból csinálják a grammok miatt az egész féket a villát, a tárcsa oldal irányban lehet nem elég merev ezért be tud hajolni kiállás alatt. A váz és lehet, hogy túl rugalmas a csavaró erőkhöz, így már simán bele tud érni.
-
Kro
tag
válasz Hasaggymeg #279765 üzenetére
Oké, persze egy városin elmegy. Egy montin viszont már bántja a szemem. De ez nyilván csak az én egyéni véleményem.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279765 üzenetére
Igazság szerint nekem is sokkal jobban tetszenek a két- és egy ujjas fékkarok, de ez alkalmi vétel volt. Most is 3 ujjas van, nem vészes élőben. De a legszebb szerintem az XT M8100 és az SLX M7100 karja. Élőben viszont jó minőségű az egész Alfine.
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279765 üzenetére
Szerintem meg függ a használózól hogy melyik jobb neki a kerékpártól és a fékminőségétől hogy melyik kényelmesebb nem vitatom hogy meg van a 1-2-3 ujjasnak papíron a megfelelő felhasználási területe nálam volt 2 ujjas MTB-n is és trekkingen 3 de talán négy is volt az ha lehet hinni a shimano archívumának Deore LX ST-M570 itt a váltás nem zavart csak talán annyi hogy más volt a fékezési pont meghatározása 26" vs 28" kerék teljesen más volt a tempó de viszont mikor váltottam hidralikusra cross trekking ott nem csak az SM-RT10-s tárcsa zavart hanem utólag belegondolva a 3 ujjas fékkar is erre azután jöttem rá hogy újra 2 ujjasat kezdtem el használni BL-MT401. De miután elkezdett enyhülni az idő felgyorsult a fék bekoptatási idő és egyre jobb bár így is zavaró még sok évnyi V-Fék után hogy teljesen máshogy működik és reagál ezt még szokni kell
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279777 üzenetére
Nálam pont a 2 ujjas segített megfogni egy nagyobb bukást, aszfalt száraz helyenként enyhe vizes résszel, viszont mikor lendületből kissé be dőlve estem be a bolt előtti kocsi feljáróra amin olyan jeges latyak volt amit nem lehetet volna időben sem észre venni az első kerék egyből elvesztette a tapadást és csúszott a hátsó még viszont a szárazon így tapadt egyből húztam a féket mind a kettőt és sikerült meg fogni az esést ha három ujjas lett volna nagy eséllyel nem bírtam volna megfogni
-
Kro
tag
válasz Hasaggymeg #279780 üzenetére
Bizony-bizony, nagyon nem mindegy. 1x merészkedtem az mt-200-al komolyabb terepre (mondjuk annak a fékereje is kevéske volt), hát azt kell mondjam nem élveztem. Utána jött is a Cube-on az slx szett.
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279780 üzenetére
Múltkor mellékeltem hogy hol szoktam "gyors talpalóban" koptatni össze a féket ott elég szépen meg fogott a BL-MT401 és a BR-MT410-s az utólsó szakasz vissza felé murvás jellegű össze vissza tört aszfalttal és baba ököl nagyságú kövekkel ha esős nedves idő van akkor saras is ott a gumi volt a szűk keresztmetszet ami soha nem éreztem eddig mert a CST CT1313 hasonló helyen V--Fékkel szépen megfogott és felfelé sem kapart el vagy éreztem volna hogy megcsúszna de még nagy lendülettel lejövetel esetén is nem koppig húzott fékkarral csak negyed állással hogy fogjon a fék valamilyen szinten éreztem hogy csúszik a kerék.Kíváncsi leszek ha holnap vagy holnap után ha befutnak a korábban linklet Contik mit fognak produkálni mert hasonló a futó felületet mint a CST-nek és ha megcsinálják a küllőket rendesen végre akkor vissza megyek oda és ki próbálom . De ezzel viszont úgy tűnik hogy mellé nyúltam sárgán bajom nem volt vele de ilyen helyen a tárcsás kerékpár esetén le esik a kezem róla györcsösen kapaszkodtam hogy ne így legyen. úgy tűnik a gyárival jobb volt.
Hát ahogy szokták modani ha nincsen meg a "kémia" akkor nem fogod tudni megszokni én ilyen vagyok ha nem bírom egyből megszokni vagy rá érezni akkor keresek olyat amivel korábban bajom nem volt vagy ahhoz hasonlót
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279801 üzenetére
Úgy ahogy írod, lehet kapni külső gyártótól ilyen kúpos alátétből PM180-as "adaptert". Igazság szerint az Avid BB7-et is így kell felszerelni, nem adnak hozzá alu adaptert.
Nekem is így van ahogy a második képen, íme az új Alfine-nal:
[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #279813 üzenetére
ugyan már kérem, az én rockriderem sokkal menőbb: [link]
(mondjuk ez nem az enyém, de az is így indult. )wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279841 üzenetére
Csak kétszer vagy háromszor próbáltam, nem merném csutkára húzni, mert így félig bekoptatva is elég jó ereje van. Állványok próbálva is már látszott, hogy elég erős lesz. Egyedül a kis állító csavarok kell majd hangolnom, egyelőre lehet túl hosszú úton jár, bér lehet ja bekopik, akkor jó lesz az adagolhatóság miatt.
A tárcsák meg tényleg ideiglenesen lesznek, jönnek az RT66-osok az biztos.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #279835 üzenetére
Nekem idegen ez a nyelv. Nem értem.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279713 üzenetére
a porvédő csúszott kicsit ki. pont annyira, hogy megfogta a kazettát, és fixit csinált belőle.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279864 üzenetére
a csapágyé.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279864 üzenetére
Nem tudom miért van ez és mi értelme, de több eldurrant outis gumit is láttam már, amit magas nyomáson használtak mtb tejjel. No meg a hookless sem segít... Haverom is így járt tavaly, a Fakir tejes outi gumija görgőn robbant fel, az egész szoba tejes lett, még a plafonról is csöpögött. Alacsonyabb nyomáson, outikhoz kitalált tejjel gondolom nem lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279869 üzenetére
Olyan állagú, mint a Stans, olyan a szaga is, ugyanúgy gyorsan tömít, egy különbség van: rohadtul gyorsan beleszárad a gumiba, emiatt nem ajánlom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279923 üzenetére
szép ára van 49€ ennyiért már lehet találni rendes téli gumit azt hiszem vagy olcsóbban "bütykösebb" gumit
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #279923 üzenetére
Köszi! Sose láttam még ilyet, nem is hallottam róla, de hát ez... na mindegy. Az ember mindig tanul
Amúgy Speedy007: az alapgumi 49€, de a "skin", vagyis a réteg rá 70-100€ guminként, szóval akárhogy is nézem, de ennyiért vehetsz egy téli és egy nyári top gumit. Ez inkább a lustáknak való megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279931 üzenetére
Szerintem is ott van értelme. Itt Magyarországon évi maximum pár napig ha van hó, de az sem jelentős. Ide teljesen felesleges, sőt külön gumi is az. Például a DoubleFighter simán ment a jégen is, nem csúszott. Egy normális terepgumi sem csúszik rossz időben, maximum a slick és félslick gumik csúsznak, azok meg ne telerekjenek addig.
Úgy látom a fék ezzel a tárcsával már nem fog bekopni, visít még mindig, igaz ma nem nagyon volt időm sokat tekerni. Korán reggel az a meglepetés ért minket, hogy csőtörés van. Társasházi lakásban lakunk, alattunk bank van. Reggel elzártam a vizet és elmentem dolgozni, de haza kellett mennem, mert a bank éjszaka ellázott és leszakadt az álmennyezet. 6 szaki közül 5 nem vállalta, így végre a hatodik kijött. 11-től fél háromig szerelték meg a csövet, így lehetett takarítani. Utána irány volt a biztosítóhoz. Remélem végre pénteken megjönnek az RT66-osok.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279933 üzenetére
Sajnos nem. 😁
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #279952 üzenetére
Egyutt raboltuk ki
Viccet felreteve ezekrol almodoztam mar regebb ota, az uj bico beszerzese meg jelen allapotban kerdeses, meg a nemet kereskedo se tud idopontot mondani… -
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279950 üzenetére
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #279974 üzenetére
Jaja, bár ár-érték arányban annyira nem igazán megérős csak az ami után érdeklődök.
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #279974 üzenetére
"hátszélben számomra nem a sebesség az igazán felemelő, hisz azt lejtőn is lehet, hanem az, hogy bár ezerrel hasítasz számodra mintegy szélcsend van"
Szélcsend nem csak akkor van, ha kb. pont annyival mész, mint amennyivel a szél tol hátulról?Ringman: nekem nagyon adja, nagyon rombolós!
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279988 üzenetére
Mostanában olyan nagy szél volt a környékemen hogy simán kihajtottam a kerékpár összes fokozatát , de szembe szélel rendesen megszívtam én is GPS szerint jóha 10-15km/h meg volt az átlagban
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #279988 üzenetére
Nálunk az egyik gyerekbicikli fehér néhány apró zöld mintával, minden más fekete rajta. Fotón nem tűnik nagy számnak, de élőben meglepően harmonikus. A trükk az, hogy a váz könnyen tisztítható, a fogdosott részek meg feketék.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
A Zéé
addikt
válasz Hasaggymeg #280029 üzenetére
Nem biztos, csak ezekre a tünetekre szinte mindenhol a nyerget mondják.
vallas is azt mondta, hogy lehet azért van, mert rövidebb a jobb lábam egy kicsit.
Az biztos, hogy kb. fél óra után jön elő, és mindig csak a jobb lábfejem. Kiállok a nyeregből, és érzem ahogy megkönnyebbül végig a lábam, és érzem, ahogy a vér tódul lefelé a belső oldalon, és elmúlik a zsibbadás a lábfejemben, szinte azonnal. Visszaülök, és megint jó vagyok egy 10 perc-negyed órára.
Kicsi csigolyacsúszásom van deréktájon, de szerencsére 2-3 éve nem okozott problémát, és bicajozás közben sem éreztem eddig sosem, hogy fáj a derekam.Just a simple Lineman...
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279672 üzenetére
tárcsa beleér kiállva problémánál:
próbáltam állítani rajta lelazít, ráfog és rosszabb lett. totál beleér. Többször csináltam nem jó. na.. vehetek távtartó lemezt hátha azzal..3-4 szer próbáltam.
Még megpróbálom a duggatyúkat visszanyomni és úgy..
de ha Esetleg még kis trükk lenne amire már rájöttetek beállításával kapcsolatban?[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #280074 üzenetére
Az tény, hogy öreganyáink csepel biciklije 50 évig nem volt kenve sem, mégis addig ment, amíg meg nem ette a vázat a rozsda. Méghogy tárcsafék, lol. Ha eltört a botos fék az első keréknél, akkor óvatosabban hajtották. Mit kell arra fék?!? A lovon sincs!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #280078 üzenetére
Azért hogy lássa rendesen és értse mit csinál!
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279950 üzenetére
miért a másikon mennyivel könnyebb van?
kerékszettek tömege kompletten, folyadékkal (nem emlékszem mibe mennyi ment, csak a race kingre, ott cca 60ml/kerék volt) feltöltve:
cr1600+conti gp5000 s tr 32c
első - trp 160 mm tr29 tárcsa: 1316g
hátsó: ashima aro-09 160 mm tárcsa + sram 1050 11-36 10 sebi sor: 1814gp1800 + tufo speedero 40c
első - shimano 160 mm rt-54 tárcsa: 1501g
hátsó: shimano 160 mm rt-54 tárcsa + microshift 11-36 10 sebi sor: 2059gg1800 + conti race king 2,2"
első - shimano 180 mm rt-64 tárcsa: 1753g
hátsó: shimano 160 mm rt-64 tárcsa + slx 11-46 11 sebi sor: 2359g -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #280098 üzenetére
mert ha visszanyomom a dugattyúkat betét vissza, akkor nagyobb a hézag a betét és tárcsák közt. Ám az első fék behúzásakor sokkal jobban behúzható a fékkar mint szokott. Utána már nem. És a hézag is kisebb lesz
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #280134 üzenetére
En szerintem jo darabig itt ragadok.... Abban maradtunk, hogy Vasarnap megnezem. Azt nem tudom, mit kell nezni, mert semmi tapasztalatom nincs, de majd nezek. A felnik fekfelulete az, ami egy kicsit aggaszthat, de hogy azt mikeppen ellenorizhetem, megint nem tudom. Szerintem nem lehetseges azt megmondani, mennyire van elkopva.
Jah, es akkor lehet rosszul neztem a gumimeretet is, mert gyarilag Vittoria Diamante Pro Light, 220tpi, 700 x 23c gumival jott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #280192 üzenetére
szépen elnyaltad. mi történt? belógó ág?
#280179Fall-N:
Csak szét kaptam, mivel fékezés után hallani lehetett kicsit a cincogást, és gondoltam megtisztítom hátha segít a résen (is)...így szétkaptam a féket, a dugattyúkat megtisztítottam shimano olaj-al, feltűnt hogy a bal oldali sokkal nehezebben jár mint a jobb. Kicsit megjárattam sztem jobb lett, de továbbra sem egyszerre járnak. Ez normális jelenség? vagy ez ilyen egyedi, kinél hogy.
Viszont szebb táv lett a tárcsa és betét közt, legalábbis úgy látom. És nincs ez az utólagos "cinege" fékezés után.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #280192 üzenetére
Normalis... Tulajdonkeppen egy MTB, aminek tobbek kozott az is a velejaroja, hogy terepen utod-vagod, es szedi a sebeket.
Amelyik mtb makulatlan, az nem volt rendesen hasznalva, es nem ott, ahova valo.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #280215 üzenetére
Istenem, családdal többet soha nem indulok el! Csak érjünk haza, mielőtt felgyújtom a picsába a kerékpárt!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #280215 üzenetére
Nem érdemes venni természetesen, racionális érv nem szól mellette. Ez az én hülye mániám, megőrülnék a nyúzással. Mondjuk nekem a városban nem sok esélye van, hogy kővel talélkozzak.
-
_q
addikt
válasz Hasaggymeg #280246 üzenetére
Milyen gyorsan kellene vele menni? Mert ahogy forgarom kézzel akár a lámpát, olyan mint a régi sebességmérő órák ahol a küllőn volt a mágnes és amikor oda ért a mágnes a jó pozícióba, akkor vette a jelet. Itt is ilyesmi látszik, minél gyorsabban tekertem kézzel annál sűrűbb a villogás, és lehet egy adott sebesség mellett már nem is villogásnak tűnne?
Ilyen hub dinamó van az első agynál: [link] Erre van rákötve az első és hátsó lámpa is.
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #280305 üzenetére
Mondjuk elégedett rt66 userről én sem hallottam még.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #280308 üzenetére
Mentem vele egy kort itt egy mellekuton... Szakad az eso, traktorok felhordtak a sarat.
Latnad a pulcsimat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #280305 üzenetére
Az igaz, hogy rögtön a 4-5ezer Forintos kategóriát néztem alu vagy titán lappal. De ha tényleg jó ez a G05, akkor ilyet veszek.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #280312 üzenetére
Az. Ennyi volt a budget, engedett is sokat az arabol, meggyozo voltam. Ettol meg hasznalt bringa, stucnin van kis kopas szallitasbol eredoen, de a vaz sertetlen. Par hasznalati nyom a fekvalto gumirozasan, ahol talalkozik a kormannyal, meg a Garmin tarto kicsit megdorzsolte a kormanyt, ahol fel volt fogatva. Fekfeluletek rendben vannak, nem homoruak, simak, az elszinezodes okozoja is a sarga fekpofa, ledorzsolheto. Kar, hogy Dura Ace szett van rajta, eleg lett volna egy szolidabb Ultegra is. Ez a Di2 meg szerintem gaz. 2016 -ban lehet meno volt, de igy 24 -ben elegge elmaradott. Es ilyennel kiadnak zsir uj millios bringakat. Mosolyogtato a Sram AXS utan.
Es rendes volt az urge, mert Dunakeszirol lehozta Erd kulsore, hogy ne kelljen korbe mennem az M0 -an.
Don't Tread On Me
-
SpaceKombajn
aktív tag
-
Kro
tag
válasz Hasaggymeg #280327 üzenetére
Köszönöm a megtisztelő lehetőséget.
Anno valamikor 15-20 évvel ezelőtt hobby szinten triál-oztam, deore és xt V-fékeket használtunk amit még a felnire kent kátránnyal tettünk még harapósabbá, hogy 1 ujjal is tudjon blokkolni elől és hátul is. Tehát van erről valamennyi tapasztalatom.
A mostanában használt m6100 és m7100 szettem/ rt64 tárcsával sem közelíti meg az organikus betétekkel (fémessel lehet meglenne, nincs tapasztalatom velük) azt a fékerőt. Ezzel nekem semmi bajom, nem akarok egy lejtőn lefele jövetnél fejreállni, mert blokkolt az első fék (tudom meg kell tanulni fékezni) .MPowerPH: Grat az új szerzeményhez!
#280324zsocy: Én is újabb szériás fékek között nézelődnék, a jobb alkatrész ellátottság miatt.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #280192 üzenetére
errol jut eszembe, hogy helyre kalapaltak a valto tarto fulet, azt mondta a szervizes hogy nem csak befelé állt hanem el is volt csavarodva. érdekes mert amugy szemre nem látszódott ez a csavarodás, sőt nekem most tunik kicsit elcsavarodottnak de sebaj mert most igy tökéletes lett, ugy vált mint egy álom, öröm volt igy tekerni vele.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #280353 üzenetére
De ez nem kapott meg semmit, 0km-esen ilyen volt, csomagolas sertetlen volt, azon belül meg nem tudom mi üthette volna meg.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #280386 üzenetére
Az ilyeneket ki kéne tiltani a Straváról, demotiváló nagyon.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #280395 üzenetére
Trickstuff-ot elég körömmel húzni.
TakiUZ
Szépen átgondolt gép, jó setupal, gratula.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #280426 üzenetére
Egy nagyon amatőr kérdésem lenne picit vissza az időben ( csak picit töröm meg a topik fonalat )
A B állítói csavar úgy egész őszintén szólva csinál valamit egyáltalán a váltással? Mert oké hogy mihez kell beállítani stb és a stb- de én ha azt kitekerem vagy betekerem csutkára is akár, semmi nem történik a váltással.. lényegében bárhova-tekerhetem...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Futás, futópályák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Posta, csomagküldés
- Robert07: Intel SSD DC S3500 - kiváló ügynök volt
- Milyen videókártyát?
- Építő/felújító topik
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...