Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz beleriand72 #143706 üzenetére

    Mikor valahol olvastam,hogy Európában éllovasok vagyunk az egy lakosra jutó kerékpározók számát illetően,csak hitetlenkedtem,aztán...kiderült,hogy igaz,mivel a magyar rendszeresen kerékpározók nagy részét azok teszik ki akik közlekedési eszközként használják kerékpárjukat és nem sport,vagy szórakozás céljából...tehát igen,egyelőre azok vannak többen,sokkal többen,akik A-ból B-be jutás miatt ülnek drótszamárra.Az egy másik kérdés.hogy ezen emberek zöme vidéki,tanyabájkkal (vagy valami teszkós csodával) közlekedik és talán majd évtizedek múlva fog elektromos kerékpárt vásárolni.

    Runner...ha már itt vagy megkérdezem. :) 7végi maraton 8-10 e-bike lovasának rajtját várva azon morfondíroztam hogyan és főleg milyen mértékben garantálható a rásegítéses vasaknál az egyenlő,vagy közel egyenlő műszaki feltételek melletti fair versenyzés? Hallottam,hogy egyetlen aksival kellett végignyomni a távot,de ismereteid szerint mekkora motornyomaték,rásegítés és aksierő különbség lehet egyes ilyen enduro/trail pedelec-ek között? Lehet-e ezt pariban tekinteni az analóg kerékpárok közötti különbségekkel,mint főleg súly és váltásteljesítmény,vagy egy pedelecnél ez egyértelműen eldöntheti a verseny kimenetelét?

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák