Új hozzászólás Aktív témák

  • f4lcon

    őstag

    válasz NandorHUN #169795 üzenetére

    kezdésnek modjuk ez: [link]
    így akinél nincs ötös imbusz, az nem viszi el a kerekeidet

    de lakatolásnál első számú szabály, hogy a vázat és az egyik kereket együtt kötjük le egy tereptárgyhoz
    ha ki tudod venni könnyen, akkor az elsőt a hátsó mellé téve a vázzal együtt lelakatolás a legjobb
    alt="" title=""

    általánosságban elmondható, hogy minél inkább az látszik, hogy melós elvinni valamit, annál inkább kerülik, és a könnyebb ellenállás irányába mozdulva visznek valamit ami nincs erősen (vagy egyáltalán) lekötve. csak akkor viszik el PONT a tiedet, ha az annyira speciális, hogy megrendelésre kell és/vagy a védelem értéke nem éri el a kerékpár 10%-át (tehát egy milliós bringa egy spirálzárral van lekötve)
    vannak egészen komoly U-lakatok, amiket csak akkus flexel lehet kinyitni (meg a kulcsával) erővágóval vagy fagyasztó spray-vel nem. ezek jellemzően úgy 20-30 körül vannak. melléjük egy sodrony, ami a másik kereket is védi és biztos keresnek a tied helyett egy másikat.

    [ Szerkesztve ]

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Új hozzászólás Aktív témák