-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #139322 üzenetére
én is mindig összevárok több apróságot (Árgyélus Királyfi zokni majdnem mindig kerül a kosárba! ) , de én sem örülök, hogy csomagméret alapján van valahogy a szálíltási díj, de mégsem teljesen egyértelmű, múltkor a sisak+oúti kormány+külsők+apró kacat olcsóbban jött, mint most a második sisak + pár apró textildarab, pedig jóval kisebb dobozban volt. Aztán játszom a kosárnál, hogy mit kell kivennem, hogy visszaugorjon a szállítási díj.
De valami csomagméret alapja biztos van, mert pl. a váz + stucni eljött a váz szállításának árában, ahogy a nagy dobozba is belefért a stucni, de váz+ sisak extra drága lett volna. Csak bizonyos tételek máshogy vannak kategorizálva, mint az ember gondolná.Ja, és régen sokkal-sokkal több ruházat is volt, voltak állat jó mezeik, amik megszűntek
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz pittlaren #139357 üzenetére
Rendszeresen eszembe jut a fiktív rémtörténet, hogy nem jól beállított/kiakasztott fékkel elkötik a bringámat, összetöri vele magát a tolvaj, és feljelent, hogy veszélyeztettem... remélem, itt még nem tartunk
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Dilikutya #139469 üzenetére
"Az, hogy rosszabb felszereltséggel jobb kerékpár, értelmezhetetlen."
Olyan elméletben létezhetne, hogy sokkal jobb váz rosszabb alkatrészekkel szerelve, de nem szokták, mert a vevők úgyis csak az alkatrészeket nézik, a gyártók magukkal szúrnának ki.
Ehelyett ha megvan az egyensúly, akkor gyenge alkatrészekhez általában gyenge váz tartozik ;)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #139476 üzenetére
viszont sok vázukra élettartam gari van, hardtailt vennék is onnan, ha nem lenne már az össztelósaik tényleg kevésbé meggyőzőek, de azokhoz úgysem értek.
(lassú voltam)SUPREME7: Nekem a Thuléval van tapasztalatom, tényleg hasonló, azzal vittem autópályán is. Ahhoz mondjuk adtak T-fejű csavarokat is, amikkel nem csak bilincsesen, hanem egyszerűbben+kulturáltabban lehet rögzíteni olyan keresztvashoz, amibe passzol.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Corsair90 #139540 üzenetére
[ide] beírhatod a meglévő stucnid paramétereit, és hogy milyet szeretnél, és láthatod, milyen változás lesz. Ha nem akarod a villaszártoldót alkalmazni (szerintem se) , akkor is vannak lehetőségek, 17 fokos, netán 35 fokos kormányszár, és neked nem is kell túl hosszú, olyat biztos találni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Corsair90 #139558 üzenetére
ha a linkelt toolba beírod az adatokat, az jön ki, hogy a 35 fokos 120-as (talán létezik ilyen hosszúban ilyen meredek) 48 mm-rel többet emel, és effektíve 37 mm-rel rövidebb, mint a 6 fokos 120-as.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #139550 üzenetére
Én is megnézném, nem lehet-e valami keményebb rugót szerválni hozzá. Esetleg nincs-e lehetőség elasztomert belepakolni, mert abból lehet, hogy könnyebb találni megfelelőt, mint rugóból. Gondolom nem egy agysebészet szétszedni, emlékeim alapján ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #139844 üzenetére
Lehet, hogy pont én ajánlottam hasonlót, de én azt linkeltem, amit én vettem, és az szerintem vastagabb falvastagságúba is belemegy, mert kívül minden MTB kormány 22,2-es a markolatnál. Nem lehet, hogy olyat sikerült találnod, ami országúti specifikus? Ha a legvége belemegy a lyukba, akkor az egésznek bele kell mennie megfelelően kilazítva.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #139819 üzenetére
wow, ezek szerint nekem poplock van, ami szerencsére alapállapotban nyitott, így csak le kellett vennem a kart bowdenestül, és kész vagyok
De én nem zárnám ki magát a mechanikát sem, attól, hogy tiszta belül. Nem lehet, hogy megkopott, és befeszül? kenés ott nem segít? A fékbowdenház nem tudom, mennyire egészséges ide, ha váltóbowdennel használod, akkor azért, ha meg fékbowdennel, akkor lehet hogy a nagyobb átmérő miatt szorul meg valahol. De úgy rémlik, a drót feje kicsi, tehát váltóbowden, felejtsük is el az utolsó mondatom. Nekem kicsit gyanús a váltóbowdenház, azzal tennék egy próbát, hogy visszacserélem a vékonyabbra. Ki tudja, hogy illeszkedik a végénél, stb.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #139864 üzenetére
ez inkább kónusz problémának hangzik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #139920 üzenetére
Nekem szépen működik MTB és outi kormányban is, ha úgy lesz, megmérem, mekkora a műanyag rész.
(#139921) Csokicsibesz: nálam jól szuperál egy szett, az használtan 45e volt. (azért fölösleges leírnom, hogy Red Power HP, mert már úgysem kapni, de az árából talán lehet következtetni, újan amúgy 100 körül lehetett)
A tartósságot lehet hogy kategóriánként kéne nézni, nem "ömlesztve", mert ha ugrálsz, arra egy akármilyen XC kategóriájú felni alkalmatlan lesz, cserébe egy alap trail felni meg lehet, hogy jó. Általában úgy érik el a súlysökkentést, hogy jobb ötvözetet használnak, meg többet CNC-znek, így kevesebb anyag marad, de az ugyanolyan erős. Kivéve, amikor túlzásba viszik, és jönnek a kisebb csapágyak, abból is kevesebb, az örökös acél kazettatest helyett bemaródós alu, stbBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #139934 üzenetére
Valóban nem, de két db 30 ezres felni nálam már nem is annyira filléres kategória (az 1500 g sem hangzott el szerintem).
Kicsit off a részemről, mert gravel (MURVÁS, bocs) szett lesz, de előzetes saccolásom alapján 1700g alatt lesz, és árban meg 70 alatt, szerintem nem olyan rossz. Majd várjuk ki a végét Annyiban nyilvánul meg a gravelsége, hogy csak 20mm a belső szélessége a felninek, de volt nekem már 19-es szélességű 29er kerekem.. ráadásul bőven 2 kilós súly fölött / pár.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz K_Gabor #140016 üzenetére
inkább a kaphatóság a nagy kérdés, szétszedni vagy így, vagy úgy, de valószínűleg szét lehet.. Sramból volt olyan sorom, amit egy hosszú csavar tartott össze, Shimanóból az olcsóbbak asszem, szegecseltek.
szerk.: 10 sebességesekhez látok külön egységenként, 8-as még nem jött szembe.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #140020 üzenetére
Elöl most csak azért cserélnéd, hogy egyformák legyenek?
Értem én, de ... mondjuk én pont a matricákat is le szoktam szedni a felnikről, úgy meg nem feltűnő, ha nem egyforma.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #140027 üzenetére
nálam az is a külön hátsó kerék mellett szól, hogy egyik boostos, másik nem... én ilyet nem adapterezgetnék, ha még hátsó keréknél is számít, ahogy egy fórumtárs írta, akkor elöl meg főleg. A következő bicód 100%, hogy elöl-hátul boost lesz, abba elhasználod a most szettben vett elsőt, és kész /igen, ebben az esetben, ha az ár nem számít, akkor állni fog egy kereked amíg nem lesz cserélve a bicikli, vagy a villa/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #140038 üzenetére
ez elég masszív, de sokára jön náluk: [link]
Ez meg van, olcsó, nehéz, keskeny, de nem tudok róla sokat (a gyártó egyébként tudtommal ajánlott), a súly alapján nem ropi kategória: [link]
Ha nem akarsz sokat költeni, vehetsz egy közepes felnit 10e környékén, vagy alatta, aztán lesz mivel gurulni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
A szakértő hozzászól (viccelek, ehhez értek legkevésbé): mindenhol azt olvasom, hogy kb 50perc-1 óra után kezd csak rendesebben "égni a zsííír", tehát ha kifejezetten ez a cél, akkor lehet, hogy jobban járnál alacsony intenzitású, de hosszabb, minimum 2 órás tekerésekkel.
Az edzős cimbik (márhogy a cimbik, akik edzenek ) is azt mondják, hogy brutál módon fogynak az alapozó szakaszban.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #140114 üzenetére
Én most kezdem komolyan venni az alapozást, persze még kiderülhet, hogy amit most cisnálok, az sem az
Sőt, két alkalommal tök jól önmegtartóztattam, és sikerült 125 környékén tartani a pulzusom, néha ugrott csak ki, de hiába, a murvás kerékpáron 40:42 a legkönnyebb áttétel, és még mindig nem hittem el teljesen, hogy ÉR lassan is menni. Aztán hétfőn volt fél óra szerelés indulás előtt, mert mindig elfelejtem, hogy az állítgatásokat, egyebeket a ride UTÁN kéne megejteni, nem pedig a következő előttre hagyni, és legkönnyebb fokozatban valahogy egy küllő nekiért a váltókanálnak, és kattogott. Ja, meg fékbetétcsere. Elsőt a hátsóval vissza, hogy legyen rendes első fékem... Naszóval, mivel már mehetnékem volt, féltem, hogy rámsötétedik, így mire végeztem, már idegállapotban voltam, és hogy-hogy nem, de nem sikerült nyugisra vennem a figurát. De majd legközelebb megint figyelek.Jó ez a Conti Sportcontact, aszfaltra. A laza kavicson és a homokban nem jó
Pedig van abban valami jóság, hogy lekanyarodok a zámolyi víztározó felé, és megtehetem, csak az 5km földút, a végén ilyen lazább részekkel.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #140118 üzenetére
Nálam nincsenek meg az alapok
Irtó hamar felugrik a pulzusom, ez ellen próbálnék tenni, ha szezon közepén, hát szezon közepén... teljesen télen sem hagytam abba, de nálam inkább bicikilizgetés van/volt eddig, mintsem bármiféle tudatosság.
Ha csak jövőre lesz meg az eredménye, hát kibírom, persze idénre 1-2 maraton azért még be van tervezve
Most az "Új Gerecse" júli 27-én, és a szemptember 15-ös Velence marci egyelőre. (ezt a többieknek írom)
Szóval próbálnám alulról kezdeni az építkezést, és az is lehet, hogy nem pont így kell, de még most alakul az egész.
Pl. az tetszik, hogy most nyáron hét közben is ki tudok menni másfél órára, mert világos van.(#140117) Intruder A 6 : az enyém nem igazi országúti, de messziről hasonlít Az ilyen esti tekerések alkalmával Mór szélén át szoktam haladni, megbeszélhetjük. Nekem is ígért hasonló próbát Lami66, lassan esedékes lesz! ;) /most, hogy lassan már mobilnak számítok ilyen távolságon/
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Massmurderer #140168 üzenetére
Most az mindegy, biztos van olcsóbban is, de az olcsó markolataimhoz olyat adtak eddig, amik hamar rapityára törtek a kormányon belüli résznél, meg eldőltem a sárban, és a sárban maradt, ja és kézzel is kidolgoztam őket, ezt (pontosabban azt a másik fajtát, aminek szétnyíló műanyag a belseje, kívülről hasonlóan néz ki) meg megszorítom, és stabil mint állat. Nekem bejött, azt a kb másfél dollárt röhögve megérte.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #140208 üzenetére
6 csavaroshoz van szélesítő szett, talán univerzális is, de láttam már gyártótól -az agyétól- hozzá valót. Hánnemtom, szerintem ott a merevség sosem lesz ugyanolyan, mint egy gyárilag boostos agynál, max ideiglenesen használám.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Már meg is kaptam a frissen fűzött kerekeimet, Stans Iron Cross felnik, Novatec agyak, sima 2-es Dt küllők alu anyákkal, 1692g lett. És tényleg épp megállt 70be'. Este lehet,hogy átszerelem, de most megyek tekerni :)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Új élményem: ha rontani szeretnétek a váltásteljesítményen hátul, távolítsátok el jó messze a felső görgőt a B-csavar segítéségével!
Ezt egy ideiglenes megoldásnak szántam arra, hogy a váltókanálba (lehet hogy a görgőbe, csak sejtem, mert ha nem ülök rajta, nem jelentkezik) beleért egy küllő, ha a legkönnyebb fokozatban voltam. De éppen csak súrolta, annyira, hogy hangot adott, még a fekete színezés sem kopott le annyira, hogy egyértelmű legyen, melyik is az. De állványon átpörgetve eléggé látszott, hogy kiáll egy - az azt támasztó küllő nagyon feszes volt, ez ami kiállt, nagyon laza, szóval próbáltam javítani az egyensúlyt, mindegyik ugyanabba az irányba húzta a felnit amúgy, egymáson támaszkodtak.
A kis duci testem és a terhelés elég volt hozzá, hogy ami állványon 2 mm, az lecsökkenjen 0-ra, és megőrjítsen. Ja, a váltóra visszatérve, azt reméltem, hogy átmenetileg ez is elég, ha megfeszítem a csavart, eltávolítva a váltót lefelé, de egyrészt kevés volt, másrészt egy ideig eltartott, mire összekapcsoltam a fejemben, de elég hatásosan elrontotta a váltást is
mindkét irányba ellustult, állítgattam a tekerővel, de sehogy sem volt az igazi, azon gondolkodtam, hogy megtörhetett-e a ház, vagy kosz okozza... Visszacsináltam, de menetteszt még nem volt azóta.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #140486 üzenetére
komfortzóna ide/oda, a többségnek ez nem egy cél, hogy biciklizzen, de még eszköz se :)
te motivált vagy, ő meg minek menjen biciklivel... azt szoktam mondani,hogy nem az ember választ elfoglaltságot,hanem fordítva. ez persze sarkítás, de sokkal könnyebb olyat csinálni,meg olyanban jónak lenni,ami foglalkoztatja az embert, ami ott van az agya szegletében,hogy alig várja,hogy végre azt csinálhassa. Bár biztos sok embernek a FB görgetés ez, meg a fórumra írogatás (most is micsinálok,ugye) .Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz robee19 #140487 üzenetére
a Trek oldalán írnak róla pár sort, ott említenek valamiféle defektvédelmet. Csak azért írok,mert azt hittem, mtb gumiról van szó, és egy boltban felfigyeltem egyszer valamilyen Bontrager gumira, a mintája miatt, csak elég drága volt, maradtam inkább a megszokott kék német márkánál. A boltban talán a Bontrager XR2-t láthattam.
(ehelyett Racing Ray + Ralph kombó érkezik jövő héten,most,hogy rászántam magam)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Ez a tegnapi is aszfaltos túrának indult, aztán egész sokat kellett tolni,meg vállon hozni .
A külsők nem erre lettek optimalizálva, de el lehetett velük evickélni. Már tavaly is az volt a benyomásom a Balaton-felvidéki túrisrautakról,hogy nem hogy bringával, de gyalog sem mindig járhatók..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz draco31 #140671 üzenetére
Nem ismerem a féket, de a betétben még van tartalék. Viszont arra rájöttem, hogy a betét maga nagyon nem mindegy, a BB7 gyári betétjével az outi fékkar fogásból is fejre tudnék állni, míg a másikban A2Z betét van, és épp csak lassítani tud. Volt keresztpróba, az is igazolta ezt. (nem az A2Z márkát akarom lehúzni,lehet,hogy más betétjeik jók, azon lett volna a hangsúly,hogy meghatérozó tud lenni a betét)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz acsati #140737 üzenetére
zsibbadásra nem emlékszem, talán nagyon rég volt olyan, de nekem csak törni szokott hosszabb túrákon :) lehet,hogy túl puha a nyerged,az hatékonyabban szorít el ereket ;)
Most 3-4e Ft-os nyergeim vannak, legalábbis ennyiért vettem őket újan akcióban, a rendes áruk inkább 10 körül lehet. De ezekkel egész jól elvagyok, közepesen puhák. Csak azért írom,mert nyeregnél nem biztos,hogy a drágább a jobb.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #140815 üzenetére
6km nem a világ, ha nem siet,lehet hogy meg sem izzad. amióta próbálok pótolni valamit az alapozásból, rájöttem,hogy mondjuk 130 bpm körüli pulzusig tulajdonképpen nem is igazán izzadok, pedig amúgy fölötte hamar átázik mindenem. Régebben jártam be dolgozni (havi pár alkalom nyáron), spd-s cipővel ki lehetett gyalogolni ebédelni, és sima átöltözéssel nyomtam, délután meg vissza. (az 30km volt, nem tudom, mennyi szint, de 300 biztos volt)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #140828 üzenetére
hú, egyébként a Balaton marcin (az volt az az atom saras) felemlegettem,hogy elajándékoztam az Eggbeatert.. azon tényleg csak átfolyik a sár. De őszintén szólva ritkán megyek olyan sárban,ami komoly gondot jelentene az SPD-nek (az akkor már rontotta a becsatolást), és minden más esetben pedig nekem jobb volt használni a Shimano rendszerét. Igaz, +100g :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz D1Rect #140858 üzenetére
nekem is van nem régóta, de az ivózsákját még nem használtam... a 3x-os öblítés gondolom megvolt, amit írnak a papírján.. valami erős, de jóízű löttyöt kell tölteni bele, hátha az marad benne ;) amúgy remélem,idővel elmúlik.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz G@ben #140938 üzenetére
én is inkább letettem a külön szenzoros mérésről, sok km esetén már százalékban kevesebbet téved a gps, igaz, a max sebességben, meg a pillanatnyiban lehet pontatlanabb, de elviselem. mondjuk nálam nem produkált még olyan kiugrásokat,mint egy srácnál láttam, hogy 107km a max, ami szerintem akkor is túlzás,ha nagy a lejtő, és bringaedző az illető :)
biztos írtam már, most kölcsön van egy Btwin szenzorpár, amit párosítottam a kis Brytonommal. Na azok sokat késnek, és a kerékkerületet táblázatból néztem, lehet hogy mérni kellett volna, de felfelé csalt is. A gps alapú kijelzés nem késik, és a saját pedáldordulat-szenzorom sem.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #140967 üzenetére
módosítok, az On-one súlyban (1.49kg az M-esre,gyári adat ) nem olyan jó, és bike-discountos akcióban jobb áron vannak néha jobb paraméterekkel Cube vázak, csak ott méret szokott foghíjas lenni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz AtHoS #140981 üzenetére
ilyen extrémet eddig csak telós mérésnél láttam, vagyis amiről írtam,ott a srác nem tudom,mivel mért.
de az jó ötlet lehet,amit 6030D írt, hogy korrigálni a kerékkerületet a gps alapú adatokkal. pl.: megyek 3 kört teljesen azonos útvonalon, majd a másik módszerrel mérve is, és a többit találja ki mindenki.. van is egy alkalmas 30 km-es köröm erre, egyszer lehet, jogy megcsinálom, de bevallom, túl sok jelentőségét nem látom, mert nekem jó a gps-es....és bejön a képbe a "helyes érték", mint méréstechnikai fogalom, ami egy elméleti dolog. tegyük fel,hogy az egyik kerék mm-re annyit megy,amennyit mutat az óra.. és a másik kerék? :D ilyen felbontásig gondolom, senkit nem érdekel ez az egész, a végén km-ben mondjuk be az eredményt..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #141161 üzenetére
Inkább a gravelre beszéld rá ;)
A Tektro Spyre szerintem = TRP (Tektro Racing Products) Spyre , ilyenre fogom egyszer cserélni a BB7-eket (aztán vagy jobb lesz, vagy rosszabb, de NEM a fékhatás miatt cserélem, azt elmondhatom. Annyit szidjátok a mechanikus tárcsafékeket, hogy teljesen biztos vagyok benne, hogy aki fél tőlük, az nem próbált még normálisat. Ha a BB7-es jó a 85 kilómhoz 160-as tárcsával, akkor szerintem nagy baj nincs vele. DH-ra, meg oda, ahol a lefelén van a hangsúly, én sem ajánlom, de XC-ig bezárólag szerintem van létjogosultsága.)
Ha a gravelen olyan a gumma, meg olyan az áttétel, akkor nem kell félni vele a lájtos tereptől sem, nem kell szigorúan a döngölt földúton mradnia. Viszont 11 kiló alatt marad valószínűleg.
Az enyém tegnap óta 10,4Kg, az új kerekekkel leolvadt egy csekély 700 g körüli tömeg
(ez pedálokkal -380g-, kulacstartókkal, prizmákkal, csengővel )Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #141176 üzenetére
Egy év múlva elővesszük a témát, és addigra már te is valami CX félével nyomod, meglátod!
Jó, persze nem biztos, de azt is vegyük figyelembe, hogy nem csak észérvek mentén működnek az emberek, hát még a nők
Szóval szerintem fontosabb, hogy szeresse, és akkor sokat fog menni is vele.
A CX nagyon réteg dolog, és a fékváltókar, ahogy írtad is, helyből soktízezerrel megdrágítja, én nem is vettem még rá magam. Odáig eljutottam fejben, hogy oké, mondjuk jövőre egy drótos Apex1 vagy Rival1 szettet kipróbálok, addig használom montis váltással. Ja, az országútisok majd kiröhögnek, főleg, ha meglátják, de most rendeltem a 40-es első tányér helyére 36-ost, úgy, hogy hátul 42 a legnagyobb fogszám .. (1x11) de érzem, hogy ez lesz a jó, mert amikor pörgetve szeretnék felmenni egy aszfaltos emelkedőn, vagy bárhogyan egy nem aszfaltoson, akkor pont kellene még egy fokozat. Aztán ha erősödök, lehet, hogy visszakerül, de addig a pedálfordulatra koncentrálok.
Érdekesség: pont ma adtam el a hajtómű gyári 44-es tányérját, pedig már hirdettem egy ideje, és kezdtem letenni róla, hogy ebből lesz valami. De mire megérkezett, már tudtam, hogy a 44 nagyon sok nekem, így szűzen lecsavaroztam róla.szerk.: én is milyen logikusakat cselekszem, az említett fékváltókar pár (amit drágállok) mondjuk 2 Schwalbe Evo gumi + tubeless cucc ára (amit megveszek)...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #141181 üzenetére
Én nem látom olyan vészesnek azt a csajbringát, csak mivel alacsony, és teleszkópos, szükségszerűen magasabb lesz a kormánya, mint a nyereg, bár még ezen a magasságon is tudna csökkenteni vagy 8-10 centit. Nekem most év elejétől lett egy középkategóriásnak mondható MTB-m, és amint elkezdtem a tavalyi évhez képest többet menni (úgy általában biciklivel), az első élményeim közt volt a felismerés, hogy jó a monti terepre, kerülgetni az akadályokat, de aszfalton nem mennék vele szívesen sokat. 10-20-30 km még nem vészes, de az első pillanattól azt érzem, hogy nem erre való, nem hatékony. Én a kormányra fogom ( ). Azt hozzáteszem, hogy a koskormányt meg még nem szoktam meg, szóval annak nem csak a drága fékváltókar a velejárója . Sokkal természetesebbnek érzem a kézpozíciót, de még abszolút keresem a szögeket, magasságot... ma is jöttem vele 28 km-t, és a bal kezem elég hamar zsibbani kezdett, de nem jövök rá, hogy mitől, mikor a jobb nem csinálja. A kis- és gyűrűs ujjam, és elég sokáig megmarad az érzés. Remélem, megoldódik, mert elég bosszantó. Ahogy most be van állítva, úgy elég magas a kormány, mégis 90%-ban a hoodot fogom. És attól még fényévekre vagyok, hogy el merjem engedni mindkét kezemmel menet közben, inni is csak szigorúan, ha nem jön autó, reggel koncentráltam rendesen, miközben kerülgettek a teherautók..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen