Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz Somatom #10928 üzenetére

    De úgy nem jön ki a matek. Eddig egy 2 euros megbízást eladtak a nagy globális ( javaérszt német ) speditőrök max 1 euroért a keletieknek és pár kattintással kerestek kilométerenként 1 eurot. Ez a lengyelnek és a románnak belefért, viszont pl a járműgyártók árképzése régiónként változik. Amikor a volt főnököm vette a Scaniát 105 000 euroért akkor ugyanazért Berlinben közel 190 000-ret kellett volna fizetni. Másak a rezsiköltségek is egy nyugati cégnél, mint egy keletinél, már a bérezés stb.. Ugyanazzal a fuvardíjjal a nyugati cégek életképtelenek, ha a speditőrök csak normál díjon tudják adni a melókat a fuvarozóknak akkor meg ők halnak éhen - vagyis ugranak a zsíros pénzek. Ha csak a keleti sofőr kell, de nyugait cégnél kell dolgozniuk és ezek a cégek nyugati fuvardíjat kapnak akkor az nyugaton brutális drágulással fog járni, mert a fuvarköltség emelkedni fog.

    Kérdés ezt beveszi-e a nép gyomra illetve lesz-e olyan aki rávilágít a piaci visszásságokra.

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák