Új hozzászólás Aktív témák

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz ozoli78 #1181 üzenetére

    Hát pont erről írtam amire válaszoltál, hogy dinamikus az időjárás. :) és hogy emiatt csökkenteni vagy növelni kell a hideg guminyomást. És hogy erre tegnap jöttem rá. :D

    A setupolással egyébként csak az utóbbi napokban kezdtem el szórakozni, ez egybe van kötve a gyakorlással, hiszen 1-1 dolog átállítását utána körözgetéssel lehet csak letesztelni. Sztem sosem gyakoroltam még ennyit, mint mostanában. Régen annyi volt, hogy letöltöttem egy setupot, kipróbáltam, mentem vele 5-10 kört aztán jöhet a verseny. :D

    Cambertéma: tegnap este ugye írtam, hogy próbálgattam dolgokat, a cambert is.

    BMW-nél alapból -2,4 elől és -1,7 fok hátul.
    Így 16-21 fokos különbséget mértem a gumi belső/középső és külső harmada között.

    Visszavettem a cambert a minimumra, ami a BMW-nél -1,6 elől és -0,4 hátul. Kimentem az útra, és már az első kanyarban érezni lehetett, hogy jobban tapad a gumi.
    Így 12-15 fokos különbségeket mértem a gumi belső/középső és külső harmada között, elég nagy különbség.

    Ezután ezzel a beállítással kipróbáltam, hogy lejjebb veszem a guminyomást 3 click-kel (155 elől és 162 hátul).
    Így már 7-14 fokra csökkent a hőmérsékletkülönbség (gumi belső/középső és külső harmada között).

    Ezután azt próbáltam ki, hogy az alapsetupomban feljebb veszem a guminyomást, így 9-15 volt a különbség.

    Ez mind default időjárás mellett, minden esetben négy kört mentem az outlap-on felül és ugyanott álltam meg a végén.

    Amúgy BMW-nél a baseline setupban 172 kPa a hideg nyomás, az általam készített setupban 165 elől és 172 hátul, iracing default időjárásnál (46 fokos aszfalt) ezekkel az értékekkel jött ki ~185 kPa, és ezzel van az hogy az egész verseny csak egy nagy csúszkálás/sikamlás volt.

    [ Szerkesztve ]

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Új hozzászólás Aktív témák