-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #185978 üzenetére
Igen, azt hiszem a karbon Cube-od súlyban kb. annyi mint az XC500(XC500 11,5 kg az M-es pedál nélkül). Persze ott még sokat lehet lefaragni a vázon kívüli cuccok cseréjével.
Egyébként most nyoldacikán mutatják be facebook élőben az idei Rockrider újdonságokat, elvileg már többfajta színkombó is elérhető lesz. Kíváncsi vagyok rá eléggé.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #186003 üzenetére
Ez lepattogás, nem kopás szerintem. Én visszavinném cserére.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #186003 üzenetére
Igen, ezen is filózok, mint ok. De: Minden bringámon SPD (vagy Keo) van. Az SPD-seket ugyanazzal a cipővel használom, mostanában ugyanazzal a kamáslival. Ez azért eléggé bekorlátozza a lábtartást. A többi hajtókaron egy karc sincs.
Az egyetlen különbség, hogy utoljára jól belementem egy cuppogós, sáros részbe, ahol le is kellett lépnem. Az lehet, hogy annyi sár ragadt rá oldalt, hogy az ezt okozta
Ajánlom a Giyo kamáslit, arról le sem jön a festék, ha egy hajtókart fémtisztára csiszolunk vele -
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #186019 üzenetére
Ez így korán, éhgyomorra... Köszi, feldobtad a napom
-
FerNandor
őstag
válasz Hasaggymeg #186019 üzenetére
Inkább Nolan Tenet c. filmje jut eszembe.
Ez vajon mit élt át?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186039 üzenetére
Nem találom már azt a típust, én ping-pongra vettem, de a talpa ilyen mintájú: [link]
Pont jó az anyaga is, nem túl kemény, nem túl puha. De ami direkt bringázásra van, az nyilván mégjobb lehet.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #186058 üzenetére
#186058 Hasaggymeg: Köszönöm! Meg fogom nézni, hogy mennyire tapad a keményebb talpú.
#186059 Jester01: akkor elég lesz nekem is az XL-es . A Strava linkem followers only (nem tudom, hogy követsz-e, de az a tippem, hogy nem és ez lehet a gond - ha Te küldtél request-et ~20:50 körül, akkor azóta azt elfogadtam).Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186072 üzenetére
ahogy olvasgattam, touring+bikepackingnél más számok vannak, ott vihet valaki 15-25 kg cuccot + 15-20 kg a bicikli csomagtartóstól, sárvédőstől. ezen felül még étel+ital is kell, szóval a 130 kg-os limit nem mindig elég.
ennek meg az ára a váz+kerékszett súlya.
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #186019 üzenetére
és Runner és Friczy, köszönöm a válaszokat. Bowden takarítva, a házban futó részeket áttöröltem teflonos olajjal.
Azonban újabb két problémám van vele. Felfelé valahogy nem húz eleget a kar. Ha picit tovább tolom, akkor szépen felvált, és így be lehetett állítani, hogy lefele is vált. Emellett felfelé max kettőt vált, hármat kellene.
A másik, hogy azzal szembesültem, hogy a kanál nagyon nehezen (alig) mozgott a váltó testhez képest. Nem látom, hogy ezt szét lehetne szedni. A túloldalon van egy kis lyuk, azon bejutott a teflonos olaj, rengeteget fújkálva és mozgatva jobb lett, de még mindig nehéz összehasonlítva a többi váltómmal.
105-ös.
Valakinek tippje?
Vagy vigyem Runnerékhez?[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #186107 üzenetére
Azért jó háttal vinni, mert utána a kerékről felverődő sár eltakarja a bogarakat.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
truefx
aktív tag
válasz Hasaggymeg #186141 üzenetére
bszg@, jjeahh, Hasaggymeg: Köszi! Megpróbálok méltó tulajdonosa lenni.
Nem raboltam bankot, de mostmár muszáj lesz!
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186147 üzenetére
na majd ha lesz időm előásni őket, teszek fel fotót.
az egyik váza viszonylag jó állapotban van, cirill betűs felirattal, a másik felismerhetetlenségig kopott. hajtás, stb elég ramaty állapotban, szerintem 30+ éve nincsenek használva. mindkettőn tolórudas fék van + kontrafékes, de abban az időben nem is nagyon volt szerintem. (női vázasak)
meg van 2 csomagtartóra akasztható kantatartóm és 2 gázpalacktartóm is hozzájuk
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #186165 üzenetére
az örök elegancia pedig a grey
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186180 üzenetére
Ami rögtön az elején van (nem néztem végig, csak beletekergettem)?
Az annyiből tűnik kevésbé nehéznek, hogy lejtőre érkezik, igaz, hogy sóderos, de legalább nem az a gurulós-köves. Persze videóból nem biztos, hogy jól ítélem meg, de az inkább olyannak tűnik nekem, amire mondja az ármesterünk, hogy "megoldja a biciGli", míg a szikásnál tényleg lehet rossz nyomot választani, aztán elhasal az ember.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186182 üzenetére
én olyan 60 centire saccoltam, ami a valóságban lehet, hogy 50, de onnan, a dombtetőről kellene látni
Én a laza nagy köveket utálom legjobban talán, azok kiszámíthatatlanok, mindig az a vége, hogy gyök kettővel haladok lefele, aztán néha még úgy is elhasalok.más: felment a 2,8-as Rocket Ron (sosem volt még RoRo-om) a 2,6-os NN helyére (ebben volt a tüske), nincs óriási hely mellette, de azért még bőven jónak tűnik. Ezzel a tengely amúgy nagyjából 1 cm-rel kerül lejjebb, mint a 2,25-ös 29-es gumival, persze ha nem számítom, hogy a ducigumi valszeg többet fog lapulni alattam, mert kisebb a nyomás. A mintája már most nagyon tetszik, pedig még ki se próbáltam . De már látom, hogy talán nem fogom tovább siratni a Nobbyt, szerintem jó lesz ez majd előre is.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
dbala
tag
válasz Hasaggymeg #186204 üzenetére
Most értem vele haza. Feleségemnek megy a Schwalbe Rocket Ron helyett, mert szerinte az csúszik.
-
dbala
tag
válasz Hasaggymeg #186206 üzenetére
Akkor majd kap egy Maxxis Minion DHR-t
Én most gondolkodom, hogy Contiról visszatérjek a Schwalbéra. Kinek milyen kombó vált be XC-re? -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186211 üzenetére
Tartósabb az olcsó verzióknál, az oldalfaluk erősített és nem könnyű kivágni, tubeless ready hajtogatósak és könnyebbek is. Ez a RR, amit most vettem 29 eur volt, szerintem nem vészes. Te gondolom belépő alap gumira gondolsz, azok valóban olcsóbbak, de gyengébbek és nehezebbek is... legalábbis Schwalbe fronton a "felszereltséget" meg kell fizetni, de gondolom más márkánál is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #186209 üzenetére
A lényeg annyi benne szerintem, hogy tök mindegy mi fut az agy belsejében QR vagy átütő, ha rendesen összerakod az nem visel terhet ezért nem fogja a "merevséget" (de fura szó) befolyásolni.
A lényeg az hogy rendesen meg legyen bikázva, és hogy az érintkező felületek megfelelőek legyenek (vagy egy folytatás videó, ahol elmagyarázza miért jobb az alu dropout mint a karbon)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
válasz Hasaggymeg #186219 üzenetére
Az olcsóbbat kell venni, nyilván. Az mindig jobb. Lehetőleg aliról.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #186219 üzenetére
Mondjuk nekem van sima drótos raceking, meg X-King nem igazán lehet rá panasz.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186219 üzenetére
Ha nem vagy grammb*zi, lehet Contiból nem éri meg, fogalmam sincs, mert egyelőre nincs Continentallal tapasztalatom (ami késik nem múlik ). Schwalbénál szerintem megéri, az elején kezdtem a drótossal, aztán a tubeless miatt váltottam a legolcsóbb hajtogatósokra, aztán kipróbáltam a csúcs EVO-t is és egyértelműen többet ad majdnem minden szempontból. Az a 250g, ha érdekel a grammozás, hát... szerintem sok. Nekem a hátsó gumim 840g volt és most lecseréltem 600g-osra, nagyon érzem a különbséget. Mondjuk főleg akkor tűnik fel az ilyesmi, ha könnyűről váltasz vissza kőnehézre, elég sz*r érzés .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186224 üzenetére
No ezért nem kell itthonról rendelni, németbű 12.500ft a Racesport, de szerintem olcsóbban is ki lehet fogni. 24k-t én sem adnék egy gumiért, amit most vettem, átszámolva 10k volt . Nekem ennyit már az a plusz megér, hogy nem vágja ki a sziklás terep az oldalfalát és tl ready, de ezen felül könnyebb is, Schwalbe fronton tartósabb is az EVO. Mivel sokat járok sziklás-köves terepen, sajnos már két olcsó gyenge oldalfalú gumit sikerült kivágni .
Ha már gramm, a bringám szerintem megáll 12.4 kilónál, ennél többet nem fogok könnyíteni rajta, majd a következő bringán, erre sajnálok már nagyobb összegeket költeni (Reba, karbon alkatrészek stb). Ha belegondolok, hogy nehéz Recon von rajta és 3x9 hajtás, amiből az első váltó szirsz*r Alivio, a hajtókar még szirsz*rabb integrált Acera, szerintem nem rossz súly ez, egy hasonló felszereltségű 2x-3x hajtásos Cube, vagy bármilyen hasonló bringa gyárilag 13.5-13.7kg. Kíváncsi lennék a 7005-ös alu vázam pucéran mennyit nyom, de szerintem sosem fogom annyira szétszedni, hogy le tudjam mérni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #186209 üzenetére
Valószínűleg a merevségben nem ott van a szűk keresztmetszet, amit a srác számol. Abban akár még igaz is lehet, de az a paraméter pont nem valós korlát.
Közben meg feltételezem, hogy a rockshox se hobbiból találta ki elől a torque cap-et, amivel még merevebb a kerék - villa kapcsolat, tehát ez se a tengely erősségéről szól, hanem az érintkezési felület növeléséről és annak erősségének növeléséről. -
őstag
válasz Hasaggymeg #186226 üzenetére
vannak olyanok, ahol olcsóbban is vehetsz 1g-ot, pl Tubolito belső 85g ami nagyjából 100g-al kevesebb, mint egy Schwalbe belső és kb 7-8 ezer forintba kerül - a Schwalbe meg 2500-ba, szóval mondjuk 5 ezerért veszel 100 grammot, 10-ért 200-at a két kerékbe, azaz nagyjából 50 forint egy gramm
amin még lehet húzni akár 100g-ot, az a nyereg, és az sem egy ökör ára“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186226 üzenetére
Majd az új bringán Reba lesz és 1x12, azt nem lesz nehéz 10 kilóra (alá?) levinni.
Más: kell a kenés
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186232 üzenetére
Az áremelkedések előtt 1600-ért is tudtam volna mutatni, karbon vázast. A szokásos Radon-t is könnyen le lehetne vinni:
- nehéz alap gumik helyett idővel jobb gumik, minusz 2-300g = 10.7kg
- tubeless, ha a belsők egyenként 200-250g-osak, akkor kb. 400g mínuszt jelent = 10.3kg
- könnyebb nyereg, szilikon markolat, karbon nyeregcső, karbon kormány, könnyebb stucni és 10 alatt van, pedig ez aluminium bringa. Valszeg egy Chisellel vagy karbonnal még könnyebb lenne a dolgom.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186238 üzenetére
Ja, de a kiszáradt bőr tömítés semennyire nem működött nélküle. Igaz, hogy így utólag még talán a vízbe áztatás is jobb ötlet lett volna.
Egy Procraft (legolcsóbbtalán a nevesebbek közül) karbon XC kormány 120g
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #186241 üzenetére
Alapból tényleg érdemes a lecsupaszított bringát nézni, mert a katalógusadatokkal úgy tudod összehasonlítani (menetkészen, de pedálok és kulacstartó+sallangok nélkül). Illetve ez ugye az ember szívének is kell, valaki telefont vesz 300e+ Ft-ért, valaki legót, valaki meg szépítgeti/könnyítgeti a bringát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186241 üzenetére
megveszi a héthatvanast, mer' agresszív, és levágja 700-ra, mert az könnyebb . Ha szerencséje van, a közepére van írva a méret
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #186260 üzenetére
Nem zárt, kónuszos, mint a Shimano agyaké. Ha az ember karbantartja rendesen, elmennek 50ezer km-t is. Ja és a kónusz is préselve van, cserélhető az is ha esetleg baja lenne. Örök élet egy ilyen agy.
8kg körül lesz a bringa, felgumizva, pedállal. + én is fogytam vagy 2 kilót az utóbbi fél évben
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #186286 üzenetére
Köszönöm mindenkinek, nem egy szolíd darab az biztos! Most már csak a motoron kell fejleszteni hogy passzoljon a külsőhöz, ne legyen égés hogy a legpirosabb bringás dől ki először
Hasaggymeg, az a bandázs engem is kicsit meglepett, a gyári képeken fekete volt, arra számítottam itt is. Azt szinte biztos hogy ki fogom cserélni egyből egy tapadósabb feketére, ez a fehér azért nem az én világom. A gyári ülést (Selle Italia X1) azért kipróbálom, de szerintem ott is megy majd fel a bevált Fizik Antaresem, minden más viszont nagyon tetszik rajta. Ha pedig megszoktam, jöhet a kerékszett csere néhány gramm minuszért, remélem addigra rólam már kilók hiányoznak majd
Beszélgettem a boltos sráccal, mondta hogy ez a bringa még tavaly nyáron lett megrendelve, így ért nemrég ide. Amit idén rendeltek azok már augusztusi szállítással várhatóak. Azt is mondta hogy nem csak az olaszok ilyenek, pl. a Kellys 2023-ra tud csak bringát szállítani. Konténerhiány, elfogytak az alkatrészek (Shimano pl. 1 évre előre le van kötve), ezeket említette.
Ha ez igaz akkor lesz itt még baj szerintem ha elfogynak a készletek. Persze ha véget ér a covid, a használt piac még felpöröghet, de aki újat akar, és talál valamit készleten akkor csapjon le rá szerintem. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #186238 üzenetére
Fel vagyok fegyverkezve, baba samponnal és vízzel. Adok neki bőven, elméletben már nagyon jó vagyok, rengeteg videót megnéztem a témában, remélhetőleg a bringára kerül és nem a kukába.
#186244 sebgutkopf Köszi, igyekszem, dokumentálom a teljes folyamatot, reméljük sikeres lesz.
#186236 IMIIKE1998 Bovdenházak durva sérüléseket tudnak okozni, legextrémebb amit eddig láttam, hogy kilyukasztott egy aluvázat, persze ehhez kell pár év, de el tudja reszelni.
Az a minimum, hogy a kábelek felől védeni kell a vázat.#186273 raczger Rock Shox Reba-nál már én is láttam párszor, hogy az a 100mm inkább 98. Ezzel nem nagyon tudsz mit kezdeni. Ha azt tapasztalod, hogy még jobban összemegy, akkor átereszti a levegőt a negatív kamrába. Mondjuk ez egy új villánál érdekes lenne, de bármi lehet hibás. A becsúszóra festett SAG skála szerint amúgy jól áll a villa. Amúgy az első szervizt érdemes viszonylag hamar megejteni, kenőanyagokkal nem mindig bánnak bőkezűen a gyárakban. Ez inkább a tagoknál kritikusabb, azokban elég sovány a gyári kenés. Amint megvettem a bringát, azon nyomban széthúztam a tagot és kapott 5ml fluid-ot. A villát még nem bántottam, de valószínűleg abba is belenézek a tavaszi intenzívebb használat előtt.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #186297 üzenetére
Szerintem nem lesz itt semmilyen szibèria....7-8 fok lesz mínuszban és erősebb szél. Remélem ezúttal is a meteo-sok hozzánemértése igazolódik be 🙂
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186302 üzenetére
Én sem tudom a választ, de simán lehet, hogy én raktam össze begyűrődött szivacsokkal, vagy valami nem olyan jól sikerült a gyártási szórás miatt, vagy a bicikli állapotából saccolt ~500 km aszfalt úgy telt, hogy végig egykerekezést gyakoroltak vele.. A Rebámnál legalább érzem, hogy mozgolódik, meg nem kotyog, pedig az is 2014-es, de amikor megvettem, csináltattam rajta egy nagyszervizt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186338 üzenetére
Ezné, a SpeedGrip, kék csíkos . Tavalyi modell, valszeg ezért olcsóbb, ha valakinek kell, vegye-vigye, mert ha elfogy, nem lesz több.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #186351 üzenetére
Schwalbe Extralight SV19A
140g
kb 10eur
- Ezt fogom majd kipróbálni, montival aszfalton, aszfaltos külsővel.De van még könnyebb fajta, a nejlonzacsis;
Schwalbe Aerothan
87 gramm, 29-eshez.
kb 30eur
- Pótbelsőnek jó lehet, mert kicsire összehajtható.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #186357 üzenetére
SV19B-vel jött a Focus, aztán SV19A-t vettem még hozzá. Egyikkel sem volt sok defekt, talán félévente 1. Alap Performance Conti gumikkal.
Olyan 80 gr-ot tuti nem raknék be, de tartaléknak sem, mert az erdő közepén cserélve 100 m-re ugyanúgy lehet defekt. 30 euróból (10e ft) meg két kerékre vígan megcsinálják a tubelesst...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Khelben
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186359 üzenetére
"Nem tudom mit lehet annyi idő alatt elvégezni"
Kiállították a számlát -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #186359 üzenetére
Csavarok nyomatékra húzása, fékolajszint -, tömítettség - , fogáspont ellenőrzés, váltóbeállítás, csapágyak átnézése, teleszkóp átvizsgálás, kerékben a nyolcas ellenőrzése. Minden amit átadás előtt is megcsináltak. Ugyanígy 10 perc alatt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #186359 üzenetére
A Bergusonnál az 1500Km -es szervíz is kb. ennyi ideig tartott a Pedelecen. Mondjuk, én örültem, hogy nem piszkálták.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186359 üzenetére
Tegnap szétszedtem megint a Judyt, de semmi rendelleneset nem tapasztaltam belül. Persze megint sikerült szétlocsolnom a szárakban lévő olajat a saját bénaságomból kifolyólag , de azt úgyis cserélni akartam. Nekem úgy tűnt, hogy amikor nem voltak becsavarva alul az imbuszok, tehát a légrugó nélkül mozgattam a szárakat a lábban, az is nehezebben csúszkált, mint vártam volna. A másik telóm nem szedtem még szét, de annál szerintem kisebb az ellenállás. Ennek hatására kézzel kentem az 5W-ből a szivacsgyűrűkre is, aztán úgy raktam össze, meg fecskendővel töltöttem a szárakba alulról. Ha jut rá időm, visszarakom a Reba helyére, aztán megint tesztelve lesz.. nekem olyan érzésem van, mintha a külső gumiharangok nagyobb ellenállással működnének, mint kéne.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #186368 üzenetére
Nekem a lockout nem hiányzik, mondjuk azt a Rebáról is leszedtem.. De a Judyból is engedtem az ajánláshoz képest, a 100-120 psi (így emlékszem) helyett már 90-en volt. Most még lejjebb engedtem, meglátjuk. De ebből is látszik, hogy valszeg nem hintázik annyira, mint a tied, vagy legalábbis engem nem zavar annyira. Az egyedüli eset, amikor eszembe jutott, hogy na, most talán lezárnám, amikor aszfalton, kiállva, kifejezetten előre dőlve tekertem emelkedőn. (nekem a kevesebb kábel miatt még szimpatikusabb is, mikor a vállon lehet zárni, mivel szökőévente nyúlnék oda)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Arcképgyáros
-
Arcképgyáros
válasz Hasaggymeg #186388 üzenetére
Jobb is mert az nincs csak ez.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186388 üzenetére
én egy 6-30 Nm közötti proxxon microclicket vettem (máshoz is jó lesz, biciklitől függetlenül már régebben akartam egyet venni, de még nem próbáltam), az ennél jobban meghúzandókat meg annyira szerintem nem túlérzékenyek, hogy baj legyen belőle (vagy arra elég lehet 20-110 Nm-es, ott a pontosság nem annyira szükséges, ilyen aldiban/lidl-ben is szokott néha lenni, azt hiszem)
ezt ki lehet egészíteni fix 3-4-5 Nm-t tudó marokcsavarhúzókkal, ha szükséges lesz.
rosebike-on 2-24-es van.
-
TheMarci
addikt
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #186414 üzenetére
Király! Örülök hogy nem a szobába felbakolt biciklin bohóckodsz.
Ha holnap nem lesz itt -5 -6 foknál hidegebb megyek valami havasat, alacsonyabb részen.
Fent NHH -14 van most -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #186414 üzenetére
Oda hamarabb visszajött a tél.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #186414 üzenetére
Hasaggymeg jó ez a Somlyó duplakör.
Ezek szerint most minden jól járható, se irtás, se sár?
Kezdőpontra teleport? Szerk: közben írtad az autót...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest