Új hozzászólás Aktív témák
-
Killing
addikt
válasz Anulu79 #9800 üzenetére
Nem muszáj (sőt, öngyilkosság) egy nagy (mondjuk ezres) gépre felülni friss jogsival. Először úgyse nagy géppel fognak tanítani hanem egy 125-össel a rutinpályán, aztán kapod a nagy vasat (ha A kat.-ra mész). Az ott szerzett tudással (vagy ha nincs is rá jogsid de volt simsonod) 400 ccm-ig szerintem bármit kipróbálhatsz, persze ésszel!
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Anulu79
addikt
-
Telomanikus
senior tag
Na 2 nap oszt forgalmi vizsga.
-
Bati0501
őstag
válasz Telomanikus #9803 üzenetére
Oszt ügyes legyél!
-
picur220
veterán
válasz Telomanikus #9803 üzenetére
Drukkolunk holnap!
-
Telomanikus
senior tag
Köszönöm! Még egy óra és rajtolok.
-
Telomanikus
senior tag
Sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
picur220
veterán
válasz Telomanikus #9807 üzenetére
Grat!
-
picur220
veterán
-
Bati0501
őstag
válasz Telomanikus #9807 üzenetére
Grat!
Kb. mennyi idő volt a vizsga? -
Bati0501
őstag
válasz Telomanikus #9811 üzenetére
-
WonderCSabo
félisten
válasz Telomanikus #9811 üzenetére
A hivatalos idő 50 perc.
-
Bati0501
őstag
Úgy néz ki,h hétfőn lesz az első vezetéses óra (örültem volna,ha már mondjuk pénteken is lehetne menni,mindegy,csak kibírom )
-
Bati0501
őstag
válasz Telomanikus #9815 üzenetére
Húú,jó kérdés.Április közepén kezdtük el.De az órák(kresz) csak hétvégente voltak,a suli miatt...A vizsga meg pont jövő hét hétfőn lesz egy hónapja. -
Bati0501
őstag
válasz Telomanikus #9817 üzenetére
Hát én is...
-
harry
veterán
Sziasztok!
Most szeretnék belevágni az autóvezetés témába, szóval lenne pár kérdésem Megpróbálom pontokba szedni kicsit.
Helyzet: sajnos nem igazán vagyok képben még úgy magával a folyamattal, sem ténylegesen a közlekedéssel / vezetéssel / autókkal, szóval sok alapom nincs Bár ez különösebben nem zavar, azért van a tanfolyam. Budapesten keresek iskolát, és, mivel végre vége a vizsgáknak, lesz időm vele foglalkozni, ennek megfelelően szeretném minél intenzívebben elvégezni és hamar letudni.
Suli: Budapesten, melyiket ajánlanátok, mire kell figyelni? Kötelező vezetési óraszámot betartják mindenhol? Mennyire jellemző, hogy hanyagul tanítanak, hogy aztán még kelljen vennem kötelező órákat? Mennyire általános, hogy úgyis megbuktatnak első forgalmi vizsgán / pénz kéne zsebbe? Ha nem szimpatikus az oktató (vagy esetleg fordítva), válthatok? Adott esetben iskolát is lehet váltani? Vagy akkor új helyen honnan kell kezdeni?
Nekem alapvetően az lenne fontos, hogy megtanítsanak rendesen és ne szívassanak.Folyamat: hogy is nézne ki ez az egész tanfolyam, 0-ról odáig, hogy az utolsó vizsgához érek? (azt hiszem a jogsi tényleges kézhezvételéről még ráér érdeklődnöm ).
- Beiratkozok, ilyenkor kell is egyből fizetni, és ha igen, mikért? Vagy ez már sulifüggő?
- Kell egy egészségügyi vizsgálat, ezt elvégzik mindenhol, vagy nekem kell készítenem korábban dokinál? Csigánál láttam, hogy csinálnak, ~7k, ez házidokinál ingyenes, nem? Enélkül neki lehet vágni?
- Majd először KRESZ képzés, és vizsga? Amíg nem vizsgázok le, rutinra sem mehetek?
- Gondolom aztán elsősegély képzés+vizsga, ez minek az előfeltétele? Csak ténylegesen a jogsihoz kell, vagy rutinhoz/forgalmihoz?
- Rutin, ez miből áll tulajdonképpen? Az eddigiektől különösebben nem félek, ez lesz új élmény, mint gondolom mindenkinek, mennyire para?
- Forgalom, ehhez már gondolom kell minden korábban említett. Min.30 óra + vizsga.De javítsatok, ha tévedek.
Van valamilyen online elérhető teszt, könyv, segédlet, tananyag, amit addig is érdemes lenne tanulnom? Feltételezem kresz-t és eü-t érdemes lenne addig is itthon tanulgatni.
Csigánál azt láttam, hogy van egy, talán 7 napos képzési forma (kresz), az nekem meg is felelne (minden nap, napi 4*45 óra), nem feltétlenül náluk.Első körben talán ennyi. Ha az iskola megvan, onnan már haladni fognak a dolgok.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bati0501
őstag
Szia!
Sok kérdésedre már meg van a válasz a topikban,keress rá.(sőt,inkább az összesre....tudom inkább kérdez az ember )
De egyre kettőre a válasz:most komolyan,szted mehetsz vezetni,ha nincs meg a KRESZ vizsgád?
Am az a 7 napos tanfolyam az az intenzív tanfolyam,hát én oda nem igen mennék,mert igen sok az a "napi 4*45 óra". De most komolyan,mi hétvégenként mentünk,és az is elég fárasztó volt.
A háziorvosnál kell az egészségügyi papírt elintézni,neki is kell fizetni 7e-et.
A többit pl.:h mikor és mennyit kell fizetni az sztem iskolája válogatja,persze sztem mindenhol kell egy "kezdő" összeget befizetni,nekünk elsőre 30-at kellett fizetni.(azóta se fizettünk többet )
Előre tanulni sztem nem kell,vannak kresz-es programok-nekünk is küldött egyet az egyik fórumtárs: ,de nekünk volt egy olyan progi is,ami az iskola honlapján volt elérhető.
Azt,h melyik oktató h tanít és h fogtok kijönni...azt senki se tudja megmondani,max. egy-két oktatóról lehet vélemény attól,akit tanított.Szerk.: Sztem ez már nem friss,mert mintha 2010-ben változtattak volna rajta.
De ebben nem vagyok biztos,majd a többiek kijavítanak,ha kell.[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
Amire tudok lényegi választ adni:
Orvosi alkalmassági mindenképp fizetős. Ha az iskola csináltat, akkor nem kell a háziorvosnál ülni feleslegesen.
EÜ: mindegy mikor teszed le (nekem ez volt meg legelőször, szerintem jó túl lenni rajta). Befizeted a tanfolyamot, végighallgatod, semmi értelmét nem találod. Jelentkezel vizsgára, ahova megtanulhatod a kis EÜ könyvet (valakitől kérj kölcsön, aki csinált jogsit mostanában és van neki), de az, hogy megbuksz-e nem attól függ, hogy mit tudsz, hanem attól, hogy ki vizsgáztat. A mentősök nagyon komolyan veszik, orvostanhallgató ismerősömet, 2 év egyetem után is úgy meghúzták mint a fene, amikor én vizsgáztam, akkor meg a csaj stabil oldalfektette volna a gerincsérültet, de még Őt is átengedték...
Kresz oktatás, majd sikeres vizsga. Utána ülhetsz autóba. Keringtek kicsit a rutin pályán és ha az oktató úgy találja, akkor kivisz forgalomba. Ha nem tetszik az oktató, akkor cserélhetsz. Az iskolának nem sok köze lesz itt már hozzád, de gondolom a legtöbb helyen az iskola saját oktatója olcsóbban oktat.
A pluszórák száma az leginkább rajtad múlik. Ha megbuksz (és sajnos nekem az a tapasztalatom, hogy a legtöbbeket megbuktatják elsőre, de másnak más a tapasztalata), akkor értelemszerűen célszerű még plusz órákat venni jó borsos áron.
Fizetni meg nem lehet a vizsgáztatónak(=kérdezd az oktatót).
Már csak 1 vizsga van. Forgalomban, 55 perc, 10 hibavonalig vagy bukást jelentő cselekedetig megy a játék.150.000 királyi valutával érdemes számolni. Meg lehet úszni 100.000-ból is, de könnyen át lehet lépni.
(Emlékszem, amikor építkezni kezdtünk, érdeklődtünk, hogy mi-mennyi. Az a minimum összeg volt, de egy jó 1,5-es szorzó volt ott is a vége...)(#9821) Bati0501: december 3. napján kezdtem és 15. napjára megvolt az EÜ és a Kresz vizsga is. Ki-hogy bírja.
Vezetés is gyorsan megvolt. De vizsgára kegyetlen sokat kellett várni.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
harry
veterán
Köszi a válaszokat mindkettőtöknek.
Tanulási intenzitás: egyetem alatt néha naponta vagyok bent 8-10 órákat, zh/vizsgaidőszakban meg minimális alvás mellett kell dogát írni pár naponta, közte folyamatos tanulással. Szerinted meghatna egy napi 4 órás kis tanfolyam egy hét alatt? Jó, nem akarom alábecsülni, csak azt mondom, hogy magamat ismerve, szerintem tudnám teljesíteni, el is tudnék járni minden nap, akkor meg mire várjak.
Előre tanulás: na pont ilyen programokra gondolok első körben, vagy igazából más is lehet, miért ne tanulnék előre? Akár kresz, akár eü.
Keresés: át fogom nézni, de azért arra nehéz rákeresni (már címszavak alapján), hogy kinek-milyen tapasztalatai vannak. Az általános kérdésekre a válaszokat meg nem lenne rossz bepakolni első hozzászólásba, bár ezekre többnyire kaptam már választ.
Kresz: vizsga nélkül nyilván nem mennék forgalomba, csak arra gondoltam, hogy ha a rutin ilyen saját tanpályás autós ismerkedés, azt lehetne-e anélkül, ha csak későn kapok kresz vizsga időpontot, de akkor nem. De a kresz vizsgára nem is kell sokat várni, nem? Az inkább a forgalmira jellemző?
Orvosi: ha mindenképp fizetős, akkor már inkább az iskolánál (dokinál most egy-két egyéb dolog miatt úgyis macerásabb lenne).
EÜ: nem jó hír... de rendben. Itt inkább az érdekelt, minek a feltétele, de akkor szabadon tudok vele variálni.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bati0501
őstag
válasz dudika10 #9822 üzenetére
Oké,nem mondom,h kibírhatatlan,hanem inkább olyan agyleszívó volt...
harry: Persze,máshol is sokat kell tanulni,de ez fárasztóbb volt,mint mondjuk egy egész nap a suliban...legalábbis nekem.Bár ez függ az oktatótól is,tutira.
Ha akarsz,tanulhatsz előre,csak megkérdezted,én elmondtam,amit gondolok.De annak sztem nincs értelme,h csinálod a feladatokat,és egyszer kijön egy szerkezeti kérdés,egyszer egy vasúti átkelős majd egy rendőrös majd egy villamosos kérdés,és azt se tudod,h milyen szempontok alapján kell gondolkozni,és így nem a szabályt tanulod meg,hanem azt,h abban az adott progiban,most az a, vagy a b, vagy a c, a helyes válasz egy adott kérdésre.De ezt mindenki maga dönti el.
Nézd,ha még azt se tudod,h hova mész,akkor nehéz lesz véleményt mondani egy oktatóról...
Amíg nincs sikeres kresz vizsgád addig nem ülhetsz kocsiba legalábbis oktató autóba nem ,és sztem se kell túl sokat várni egy kresz vizsgára.
Ja,egyébként ezt még legelőször kérdezted,h válthatsz-e iskolát...válthatsz,csak szép kis összeget le kell perkálnod annak,akit ott hagysz. -
harry
veterán
válasz Bati0501 #9825 üzenetére
"Nézd,ha még azt se tudod,h hova mész,akkor nehéz lesz véleményt mondani egy oktatóról..."
Miért, minden iskola oktatóját ismered, csak mondjak egyet? Nyilván fordítva gondoltam, ki-hol tanult, arról mi a véleménye, és mehetnék ahhoz az oktatóhoz. Nem is tudom, érdemes-e általánosságban az iskolákról beszélni, hiszen végül úgyis attól függ, melyik oktatót fogom ki. Ezért is gondoltam arra, hogy ha valaki ismer egy jó oktatót, esetleg oda mennék - itt annyiban érdekes az iskola, hogy mennyibe kerül, és mikor vannak a képzések.
Csiga képzési ideje tetszik (+ sok oktató, kocsi, helyszín, jó ár, stb), de róluk is több helyen hallottam rosszat. Talán, ha náluk tudna javasolni valaki egy jó oktatót, az úgy működne.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Na még annyi, hogy értelmes tesztből lehet tanulni, nem csak kattintgatás. Egyrészt, kategorizálva vannak, másrészt választás után láthatom az indoklást, illetve a válaszokat is cserélgeti, így nem betűket jegyzel meg, hanem a választ. Én legalábbis látom értelmét, főleg, hogy a vizsga is ugyanígy néz ki.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Nordik
őstag
Bár nem ide tartozik egészen, de egy targoncás vizsga kb. milyen árban mozog?
Teljes körű vizsgát szeretnék, hallottam olyanról is, hogy nem elég maga a targoncavezetői engedély, kell hozzá külön valamilyen gépkezelői is.
-
jerry311
nagyúr
Braindump.
A KRESZ teszt nyomogatasa arra jo, hogy atmenj a KRESZ vizsgan, nem kerdez ra mindenre, ami a KRESZben szerepel. Tehat hiaba valaszolsz minden kerdesre jol, nem fogsz mindent tudni. Persze el lehet vele boldogulni forgalomban, csak ne lepodj meg ha valami olyan tortenik, amire a KRESZ tesztbol osszeszedett tudasod alapjan nem szamitottal.[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
válasz jerry311 #9830 üzenetére
Forgalomban rengeteg olyan is történhet, amiről konkrétan nem nyilatkozik a kresz.
Szerintem nem lehet megtanulni oktatáson, arra jó, hogy ne öld meg magad első alkalommal.
Szépen lassan beletanul az ember.
(Persze nem a "mennyire lóghat túl" és hasonlókra gondolok. Azokat viszont a programból is meg lehet jegyezni.)Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
picur220
veterán
válasz jerry311 #9830 üzenetére
Közlekedni sem a KRESZ tesztből vagy a könyvből tanulsz meg... és nem is az oktatóval a kocsiban az alatt a 30 óra alatt... ezt a normálisabb iskolák is pontosan tudják, ezért a tanfolyamuk célja az, hogy átmenj a vizsgán, és hogy az alapokat megmutassák. Minden normális iskola tudja, hogy nem lehet 30 óra alatt megtanulni vezetni/közlekedni...
-
harry
veterán
válasz jerry311 #9830 üzenetére
Jó, nem is erre akarok hagyatkozni, viszont mivel ez a számonkérés, ez megfelelő felkészül is arra. Hogy a gyakorlatban is valaki tényleg felkészült legyen, ahhoz meg gondolom sok tapasztalat kell, és a suli sem elég. "Mindenre" felkészülni meg úgysem lehet, nem is kell. Mindenesetre kezdésnek szerintem megfelelő.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
jerry311
nagyúr
válasz dudika10 #9835 üzenetére
Haat de b+, nem ezt irtam?
A KRESZ teszt nyomogatasa arra jo, hogy atmenj a KRESZ vizsgan, nem kerdez ra mindenre, ami a KRESZben szerepel. Tehat hiaba valaszolsz minden kerdesre jol, nem fogsz mindent tudni. Persze el lehet vele boldogulni forgalomban, csak ne lepodj meg ha valami olyan tortenik, amire a KRESZ tesztbol osszeszedett tudasod alapjan nem szamitottal. -
dudika10
veterán
válasz jerry311 #9836 üzenetére
Látom keveset aludtál. Feszült is vagy, gondolkodás is nehezen megy.
Te azt mondtad, hogy a teszt nem jó semmire a forgalomban. Leírtam, hogy a könyvet is feleslegesen tanulod meg, mert az is ugyan úgy hiányos. Az a 2500(?) kérdés lefed minden olyan témát, amit a könyvben megtalálsz. Ami a kérdéseknél nem szerepel, az a könyvben sem valószínű, hogy benne lesz.
Ráadásul a tudom és az alkalmazni tudom között van egy parányi különbség. Utóbbihoz autóba kell ülni ha törik, ha szakad.Azért érdekelne, hogy szerinted mi a búbánatos pékfülét kéne, hogy csináljon...
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
WonderCSabo
félisten
válasz dudika10 #9837 üzenetére
Márpedig igaza van. A tesztre válaszolgatással nem fogod megtanulni, megérteni a kreszt, a helyzeteket stb. Én minden vezetőjelöltnek azt ajánlom, hogy először olvassa el a könyvet, értelmezze a leírtakat, és aztán pedig mehet a kresz teszt ezerrel. Meg persze ha jó az oktató, akkor az órák végighallgatása is nagyon sokat segíthet.
-
Bati0501
őstag
Jó,ez igaz,de tőlem aztán várhatod a pesti oktatókról-sulikról a véleményt,amikor miskolci vagyok.
A progiról már látom elindult egy "szép" vita,én csak annyit mondanék hozzá,h mindenki úgy csinálja,ahogy akarja,én úgy csináltam,h amíg tartott a tanfolyam kb. semmit se tanultam,és vizsga előtti napokban feküdtem neki a könyvnek és a teszteknek.De ehhez hozzá tartozik,h az oktatónk jó volt,érthetően elmondta,ott meg is lehetett tanulni,és a könyvből már csak át kellett ismételni,nagyjából.Ez a nemtanulás tudom nem túl jó módszer,de átmentem 3 hibaponttal.
De ha már tanulni akarsz most,akkor olyan progit használj,mint ami a vizsgán is lesz.Mert hiába mondod,h nem a válasz betűjelét tanulod meg,hát de,egy idő után-ha elég tesztet megcsináltál-már a kérdés első szavainál fogod tudni,h most az a,-t vagy a b,-t,c,-t kell megnyomni.Persze ehhez tudni kell,h mi is van abban a válaszban,szóval megtanulod,h ekkor ez a helyes válasz,ami persze a jó,de ez veszélyes,mert a vizsgán hiába ugyan az a kérdés a helyes válasz nem biztos,h a c, jelű lesz,lehet,h a b, mert ott cserélgetik.És ha másfajta programot használsz,ott lehet,h másképp lesz megfogalmazva.
Am sztem az iskolák valamilyen módon,de szoktak biztosítani online gyakorlási lehetőséget,speciel nekünk a honlapjukra kellett felmennünk és ott belépni,más meg kapott CD-t.Szóval sztem majd kérdezz rá a kiválasztott sulinál...ha nem mondanák maguktól. -
dudika10
veterán
válasz WonderCSabo #9838 üzenetére
Annak idején válaszoltam az összes tesztkérdésre, és olvastam a könyvet is.
Semmi új nem volt a könyvben.
Ha elrontod a tesztben a kérdést, akkor kapsz magyarázatot. Ha nem rontod el, akkor meg feltételezem, hogy egyértelmű (ha meg eltalálod tippeléssel, és nincs annyi eszed, hogy megnézd, hogy miért, akkor nem tudom miről beszélünk). De lehet én vagyok csak ilyen elrontott személyiség.
Azért a kresz nem egy kvantummechanika.Mondjatok már egy konkrét helyzetet, hogy miről is beszélünk. Nem tudok elképzelni olyan szituációt, amit tesztben ne lenne benne, de a könyvet elolvasva egyértelműen kiderül.
Akik körülöttem ültek az oktatáson, és a könyvet bújták, nem tudtak megoldani egyszerű helyzeteket sem. Akik a tesztet bújták előszeretettel, azok meg gondolkodtak és megoldották. Ezt tapasztaltam 15 fős mintánál, ami azért az 1.000-től (mint ökölszabálytól) messze van természetesen.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
WonderCSabo
félisten
válasz dudika10 #9840 üzenetére
Persze, hogy nem ad újat, ha 2500 kérdésre válaszoltál. De a tesztet kattintgatni nem jó tanulási módszer. A könyvben minden, általános, pontról pontra van leírva, a tesztben pedig mindig csak egy aktuális esetet látsz, és annak magyarázatát.
Persze, hogy nem nagy was ist das, én érdemben két napon tanultam rá... De előtte a könyvet elolvastam, az előadást pedig végighallgattam.
-
Nordik
őstag
A jogsi megszerzése után vezessetek le 10000km-t és akkor már könnyebb lesz eligazodni a kreszben. Addig csak a nagyon alap elméletét lehet megtanulni a könyvből, progiból. Saját tapasztalatom szerint az utakon semmit nem ér a könyv, annyi helyzettel találkozol amit meg kell oldanod.
-
harry
veterán
válasz Bati0501 #9839 üzenetére
Azért annyi eszem van, hogy nem betűjel alapján jegyzem meg És mint mondtam, a progi is variálja a betűket a válaszoknál többedik megnyitásnál. Megfogalmazásban kétlem, hogy lenne különbség, persze lehet, ezért is kell értelmezni és végigolvasni a kérdést/választ, elég pár apró dolgot változtatni, hogy teljesen más legyen a helyzet. De itt meg mindegy, hogy program vagy sem, innen már szövegértés.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Bati0501
őstag
Meg volt az első vezetéses órám. Egy parkolóban köröztünk egyesben,alapjáraton vitte a g astra 1.7 dízel motorja a kocsit.( respect ) Szóval nem volt túl izgalmas,de legalább jót beszélgettünk.
-
WonderCSabo
félisten
válasz Bati0501 #9845 üzenetére
A tanulókocsik általában elviszik alapjáraton. De nem véletlenül, ezek mind fel vannak húzva, hogy ne fulladjanak le állandóan a nebulók.
Telomanikus: Sztem az autópálya annyira nem komoly, ha becsatlakozol, akkor csak mész egyenesen, előzni nem kell tanulókocsival... A városban ezer dologra figyelve azért már izgalmasabb...
-
Telomanikus
senior tag
válasz WonderCSabo #9847 üzenetére
Nem kell előőőőzni? Én mindig kifogtam a kamion forgalmat oktató meg mondta, hogy hát menjünk, menjünk. Na nem mint ha az olyan nehéz lenne, de élvezetesebb, mint a parkolóban cirkálás.
-
WonderCSabo
félisten
válasz Telomanikus #9848 üzenetére
Én mindig kifogtam a kamion forgalmat
Hát igen, az ciki, akkor télleg kell. A parkolóban cirkálásnál élvezetesebb talán, de a városi forgalmat továbbra is nehezebben kezelhetőnek tartom.
[ Szerkesztve ]
-
Telomanikus
senior tag
válasz WonderCSabo #9849 üzenetére
Na ja, de azt úgy sem lehet 'megtanulni'...főleg nem 30 óra alatt. Mindig van új helyzet még nagyon tapasztalt sok km-es vezetők is meg tudnak lepődni.
Viszont nagyon szégyen, hogy milyen sokan, milyen rosszul, szabálytalanul vezetnek. Csak emiatt lesz izgalmas a vezetés.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző