-
GAMEPOD.hu
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
frovery
senior tag
Lehet volt már ez a hír.
Gasztronómiai és életmód csatornákkal bővít az Invitel.[ Szerkesztve ]
-
-
frovery
senior tag
válasz AttyVin #23353 üzenetére
Én a Discovery-ket már régóta nem nézem. Teletűzdelt raklámokkal és igénytelen áltudományos garázsos és egyéb marhaságokkal. Engem az ilyen nem vonz.
Az Eurosport az viszont számomra is A sport csatorna. Van benne mindenféle, nemcsak foci, mert engem az sem érdekel.
Egyébként a Fine Living és a Food Network nemrossz. UPC Directen régóta van és sokszor belekukkantok. -
Linem
senior tag
válasz frovery #23354 üzenetére
Én elég sűrűn követtem a discovery sorozatait. A foci érdekel, és mivel a Eurosport alig ad le heti 1-2 Bundesliga meccset, így részemről nem gond, ha kiveszik. A Fine és a Food csatornákat soha nem fogom nézni.
Ebből is látszik, hogy nincs egyszerű helyzetben egy szolgáltató sem a csatornakínálat összeállításánál, hiszen jelen esetben 3 előfizető 3 féle érdeklődési kör. -
#41133696
törölt tag
-
AttyVin
aktív tag
Na, nálam ez pont fordítva van - az ES-en szerencsére abból megy a legkevesebb.
Futball (+labdajáték) minden csatornán, minden mennyiségben van (sőt, szinte csak az).
Itt helyette technikai sportok, stb., láthatók, amik meg máshol gyakorlatilag nincsenek (+igen felkészült kommentátorok).
Kár, hogy a szolgáltató ezeket a csatornákat nem egymás kiegészítőinek látta (+üzleti érdek)...Üdv, Vino
-
7s26c
senior tag
Sziasztok! Nálunk az IPTV és a net hibátlan évek óta, de a router a sokadik. Vagy hirtelen halál vagy lassú. Most épp naponta ki kell húzni egy percre. Bejelentem. Ez mennyire általános?
Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…
-
martonx
veterán
Sziasztok, ha a fehér optikai kábelmodem ledjei az első led kivételével zöldről pirosra váltottak, mi a teendő? Még reggel bejelentettem, de azóta se jött felénk senki. Házilag tudok neki hatni valamit?
Félő, hogy a komplett karácsonyt internet nélkül kell töltenünk. Mennyi időn belül kellene a hibát elhárítaniuk vajon?Én kérek elnézést!
-
titán
-
guftabi96
addikt
Azért ez a cég mindig tud újat mutatni.
December elseje óta nem volt gépem. Egy kis netezős gépet használtam, ami nem az enyém volt, ezért igyekeztem nem rárakni semmi fölöslegeset (értsd: nem töltöttem le semmit, max képeket).
Decemberben már egyszer jelentettünk be hibát, jött is a szerelő, kicserélte a routert.
Ugyan úgy rossz volt a net, újabb hibabejelentés, és ma jött a szerelő. Végre egy olyan jött, aki túljutott a routercserén. Felmászott az oszlopra is, mondta is, hogy ott bütykölt valamit.
Sebesség ellenőrzésnél nem volt meg a 15 mega, csak a 10.
Kiderült, hogy a központban valamiért, valamikor átállították 10-re.#KeepFightingMichael
-
bbdzyx
senior tag
Sziasztok!
Végre elért hozzánk is a Telekom az optikával, így szeretném felmondani a szívből gyűlölt Inviteles szerződést. Jól értem, hogy csak írásban lehet felmondani, illetve azt követően 8 napjuk van leszerelni a DSL+IPTV készülékeket?
[ Szerkesztve ]
“Going outside is highly overrated.” ― Ernest Cline, Ready Player One
-
titán
-
titán
-
GEPESZ66
veterán
Két tévében CA modul van,viszont az egyik tévénél a National Geo...-nàl azt írja,hogy nincs aktiválva.Mi tévő legyek?
-
titán
-
Martin Eden
tag
Üdv!
Pár hete kötötték be az invitelt (vdsl), most karácsonykor (boldog ünnepeket mindenkinek) volt egy kevés időm, hogy a modemben egyáltalán nézelődjek. ZTE ZXHN H168N modemet kaptam. Először megpróbáltam volna a régi routerem (tplink 1043nd) működésre bírni, de hiába hoztam létre új bridge connectiont és állítottam be adott portra, amire aztán a routerem csatlakoztattam, majd állítottam be azon pppoe betárcsázást (+mac klónozást is már végső kétségbeesésemben), egyszer sem sikerült a routeren netet csiholjak. Végül is pár hét alatt a ZTE-vel se volt gond, viszont valami dinamikus dns-re szükségem lenne, ezért próbáltam a routerem feléleszteni, azzal korábban használtam ilyen szolgáltatást. A zte-ben viszont csak 3 lehetőséget találtam: dyndns, ez ugye eléggé borsos árú már (40$ per év az alap csomag), dtdns, ez ingyenes, regisztráltam, viszont a router nem igazán frissítette az ip változást, tehát látszólag nem igazán működik, míg a harmadikat (dipc) meg se találtam, szóval ezzel sem vagyok előrébb.
Szóval a kérdéseim:
1. esetleg mit kellene még belőni/másképp konfigolni, hogy a modem+saját router kombó működjön?
2. valaki használ ezzel a zte modemmel sikeresen ddns-t?Köszönettel, Martin Eden
-
r0by
addikt
válasz Martin Eden #23376 üzenetére
Én hagyom a modemet betárcsázni, port forwardolok.
DDNS-re ezt használom már 5+ éve. A routeren (ASUS AC-68U) pedig ütemezett feladatként fut egy script az ip bejelentéséhez.
Biztos, hogy nem ez a legegyszerűbb módja a dolognak, de nálam bizonyított a stabilitásával.[ Szerkesztve ]
-
Martin Eden
tag
Pont ugyanezt használtam én is évekig a tplinkemmel, még a UPC-nél, az előző szolgáltatónál. És használnám továbbra is, ha a routert sikerülne belőni. Amit írtál, a port forwardos megoldás (minden portot továbbdobsz a routernek?) is szóba jöhet, ha a klasszikus módszerekre nem találok megoldást...
-
r0by
addikt
válasz Martin Eden #23378 üzenetére
Nálam port forward megy, 5 port van továbbítva a routerhez. Tehát nem tolok át minden portot (DMZ).
A router pedig dhcp-n csatlakozik a modemhez. Így minden megy frankón. -
person
senior tag
Sziasztok.
Nem emlékszem 10 vagy 15 éve vagyok inviteles.. rendesen fizető ügyfél..
Ezt azzal hálálja meg ez a korrekt cég, hogy a meglévő túlárazott semmitérő ADSL-em az időközben kiépített optikára drágábban tudom lecserélni mint amennyiért egy új ügyfél megkapja.. Gratulálok a cégnek akkor itt be is fejeztem.
Megszüntetést követően 90 napig nem számítok új ügyfélnek, rendben de ezalatt 2 évet aláírok a másik szolgáltatónál és elfelejtek visszajönni.. Szarjanak sünt! -
titán
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
zzola
félisten
válasz Gubek-Einste #23383 üzenetére
Sokra nem megyünk vele, az ott van, mi meg itt...
-
person
senior tag
Én is szolgáltatói cégnél dolgozom, nálunk nem divat a meglévő ügyfelet hátrányban részesíteni, ellenkezőleg, mégis jönnek új ügyfelek.
Mindig is rühelltem amiért aranyáron adták a húszfilléres ADSL-t, a kétbalkezes szerelőikkel együtt akik konkrétan 1 méteren forrasztás nélkül kézzel összetekert háromszor toldott össze vissza gubancolt vezetéket bent hagyták.. ping az egekben, náluk persze minden rendben volt.. Szerintem azt sem tudta a csávó hol van inkább nem nyúlt hozzá. később én raktam rendbe.. így nehezen tudom tolerálni az ilyen ügyfélmegtartó húzásaikat.[ Szerkesztve ]
-
Nemo1001
aktív tag
-
fila
senior tag
Tesóm előfizetett invitel digitálos kábeltv-re.
Új Lg Uhd Tv-be került a szolgáltató smart kártyája.
Probléma, hogy a kártya behelyezése után csak pár percig lehetett nézni a kódolt adásokat. Utána kiírta, hogy nincs kártya behelyezve. A kódolatlan adókat lehetett továbbra is nézni.
Cseréltettük a kártyát, olvasót, de ezzel is ugyanaz a helyzet
Ötlet valakinek?
5% kedvezmény kód minden rendelésre. iherb.com: ZCD546
-
tzimash
őstag
válasz Gubek-Einste #23176 üzenetére
Összejött A lemondás a varázsszó.
Eddig 5Mbit és CsaládiTV HD nélkül volt, a hűségidő lejárta után 11,5k-ért, le akartuk mondatni a főbérlővel, erre azt ajánlották, hogy átírják a nevünkre, újabb két év hűséggel, 30/5Mbit + Kolibri Családi HD csomag 7250 Ft-ért. Szerintem egész korrekt, úgyhogy elfogadtuk. 19-én kezdtük intézni, most volt itt a szerelő modemet cserélni. A net jelenleg 37/7-es. Megváltás -
M@Db0Y
senior tag
válasz Nemo1001 #23387 üzenetére
De nálad 0% csomagvesztést mutat. Nálam is annyi a game teszten pedig elbukik nálam is mert a max 100ms ami belefér szerintük és nálam 120-140 között mozog.
Csomagvesztést legkönnyebben winmtr progival tudsz nézni valami magyar szerver felé.szerk: Egyébként ha jól tudom lakossági csomagoknál semmiféle garancia nincs ping időkre és talán csomagvesztésre se. Csak a sebességeknél van garantált érték.
Üzleti szerződésben van külön ping időre és csomagvesztésre is garantált érték ami alatt fog maradni 99.5%-ban.[ Szerkesztve ]
-
M@Db0Y
senior tag
válasz Nemo1001 #23393 üzenetére
Nem nagy a lossod mert a küldött/fogadott alapján 1% alatt van . Nem ideális de ettől még nem kéne folyamatosan laggolnod.
Ráadásul mivel a saját hálózaton belül nem látszódik loss a képeid alapján ,majd jön a szokásos duma ,hogy az ő hálózatukon kívül van a probléma , vedd fel a kapcsolatot a szerver üzemeltetőjével stb
Ismerős a helyzet, párszor már végigjátszottam
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!