Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    Nem tudom, lehet, tény, hogy elég előre tervező vagyok, nem szoktak lemerülni lámpáim, érzékelőim, telefonom sem, ugyanakkor persze megtörténhet, hisz ez is egy a valamit valamiért esete, lehetnek hátrányai is. Vicces, hogy első (és egyben utolsó is :DDD ) alkalommal mikor próbáltam elektromos váltót pont nem működött (tesztnap, talán XX1) és végig a nagy tányéron pörgettem le a néhány kilométeres tesztköröm. Nem tudom, talán merült le, vagy mi, de többször automatán a legnagyobbra vitte mígnem végleg ott is hagyta nekem.🤭
    Nekem a Sramnál talán ez az állítható láncfeszesség hiányozna, az XT-nél ez idővel (6 hónap, 1 év, esetleg karbantartás, zsírozás után) változik és tetszik benne, hogy állítható kényed-kedved szerint. Ugyanakkor persze egy teljes vázban vezetett kábelrendszer elhagyásának nagy a csábítása. :K
    Szerk. mivel egy hete dögrováson vagyok, tegnap beállítottam azt is, a leírás szerint a kanálrögzítő torx csavaron mérve 4,5-5,5Nm az ajánlott kanálhúzás és meglepődtem milyen sok az az 5 amennyire terveztem, hogy majd állítom az enyémet. Eddig is keménynek éreztem ujjammal lenyomva a kanalat, de szerintem max 4 Nm ha lehetett. :F Talán valamelyik videóban láttam, hogy a fickó négyre állította és ezért lehetett enyém is gyengébb (korábban egyszer még állítottam), de azóta találtam ezt.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák