Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Tin #264136 üzenetére

    Azért kell törölni már elejétől fogva minden menet után...ha rögtön egy sáros, homokos menettel kezded már nem fog elmenni 2-300-nál többet, de aszfalton (amint Jester is írta) ennek akár 3x-osát is.
    Guglit nézve erősen megoszlanak a vélemények utóbbi időben pedig hangsúlyosan és egyre inkább a gyári kenés teljes eltávolítása felé billen a mérleg...ugyanakkor én továbbra sem távolítom el, első sorban mert eddig nem tapasztaltam ennek csak előnyét (nem a zsírtalanítás macerájával kell kezdenem a lánccserét, biztos lehetek benne, hogy mindenhol van rendes kenés, láncom elfogadhatóan sokat fut minden további leszerelés, rotálás, zsírtalanítás, akármi nélkül, csak fújom és törlöm a végleges kukázásig, jó a hajtás/váltás teljesítmény) másod sorban meg irtózok a kenés teljes eltávolításától. :F

    #264139
    Dark Archon...
    váltottam, aztán elhúztam mellőle...öreg hiba! :o Az ilyen mögé be kell állni nem túl közel és szépen halálra fárasztani majd az első emelkedőn adni meg a kegyelemdöfést és hagyni ott mint Szent Pál az oláhokat. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák