-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz kk831228 #77201 üzenetére
Ez "csak" 0,5 mm körüli, nekem a hajtókaron van fent, még csak a széle sem kezdett el feljönni, és a hajtókar festése sem kopik tőle. Használják a fejcsőre is a bowden/fékcső házakhoz, illetve alsócsőre is szoktak rakni. Nem tudom te hova tervezed.
Amit Strezi ír, az már szerintem vastagabb, ergo jobban véd, drágább, nehezebb beszerezni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #77217 üzenetére
Márpedig ezt egy lánccsere nem fogja orvosolni... Ez bőven el van kopva, minimum vitte a sort is, így az is cserés lesz, az első tányéroknál még talán nem.
Csak tippként: ha azt így árulod, abból az jön le, hogy soha nem volt ápolva a bringán semmi. Ha teszel rá egy új lánc+sort, és 20-25e Ft-tal többért árulod (ergo a normál árán), akkor a vevő azt látja, hogy figyelmes az eladó és nem akarja átvágni.(#77219) CaNNa3IS: az a bordóóó...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Kaptam a Libegő miatt is, kapni fogok ezért is...
Az első képhez annyi kell, hogy sokszor menj ilyenen, és tudd mit enged meg a gumi az aktuális nyomáson. Maratonon itt lefelé simán van 30-as átlagtempó, szerintem.
Második: itt túrán úgysem fogsz veretni, főleg a hajtűkanyar miatt. Meg nem látod mi van az avar alatt, mi mozdul ki. Technika kell, hogy meg tudj állni lassú bringán, és beforgatni ahova kell. Itt szerintem mindegy, hogy fully vagy merev.
Harmadik: A kék embertől nem látszik, hogy mi van mögötte, de onnantól a felső térde, alsó bokája, másik bringás segge vonalában van az út, ott egy derékszögű balos, majd fél méter után kicsit jobbra a tárcsa irányába, majd át a vájaton. Mondjuk az ülés lejjebb kéne rakni vagy 20 cm-t.Persze a lábam nem tudnám közben felrakni a felsőcsőre, majd esetleg jövőre.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #77251 üzenetére
Vazzeg, mibe szántak akkora villanyakat? Vagy ez volt a 6 m-es cső vége és nem vágták már méretre?
Jól néz ki. A tárcsákra én is kíváncsi leszek, a 160/140 az nagyon XCO méret, oda is szánják én úgy tudom a súly miatt, de ott ugye nincsenek hosszú lefelék, ahol el lehet főzni, meg 60-70 kg-os emberek száguldoznak, fék nélkül.
Nekem van pedálom, vigyázok a bringádra, amíg nem vagy itthon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Emtra Prime #77284 üzenetére
Teljesen jó. Leszámítva a kerékméretét, fékjeit, teleszkópot,rugós tagot, hajtás+váltórendszert.
Amúgy van olyan erdei rész, ahol lehet vele tekerni, igen.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #77304 üzenetére
Teljesen jogos, benne is van a cikkben, hogy miért. Szomorú történet, de a zebrán a gyalogos sebességével kell áttolni a bringát, nem áttekerni (nem vagyok álszent, én sem így teszek, de ez a törvény).
Mielőtt átment körbe kellett néznie, hogy tényleg átmehet-e valami.
Nagyon sarkítva a dolgot: ha egy bringás kapta volna oldalba, az jobb? Ha egy bringás anyuka gyerekkel a kisülésen? Ugyanúgy lement volna eléjük is, mint az autó elé, csak akkor több lenne a sérült. Így már gondolom máshogy nézed.
Ettől függetlenülMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz joysefke #77309 üzenetére
Fél méterről is lehet nagyot esni, fejet beverni. Főleg egy gyereknek a gyerekülésből. Itt meg két (három) 20-szal közlekedő védtelen test találkozik...
Azt sem kell feltételezni, hogy az autós is minden második nap ütött el embereket, lehet, hogy történt meg vele, és ezt kell cipelnie élete végéig.... lehet/biztos, hogy jobban örülne, ha ki kellene fizetnie a bringát, kórházi költséget meg elvennék két évre a jogsiját.
Szerintem kár boncolgatni a dolgot, ráadásul egy olyan cikkről, ami az Indexen jelent meg. Ki tudja ténylegesen mi történt.A tükörlerúgást én sem like-olom....
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Vedd meg, nekem meg jössz egy rekesz sörrel, mert spóroltam neked negyed millát.
Mondjuk a villa + rugós tagra mondhatna valaki valamit, mert nekem nem mond sokat, a hajtóműre meg nem írnak valami jót a testbike-on, de azt nem nagy tétel cserélni egy Deore-ra, ha már a többi eleme is az.
A fék sem Shimano...
De! Mivel annyira azt írják a cikkben, hogy milyen jók a tesztcenterek, érdemes lenne körülnézned, merre van a közelben egy tesztpéldány, és menni vele egy kört, akár ott, ahol eddig jártál mással. Lehet, hogy kiderül, hogy jó neked még ezekkel a "hibákkal" is.(#77337) -=RelakS=-: oroszok.... csoda, hogy észrevette, hogy elütötte őket. Az új Audi A5 tesztben volt, hogy van olyan funkció, hogy nem enged balra kanyarodni, ha jön szemből valami. Hirtelen nem esett le, hogy miért kell ilyen, aztán eszembe jutottak ezek a videók.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #77363 üzenetére
Igazad van, csak még nem találta meg azt az ársávot. Mint mindenki, ő is elindult egy összegtől és szembesül azzal, hogy jóval többe lesz, amit szeretne, vagy nem szán rá annyit, amire vágyna. Szerintem az, hogy belinkeli véleményezni a dolgokat, nem akkora gond, aki itt van, ír rá valamit. Úgyis ki kell tapasztalni azt is, ki az akire hallgatni kell, kire kevésbé.
StLui: Én Radon-t nem vennék, ha postás, akkor legyen Canyon. De ez csak az én heppem.
Szerintem most vagy a legjobb időpontban, hogy nyakadba vedd a várost, és végigkopogtass pár bringaboltot Bp-en, kinek mi maradt meg készleten. Ott vannak az igazi akciók, nem a neten. Mert amikor kapsz 30-40% kedvezményt, akkor már belefér, hogy egy év múlva jobb féket rakj rá, pl.IMIIKE1998: a szó, amit keresel: vázgeometria.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nincs mit. Én ugyanígy voltam vele, hogy kitaláltam, hogy kell nekem egy új bringa, túrázni, 70e Ft-ért, mert az egyik ismerős vett egy Kross Hexagon-t, és mekkora király. Aztán utána jártam (2-3 év, na jó, más oka is volt, hogy nem vettem), hogy mit mire ajánlanak, mi éri meg nekem, mire van pénzem, illetve mire érdemes (!) költenem. Így ment szépen felfelé az ár, és a hidrós Shimano+levegős teló+alu merev járt tavaly nyáron 230 e Ft-nál, ha jól emlékszem, Cube Attention bringából, az a szint, ami nekem kell. A baj az volt, hogy sehol nem volt már L-es méret, drágábban lett volna Acid, de az nem is tetszett, meg upgrade-lt Analog, de ott meg nem tudtunk megegyezni árban.
Aztán kaptam egy jó ajánlatot a Focus-ra, ami ráadásul már elöl hátul átütős, volt belőle L-es, olyan hülye színe van, hogy senki másnak nem kellett (mivel nem fekete-fehér-piros). A bolti cetli szerint 360e Ft-ról volt leárazva 340e Ft-ra, hát nem annyiért hoztam el.
Érdemes bemenni, akkor van mákod, ha a tulajjal, vagy valaki olyannal tudsz beszélni, aki belenyúlhat az árakba.
Netre a piac egyéb szereplői miatt sem rakják ki ezeket az árakat, mert akkor mindenki lejjebb vinné. Illetve mindenki mást tud lealkudni. Vagy belealkudni valamit az árba.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #77399 üzenetére
186 cm.
A váz geo-i meg: 613 mm felsőcső, 500 mm nyeregcső.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #77422 üzenetére
Vidd vissza, szerintem átvertek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #77430 üzenetére
Na előkerestem a régi képeidet. Genesis KTM
Jól látszik, hogy a nyeregvázcső hossz csak egy adat, mert ha "laposabb" az első háromszöge a váznak (Genesis), akkor ugyanakkora villa-nyereg távolság is lehet kisebb nyeregvázcső hosszal. Sarkítva a dolgot, képzeld el, hogy a felsőcső egy vonalban fut a hátsó tengelyig, mint egy triál váznál, de a tengelyeket ugyanott hagyod. Ha beleraksz egy 60 cm-es nyeregcsövet, akkor ugyan ott ülsz.
Az, hogy milyen arányú a váz geo-ja, meghatározza, hogy miben lesz jobb egy váz: irányíthatóság, kényelem, egyenesfutás stb.
Kb 3 hónapja írtam, hogy mérd meg a régi bringád felsőcső hosszát, és olyat keress, ne a katalógus zoll adatait vedd elsőnek. Most véletlenül olyat vettél, és láss csodát, kényelmes.
Az, hogy a fél cm-rel kisebb Genesis nem volt jó, az lehet attól is, hogy más stucni, kormány volt rajta, máshol volt a nyereg, meg elcseszett geo-ja volt a bringának.(#77433) IMIIKE1998: ja, tizenpár évvel idősebb is vagyok, meg magasabb 16 cm-rel, ezért megérdemlem a nagyobbat, nem?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #77433 üzenetére
Meg figyu má', honnan veszed a Genesis felsőcső hosszt?
Mert ha jól tudom, neked női vázas bringát adtak, 42-es méretben, nem? A férfiből van 43-as. MI nem volt kényelmes?Így vannak a méretek a neten:
női 42 cm/56,5 cm
férfi 43 cm/58,5 cm
Általad mért: ktm 48 cm/57 cm (Szerintem ez ugyanúgy Chicago váz, ami meg 48/59,4cm)Vízszintesen mérted, kihúzott nyereggel, csapágytól?
(#77436) IMIIKE1998: ha a váz felett állsz, akkor 5-10 cm, de ez is geo függő.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #77452 üzenetére
Mi volt az élsportod? A térded miatt kérdezem, kíváncsiságból.
Because: Alföldön laksz? Nekem is a keresztben futással lenne bajom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Because #77458 üzenetére
Az 1x az alapvetően versenycucc, ahogy Tothgera is írja, valamint olyan gépeken jó, ahol többet mennek lefelé, tehát nem is kap akkora erőt egy keresztben futó lánc+lánckerék.
Versenycuccnál meg az, hogy meddig bírja, másodlagos szempont. (Talán a WRX STI-nél, vagy az EVO VIII-nál mondták még anno, hogy a motorra a gari 25ekm/2 év... aztán azt is utcára árulták. )StLui: ez megint érdekes kifogás, mivel tényleg kb 2 cm különbség van két tányér sugarában. Egy 150-et mozgó fullynál többet számít szerintem, hogy egy akadálynál hova helyezed a súlyod, mennyire emeled meg az elejét, mennyire ül össze a gép. Szerintem ha túrára szánod a bringát, akkor ne az első tányérokon múljon a választás. Illetve ne azért dobd el a három tányéros bringát, mert nagyobb rajta a tányér. (amúgy max 4-8 fog az eltérés a 3x meg a 2x nagytányérja között 40 vs 36-32.)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #77467 üzenetére
A pedált vagy a nagytányért? Nem mindegy. A pedál nekem is sokszor odaér, a kövek között, de azért a nagytányérhoz igen csak el kell nézni valamit.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #77472 üzenetére
Tudom, de mi nagytányérról beszéltünk, nem a pedálról. Ezért nem értettem, miért írtad.
Te nem a nagytányért vered oda, hanem a motort.maximilian4: (Vizipókok ) Ez érdekes, azt hittem valami olyan sportból ered térdfájás, ahol futni kell, ergo ütődik a láb. Evezésre biztos nem mondanám, hogy tönkreteszi a térdet, mert igénybe van véve, de inkább folyamatos erőhatás éri, nem ütésenként, főleg a porcot. Mondjuk lehet, hogy a hideg nem tett jót neki, gondolom ti is mentetek egyből vízre, amint 5 fok felett volt... és akkor a levegő sem olyan meleg még.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz joysefke #77527 üzenetére
Hát szerintem ez akkor sem ilyen egyszerű egy bicikli tapadásánál.
Akkor ugyan akkora felületen kellene tapadnia egy outi guminak, mint egy fat-nek.A fizikai, mértékegységbeli részét értem, de szerintem a gumiban a nyomás több irányú, így függ az oldalfal rugalmasságától is, gumikeveréktől, stb. Például neked a latex belsővel elvileg csökken a gördülési ellenállás. Hogyan, ha ugyan az a súly, ugyan az a nyomás, ezért a felület is, és a gumi és az aszfalt közötti ellenállás sem változik?
maximilian4: Józsi?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nincs mit, mondjuk úgy, hogy tudtam én, hogy oda kell menni.
Szerintem nem a tulaj volt, ő elvileg külföldön van most, hanem a boltvezető srác, nagyon jó fej, de a boltban mindenki más is. Bár neked most nem hiszem, hogy jó lesz, mert elég halott télen a váci bolt, de tudd, hogy oda is beadhatod szervizre, ha van valami, és viszik Bp-re. Én a 200 (vagy 500 már nem tudom) km-es átnézésre így vittem el, illetve a féket is így javították.Gratula a bringához, majd összefuthatnánk, aztán csinálunk egy merev - fully Focus cserét, hátha rájössz, hogy neked inkább merev kellett volna!
(Ilyen mint a képen, vagy a matt fekete, ami a neten van?)
(#77567) fpeter07: köszi, a kedvem megjött. Ez hol van, a Bakonyban vagy a Mátrában? Hova kell mennem?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #77584 üzenetére
Akkor csináljuk úgy, hogy kitekersz Vácra, aztán irány a Börzsöny. Akkor legalább azonos szintről indulunk.
Akkor jövő hvg tekerés. Merre legyen? Kinek melyik nap a jó? Milyen úton? (Ez inkább bringafüggő)
Nem verseny, mindenkit megvárunk... a végén a kocsmában.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Akkor Börzsöny, vasárnap?
Kinek mi a táv/szint, amit szeretne? Van egy jó kör, amin voltunk a múltkor joysefkével, az elég vigyorgósra sikeredett.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz SOAD19 #77620 üzenetére
Szerintem csak a nyeregcső hajlott meg, nem direkt ilyen. Vagy nem használja, vagy nem tudja hogy kell átállítani, és tudja, hogy pénzbe kerül a csere. Gondolom boltba járós, nem túrázós bringa.
StLui: jól néz ki. Csengő, kitámasztó, cicaszem, sárvédő nem járt hozzá? Ja, és a gyerek hány perc múlva kérdezte meg, hogy akkor innentől melyikkel mehet ő?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #77692 üzenetére
Lehet az öreg az a múltkori túráról, aki nézte a fat-et, hogy hány kiló. Aztán a merev Focusomra mondta, hogy végül is az is van 17 kg. 'nyád...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz TayRol #77765 üzenetére
Ja, nekem is lehetett volna annyi eszem, hogy belenagyítok a képbe...
Ebbe a farokméregetésbe most nem szállok be, mert van egy képem, ahol a kocsi tetején van a bringa, na a kombó olcsóbb szerintem, mint a Strezi Epic-je.
De én még fiatal vagyok.
De hogy legyen valami: hétvégén meglett az 50.000 m szintkülönbségem ebben az évben. Az jó?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz SSJmeszes #77776 üzenetére
+Imike: ha nincs hegy a közelben, akkor bizony oda kell menni. Érdemes kinézni teljesítménytúrákat, ahol előre tudod mekkora lesz a táv, fel van szalagozva, nem kell folyton a térképet bújni, és olcsó. Vagy vannak a maratonok, ami drágább, de kapsz hozzá pár extrát (hangulat, versenyzők, rajtcsomag). Érdemes kipróbálni. Hogy egy közhellyel éljek: egy erősebb szombati buli árából megvan.
Akkor mi legyen a vasárnapi tekeréssel? Ki jönne? Kismaros - Nagyhideghegy - Csóványos - Diósjenő - Kismaros távhoz ki mit szól? Abban lehet sokat módosítani aki nem bír egyszerre annyit.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #77784 üzenetére
A karok fontosak? Miért? (nem tudtam, azért kérdezem, nem kötekedő hangnem)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #77787 üzenetére
Azt hittem valami tudományos válasz van rá. Azt tudom, hogy az húzza, de hogy súlyon + kinézeten kívül sok különbség nem lehet, az is biztos. Szerintem az első/hátsó/kar kombóból a hátsó a legfontosabb, de tényleg csak a rugó feszítése miatt. Nagy része úgyis a bowden mozgásán múlik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #77823 üzenetére
Most nem tudom megnézni a videót, de nagyjából az, ha jól emlékszem.
A terep rész:
Királyrét - NHH: az elején több lehetőség van, van rendes út, meg van egy köves mászás, majd a rendes út, illetve van még egy, arra én sem voltam még, az elvileg végig köves mászós. Van rá segmens.
NHH-Csóványos: nem egyenesen, hanem balra letérve van egy (piros 3szög?) út, kb 80 % single track, a vége gyökeres mászás. (van segmens)
Csóványos-Foltán kereszt: végig gurulós, Foltán kereszt-Diósjenő: végig gurulós single track, néhol elég meredek.
Diósjenőről meg valahogy vissza kell keveredni Királyrétre. Van a hadiút, ami rázós, sáros, meg lehet Nógrád felé, ami aszfalt+új köves bringa út.
Aztán még a környéken lehet bóklászni, ha van kedv. (Királyrét-Kóspallag, zöldön; Szokolya-Magyarkút single track; Nógrád-Magyarkút, de az baromi sáros tud lenni ilyenkor)
De ha jönne valaki, aki nem akar feltétlen durva terepezni, akkor is van lehetőség, mert vannak párhuzamos utak.
Bár egyelőre a kezdeti hév után nem nagy a jelentkezés.shaggy: fali kampó is teljesen jó, vagy ez, illetve ezt megcsinálhatod magadnak olcsón is egy tipli+kampós csavar+kötél+léc kombóval. Vagy építsd rá a szekrényre, mint az egyik fórumtag a fehér Giant CX bringáját.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #77829 üzenetére
Az elég jó hosszú hétvége volt akkor. Nógrád-Verőce az melyik úton volt?
(amúgy ez a piros milyen smiley? Még nem jöttem rá...)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #77837 üzenetére
Vazzeeeeg, még ilyen videókat! Király lett, bár picit furi, mintha hátra dőlne a nagyobb Pike miatt, ahogy mondta Runner is, lehet, hogy nagy lesz ebbe a vázba, de majd kiderül. A nyeregcsövet fordítsd meg, akkor előrébb lesz a nyereg.
Hasaggymeg: arra még nem voltam. Szendehelyig az valami főút gondolom, nem a 2-esen gurultatok be. Száraz időben próbáljátok majd ki a Szendehely - Magyarkút földutat. Picit rázós, de nagyon szép, és bármivel tekerhető. Nincs benne szint sem nagyon.
dbala: zugolvasó.
joysefke: ok, majd írj, hogy túlélted-e a futást.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz concret_hp #77853 üzenetére
Vagy ugye érdemes elmenni pár boltba, ha van rá lehetőség, ahogy ezt a közelmúltban is láthattuk.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #77860 üzenetére
Jó lesz, csak a bokád megy tönkre a hidegben a titokzoknitól.
Haverodnak meg van eladó markolatom meg váltóm a bringájára, ha érdekli.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz SSJmeszes #77862 üzenetére
Határozott elveim vannak, én nem tágítok...
Strezi: hány kg vagy? Szerintem simán viheted 2,5 alá a gumit. Belsős? (bár ilyen nyomással gondolom az)
Frankó lett, remélem ki tudod használni a hétvégi körön.joysefke: amire neked kell, szerintem nem jó a merev villa. Felfelé biztos nyersz vele, mert könnyebb, de jelenleg lefelé vagy "lassú", így pont egy olyan levegős villa kellene, nagyobb kerékkel, amit biztonságosabbnak éreznél. Egy full merev gépen csak a gumi mozog max 3-4 cm-t, elöl is. Egy épített, szép ívű, külföldi videókban szereplő bringaparkokba biztos jó. De egy magyar maraton útvonalon csak a plusz kihívás lenne. Akkor már legyen single speed is. Vagy fixi.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Topuka #77889 üzenetére
Olvasd vissza az elmúlt két hónapot, Imike1998 akart venni olcsó kategóriát, majd StLui komolyabbat.
Szerk: ja igen, Strezi is összerakott valami félig használtat.
Akkor ki lett tárgyalva mit érdemes, mit nem. Benne volt (valószínűleg) ugyan az a Riot is, amit írsz. Ha van konkrét választás, tedd ide a linket és megszakérti valaki.
Hol laksz, merre tekernél amúgy? (bár ez a kérdés csak az én heppem, úgyis mindenki fullyt akar/ajánl )[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #77937 üzenetére
Esőt mond egyelőre...
joysefke: ha a 95 kg-nak nagy része lábizom, akkor simán elbírhat vele. Sokkal nagyobb wattok kellenek hozzá, nyilván nem ez ő hátát fogja nézni az elit mezőny, de letekerheti. Meg ha jól emlékszem nem volt szó, mennyi szintet akar tekerni, csak hogy hegyen.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Strezi #77984 üzenetére
Nekem az esővel annyi bajom van, hogy nincs esőkabátom. A sár nem zavar, csak ne essen folyamatosan.
Nehogy már ezért feladd a Börzsönyt, van itt is olyan út, ami nem sáros, ha szakad az eső, akkor sem.
Szerintem maradjunk annyiban, hogy holnap egyeztetünk, mit jeleznek előre.
Ha nem jársz fel ide nap közben, akkor dobj egy mobilszámot privátban, és írok, mi legyen.Én nagyon mennék, mert ahogy nézem, most jön megint az igazán sok eső, így ezt a hétvégét ki kellene használni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen