-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #221147 üzenetére
Mivel már egy hete fáj, beleülök feleségem púderes flakonjába, hátha.
... mi baj történhet? 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #222845 üzenetére
+zsocy#222843...amíg nem kezdtem el majmolni jjeahh kollégát nem is gondoltam mennyire nehéz is ilyen fotót csinálni, ráadásul én nem is szoktam ilyen zoomokkal foglalkozni, egyszerűen szinte a hasamba tolom a telót hátra és úgy fotózok, hogy minden benne legyen.
#222848jjeahh...gyönyörű, friss, zöld, itt olyan meleg van mint Afrikában és már lassan homokos az erdő is.
Nálunk a teraszon ma...🙄[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz
Maximum1 #222866 üzenetére
Ez megint valami bro science lesz. Nem született még olyan tanulmány a témában, ami érdemben megállapította volt, hogy mi az optimális rpm. A szélsőségeken kívül bármi jó lehet, egyéne válogatja. Amúgy megnézném azt a kollégát a topikból, aki egy 15%-os emelkedőn 1:1 áttétellel tartósan "pörget".
-
itouchfan
senior tag
válasz
Maximum1 #223090 üzenetére
+Ringman: köszi, most ezt írja: "Scope of delivery: 1 x P 1800 SPLINE® 23 Disc Wheelset, 2 x Tubeless tape 21 mm, 2 x Tubeless valve road 32 mm" szóval valószínüleg ezt már kispórolják, hogy külön kelljen megvenni.
Maximum1, te meg vagy elégedve vele?
Esetleg még ez [link] a Fulcrum játszik, bár ez gravel szett, de egész jó súlyban és ehhez csak egy hátsó agy adapter kéne. Azt írja, hogy 32 mm a legkisebb ajánlott szélesség, nem tudom, hogy mennyire jelentene gondot egy 28as külső esetleg.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
rétisün
veterán
válasz
Maximum1 #223093 üzenetére
"Elég hangos, van akit idegesít."
pillanatok alatt szét lehet szedni, megtömni egy kis zsírral, és mindjárt elhalkul. engem is zavart a hangja, de így éppen csak olyan hangos lett, ami már tetszik.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #223195 üzenetére
Stravan be tudod azonosítani?
Szerintem az lesz mert nem nagyon ismertem és össze vissza kóvályogtunk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #224142 üzenetére
Szerintem csak egy újabb trend ami végigseper a világon, a kiherélt, megnyírt, kifürösztött, chippelt, oltott és öltöztetett kutyákkal együtt... még, hogy szemüveg a macskának, kábé mint a pelenkázott csimpánz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz
Maximum1 #224262 üzenetére
Én nem merném magam rábízni pl kanyarodáskor. Egy szakaszon vettem volna hasznát mikor a bükkben gurultam sebesen lefele es abban a szélzuhatagban nem hallottam h jön e autó mögöttem rossz volt hátra fele nézni, de kanyarodásnál azért mindig hátranéznék az mellett is.
-
zsamiatt
őstag
válasz
Maximum1 #224274 üzenetére
olvastam de 70-100 pulzussal semmi nincs. ha jol emlekszem nalam 110-120 korul kezdodik a zsiregetes. De lehet csak en nem talaltam az alacsonyra semmit. Ha van tanacsod megkoszonom. szivesen tanulok.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
fulton
addikt
válasz
Maximum1 #224344 üzenetére
35-45 közt mikor hogy. nyilván néhol 30 al is. volt 40 fölött azért keményen "nem hallani semmit" effektus. És sokszor hátra hátra néztem olyankor jön e valami mögöttem
Pontosabban azért kérdeztem, mert érdekelt ki milyen előnyt lát benne és milyen helyzetben.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
-
ISThun
csendes tag
-
gergo5991
őstag
válasz
Maximum1 #226270 üzenetére
Hat volt adrenalin boven, szembe motoros elozes, meg egy peugeot soccer mom is szembe jott velem kanyarban elozeskor en meg hiaba huztam a feket az mar nem sokat fogott ahogy 500m szintkulonbseget lefekeztem cirka 3-4km-en
xiaomi pumpaval fujtam a kereket, mikor ra tekertem 17psi-t mért, ennyivel mentem vele mindig, nezem a kereket arra meg 30-55 kozott volt irva, na mondom oke legyen 30 akkor, hat erdoben feltem hogy nem defektet kapok vagy valami elesebb kavics kivagja, dombrol lefele ilyen kemenyen azert szep hangja volt, a smart sam 29 2,25 ossel eddig a max asszem 60 volt, most ezzel a schwalbe hurricaneval szerintem 65felett siman volt
uj bicajt akarok venni, szoval mostmar a fek upgradet hanyagolom[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz
Maximum1 #226653 üzenetére
Van fiókom trainingspeaken, de úgy érzem, hogy picit drága és nem is veszem ennyire komolyan a sportot. Heti TSS értékeket és összesítéseket szoktam rajta nézni, de engem beszippantott a Garmin ecosystem és a Connectet is szeretem.
1 év után újra visszatértem Zwiftre, náluk nézek majd valami pronyó edzéstervet.
6030D: 100 wattról indult, percenként 20 wattos emeléssel. Itt talán jobban számítanak a lábak és kevésbé az állóképesség, mint annál a step tesztnél, amit még te csináltál. 420 wattnál volt nálam a kiszálló, a szívem és a tüdőm még bírta volna, a lábak hamarabb feladták.
Egyébként érdemes lehet még 30s/1p/5p maxokat és egy critical power tesztet is csinálni az FTP mellé.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #226797 üzenetére
Erre lenne képes egy vintage expander nyele?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
spanyoll
addikt
válasz
Maximum1 #226817 üzenetére
Jól sejtettem akkor, hogy a gépből kihoztam maximumot és még többet is. Alapból városi bringának lett összerakva pesti utakra, de költözés miatt a dimbesdombos környéken nincs jobb megoldásként ezzel mászkáltam az utóbbi 1 évben itt is. Hiába a virsligumi bevittem én erdőbe is, meg tapostam neki még vállalható emelkedőkön aztán úgy voltam, hogy oké nem trail hikeokra van, de abból kell főzni ami van
Váltót nem akarok rá, a hátsó racsnicsere 18asra meg szerintem nem lenne akkor különbség, nem?
Új bringa amúgy már régóta tervben van, de a pontos felhasználási cél meghatározásánál elakadtam és nem tudtam dönteni a CC/XC vs Gravel között. Mire megszültem volna, hogy Gravel legyen, akkor meg jött a következő kérdés, hogy oké, de első körben melyik milyen, második körben meg előtte el kéne mennem egy fittingre valami rendes helyre, ahol megmondják nekem, hogy mekkora gépet vegyek használtan, mert a mostani is egy piiicit nagyobb, mint kéne, és nem akarok még egyszer ebbe a hibába belefutni.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Crucio
aktív tag
válasz
Maximum1 #227674 üzenetére
Hát én látom előnyét, bár biciklis körökben ez gyakran blaszfémia. De ezeken a fák gyökerei által szétnyomott, kátyúktól hemzsegő aszfaltos utakon szerintem hasznos dolog. Szerintetek van értelme? Olvastam, hogy a karbonvilla is egész jól elnyeli a rezgést, de azért talán mégsem olyan, mint akár csak egy belépő teleszkóp.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #227917 üzenetére
Nem is lehet egyszerű úgy hajtani a tárcsát, hogy az ne szennyeződjön, gondolom az is valami ferodoszerű felülettel ellátott kerekekkel történik mint a kuplungtárcsa az autóknál.
...Chris Hoy meg biztosan ingyen és bérmentve lett hirtelen lelkes támogatója a projektnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz
Maximum1 #228868 üzenetére
fsa-hoz más pressfit középcsapágy kell, az is cserélendő, ugyanez igaz a FC-RX600-11-re is, mert az is szélesebb.
a grx-nél a q-factor más lesz (146->151), nem tudom hogy most hol van a stoplid, de azt is állítanod kell majd.
lehet egyszerűbb/olcsóbb lenne a hátsó sort cserélni 11-34-re vagy 11-36-ra és úgy megnézni az áttéteket, hogy ugyanazt hozza-e, mint a hajtókarcsere + nyilván más lánchossz kell hozzá.
(a 11-36T nem hivatalos, de szerintem megeszi ezt is a váltó, ha más nem road linkkel/klónnal)
elvileg van 46-32T-s kialakítás is 110-es bcd-re, de minimum véleményes nekem, mert a csavarok közel vannak a fogaskerekekhez: [link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Maximum1 #229618 üzenetére
Én a nyarget úgy szoktam beállítani, hogy mászás közben előrehajolva se nyomja a lágy részeket elől az orra, de még elengedett kézzel felülve se érezzem, hogy csúszok előre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Maximum1 #229651 üzenetére
Radon Jealous AL 8.0. Összes méret in stock
. Ennyiért besza behu, best buy, egyetlen hibája, hogy a váz alján el van vezetve egy bovden...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Maximum1 #229656 üzenetére
A fék jobb 1-2 szinttel, a teló nem tom jobb-e, de a jövőben egyszerűbben jutsz hozzá alkatrészekhez, szal könnyebben szervizelhető, 1x11 helyett 1x12, amiről jóval több lehetőséged lesz feljebb lépni és tuti évekkel később is lesz hozzá alkatrész. A 11 sebességes Deore szetthez kitudja meddig lesz még fogaskoszorú és ha váltóban, fogaskoszorúban szintet lépnél, SLX-XT-re már nem tudsz, mert azok már 12 sebességesek. A Meridán a kazettatest is valszeg még a régi HG, a Radonon Microspline. A Meridán a kerékszett is belépő kónuszos, a Radonon már normális ipari csapágyas kerék van. Ha tubelessesítesz, akkor a Radonon a tubeless ready gumi is előny. Szal ha engem kérdezel, simán megéri a 40k felárat, de a gariztatás tényleg neccesebb
. Jó gép amúgy a Merida is, de nem ár/érték arány bajnok.
#229657 Sleek: ez már másik liga, rosszabb geo, gyorszár, gyenge fék, 10 sebesség, akkor már inkább a Rose Count Solo-t nézegetném.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
Maximum1 #229842 üzenetére
Tavasszal ilyenen estem akkorát, hogy heg maradt a térdemen, a csukóm azóta is fáj és egy nadrág, egy ESI Grips, meg egy kesztyű szétszakadt. Felkeltem, elindultam és a következőn megint majdnem elestem
. Pedig előtte lenyomtam egy normális terepezést és ott meg sem csúsztam egyszer sem
. Idióta barom aki ilyent csinál, egy fekvőrendőrnek szigorúan így kellene kinéznie:
Jól látható, nem túl magas, kikerülhető. Az aszfaltból kiöntött sz*rok életveszélyesek. Plusz már rájöttem arra is, hogy az aszfaltozás talán veszélyesebb, mint a terepezés az autók miatt és ha elesel, mindíg kőkeményre esel, nincs puha erdei talaj, fű, avar
. A legnagyobb eséseim mind aszfalton történtek. Az sem segít, hogy a sima aszfalton megfeledkezel magadról és nem figyelsz annyira, terepen mindíg résen van az ember, mert technikás, ráz, csúszik, készenlétben kell lenni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parandroid
nagyúr
válasz
Maximum1 #229848 üzenetére
Azért mentem én át ennél csúnyább dolgokon is országútival, karbonnal is, meg aluval is. Nyilván nem élveztem.
Ha az ember észnel van, meg figyel, simán vehető, de kell hozzá rutin, az biztos. Ha pánikba esik, túlfekez, főleg ha közben a kormányt is rángatja, abból lesz az esés, nem abból, ha egyenesen áthajt rajta. Attól max a nyelvét harapja el.
Jester: Na, ez sokkal durvább. Ezen át sem tudsz gurulni egyenesen, mert elrántja a kerekeket oldalra. Ez is megúszható, ilyenre is futottam már rá, de ehhez a rutin mellett némi szerencse is kell.
Vagy egy MTB.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.