-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #60597 üzenetére
Az teljesen jó.
Döbbenet amúgy, hog ymilyen rohadt drágák az új bringák, néztünk a hervisben egy KTM-et, tök alap shimano alkatrészek, gagyi v-fék és teló, 220-ról leárazva 130-ra mondom ezért max 60-70-et adnék. -
brownus
veterán
válasz Hasaggymeg #60602 üzenetére
hervisbe turkálni szoktam bejárni nagyon jó leárazásokat lehet kifogni szezon végén
-
veterán
válasz Hasaggymeg #60607 üzenetére
Már most is itt tartunk, én elmerültem a villa, agy, váltószerkezet és karok világában, őt pedig a színe érdekli és hogy miért nincs rajta gyárilag mindegyiken csomagtartó, lámpa és sárvédő... Szép legyen, a többi le van... A gond az, hogy nekem kell majd a karbantartásokat intézni, és nem szeretnék még egy probléma forrást magamnak, van elég így is.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
veterán
válasz Hasaggymeg #60607 üzenetére
Lany ismerosom keres maganak bringat, talaltam neki ketszer is tok jo felszereltseggel, "nem tetszik" alapon megvetozta, mondtam h akkor jo szorakozast, im out
Everybody lies.
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #60621 üzenetére
az nem törik le vagy akkor mi a fene értelme is van a magas árnak esetleg azt nem meri így használni az ember, de akkor minek olyan felszerelés ami bírja a gyepát... ördögi kör
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Hasaggymeg #60621 üzenetére
Persze, habar most azon a sunrace csodan gondolkodom, meg ha nem is fejlesztek, az van 7 sebisben is, majd ha penteken visszuk ismeros bicojat szervizelni, akkor rakerdezek, mi a velemenye rola meg mit tudna ajanlani hirtelen, hatha van valami hasznalt cucc nala eppen elfekvoben jo aron
Everybody lies.
-
geza844
aktív tag
válasz Hasaggymeg #60640 üzenetére
Van ez 500 Ft-ért is, és még szállításért sem kell fizetni. Én most fogok ilyet rendelni.
-
bandi0000
nagyúr
válasz Hasaggymeg #60640 üzenetére
köszi, az meg van pont 33, akkor egy ideig hagyom még
ilyen szempontból skót vagyok, 3k egy új lánc, 1k az a nyúlásmérőt, szóval inkább vennék egy új láncot mintsem olyanra költsem a pénzt, amit max 2-3 évente használok
Xbox One: bandymnc
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #60640 üzenetére
2007-es LX hajtóműhöz melyik lánckerék passzol? középső és nagytányér kéne csak. [link]
szerk: meglett, fc m580-hoz tartozó
Lánckeréksorból melyik lehet jobb választás, Lx-Slx vagy egy sram pg970? Xt váltókarhoz és váltóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
cseter
tag
válasz Hasaggymeg #60678 üzenetére
Igen (gonoszok vagytok)
-
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #60688 üzenetére
kérhetnék egy termék linket? a képet sikerült linkelned.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #60663 üzenetére
Köszi!
és (#60664) ---Lasali---
Neked is!"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #60712 üzenetére
Nézegettem ezt a szériát régebben, de alapból kiesett, mert egyszerre csak egy adatot jelenít meg, akkor már inkább az M3.
-
pardeee
csendes tag
válasz Hasaggymeg #60712 üzenetére
Hali
Nekem VDO M5 van, nagyjából ugyan az a kettő csak az M2 kevesebb adatot tud tárolni, meg összesen 1 kerékméretre tudod beállítani a mérést, nekem nagyon bejön, jó az anyaghasználata, jól mutat, könnyen kezelhető, jól látszik minden a kijelzőn, 1éve majdnem minden nap használom és még nem kellett elemet cserlénem (amúgy elmecserélnél adatokat megőrzi ami nálam +1pont). Számomra annyi gond van vele, hogy szintkülönbséget nem mér bár erre a Strava-t használom, és hivatalosan nem vízálló, de párszor elkapott már vele zápor és nem lett semmi baja. Szóval ár/értékben szerintem jó vétel, jó kis órák ezek.„ride hard & earn the downhill”
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #60712 üzenetére
M2-re nincs tapasztalatom, de mi régebbi A8 és A8+ -t használunk évek óta, elemcserén kívül probléma mentesek. Nekem ez az M széria nem tetszik, amúgy vennék megint VDO-t.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #60720 üzenetére
én is szeretem a VDO M5-öm, teljesen okés.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #60720 üzenetére
Én sem találok jelenleg olyat, ami tetszene, megfelelne, és adnék is érte annyit, amennyibe kerül.
Nagyon felmentek az árak km órában is. Egy normális WL óra már 12-15e Ft. Most, hogy használom a Stravát, már kell GPS, amire ott a telefon, de az zsebben van. Nagyon úgy néz ki, hogy a megoldás egy GPS-es óra lesz, amit viszont már 18e-ért is lehet kapni.Gyakorlatilag bármilyen programmal lehet szinkronizálni, monitoron nézhetem az edzés adatait, és nem csak nyomkodom az egyetlen gombot a km órán, hogy na mennyit mentem, mennyivel.
Később pedig lehet hozzá venni pedálfordulat- vagy pulzusmérőt, vagy ha van rá keret, már az elején, csomagban.
Csak jönne már róla egy magyar teszt...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
BlacKSouL
addikt
válasz Hasaggymeg #60717 üzenetére
Értem. Oldalra mozgatni próbáltam pont ezért, és úgy nem lötyög. Akkor valószínűleg a teló lesz, mert a cucc új, a csapágy stabilnak tűnik. Az egyetlen szóbajöhető dolog akkor a teló, ami sima NEX. Este kipróbálom lockolva is, úgy ad-e más hangot.
Jorus: erre is gondoltam, a hátsónál nem tapasztaltam effélét, ezért gondoltam, hogy inkább a nem tökéletesen visszarakott első kerék okozza az egészet, és ha sikerül jól belőni, akkor megszűnnek a furcsaságok. A tárcsa csak 160-as Avid. Nagyon enyhe deformációt hallani csak ki a súrlódásból, mindenhol éri, csak az ív egy szakaszán nagyon picit erőteljesebb.
A gyorszár egyébként egyszerűen központosít? Úgy értem, hogy nincs benne valami trükk, amivel a kerékagy vízszintes pozícióját lehet finomhangolni? Mert ugye az egyik oldal a füles, a másik pedig egy kis műanyagos csavar. Ezek csak egymáshoz közelítik a két végüket a meghúzással? a pozíciót pedig a villa két kivágási pozíciója adja meg? És még egy utolsó, ha egyértelműen nem jó a pofák beállítása, akkor pontosan hogyan tudok rajtuk igazítani oldalirányban?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #60704 üzenetére
egy fixi/ss-t építek, noname hajtóművel.
szerintem megoldom, de köszi a linket! -
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #60702 üzenetére
nagyon szépen köszönöm, már csak 1 dolog érdekelne, a méret.
37-622 - 28x1,40"
32-622 - 28x1,25"
47-662 - 28x1,75"gondlom ezek a 28asok felmennek a 29er-ekre is.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #60730 üzenetére
Ja, hogy a tied, a vezetékes változat. Bocs, benéztem, azt hittem a WL változat, akkor szerintem teljesen okés. Jó minőségűek a VDO-k.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #60752 üzenetére
Nem hülyéskedtem Tudom, hogy az nagy rpm, kis erő jót tesz a térdnek.
-
entropy
tag
válasz Hasaggymeg #60758 üzenetére
hát, sajnos nem tudom megmondani, mert sötét volt már, nem láttam olyan jól az egész gépet... Elképzelhető egyébként, hogy hozzáért
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #60755 üzenetére
Kb. másfél hónapja estem egy rohadt nagyot, a jobb térdemre érkeztem, kb. egy hétig fájt, de a kisfokozaton pörgetés jót tett neki. (Vasúti sín, az első kerekemben 2 centis nyolcas lett, CXP30-ban ami a legerősebb outi felnik egyike ) Egy hónapja műtötték a lábam (a vádlimból kivágtak egy tenyérnyi darabot... ), szerencsére időközben kb. rendbe jött, de néha fáj, viszont ha bringázok akkor egyáltalán nem érzem, kifejezetten jót tesz neki. Csak futásnál rossz, de futni úgyis utálok
(#60757) entropy A rezgés csapágyhiba szokott lenni, nekem volt ilyen régebben meg rendbe raktam (régi golyós...) és akkor nem rezonált. Lehet még pedál csapágy is, de az azért másmilyen általában.
(#60763) Crytec210 Reggel vásároltam be a lidlben Vettem cipőt ami egész kellemes főleg 7777Ft-ért. Már csak pedált meg stoplit kell szereznem. Meg vettem egy szemüveget ami szintén egész jó, 3 db cserélhető lencse, viszonylag egybe van és kényelmes, a sima 2000Ft-os napszemüvegemhez képest ezerszer jobb és 2500 volt.
Ha már óra: valakinek nincs egy vezetékes km óra érzékelője? Mert van egy régi cateye vezetékes órám, van mágnesem is hozzás, de hiányzik az érzékelő (valószínűleg kompatibilis mással is mert csak rövidre záródik amikor elmegy a mágnes). Jó lenne valami óra a sárvédős agyváltós bicóra is
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Hasaggymeg #60772 üzenetére
Épp a téli az erdekesebb inkabb Nyáron nem csak az orara, de ram is sut a nap, szoval annyira nem teved
8k a kls de szilikonpantos a rogzitese? trolol, nem sokat huzna nalam a sok le-felrakas mellett[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #60788 üzenetére
Nem elem van benne hanem kis akku, usb-ről tölthető. Síszemüvegben is van ilyenünk. Néhány napot kibír. Arra kell figyelni, hogy ha nem használod ne hagyd besötétedve, mert akkor szívja az akkut. Egyébként nem csak automata módja van, hanem gombnyomásra te is tudod állítani. Illetve nem uv-t érzékel mint a sima fényre sötétedő, hanem fényt érzékel. És 3 féle színt tud váltani a lencse. Legalább is a síszemüveg változatban így működik. Szerintem itt sem változtattak ezen.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #60790 üzenetére
Van ilyenünk is. Normál sötétedős szemüvegből van 3db is nekem, teljesen jól működik, erdőben, árnyékosabb részeken kicsit viszont zavaró lehet ha gyorsan megy az ember, de a legtöbb esetben teljesen jól működik a sima vario lencse is.
entropy: Annyit számíthat, hogy esetleg nem kopott rendesen össze, ha mindig lockolva volt. Azért én csináltatnék egy teló és tag szervizt, biztos ami biztos. Mondani lehet akármit, használt gépnél első a rugózó elemek szervize, hacsak nem megbízható ismerőstől van, és biztosra tudod, hogy el lett végezve a karbantartás. Általános felhasználásnál 2000km vagy 1 év az ajánlott szerviz intervallum villáknál és tagoknál.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Hasaggymeg #60788 üzenetére
Köszi.
Ha jól látom a nyeregcső aljához van rögzítve maga a váltó. Ha azt meglazítom, és feljebb emelem, attól az oldalirányú beállítások, vagyis a felső-alsó limitek nem változnak ugye? De a bowdent állítani kell, ha jól sejtem. Ezt pontosan hogyan tudom majd utánállítani?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
veterán
válasz Hasaggymeg #60906 üzenetére
Ha en a vallamra veszem a bringat, akkor eleg magasan van hozza, hogy kettesevel tudjak lepni a lepcsokon, altalaban ugy szoktam, nem tudok egyesevel poroszkalni, ezert nekem jo, hogy magasabban van az elso kerek es nem er le sehogy
Everybody lies.
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #60906 üzenetére
tavaly ~12k (audis 'segítséggel' ), idén eddig ~1100....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Mezi1982
tag
válasz Hasaggymeg #60940 üzenetére
Csak januárban több mint 1800 km tekertem úgy, hogy volt 50 túlórám is abban a hónapban. Igaz ezt egy spinning bike-on. (BH BT aero).
-
bandi0000
nagyúr
válasz Hasaggymeg #60988 üzenetére
persze ez tiszta, csak ha a legfelső lukba rakom akkor a fékpofa tartó felfelé áll és a fékpofa a gumiba lógna bele, és nem is tudom úgy állítani a fékpofát hogy a kereket fogja
Xbox One: bandymnc
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #60988 üzenetére
Köszi! Viszonylag alacsony és vézna kis emberke vagyok, nem tudom számokban ez mit jelent, sok-sok évvel ezelőtt kamaszkoromban mértek meg utoljára De amúgy normál felnőtt méretű kétkerekűekkel simán megbírkózok. Aszfalt mondjuk 20%, földút, mező, dombok 80% lenne. Sárvédő jó ha van, mert viszonylag zord időkben is szeretek néha barangolni, de nem kötelező, nem vagyok valami kényes, ha nyakig sár leszek ez van, letojom Csomagtartó nem kell.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #61003 üzenetére
Kösz, átolvasgatom ezeket
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Integrale
veterán
válasz Hasaggymeg #61021 üzenetére
Az ugye neked is megvan, hogy szerencsetlen a megfogalmazas? Also tagozatos szoismetlesrol nem is beszelve.
"Ne hagyja el gepjarmuvet! Ha elfogyna az uzemanyaga uljon at egy masik gepjarmube!"Ha elfogyna az uzemanyaga, uljon at egy masik autoba, ellenkezo esetben ne hagyja el a sajatjat.
De meg vagy 10 jobban hangzo, nem felreertheto mondatot lehetne irni, kapacitas az gondolom volt ra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz Hasaggymeg #61021 üzenetére
Amennyi ember rendelkezesre allt, hogy ezt a remek mondatot kitalalja, annyi ertelmesebbet irhattak volna..
Everybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #61028 üzenetére
Amig nincs jobb lehetoseged, akkor viszont elj vele.
Everybody lies.
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #61062 üzenetére
Milyen tisztítószert?
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #61066 üzenetére
Azért ezt nem hívnám tisztítószernek.
"I [John Allen] rode once with someone who had used it the day before, and her chain was already squeaking."
Ez a mondat meg kész röhej, így a szememben minden hitelességét elveszti az egész írás.
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #61069 üzenetére
Tudom, hogy kicsoda volt Sheldon Brown. Viszont én motorolajat használok a biciklijeimen, ismerőseim is, és pont az ellenkezők a tapasztalataim vele, nyugodtan használható lánckenésre.
-
Integrale
veterán
válasz Hasaggymeg #61066 üzenetére
Szerintem az nem tisztitoszer, hanem tisztito hatasu. Ami ertheto is, hiszen a kenes mellett az "oblites" is dolga az olajnak. Lemossa az alkatreszeket a motoron belul, megtisztitva igy a femszemcsektol es egestermek maradvanyokat. Jelentese egyebkent a megtisztit ige is.
Ha tisztitoszert tartalmazna, akkor az a motornak sem lenne jo, vagy szerinted csak a lancnak nem ?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #61073 üzenetére
Passz, a fiximen KMC Z410 van több mint 1 éve, ez olyan 1000-1500 km-t mehetett eddig, télen-nyáron, esőben is használom. De motorolajjal meg tudod játszani azt, hogy ha már mocskos a lánc, viszonylag sokat ráraksz, megpörgeted a hajtást, áttörlöd, maximum megismétled 1-2 alkalommal, és egész tiszta lesz a lánc, nem kell utána semmivel se pucolni. Nem kell sajnálni, mert tökre olcsó.
Egy nagyobb terepezés után, főleg ha volt akár egy kicsi sár is, úgyis takarítani kell a láncot, akkor meg tökmindegy, milyen drága láncolajat raktál rá, azt az 50-100 km-t a motorolaj is lazán kibírja.
Drága láncolajoknak semmi értelmét nem látom (főleg, hogy valamelyikről nem is túl jók a vélemények), akkor már inkább motorolaj, vagy a drága láncolaj helyett zsírspray.Amúgy meg sokkal többet számít, hogy mennyire tartod tisztán, minthogy mivel kened. Kenheted akármilyen drága, speciális kenőanyaggal, ha nem tartod tisztán, csak pénzkidobás.
-
Integrale
veterán
válasz Hasaggymeg #61073 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy jo ra, a tisztitoszerre reagaltam.
Illetve arra, hogy nem fog csicseregni tole a lanc, foleg azert nem, mert surubb a lanckenonel, igy tovabb rajta is marad, cserebe gyujti a port.
Diszpergalo van bennuk, ami nem engedi megtapadni a nem oda valo szemcseket, ezert eleg az, amit zoli03 is ir.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
#63761920
törölt tag
válasz Hasaggymeg #61099 üzenetére
Leginkább a problémám a hozzá nem értés, ezért kértem
ár/érték arányos márkát.
Szíjhajtás! Jól hangzik, miért jobb a láznál? -
nagyúr
válasz Hasaggymeg #61115 üzenetére
Én épp most gondolkodom tavaszra egy szíjhajtásos városi gép beszerzésén, próbáltam párat az Expón, és nagyon megtetszettek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #61118 üzenetére
A Yeti mellé nagyon hiányzik nekem egy városi gép, mert esténként sokszor szívesen elmennék egy lazást tekerni, de 180/180-as rugóúttal elég majom dolog lenne. Ezért nézegetek mostanában városi, egysebis gépeket, és így jött képbe a szíjhajtás, ami nagyon elegánsnak tűnik, és halk, és közvetlenebb az erőátvitele is érzésre.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
válasz Hasaggymeg #61122 üzenetére
Ha nekifeszitem, nem esik bele, de oldalra nagy a hajlasa a lancnak.
Feszitesnek annyi jutott eszembe, hogy raalltam a pedalra, az szerintem eleg.
Igy ha hatra tolom, hogy rendesen nekifeszuljon a korom, akkor nem esik bele egyik se.(#61124) JackFeryll
Ár?[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #61139 üzenetére
Mint írtam is, az csak azért kellett, hogy mutassa, mennyire nem számít a külső gyűrű kopása.
Ééééérted?
Az autóvezetést sem úgy tanítják, hogy akkor most bemegyünk a Hungáriára, hanem hogy ez itt a kormány, az meg a sebességváltó.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen