Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Ayg0
senior tag
ha a városi keringelést nem számolom, én 71km-nél járok, amit tegnap mentem. jó kis kör volt, 95% száraz száraz időben. szinten minden esőt lekéstem a környéken.
a végére kicsit megfájdult a térdem. lehet attól, hogy nem tudom fullosan kinyújtani a lábam, hanem hiányzik hozzá 1-2 centi?más... a tegnapi tekerés után fel akartam tenni a sportcontact köpenyeket, de 26x1,3-assal nem bírok. egy ~10cm-es rész nem akar a helyére menni: ha az egyik szélén elkezdem behelyezni, a másikon kibújik, mert annyira feszül a perem. középen is próbáltam már, de annyira rugalmatlan, hogy félek ha tovább feszítem beletöri a műanyag gumi leszedő végét. ötlet valakinek? (lehetőleg olyan, ami nem kerül pénzbe )
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
szki
őstag
válasz -=Vacsek=- #7751 üzenetére
ZTE Pengém van. Marketből elérhető a Sports Tracker tegnap óta, és onnan telepítettem. Nem igényelt bűvészkedést a gugli accounttal. Sports Tracker-re keresve több hasonló nevű alkalmazást is feldob a kereső. Ezt kell telepíteni:
(#7752) Ayg0: A térd megfájdulása, és a nyeregmagasság között kétségtelenül van összefüggés. Be kell lőni a nyerget pontosan. Neten sok leírást találsz hozzá. Másik ok még a nyomatékból tekerés lehet, azaz nem elég pörgetős a pedálfordulat.
Annak a külsőguminak helyére kell mennie.
Én így csinálom 25 éve: Amikor fent van a felnin a külső egyik pereme, és a belső is belekerül, akkor egy kis nyomás nem árt a belsőnek, hogy picit hozzáfeszüljön a külsőhöz. Ekkor a másik peremét is kézzel beilleszted a felnibe úgy, hogy a szelepnél kezded, és mindkét irányba haladsz egyszerre a két kezeddel. Közben a szelepet lehet egy pici beljebb nyomni, hogy a külső pereme minél mélyebbre tudjon ülni a felniben azon a szakaszon is. Amikor már csak 20 cm van a külső pereméből, amit a felnin át kellene fordítani, és kézzel már nehéz a művelet, akkor célszerű ellenőrizni, hogy a már felnire került részen mindenhol a felni legmélyebb pontján van-e épp a gumiperem. Ha igen, akkor kézzel is menni fog a maradék rész átfordítása. Esetleg tényleg segédeszköz kell hozzá. Nem kell félni, mert a gumiban nem fog elszakadni a drótsodrony. Viszont nem árt ügyelni, nehogy kicsípődjön a belső, vagy sérüljön a felni. Műanyag gumileszedőt sose használtam, hanem csak fémet. Az sose törött el[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz -=Vacsek=- #7754 üzenetére
Nem tudom, milyen OS van a 845-ön? A Sports Tracker legalább 2.1-es verziót igényel.
(nekem a pengén főzött 2.3.4 rom van). Ha gondolod elküldöm emilen az apk-t. Priviben keress meg!
Még tesztelgetem. Azt látom, hogy a szinteket nem adja össze. Minden a fészbukra van kihegyezve, ahova én nem vagyok regelve
Endomondoval rögzített gpx-et szépen megevett a web-es felületen, és jól is csinált belőle statisztikát (kivéve max sebesség). Aztán a web szerverrel történt szinkron után a telefonon is megjelent ez az út, pedig nem abban az alkalmazásban rögzítettem. A többi alkalmazás visszafelé nem ment le trackek-eket a szerverről.Jamby18: Én még hagynék időt az összeszokáshoz. De Te tudod, milyen volt a korábbi szezonokban a nyergen ülni, illetve meddig tart türelmed. A nyereggel való kapcsolata mindenkinek egyedi
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Jamby18 #7755 üzenetére
Ne szemre nézd, hanem vízmértékkel (vagy ha kocka szeretnél lenni, akkor rendes giroszkóppal szerelt telefonnal ), pár fokot a szemed nem vesz észre, de a feneked igen.
Ahogyan a nyergedet elnézem, nyeregcsövet is kell vásárolnod, mert ez nem pálcás rögzítésű. A nyeregcső vásárlásánál felmerül egy fontos kérdés: mekkora átmérőjű kell (ezt szemre nem fogja senki sem megmondani neked, mert ma "csak" három-négyféle méret van gyakoribb használatban, de korábban kéttized milliméterenként különcködtek).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-=Vacsek=-
senior tag
2.1es andorid van rajta. 2-3 hónapja én is raktam rá főzött romot de az lett a vége h visszaküldtem gariba hiába raktam vissza a régit volt pár baja aztán azóta nem buheráltam.
Endomondo-t találtam én is de engem a sports tracker érdekel igazán. Hogy érted h a facebookra van kihegyezve? -
Jamby18
senior tag
szki Visszaemlékezve is tudom hogy fájt, de nem ennyire, lehet hozzájárul hogy nem össztelós a gép, meghogy 186cm vagyok, illetve tegnap fújtam a kerekekbe most már minden kis szrt megérzek az úton és a járdán.
dqdb Megnéztem tényleg nem vízszintes a kormány magasabban van egy 2-3cm-re
Viszont akkor hova tovább? Legyen vízszintes vagy tegyem lentebb a nyerget, megint csak arra tudok hivatkozni hogy 186 centi vagyok (ha ez egyáltalán számít),vagy legyen magasabban a nyereg? -
szki
őstag
válasz Jamby18 #7759 üzenetére
Neten találsz leírást a nyereg beállításához.
186 cm-edhez alig van kihúzva a nyeregcső a vázból Arra következtetek, hogy alacsonyan van a nyereg. Ha alacsony a nyereg, akkor több súly nehezedik az ülőgumókra, és kevesebb a lábakra/pedálra.
Meggondolandó még a bélelt bicajosnadrág is...(#7758) -=Vacsek=- : ment privi meg emil az apk-val.
Fészbukra kihegyezett, mert havert csak fészbuk reggel lehet keresni/hozzárendelni. Azért ez durva[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Jamby18 #7759 üzenetére
dqdb Megnéztem tényleg nem vízszintes a kormány magasabban van egy 2-3cm-re
Viszont akkor hova tovább? Legyen vízszintes vagy tegyem lentebb a nyerget, megint csak arra tudok hivatkozni hogy 186 centi vagyok (ha ez egyáltalán számít),vagy legyen magasabban a nyereg?
A vízszintest a nyereg ülőfelületére írtam, nem a nyereg magasságára, és főleg nem a kormányhoz viszonyított magasságára. Ha nem vízszintes az ülőfelület, hanem például hátrafelé dől, akkor a súlyod jelentős részét az ülőgumók hátsó része tartja. 2-3 fok, bár nem tűnik szemre soknak, jelentősen rontja a súlyeloszlást, aminek egyenletesnek kellene lennie.A nyereg magassága megint más kérdés, ha túl alacsonyra lövöd be, akkor jön az instant térdfájás. Amúgy szki-nak igaza van, még vízszintes felsőcső mellett is feltűnően rövid a nyeregcső kilógó része. Ha így jó a magasság, akkor nagy neked a váz, ha alacsonyan van, akkor ne csodálkozz, hogy kényelmetlen. Maximum 2-3 oldallal ezelőtt linkelt valaki leírást a nyeregmagasság helyes beállításáról, keress vissza.
A kormány nyereghez viszonyított magassága egyéni preferencia kérdése. Ha magasabban van a kormány, akkor egyenesebben lehet ülni, ha alacsonyabban, akkor sportosabban. De ezt az arányt nem a nyereg magasságának állításával, hanem a kormányszárral (alacsonyabb/magasabb emelkedésű darab, vagy állítható borzalom esetén a beállított szög) lehet szabályozni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
#24889344
törölt tag
Nekem is, új nyereggel az ismerkedés fájdalmas volt, sokat állítgattam, mire úgy ahogy sikerült, de még szoknom kell, mert nem sokat mentem vele. Viszont nekem inkább kicsit az elejét le kellett döntenem (mert elzsibbadt a ..... tekerés közben), vízmértékkel mértem a dőlést, így kényelmesebb lett. Láttam már másnál is, hogy nem vízszintes.
-
nagyúr
Ez olyan mint az Endomondo Sports Tracker? Mert azt most szedtem le WP7-re. Remélem hétvégén ki tudom próbálni.
Amíg használjátok az alkalmazást a telefonon addig azt hol tartjátok?
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Ariadne
őstag
Váza válogatja, nőként igen, rövidebb az ember karja meg lába a testmagassághoz képest, ezért alapvetően van ráció a női vázas bicókban, főleg alacsonyabb nők esetében. Nekem 173 cm magassággal nem volt gondom megfelelő méretű vázat találni (városit meg montit sem), persze relatíve magasnak számítok. Ahogy előtte is írtam, egyik bicóm sem kifejezetten női váz, merthogy nem nagyon elérhetőek... Akármilyen okból is, próba nélkül nem érdemes venni, mert minden váz picit más geometriájú, rá kell ülni legalább, hogy érezze, jó-e.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Zebu
addikt
Úgy érzem vennem kell egy mini pumpát. Az új belső már megvan!
Lezyne road drive-ot néztem ki, csak nem találok boltot sehol itthon, ahol kapható lenne.Nem tudjátok vajh merre próbálkozzam? Nem látott valaki valahol egy fehéret belőle?
-
dqdb
nagyúr
Én eddig minden próbálkozásommal csak a korábbinál laposabb kereket hoztam össze minipumpával Sokáig úgy voltam, hogy minek műhelypumpa, eltolom a legközelebbi benzinkútra. Aztán mégis vettem, azóta benzinkúton csak bringát mosni jártam.
fungeld: igen, jó, hogy említetted, ez tényleg működik A fém leszedőket az új külső felrakásánál, de úgy általánosságban is, én hanyagolnám, sokkal könnyebb velük véletlenül a belsőt kinyírni, vagy a felnit összekarcolni, mint egy masszívabb műanyaggal. Amúgy meg szerintem MTB esetén a hajtogatható külső az igazi, egy szűkebb drótperemes után a kevláros darabokat kész élvezet felrakni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Óvatosan a fehér markolattal, ugyanaz a problémája, mint a fehér nyeregnek: nagyon hamar koszolódik, és rövid idő elteltével akárhogyan és akármilyen gyakran tisztítod, a világosszürke színt tudod csak elérni fehér helyett. Amúgy meg bilincses markolatot a népnek, nem kell nyomni, húzni, csavarni, szenvedni, szappanos vízzel játszadozni, csak egy laza mozdulattal ráhúzod a kormányra és rögzíted.
Bírja az én minipumpám a megfelelő nyomást, mégsem bírom vele felfújni a kereket. Tudom, ez személyes bénaság, de ez van
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dunc
nagyúr
"Bírja az én minipumpám a megfelelő nyomást, mégsem bírom vele felfújni a kereket. Tudom, ez személyes bénaság, de ez van " Há mer béna vagy.
A színkérdésre ,nekem ez a változat tetszik (fekete selyemfényű a vázam)
-
nagyúr
Megjött a bringám. Felszereltem és mentem vele egy kört a faluban. Eddig nagyon tetszik bár a markolat meg az ülés nem az igazi. Azt hiszem be kell szereznem egy biciklis kesztyűt meg párnázott nadrágot.
Viszont rettentő jó érzés volt egy az eddigi bringáimhoz képest komolyabbal tekerni.Més que un club!
-
dunc
nagyúr
válasz Napfénysüti #7776 üzenetére
A kesztyű alap a markolatokat ,úgy készítik,hogy kesztyűvel legyen frankó.
-
Motaba78
addikt
válasz Napfénysüti #7776 üzenetére
képeket lehet kérni ?
-
nagyúr
-
ludsimon
veterán
Hogy megállt itt az élet, hogy odakint nincs olyan jó idő, 18 19 fok.
Nincs 40+ hsz fél nap alatt.Én ma is tekertem a munkába és nagyon jól esett.
Egyedül tegnap volt nagyon szutyok idő nem mertem elindulni bringával mert a kis táskámba nem fér be semmi se a záron 1,5 liter vízen és a reggeli, ebédemen kívül.De jó bringás módjára még mindig folyamatosan másik útvonalat próbálgatok melyik a legrövidebb/leggyorsabb útvonal stb.
Még mindig nem tökéletes, úgyhogy hétfőn ismét más merre megyek mint ma de már majdnem jó volt a mai hazafelé.
undefined
-
rétisün
veterán
ha már guminyomásról volt szó, tegnap tudtam meg (egy bikemag cikkből) hogy bizony a felniknek is megvan a gyártó által javasolt max. nyomásértéke, aminél nagyobbra fújva szétnyílhat a felni
outiról volt szó, gondolom monti/trekking/stb felniknél ennyire lényeges a dolog, ott azért nem nagyon használja senki a kerekét 8-9-10 barra fújt gumival.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
válasz rétisün #7781 üzenetére
A feszes küllők nem lazulnak le, ha ráereszted a 8-10 bart?
szerk: szintaktikai hiba...
(#7780) ludsimon
Ez pont kellemes hőmérséklet tekeréshez! Más tészta, h akkora széllökések vannak, h felborít a bringával együtt.Meg keddig nem ülhetek nyeregbe.
Bejárattam a kerekem - már túlságosan is, 80 km van benne - és csak hétfőre kaptam időpontot a szervízben.[ Szerkesztve ]
-
Flow
senior tag
válasz Ariadne #7766 üzenetére
Köszönöm! Majdnem elsiklottama komment felett, miért off?
Kb a barátnőm is ilyen magas, talán +1-2 cm... Ment már az én 60-as KTM-emmel is, de akkor még nem próbáltuk "tudatosan". Nem panaszkodott különösebben, de nem is dícsérte a méretet, annál mindenképpen kisebbet nézünk majd. Ha egyszer végre nem 1000km-re fogunk élni egymástól...
Eh, levették a Wilier Izoard XP-t a bringásbolt kirakatából. Pedig direkt mindig arra mentem, amikor csak tehettem. Csak ezért.
[ Szerkesztve ]
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #7781 üzenetére
Múlt szombaton csodálkozott rá gery07 és Fáraó, hogy én majdnem 3,5 bart beletoltam a Nobby Nicekbe, milyen sok az már
Előtte este fújtam fel a kerekeket, mert mindössze 1,5 bar volt az első és 1 bar a hátsó kerékben. A hátsón már éreztem, hogy nem az igazi, mert nagyon mozgott oldalirányban, de az elsőn nem, azt hittem, lassú hátsó defektem van, de szimplán régen pumpáltam
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
sanzi89
addikt
Bringaszerelők figyelem, segítséget kérnék. Van egy kb 1 éves Caprine bringám, rajta teljes Deore váltás. Pár hete vettem észre, hogy a hátsó váltónál nincs minden rendben, fokozatot ugrik, nem minden váltáskor ugrik ténylegesen a lánc, stb. Kb 1 órát szarakodtam vele pedig már szereltem váltót számtalanszor, de semmi. Elvittem a helyi bringa boltba ahol vettem a kerékpárt is. Ott 2 szerelő fél óra alatt arra jutott, hogy az 1-7 fokozat jó (legkisebbről indulva), de amikor a váltókar a 8. fokozatba lép a lánc felugrik a kilences tányérra, vagyis a 8. tányér hátul kimarad. Ha a finombeállítóval orvosoljuk a gondot, akkor pedig az alsó, kis fogaskerekeken jelentkezik ugyan ez a gond. Olyan, mintha a váltókar kicsit több bovdent húzna egy kattintásra, ami 7 fokozat alatt összegyűlik, és ugrik a lánc. Mi a túrót lehet tenni?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
fpeter07
veterán
válasz Napfénysüti #7776 üzenetére
Kezdetben hetekig fájt a markom a markolat miatt. Az tény, s való, hogy előtte nem igen volt a kezemben biciklikormány.
-
Teasüti
nagyúr
-
sanzi89
addikt
válasz Teasüti #7789 üzenetére
Váltókart szerintem sehol nem szednek szét, véleményem szerint sok értelme nem is lenne... Arra jutottunk, hogy valószínűleg a váltókarral vannak a gondok, de itt megállt a tudomány.
Csak azt nem értem, hogy miért van a hiba. Nem volt nyúzva, nincs 1 éves, téli hónapokban nem is volt használva (okt-márc), terepet se nagyon kapott, kinézetre olyan, mintha tegnap raktam volna rá a bringára. Nagyon unom, a régi bringán is a Shimano váltással voltak a gondok.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Teasüti
nagyúr
válasz sanzi89 #7790 üzenetére
Ne általánosítsunk azért, nekem pl 2002-es markolatos revoshift-em van és mai napig vajsimán vált (kopp kopp kopp). Pedig aztán ennél olcsóbb kart nehéz találni...
szerk: és már meg is rázattam rendesen jó párszor az évek alatt.Hogy hogy nem szedik szét?
Ha cserélsz, akkor én már csak azért is szétszedném, ha másért nem, de legalább megnézni mi van benne.Más: shimano markolatváltót csak a tourney szériában gyárt? Ez szomorú lenne, mert csak ehhez vagyok hozzászokva.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Hali!
Én egy ilyennel 6,0 bárt fújtam egy verseny kerékbe. Montiba simán belelehet nyomni 2-3 bárt vele.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Mewryck
tag
válasz sanzi89 #7790 üzenetére
nemfeltétlen a váltokarnál kell keresni a problémát,váltó/váltópapucs nincs elhajolva,elferdülve?
váltokart pedig nemszedünk szét:
-nem lesz hozzá alkatrész
-kicsi és összetett szerkezet,megbontani sem egyszerű,nemmég összeraknimontis vonalon a kétkaros váltokarok terjedtek el inkább
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
sanzi89
addikt
válasz Mewryck #7793 üzenetére
Gondolkoztam én is, hogy mivel lehet a gond, de! Ha a váltópapucs vagy a váltókanál lenne elferdülve, akkor az egész váltó valamennyit elmozdult volna, nem az lenne, hogy a végállapotokra lesz pontatlan a rendszer.
A gond az, hogy x mm hosszú bovdent kellene húznia a váltókarnak ahhoz, hogy 1 fokozatot ugorjon a lánc, de ehelyett valamennyivel - egy nagyon kicsivel - többet húz. Tegyük fel azt az esetet, hogy 1mm bovden kell egy fokozat ugrásához, de ehelyett 1.15mm-t húz.
Legkisebb lánckerékről indulunk:
1-ről 2-re: 1mm bovden kell, ehelyett 1.15mm-t húz OK
2-ről 3-re: 2mm bovden kell, ehelyett 2.30mm-t húz OK
3-ről 4-re: 3mm bovden kell, ehelyett 3.45mm-t húz OK
4-ről 5-re: 4mm bovden kell, ehelyett 4.60mm-t húz OK
5-ről 6-re: 5mm bovden kell, ehelyett 5.75mm-t húz OK
6-ről 7-re: 6mm bovden kell, ehelyett 6.90mm-t húz OK
7-ről 8-re: 7mm bovden kell, ehelyett 8.05mm-t húz gond 1.
8-ről 9-re: 8mm bovden kell, ehelyett 8.20mm-t húz gond 2.gond 1: Itt kihagyja a 8-as fokozatot, és rögtön 9-be ugrik a lánc
gond 2: Itt ugyan a váltókarral vált az ember, de a végállító miatt ugye nem ugrik le a küllők közé a lánc.Ezek alapján szerintem vagy a fogaskeresek vannak egymáshoz képest közelebb - amire nem sok esélyt látok - vagy a váltókar húz pontatlanul.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
rétisün
veterán
válasz sanzi89 #7794 üzenetére
próbálj meg egy bovdencserét, vagy legalább húzd ki a mostanit, pucold meg ha kell, kicsit megolajozva fűzd vissza, és állítsd be megint.
nézd végig a bovdenházat, nincs-e esetleg megtörve, kupakok jók, nem feszülhet/szorulhat-e valahol a bovden.fogaskoszorú fixen a helyén van, nincsenek fellazulva fogaskerekek?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
whiskey
tag
válasz sanzi89 #7794 üzenetére
Én is a bovdenezésben keresném a hibát.
A váltókarban egy spec kialakítású fogaskerék van ami húzza a bovdent, ha az kopott akkor vagy átugrik, vagy néhány mm-ert szór pozíción belül, de az osztása nem tud megváltozni.
Inkább a bovdenház hibája produkálhatja ezt a jelenséget. -
Teasüti
nagyúr
És ezek egy szerelőnek nem jutottak volna eszébe?+
Milyen az a kétkaros váltó? Egyik lefelé, másik felfelé léptet? Így csak tolni kell hüvelykujjal, vagy mi a lényege?
Szekvenciális elveken alapszik? Ebben ki van küszöbölve az a pontatlanság, h felfelé váltáskor túl kell húzni finoman a kart a pozíción, h felsegítse a nagyobb kerékre a láncot?[ Szerkesztve ]
-
Motaba78
addikt
válasz Teasüti #7797 üzenetére
kétkaros váltó
baloldalról lentről felfelé haladva:
kis kar húzod lefelé váltás pl: 5.-ből 6.-ba
középső kar tolod felfelé váltás 6.-ból 5.-be
harmadik függőleges kormányra szerelő fül
SHIMANO (11) SL-M310 Rapidfire Plus ez pl kettes váltókar nekem ilyen vanez kattanik váltáskor nem kell túlnyomni, kattanáskor már dobja is a sebeséget
az áttetsző ablakban az a rózsaszín mutató pedig mutatja hányadikban van a sebesség, ezt mind a hátsó mind az elsőnél mutatja.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest