-
GAMEPOD.hu
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
félisten
válasz gerenda110 #23102 üzenetére
Kaptál router? Ha igen, annak az akciós 0 FT-os bérleti díja...
-
#41133696
törölt tag
válasz gerenda110 #23102 üzenetére
A D-Link GO-RT N300 bérleti díja, ami annak fényében vicces, hogy:
1. Nagyon olcsó routerről van szó (elavult minden tekintetben) 3990 Ft-ért is kapható
2. Korábban új előfizetéshez ingyen adták örökbe, most meg bérled... ha akarod ha nem, igaz 0 Ft-ért.
3. Ha felmondod a szerződést pl hűségidő lejárta után, még vissza is kell adnod -
repvez
addikt
tud valaki valami problémárol a 89es körzetben? mert nálam a mai nap szépen fogy el a netem.
A 15mbitból márcsak 3,5öt mérek speedtestel 35ös pinggel.
A feltöltésem megvan amennyi kell -
GEPESZ66
veterán
Egy éve mikor igényeltem egy CA modult,akkor a harmadik Invitel ügyfélszolgálatos mondta csak azt,hogy nem kell 7000 Ft kiszállási díjat fizetni.
Így is lett.
Mivel az analóg csomagból nálunk januártól kiveszik a Viasat csatornàkat,gondoltam,hogy igénylek még egy CA modult.
Megint elkezdi hajtogatni az ügyfélszolgálatos,hogy a kiszállási díjat fizetni kell.
Van-e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? -
kirket
csendes tag
Hello!
Valaki nem tudja milyen szöveggel lehet lehet lemondani az előfizetést az Invitelnél?
Most hogy kiveszik a Discovery-t meg az Eurosport-ot, ez már nekem sok. Csak hogy a telefonban azt mondták hogy nem lehet mert nem érinti a kedvezményeimet. Ezután elsorolta hogy a felmondás esetén mennyit kellene fizetni. A telefont,TV-t,Internetet külön mondta, pedig a számlán sincs külön, ja és vagy 3x annyi a "nem akciós" ár, meg +kötbér,+set-top boxok bérleti díja(szintén vagy a duplája mint a számlán),+lekapcsolási díj. Ja és akkor estem le majdnem a székről mikkor mondta hogy wifi funkciós eszköz bérleti díját is ki kell fizetni, mikor nekem nincs is olyan és a számlámon sincs rajta! A lényeg hogy a havi 11590Ft-os havi díjnak a tripláját ki kell csengetnem ha most lemondom. A végén hozzá tette ha most hosszabbítok még két évet akkor egy ezressel olcsóbb a havidíj plusz kapok még 60-as nettet (most 50-es).
Ráadásul közben mind az UPC mind a DIGI most vezette be a optikát a környéken. A DIGI fullos csomagja 6000Ft (1000-es nettel!), Én meg még tejelhetek még 7 hónapig a 50-es nettért, plusz Eurosport-om se lesz.Miért nem érinti a kedvezményeket a csatorna módosítás mikor én elvileg TV-t is kedvezményes áron kapom és szerintem egyértelműen érték csökkentés történt, kötve hiszem hogy a Spíler TV annyiba kerül mint a Discovery vagy az Eurosport.
Ha valaki tudja mi a varázs szó az kérem szóljon mert már a **** teli van. Egyáltalán létezik olyan ember aki lemondhatja eme csodás jogi halandzsa szerint 15 napon belül?
-
kirket
csendes tag
válasz kabelmania27 #23114 üzenetére
Köszi de ha jól értem ez a RTL meg a TV2 -ös különdíjra vonatkozik ami már szerintem nem aktuális. Persze most már az ember utólag okos hogy már akkor kellet volna lépni. De sajnos akkor még a UPC meg a DIGI nem volt.
-
kirket
csendes tag
válasz kabelmania27 #23116 üzenetére
Telefonban próbáljam meg vagy inkább menjek be az ügyfélszolgálatra? Már hívtam őket és félő hogy megint terelnek majd.
-
#41133696
törölt tag
válasz kirket #23113 üzenetére
Szia,
jelenleg az a helyzet, hogy a szolgáltatóknak évente meghatározott számú csatornaváltoztatási joga van... ez azt jelenti, hogy amennyiben nem lépi ezt át, akkor a szolgáltató a felügyelőszervek által nem szankcionálható. Ha átlépi akkor lehet a felügyelőszervek felé fordulni, de jelen esetben nincs mód erre, mert nem lépte át. Kötbérmentesen nem mondhatod fel tehát. Akkor tudtad volna megtenni, amikor mi is léptünk, a műsordíjra hivatkozva.
A témában egyébként itt van egy rádióbeszélgetés.
-
#41133696
törölt tag
válasz GEPESZ66 #23119 üzenetére
Mivel analógon szolgáltat, csak a csatornakínálattal operált, így mondhatja azt, hogy a CA modulnak a kiszállításáért felszámítja a díjat. Mert egyébként ugyanaz az eset, mint az előző hozzászólásom esetében. A szolgáltatón múlik, egyrészt azon, hogy gyakorol e méltányosságot, másrészt meg azon, hogy amikor telefonon megrendelted a CA modult az ügyintéző mit mondott. Ugyanis ha tájékoztatott arról, hogy 7000 Ft-ért szállítja ki, és Te ennek ellenére megrendelted akkor visszahallgatás után a szolgáltató teljesen jogosan fogja kiszámlázni.
-
frovery
senior tag
válasz #41133696 #23121 üzenetére
Viszont ha másik szemszögből nézzük, akkor a szolgáltatók miért módosíthatnak egyoldalúan bármilyen szerződést? Tudom, ők bebiztosítják magukat előre, a paraszt meg aláírja, mert el sem olvassa a szerződést.
Amikor 1-2 csatorna kivételéről van szó, akkor aláírom, hogy nem lehet felmondani egy hűséget. De mikor 5-6-7 komolyabb csatornáról van szó, akkor az előfizető hagy döntse már el, mert ugye mindenki a netsebesség és a csatorna kínálat végett dönt egy szolgálttónál, hogy lelépjen vagy sem.
A szolgáltatóknak kellene úgy igazítani a csatornákkal a szerződésüket, hogy az zavartalan legyen az előfizetők felé. Egy előfizetőnek mi köze van ahhoz, hogy a szolgáltatója, akinél aláírt X évet, hogyan oldja meg az adott csatornával a folyamatos sugárzást.
-
kirket
csendes tag
válasz #41133696 #23121 üzenetére
Az oké hogy módosíthat na de azért igazán megkérdezhetne engem is hogy oké-e a dolog, vagy valami opciót felkínálhatna. Vagy a levett csatornák helyet tartalomban vagy témában azonos csatornákat raktak volna be. Én mikkor megkötöttem a szerződést az akkor éppen adott csatorna lista szerint kötöttem meg abban a tudatban hogy ezek a szerződés időtartama alatt elérhetőek lesznek vagy ha nem akkor hasonló tartalmú adókkal cserélik.
Jól mondja kabelmania27 hogy érték csökkent az előfizetésem emiatt. Majd a héten bemegyek egy ügyfélpontba mert telefonon mindig terelnek.
-
l.skywalker
félisten
IPTV visszanéző szolgáltatással kapcsolatban kinek van tapasztalata? A hétvégén lejásztott műsorok közül szerettem volna lejátszani a Hobbit - 5 sereg csatáját. Nem indult. Rendszert újraindítottam, de semmi. Korábban ha ilyen gondom volt, váltottam a HD és nem HD csatornák között és ment. Itt viszont alapból nem HD van. Felhívhato az ügyfélszolgálatot, de állandóan csak maszatolnak.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
#41133696
törölt tag
válasz frovery #23122 üzenetére
Az előfizetők, ahányan vannak annyiféle szerződést kötnek, és időben is ki ekkor ki meg akkor...
A szolgáltató egy adott napon köt szerződést az adott csatorna vagy csatornacsoport képviselőjével.
Azért kell mindig újratárgyalni a szerződéseket, mert folyamatosan monitorozzák a nézettséget. Ha nem válik be egy csatorna, azaz kevesen nézik, akkor értelemszerűen nem lenne jó egy 10 éves szerződés, mert a szolgáltató minél hamarabb ki akarja vezetni.
A szolgáltatónak több százezer ügyfele van (legalábbis a jobbaknak) és nem lehet tekintettel mindenki igényére. Most ugye eléggé megszívták, mert előbb jött a kötelezően beteendő M3, M4, M5 - az M3 nem volt kötelező de a többi igen, meg hely kellett a TV2 nívós adóinak is. Analógon baj van, de digitálisan sem végtelen a kapacitás.
Persze a Nóta tévéket lehetne jobban kivágni, de akkor még sok nyugdíjas morcoskodna. Olyan is van, hogy miután lejárt a szerződés, a csatorna fog díjat emelni (majd januárban a tv2 pl), és azt már a szolgáltató nem vállalja. Szóval én azt mondanám, hogy bonyolult a dolog, mert sok mindenre oda kell figyelni, és itt most még a politikai megfontolás is közbeszól.
-
kirket
csendes tag
válasz #41133696 #23126 üzenetére
Na ez az, már megint a politika. Amúgy egyetértek de azért mégis csak dühítő. A családban többen is ezeket a csatornákat nézik főleg, hiányolni fogják őket.
Egyszer azért megpróbálom személyesen is hátha, aztán ha nem akkor kénytelen leszek két előfizetést fenntartani amíg le nem jár az Inviteles
-
#41133696
törölt tag
válasz GEPESZ66 #23123 üzenetére
Lehet majd bedobják a DHL kiszállítja ha kell 4000 Ft-ért opciót (mert ez a másik kedvencük)
(#23124) kirket : Megkérdezhetne, de egyszerűbb erőből politizálni, mint mindenkinek egyedi ajánlatot tenni. A linkelt MP3-ban esik szó arról is, hogy külföldön (nyugaton) sok helyen teljesen testre szabható a csatornalista.
-
#41133696
törölt tag
válasz frovery #23129 üzenetére
Szerintem keresnek rajta. Vállalati ügyfélként még kedvezményüknek is lennie kellene.
Például ha én bemegyek a postára 2 KG-ig 1650 Ft-tól visz el egy csomagot az MPL. Ugyanaz az MPL kocsi viszont 950 Ft-ért szokta nekem ugyanazt a szolgáltatást nyújtani, mert V*** ügyfélként teszem
(#23130) GEPESZ66: Régebben az Invitel Pontban is volt rá lehetőség. A Smit kártyámat ott vettem át, illetve egy másik alkalommal az Intek STB-t. De pár hónapja ezt megszüntették. Mondjuk nekem a speciális helyzetem miatt - 0 Ft volt az útiköltségem - más nem is jött volna szóba, csak ha ingyen kiszállítják. Egyébként érdekes, mert az első CA modulomat, a Neotion-t ingyen szállította ki hozzám a szerelő, ugyanis cserélte az ARC-1011YR-t, ugyanis annál voltak fagyások.
-
headhunter
addikt
válasz headhunter #23071 üzenetére
"Rekord" idő alatt (68 nap) megkaptam a jogosan visszajáró túlfizetésemet...
21. században, 68 nap alatt utalnak vissza, de a számlát fizesd be szinte azonnal vagy korlátozzák a szolgáltatást...
20% kamat a késedelmes visszautalásért?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
"...Hónap közben megszüntetett előfizetéskor, soha ne fizesd be az aktuális számlát, várd meg az elszámoló (korrigált) számlát így nem ül pénzeden a szolgáltató hónapokig!!!"
-
guftabi96
addikt
Ez egy 15 megás net
Teljesen random időközönként így belassul, általában 2-3x újraindítom a routert, és megjavul.Illetve szintén véletlenszerűen bizonyos oldalakat nem tölt be (általában dns hiba)
Tegnap is Facebook tökéletesen ment, de a youtube-ot egyszerűen nem volt hajlandó betölteni.
De ezt mindenféle oldallal képes eljátszani. Sokszor egy idő után betölt, de akkor is baromi lassan, hiányosan, többszöri frissítés után is.
Ez így hétfő óta megy. Meglepett az nem vagyok, már mondhatni hozzászoktunk, hogy többször rossz, mint jó, de akkor is idegesítő, hogy a már eleve rettenetesen túlárazott sz@rjuk még működni se akar...
Kértem már őket, hogy adjanak legalább egy normális routert, kifizetem, csak adjanak. Nem fognak, mert nem tudnak. Igen, biztos mindenhova ezeket a csoda ZTE routereket adják...#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Októberben 4x voltak itt.
Kicsit már kezdünk belefáradni, mert általában annyi történik, hogy kicserélik a routert, aztán ennyi.
Mivel nem állandóan csinálja ezt, így természetesen, amikor itt vannak, akkor mindig minden tökéletes.
De csinálom én is a videókat, képeket, majd lehet este rájuk zúdítom az összeset.#KeepFightingMichael
-
titán
-
guftabi96
addikt
válasz Gubek-Einste #23139 üzenetére
Ha a google-ét állítom be akkor is ugyan olyan használhatatlan az egész.
Komolyan mondom megőszülök, mire valamit meg tudok így csinálni neten.
Pl tegnap egy vaterafutáros űrlapot mire kitöltöttem... ugye folyton lehalt, de ha frissítem az oldalt, akkor eltűnik minden addig bevitt adat.
Kriminális#KeepFightingMichael
-
frovery
senior tag
Hibajegyet kell felvetetni. Nem kell dumálni, egyezkedni velük. Jöjjenek ki, nézzék meg. Egyébként amikor ilyen szarok az adataid, azonnal telefon és nézzenek rá.
Addig kell b@sztatni őket, amíg meg nem oldják. Ha naponta 2×, hetente 5×, akkor annyiszor. Én biztosan nem szórakoznék sokat velük, előbb-utóbb megunják és megoldják. -
frovery
senior tag
A modem még az övék. Ha a modemig megvan a méréseik szerint, akkor a modemet cseréljék ki. De szerintem ez is csak kamu. Biztosan a teherlés nagy a körzetedben és ilyenkor ha nincsen szabad kapacitás, akkor nem tudnak mit tenni. Viszont te igen. Csinálj rendszeres méréseket és küld el az nmhh-nak. Majd ők rendbeteszik.
Garantált sebesség megvan?
[ Szerkesztve ]
-
M@Db0Y
senior tag
Az online chat-re gondolsz??? Mert az régebben kb 4-5 hónapja még ment de mostanában soha nem talál ügyintézőt. Szóval az felejtős.
Egyébként nálam már 1 hónapja "dolgoznak" a sebességcsökkenésen. Jövőhéten valami nagyfőnök fogja csekkolni mi lehet a probléma mert már senkinek semmi ötlete nincs
Egyébként nem tplink routered van openwrt-vel? Nálam régebben hasonló dolgokat produkált egy 1043ND :ping konstans 500ms-el megnőtt, sebesség meg kb 10% volt meg . Aztán kidobtam a kukába mert csak a gond volt azzal a routerrel
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz frovery #23147 üzenetére
Ilyenkor általában az sincsen! Persze folyamatosan nyomulnak, hogy az én méréseim nem tekinthetők elfogadhatónak, mert nem hitelesített mérés. De mindenki tudja, hogy ezekben az időszakokban túlterhelés van...nekem ez már a sokadik problémám velük!
(#23148) M@Db0Y
Nem a csetre gondolok, hanem erre:
[ Szerkesztve ]
-
Scholes9
nagyúr
Nálam is nagyon lassú, eddig nem volt ilyen gondom, délután óta ilyen. 60/5-ös net. Simán hozta 17-es pinggel eddig
Ha holnapig nem javul meg, jelzek nekik.
zzola: értem, akkor lehet, hogy épp beleestünk, és nemsokára kijavítják.
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós topik
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- További aktív témák...