Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    Ha már mindenki szerel, én is szétkaptam a közép és kormánycsapágyat, váltógörgőket szintén. Ezzel valszeg megint vitát generálok, de szokásom szerint a középcsapágyról most is leszedtem a porvédőket, kimostam a régi trutyis zsírt és teletömtem friss zsírral. Tudom, zárt csapágyat "nem szabad" szétszedni, de szvsz ez nézőpont kérdése és csak azért nem javasolják, mert könnyen törhetnek-sérülhetnek a porvédők. Ugyanakkor ha az embernek van egy kis kézügyessége és van egy szett elhasznált tartalék középcsapágya donornak (ha eltörne a porvédő, a régiről át lehet tenni), akkor nyugodtan neki lehet állni és szerintem ajánlott is. Régen szezononként elhasználtam egy középcsapágyat, de amióta évente kétszer teletömöm zsírral, azóta nem kellett cserélnem, egyáltalán nem rág. Persze aki csak száraz időben teker, vagy tisztaságmániás, mint a topikgazdánk, annak a zsírozós rituálé nélkül is sokáig tarthat. De ha valaki gyakran teker sárban, szerintem a középcsapágy csak akkor lesz tartós, ha zsírozva van, karban van tartva. A pressfiteseket nem irigylem amúgy, fél év után (!) a középcsapágyamat kicsavarva másfél centis föld darabok, rögök hullottak ki a vázból :Y . Ha nem tudnám rendszeresen kicsavarni, el sem tudom képzelni mi minden lenne már benne.

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák