Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
-
-
HoTaZo
addikt
Valamennyit kell mozognom, mert nagyon vastagodok (már a cigi letétel előtt is). Van úgy, hogy konténerből raknak át, az pihis. Hűtőzést nagyon régen csináltam. Fagyit vittünk Angliába, jó volt a mellékes, pia, cigi az angoloknak.
De vittem darált szárnyas maradványokat is, felül töltötték, a kiürítéskor kiemelték a szerelvényt. Csak utána mindig slaggolni, pucolni kellett.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
A fagyit F.o.-ból vittük, már nem emlékszem, hogy honnan, de valószínűleg valahonnan Strasbourg környékéről. Egy menettel felmentem, utána már csak váltottunk pótot Calais- Dunkerque közt, akkor még tudtunk éjszakázni arrafelé a kutakon.
Nem lenne kifizetődő a főnöknek, ha kitolás helyett lapátolva rakodnának le...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Ablakos #12615 üzenetére
Nincs elvárás, magadat segíted, ha valamelyik nemzetközi nyelven el tudod mondani, hogy miért mentél oda.
Nem kell hatalmas szókincs, s ha eléggé el tudod harapni, torzítani, mintha tájszólással beszélnél, akkor még meg is dicsérnek.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Valaki használ Volvo DynaFleet alkalmazást a telóján?
Aktiválták a tevékenységi menüt is nekem, így mobilon is láthatom a dolgaimat. De nem jövök rá, hogy mi az alsó, rózsaszín sáv. Ötlet, infó valakinek?Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Tök jó hely!
Viccet félretéve, nekem is ez a halálom. Most már gátlástalanul megyek be HOF-ba, ha tele vannak a kutak. S még hol a tél?
Múltkor de.10-kor kezdtem, abszolút nem akadályozott meg, hogy este 7-kor, rakodás után leálljak a cég parkolójában, mert ott le tudtam tusolni, reggel egy csökkentett után mentem a lerakóhoz. Van ahol ezt még ki kellett volna vezetni...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #12638 üzenetére
Igen, nekem mindig elfogadta. Mára egyedül maradtam a nemzetközi vonalon, jól kijövök a vezénylőmmel, ő írja alá, amit kifizetnek. Tudja, hogy nem viszem túlzásba. Ha még kötözködnének, akkor is jobban megéri nekem kifizetni 10-15€-t, lekajálni egy részét és nem idegeskedni, hogy meg tudok-e állni vagy sem.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Nekem, egy 7 colos CNS Seven van a szekrényben tartalékba, a CNS Sirocco a fő navim, ezen se tudni, hogy milyen program van, mint az elottem szólóknak.
Aztán a régi telómra valaki csempészett egy droidos avic-ot, azt úgy kíváncsiságból szoktam nézegetni.
Aztán, mint Somatom, én is használom a forgalom és címzett megközelítésnek műholdképes követésére.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #12688 üzenetére
Mivel a cégnek már nincs kötelezettsége a te szabadidőd, 561-en kívül eső tevékenységed igazolására, így a "Szabispapír" megszűnt, neked, magadnak kell igazolnod a tacho-t nem igénylő tevékenységeidet. Vagy minden napra, amikor nem teszel korongot autóba, akkor csinálsz magadnak 0km-es korongot, hátulra jelezve, hogy 561-es rendeleten kívüli tevékenységet végeztél (azt nem tudom, hogy ilyenkor is jelezni kell e, hogy mikor kezdtél effektív munkát, mikor volt kajaszünet, stb.), vagy írsz simán egy papírt azokról a napokról. Természetesen, a pihenőnapjaidról is kell papírnak, korongnak lennie!
Kártyás időszak esetén vissza is írhatod. Sose legyen egy adott napról két féle igazolás (pl.: kártyán visszaírva és korong írva).
A fb-on, a TachoCenter csoportban van a dokumentumok közt erre alkalmas formanyomtatvány. Zárt csoport, tehát jelentkezni kell a felvételért.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #12691 üzenetére
Ahogy Mcrazy írta, egyik cég nem igazolhatja a másiknál eltöltött idődet. Jobb, ha magadnak írod a papírt.
A kártyával, mondom nem tudom, hogy miként lehet jól dokumentálni a munka és pihenőidőket (az 561 alapján minden perceddel el kell tudnod számolnod!) Ha már a kártyáddal variálsz, akkor viszont lehet, hogy részletesen érdemes [kell?] visszaírni.
Majd megkérdezem neked akkor a csoportban, ha nincs fb-d. Egy volt rendőr a csoport gazdája, s ebből él, hogy sofőröknek csinál elszámolásokat mindent + segít bennünket tanácsokkal.@Mcrazy: ha lehet én lecserélném a francia szöveget az alabbira. Nem tudom, hogy az angol meg a német mennyire helyes, de a francia fizikailag bántotta a szemem és az agyam.
Je déclare en vertu du droit pénal que :
de…………………à………………Je n'ai effectué aucune activité ou conduit de véhicule qui est restreint par la loi de
561/2006 / CE, 3821/85 / CEE, 2007/230 / CE, 124/2005. (XII. 29.), a 43/2007. (IV. 4.) GKM.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #12712 üzenetére
"Csak az a vicc..."
Há..., egy újabb moha...10 óra óta Nápolyban, egy kínai raktárában vagyok. Pakolgatják lefele a cuccukat. Már császkáltam a környéken, nincs semmi érdekes, megkajáltam, talán még lehunyom a szemem egy kicsit, míg befejezik.
Van ilyen is.[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Teodor52 #12722 üzenetére
https://logout.hu/tema/kamionok_fuvarozas_logisztika_topik/hsz_12662-12671.html
Nem hiszek az "Élettartam térkép frissítésben". Marika virágboltjában inkább...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Ma se szakadok meg...
A letolatás finom volt a lyukba. Félre csak azért húztam a kabint, hogy ki is tudjak szállni, igaz nem kell részt vennem a rakodásban, mindent megcsinálnak.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #12741 üzenetére
Pontosan, egy idióta holland rendszámos, szláv ajkú állt az utamba, hogy egyenesbe szedhessem. Az én rakodóim úgy lebaszták, hogy csak lesett.
Jobban féltem attól, hogy összeér a pót a kabin spoilerével vagy a trepnivel.Csak félreérthetetted, mert sokat emlegetem, amikor kint dolgoztam.
Tegnapi kínai volt ilyen. Szűk utcából, sötét hangárba be.
Bizony, így tanulsz meg manőverezni, autópályán elég sokan tudnak haladni, szűk, szar helyekre beállni már kevesebben.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
-
HoTaZo
addikt
Egy hete sikerült átállíttatnom, távolból, a Volvo Eco módját. Ég és föld! Eddig a csillagokat nem tudtam lejjebb venni és max. 4-re tudtam visszavenni a meggurulást. Így, csak úgy tudtam megfogatni lejtőn, ha kettőt visszaváltottam és Hold-ba tettem. Most hozzá se kell nyúlnom a váltógombokhoz, max a tempomatot veszem visszább. 2-re állítom a meggurulást, s így tökéletes.
Eddig hiába magyaráztam, hogy mit akarok, valahogy nem akarták megérteni. Most sikerült átpréselnenem, amit már régóta akarok. Nem is tudom, hogy ez miért volt leblokkolva.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Sziasztok!
Német A3- ason, vagy mentén, hol tudok a holland határhoz legközelebb megállni? Ahogy elnézem a határ menti parkoló már a holland térfélen van, én meg nem akarok ma még átmenni.
HOF vagy w.c.-s parkoló is jó.Szerk: Szerintem 16:00-ig a határig érnék, így elméletileg a kis parkolók is játszhatnak, csak tutira szeretnék menni.
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Amikor megérkeztem egy hely volt szabad, a két elsőn kamion volt, a többiben karavánok. Mivel mögöttünk építkeznek, kicsit készült a manőverezési lehetőség. Most, aki bejön az csapdába fut, én meg remélhetem, hogy nem viszi el a kabin elejét...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Ilyenről nem is hallottam!
Szerintem, sose volt olyan, hogy 4:30+45'+4:30+11:00 (vagy akár 9:00) után ne mehettél volna.
Az viszont van továbbra is, hogy a max.15 óra tevékenységed után, egy min. 9 órás pihinek meg kell lennie, hogy a másnapi kezdésig eltelő min.24óras periódusig legalább a csökkentett pihi meglegyen.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #12838 üzenetére
Volna egy olyan szabály (ne kérd, nem tudom prezentálni), hogy leállás után max.¼ órán belül zárd a műszakot, ha pihenőztél, akkor inkább húzz még néhány perc egyéb munkát és úgy zárd le, hiszen manipulálod, tehát dolgozol. Pihenőbe műszakot zárni nem javasolt.
Mindig lesz valami szépséghiba, ne stresszeld túl magad miatta!
Felismerted a hibát, szóltál, kárt nem okoztál, megoldottátok. Állítsd be a GPS-en a céget, akkor egy gombnyomásra meglesz.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #12864 üzenetére
Igen. + van flotta pénz (az azoknak jár, akik új Volvót kaptak és az első 3 leghatékonyabbak - DynaFleet alapján), + van üzemanyag takarékossági pénz + ADR pénz.
Somatom: Én azt jól tudom, hogy régóta tiltott, másik cégnél volt is vitám a vezetőséggel miatta. Itt mindig is így kalkuláltak, csak a nemzetközi sofőrök fogytak el mellőlem, a belföldiseket nem tudom, hogy miként kalkulálják.
Amúgy kezdtünk róla valamikor beszélgetni, de valamiért elnapolódott és nekem sincs mindig a fejemben a felemlítése, de szerintem nekik se.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #12867 üzenetére
Persze, de ha azt mondom, hogy építsétek be az alapba vagy prémium formába, stb., akkor már nem tudnám felügyelni.
Valamiért mindig van némi eltéres (Valami=GPS követő rendszer) a menetlevél és a matekjuk közt, hol pluszba, hol mínuszba. Ha 6 havi átlagban megvagyunk, akkor nem ...sztatom őket, de már volt rá példa, mert aki felügyeli az megígérte, hogy utánanéz az eltérésnek és nem tette, pár hónapra rá, vezénylőm (nagyfőnök fia) kérdezett rá, hogy én miért azt a km adatot adom meg, amit megadtam, mert neki a rendszer teljesen mást mutat. Nem volt nehéz lefényképezni a tachót, meg elmondani, hogy már pár hónapja téma volt a másikkal, hogy eltérés van. Na, ment is pengős malacot visíttatni.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #12874 üzenetére
15-10-5k az 1., 2., 3. helyezettnek , az ADR az 10k CMR-enként, az üzemanyag az változó, arányosan a megspórólttal, de összeget most nem tudok adni.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #12879 üzenetére
Amikor megjött az 5 új Volvo, akkor még 7-en voltunk nemzetköziben, akkor találták ki, hogy ösztönöznek bennünket, de már akkor megmondták a régebbiek, hogy ez semmi. Aztán el is mentek, jórészt Rudihoz, mert ott sokkal többet kapnak. Én nem is foglalkoztam vele, mert nem hittem, hogy eddig is ki fog tartani.
Az ADR pénzt is az "öregek" harcolták ki, mert azelőtt az se volt. ADR vagy sima áru, egy kaptafa volt.
Ezt úgy értsd, hogy van egy felrakód- egy lerakód= 1 CMR=10k, 1 felrakó- 2 lerakó=2 CMR=20k, stb.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,12GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
- HP EliteBook,FullHD IPS,core i7 6500,IntelHD VGA,16GB RAM,SSD, jó akku,Új töltő, szép állapot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen