- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #182915 üzenetére
Shimano-nál el kell fogadni, hogy nem javíthatóra tervezték a fékkarokat és a nyergeket. Viszont legalább tartósak, többnyire.
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182915 üzenetére
akkor hiába lenne a Saint kar? nincs benne, ami neked kell? (műanyag pöcök?)
ez is hátrafelé folyik egyébként, a dugattyútól a fékkar felé, de az a tömítés tudtommal nem cserélhető bár még nem próbáltam szétszedni, lehet neki ugrok este“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #182920 üzenetére
Hajrá! Gyűlnek itt a szép új gépek a 21-es szezonra. Jó kis extra motiváció.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #182920 üzenetére
Lassan trialboj-al ketten maradunk első váltósok és egyedül én maradok gyorszáras a topikban .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
FerNandor
őstag
válasz Hasaggymeg #182935 üzenetére
jaa, tényleg, mert ott a bal kar a kuplung.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182935 üzenetére
ezeknek az alap felépítése szerintem egyforma, nem hiszem, hogy a japánok többféle öntőformát használnának...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
goldnarmz
aktív tag
válasz Hasaggymeg #182939 üzenetére
PÜ ment
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182939 üzenetére
na persze, nem bírtam és szétkaptam a Saint kart
hát, nagyon nem olyan, mint a tied
https://i.ibb.co/fkwXQsC/IMG-9515.jpg
https://i.ibb.co/bbzyMQD/IMG-9516.jpg
https://i.ibb.co/Q9BY0Sn/IMG-9517.jpg
https://i.ibb.co/Z8xrZjY/IMG-9518.jpg“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Hasaggymeg #182946 üzenetére
az a törött fekete bizbasz az első képen lévő vékony tengelyen van rögzítve, csak én nem tudtam azt a kis tengelyt kiütni a helyéről. azon forog el.
ezt a műanyagot nyomja a Freestroke csavar, annyi a feladata igazából, hogy a dugattyút bentebb tolja ha csavarod a Freestroke csavart befelé (most összeraktam nélküle, és szerintem így is működne a kar)
a dugattyúnak két gumitömítése van, de mindkettő a dugattyú első felében, azaz ha hátrafelé kintebb is jön, attól még nem kéne folynia...
nem látom miért kell(ene) egyébként rögzíteni a dugattyút a hátrafelé kieséstől, mikor az a nyomórúd eleve megakadályozza a kiesést. szerintem ez a kis fekete műanyag, amit eltörtem** semmit nem tud érdemben fogni, akkor sem, ha még ép. annyit biztos nem, mint egy seeger gyűrű.** ép volt, mielőtt nekiálltam szétszedni, csak nem tudtam mi az, és hogy jön ki, szóval nekiálltam feszegetni, el is törött azonnal
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #182949 üzenetére
Jövőre már te is csinálhatsz ilyet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #182956 üzenetére
1*100 váltásnak ez a legnagyobb hiba forrása hogy a kanál jár mint az óra mutató és sokkal nagyobb a terhelés mint 3*9 esetén.
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #182961 üzenetére
27 speed . Gondolom amikor a 2x, 3x rendszereknél az egyre több sebesség volt a divat, az sem tetszett pár embernek. Azokhoz képest a 12 sebesség lepkefing. Amúgy gondolom ezek a modern váltók-láncok teljesen másak és úgy vannak megcsinálva, hogy bírják. Minden vaskosabb, nagyobb, erősebb a rugó stb, egy mai 12 sebességes váltó mellett egy régi 9-10 sebességes iszonyat picinek tűnik.
Ja, úgy szoktam leteni a bringát, hogy elöl-hátul a legkisebbre váltok és a szelepek felül vannak . Remélem nincs gond a rugóval, szerintem csak megtelt sárral-kosszal a bovden. Kb. annyira feszít a váltó, mint egy zsír új kuplung nélküli XT.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #182961 üzenetére
Igen csak kicsit arra is reagáltam vele hogy mikor hirdetem az igét hogy 3*9 akkor kapom az ívet, és múltkor említette hogy töri a fejét 1*12 rendszeren
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #182965 üzenetére
Miért? Bal oldalt csak a dropper karja van, azt biztosan el tudom helyezni megfelelően, jobb oldalt meg a sram váltókar matchmakerrel a sram fékkel. Szarul nézne ki persze, de szerintem nem okozna gondot az, hogy a két fék különbözően reagál így, hogy két különböző oldalt van. Jobb kormányos autóba is gond nélkül átülök, szóval bízom benne, hogy ehhez is tudnék könnyen adaptálódni.
'92 Honda VFR 750
-
Somatom
veterán
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #182970 üzenetére
A jelenlegi mtb "bandámból" lefelé én vagyok a leglassabb, kivéve ha nagyon köves rázós a terep, vagy sáros-dagonyázós, ezeket imádom, a többiek ilyenkor kezdik tépni a féket . Gyárilag 180/180-as tárcsák vannak amúgy a bringán és 63kg vagyok, gondolom ezért nem égettem meg soha.
bogarfx: ha újdonságra vágysz és kipróbálnál valami újat, Schwalbe, ha nem, akkor én maradnék a Continál, mert az már bevált neked ugyebár és biztos nem lősz mellé. Schwalbe-éknál amúgy az EVO gumik jók, ha a defektállóság fontos, akkor csak az alap Performance verziókat kell elkerülni messzire. Azok sem annyira defektgyűjtő gumik, de könnyű őket kivágni, nekem már kettőt sikerült és a múltkor trialboj kolléga is kivágta... és hát ugy-e a vágásos defekt szívás.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #182977 üzenetére
Ahhoz képest, hogy monti elég jól bírják nálad. 20 ezret a négyszögesek sem szoktak kibírni.
-
XenHai
senior tag
válasz Hasaggymeg #183003 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat.
Az első váltóval kezdődött a mizéria több szervizben sem tudták beállítani.
Végül az egyik szervizben közölték ,hogy a váltó belső felén nincs ott a márka ás típus megjelölés csak egy gyártási hely (made in taiwan). Az i-re a pontot az alábbi képen lévő esemény tette fel. A bringa 4 hónapos volt hollowtech 2 meghajtással. Az összes műanyag alkatrész bele is törött . Javítani meg szerintem nem tudják legalább is ők. Én meg nem akartam erre költeni egy 4 hónapos bringán így vissza vittem nekik. Ezt leszámítva nem volt vele gondom.[ Szerkesztve ]
-
szrobert
tag
válasz Hasaggymeg #182977 üzenetére
Ok, köszi, persze ha nem kell nem akarok én sem feleslegesen
költeni, csak úgy eszembe jutott..
Országútimban lassan 10 ezer km van, úgyhogy akkor remélem elszalad még egy darabig... -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183028 üzenetére
Ja, ha már én rakom fel a gumit, legyen felrakva normálisan . Felirat feliratnál, "rotation" feliratra is figyelek, hogy jól rakjam fel, a peremjelző csíkra is. Az elején amatőrként, ezeket szokás mind elcseszni, az nem gáz, idővel belejön az ember. De amikor szervizben összevissza, forgásiránnyal ellentétesen rakják fel, úgy, hogy rá sem pattant normálisan a felni peremére a gumi és emiatt nyolcas van benne, na az gáz . Haveroknál rendszeresen látok ilyent.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #183028 üzenetére
Moszkva tér? Mikor történt?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Jester01
veterán
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #183040 üzenetére
Akkor még Moszkvának hívták.
Apropó alivio, kimaxoltam ma a hátsó alivio agyat:
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183056 üzenetére
Várjál, mert lehet az új bringád nem csak taperedboost 12x-el és 760mm kormánnyal érkezik, hanem gyárilag lesz tyúkbelesítve is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183056 üzenetére
Mitas tejjel 3 hete áll a kerekein a bringa és van benne nyomás. Nem tudom hol a szelep, ahova esik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #183056 üzenetére
Azért néhány ötösben már 4R36 található, az koronáról húzható. Másrészt valahogy a szépérzékemet zavarja hogy a két fékkar eltérő. Csak ugyan olyat kellene szerezned. :-D
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SpaceKombajn
tag
válasz Hasaggymeg #183056 üzenetére
Óraforgató gépek vannak, akkor itt a piaci rés, kell bicikli (vagy kerékforgató) gép és már meg is van oldva.
spacetime
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #183061 üzenetére
Gondolom az a bowden (vagy mi) direkt megy a 2 villaszár között?! Furán néz ki így első ránézésre És ne csigáááázd itt a népet, ha megvan csak told fel a Sava-s képet
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183069 üzenetére
Gratula, várjuk . Nálam "csak annyi" a napi jó hír, hogy megvan a 4000 km . Március 13. óta tekerek rendszeresebben, őszintén szólva nem hittem volna, hogy ez ennyi lesz - és még nincs vége az évnek.
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
laskr99
addikt
válasz Hasaggymeg #183075 üzenetére
Valahogy úgy. Ez a baj vele A gyári féket nem hagyhattam meg, mert egy kalap... Bowdenes volt, ha húztam, volt hogy pattant, megakadt egy pillanatra, meg kb 1200km után olyan volt mintha ugrott volna a bowden, de nem, hanem a fék ugrott át, és emiatt nem mozdult a pofa, nem volt fékem hátul, instant csere
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #183077 üzenetére
ilyen az új bringa? gratula!
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183077 üzenetére
Mások idegeit húzni nem ér .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #183061 üzenetére
meghoztátok a kedvem az olajcseréhez
persze a Shimi nevét nem szeretném kifizetni hozzá ezért kutakodtam külföldi fórumokon is ahol ilyen LHM olajat javasolnak. itt valaki próbálkozott már ezzel?
-
dbala
tag
válasz Hasaggymeg #183069 üzenetére
Úgy néz ki ez egy ilyen új bringás nap.
Én is ma voltam az új gépért. Holnap remélem lesz időm gurulni is vele egyet meg csinálni pár képet. -
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #183085 üzenetére
ahogy néztem Shimano literje ~10000ft még ez a LHM ~2000ft...
de ha 250ml elég évekig akkor felesleges is többet venni, na majd eldöntöm -
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183085 üzenetére
Addig már csak 24 percet kell várni .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183069 üzenetére
Első képen az akksi maxra legyen töltve, az fontos!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #183085 üzenetére
Lássuk a képeket, és oda is rakok egy kiemelést
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
maximilian4
addikt
-
maximilian4
addikt
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #183110 üzenetére
Arra utaltam hogy mikor gyerek voltam a kocsiba 3 félé fékolaj volt .( Tudom az alkohol ) Dobfék, tárcsafék, és verseny ami tulajdonképpen a nagy teljesítményű nyugati autók. Tehát valaki egy bizonyos felhasználási területen használja akkor a fent említett 20 ezres olaj felesleges inkább locsoljon bele extra szűz olíva olajat mert az is olcsóbb. És ha nagyon nyomjuk a fizikát akkor a forrás pont a magasság függvénye is.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #183113 üzenetére
Csak azt akartam érzékeltetni hogy a gyártó úgy van vele mint a 80 éves bácsi a fizetős szőkénél: azért puha hogy ne fájjon. Elmagyarázzák hogy mi a csúcs, akkor mikor egy kocsi fékolaj 140° a vizsga követelmény! Tehát egy átlag felhasználó sose melegíti szét a fékét, mert vastag betéttel megy ami hőszigetelő, szakaszosan fékez, és nem versenyez a Himalája oldalában. Ezért írta Runner hogy volt aki vizet használt.
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183104 üzenetére
Szerintem az egész topik tűkön ülve reggeltől másodpercenként nyomogatja a CTRL+R-t .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #183118 üzenetére
Nagyon szép, és sok szép élményt kívánok
BENEFON DELTA--------N8
-
őstag
válasz Hasaggymeg #183118 üzenetére
Szép Darab Gartula....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183118 üzenetére
Szép, gratula! Látom a karbont is meglépted . Judy Gold és 1x12 Shimano kíváncsi vagyok hogy szuperál. Mikó mész vele egy kiadós kört? Ja és elschwalbésodtál . Na, akkor újraindulhat a topik...
szerk: elavult az aláírásod!
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #183118 üzenetére
Az igen gratulálok!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #183118 üzenetére
Szenes, egy váltós, már csak a motor hiányzik
Sok balesetmentes kilométert hozzá
..hmm pedált nem látok, még a végén az is SPD lesz
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #183118 üzenetére
Az igen! Na végre megtudtuk mi lett. Nagyon szép gép! Egy új kerékszettel, meg telóval sokat lehetne spórolni. Csak hogy elültessek néhány gondolatot.
Maxi
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kés topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Metal topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen