Új hozzászólás Aktív témák

  • balazs1022

    őstag

    Egy ideje olvasom ezt a topikot, és azt vettem észre, hogy bringa építéssel/ felújítással nem igazán foglalkozik senki sem.. Szeretnék ebbe az irányba elmenni, ezért gondoltam leírnám a tapasztalataimat. Úgy gondolom akadni fog benne 1-2 néhány hasznos tipp, ami segítséget nyújthat másoknak is.
    Mindent magam csináltam. Ez életem első montija. Persze ha nem számoljuk bele a boltba szaladgálós, kosaras női biciklit. Aminek a karbantartását annyival letudom, hogy telefújom lánc spray-vel az össze mozgó alkatrészt. Tehát a váltókról, teleszkópról, tárcsafékekről semmit sem tudtam.

    A kész bringáról majd az utolsó Update-ben rakok fel képet.

    Update_1:
    A történet 2-3 éve kezdődött. Akkor csak találomra vettem, egy szememnek tetsző bicajt. 40.000 ft-ot fizettem érte, bár elsőre látszott, hogy a teleszkóp komolyabb az átlagnál (nem krómozott a külseje). Ekkor csak annyi volt a cél, hogy a városban eltekeregjek vele, meg legyen egy kis csillapítása.
    Íme az alap: (csak ez a kép maradt meg)

    Amit tudni kell róla: Sok cucc rajta, ami fekete az Truvativ, a hajtás Single Speed-es. Van rajta első és hátsó tárcsafék, Marzocchi teleszkóp. Igazából látszott rajta, hogy foglalkozós de tette a dolgát.

    Amiket rögtön megcsináltam rajta:
    Kormány elég keskeny volt: Ezért ütöttem bele egy csapot szélesítésnek:

    Meg ki volt szakadva a külső, amit megvarrtam:

    Igazából a mai napig tart a varrás. De azért lecseréltem egy "új" használt gumira.

    Ennél a pontnál visszakanyarodnék az írásom elejére. Akinek SOS kell gumit javítani a varrás megoldás lehet. :))

    Tehát nagyjából ez volt a gépezet első felállása, majd egy pár év elteltével bővült az igények listája: Kellett egy jól terepezhető (aszfaltra és betonra egyaránt alkalmas) bringa.

    Folyt. köv....

    https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html

Új hozzászólás Aktív témák