-
GAMEPOD.hu
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Linem
senior tag
Kolibri XXL 100/8-nál ez reális sebesség? Reméltem, hogy lesz jobb is, de úgy látszik, hogy ez a maximum.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #21025 üzenetére
A tőlük kapott routert használom, de nem ilyen típusú, hanem még a TP-Link TL-WR740N.
Ősszel járt volna le a 2 év hűségem (Invilág L 30/4 + Super HD). Meggyőztek, hogy érdemes váltanom, mert így háromszor gyorsabb lett a net ugyanazért a havidíjért + a 4 új HD csatorna is bekerült. -
Linem
senior tag
-
Linem
senior tag
válasz Intruder2k5 #21039 üzenetére
Értem, akkor egyelőre megelégszem ennyivel is, mert nem akarok erre többet költeni. Köszönöm a segítséget.
-
Linem
senior tag
A legolcsóbb módszert választottam, kiiktattam a routert. Ha kell a wifi, majd gyorsan visszakötöm..
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #21164 üzenetére
Nálam ilyen problémák nem jelentkeztek a másfél év alatt a Samsung tv-nél szintén CA modullal. Inkább az HBO GO lassú menü váltásai voltak zavaróak néha. Viszont most a horribilis havi díja miatt felmondtam. Nem is értem, hogy az invitelnek miért nem éri meg, ha több előfizetője van erre a csomagra is. A többi szolgáltató hűségidőtől függően akciózza az árakat.
Te melyik szolgáltatónál fizetted elő? -
Linem
senior tag
válasz kigyi_23 #21198 üzenetére
Viszont lehet, hogy a konkurencia miatt ajánlottak olcsóbb havidíjat a hivatalosan közzétetthez képest.
Olvastam 1-2 éve, hogy árulták az invitelt. Tanakodtam is rajta, hogy akkor miből engedték el az új ügyfeleknek 4-6 hónapra a havidíjat. Folyamatosan 0 Ft-os akció, vagy a fél évig fél áron, illetve volt a 4 hónapig csak 1288 Ft-os havidíj is, HBO Maxpak HD 1300 Ft-os akció, stb... Ügyfélcsábítónak nem rossz, de az ezekkel kiesett bevételek is jól jöttek volna nekik. -
Linem
senior tag
válasz headhunter #21213 üzenetére
Valóban nem lehetett simán lemondani, mert 24 hónapos hűség volt rá. A csomagváltás után már a 4156 Ft-os árat kellett volna fizetni, amíg nem jár le a hűség. Viszont szerződésmódosításnál megoldják, hogy a következő szerződésben már határozatlan idejű előfizetésként szerepeljen, így bármikor felmondható. Éltem is a lehetőséggel.
Bár ez számomra sosem volt egyértelmű, mert folyamatosan azt mondták, hogy csak a 3 alapszolgáltatásra kell hűséget vállalni, semmilyen más minicsomagra, HD csomagra nem kell. Ennek ellenére, ha kértem egy újabb csomagot (például a Super HD és a Föld körül csomag), akkor onnantól a weboldaluk szerint mindig újraindult a 2 év.[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #21216 üzenetére
Igen, valószínűleg ez a verzió a valós, hogy minden újabb akciós megrendelésnél újraindul a 24 hónap. Így azért kétszer is meggondolom majd, ha minicsomagot akarok pluszban előfizetni.
Most még a a 2 év elején lenne jó megrendelni valamit, de jelenleg nincs a HD Prémiumon kívül másik, amit szívesen előfizetnék. -
Linem
senior tag
válasz #41133696 #21510 üzenetére
Támogatom az ötleted. Ha másképp nem, legalább a Premium HD csomagba beletennék az rtl, tv2 csoport csatornáit. Egyébként tudni már, hogy mennyit fognak emelni a 2 csatorna miatt a szolgáltatási díjakon?
A másik téma, amit említettél, az HBO GO. Elismerem, hogy kiemelkedő szolgáltatás a többi hasonló közül. Viszont én 3 nap után mégis meguntam. Lehet, hogy nekem vannak hatalmas igényeim, de én soha nem találtam olyan filmet, ami éppen akkor lekötött volna. Pedig havonta 2-3 alkalommal is átnéztem a listát, hátha raktak be újakat. Jelenleg is ránéztem, és filmkategóriánként kb. 5-10%, ami tényleg sikeres és nem túl régi mozifilm. A többi sajnos az általad többször is említett ZS kategóriás filmek, mint ahogy az HBO csatornákon is hetente maximum 1-2 film, ami premiernek számít, mellette csak az ismétlésnek az ismétlése folyamatosan. Persze ettől még úgy gondolom, hogy 1-2 ezrest megér havonta így is, de 4 ezret már nem.
-
Linem
senior tag
-
Linem
senior tag
Ismét nincs ATV HD. Tegnapelőtt és tegnap is lekapcsolták időszakosan. Valószínűleg most is csatornákat módosítanak, mert olyankor szokott ilyen történni. Csak az nem tiszta, hogy milyen változások lesznek? Eddig mindig küldtek ÁSZF módosításról értesítést.
Éppen most néztem, hogy Filmcafe HD is üres.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz Intruder2k5 #21589 üzenetére
Lehet ki van adva nekik, hogy holnap már az új összeállítással kell indulni.
-
Linem
senior tag
válasz pityaa23 #21596 üzenetére
Én nem kaptam ilyen emailt. Nem lehetséges, hogy csak az újaknak kell a 2 csatornáért fizetni? Egyébként ez engem is felháborít, +700 Ft a semmiért. Felmondani nincs értelme, mert minden szolgáltatónál ez a helyzet. A minicsomagos megoldás sem alkalmazható, szóval érdekes. A családiHD+minicsomagok mellett nem számít nagy összegnek, de vajon az alapcsomagosok mit fognak ehhez szólni, amikor a számlájukban megjelenik ekkora plusz összeg...
-
Linem
senior tag
Én csak jót tudok írni róluk, mivel felénk eddig csak az Invitel fejlesztett egyedül. A T betűs most érte el idén nálunk a VDSL-t maximum 30-as sávszélességgel. Eddig IPTV volt 20-as nettel, amiből maximum 10-12 mbit-nél többet nem bírt a vonaluk. Szóval az Invitel mérföldekkel előttük járnak a DVB-C-vel és a 100-as nettel. Legalábbis itt Gyarmaton.
-
Linem
senior tag
Az invitelnél az M5-tel már 11 sportcsatorna van. Plusz a minicsomagban 4. Nem rossz arány. Egyébként én is sportolok, és mellette a sportfogadás miatt érdekelnek időnként meccsek is, de azért szórakoztatóbb csatornákat is el tudnék képzelni a kínálatban. Például betehetnék az AXN csatornákat, vagy bővíthetnék a HD kínálatot a Cool HD, Film+ HD, Rtl klub HD, RTL II HD, AXN HD csatornákkal.
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #21933 üzenetére
A hozzászólásod elején meg is válaszoltad az előző felvetésedet a csatornák számáról. Úgy tűnik, hogy ekkora népességhez is jó üzlet még mindig csatornát üzemeltetni. Így pedig főleg, hogy a nem nézett csatornákat is muszáj nekik betenni a kínálatba. Amíg ez így fog működni, addig csak nőni fognak a felesleges csatornák száma. Egyszer csak eljutunk arra a szintre, hogy a kéretlen szolgáltatásokért ne kelljen fizetni.
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #21941 üzenetére
Remélhetőleg a 4K műsorszórást rövidesen bevezetik nálunk is. Legalábbis ezt olvastam valamelyik hírben, hogy a FilmBox csoportot üzemeltető SPI International nevű cég nálunk is tervezi a FUNBOX4K csatorna indítását, de hogy pontosan mikor, azt nem találtam. Majd az Invitel is beteszi.
Bár még nincs UHD tv-m, de tervezem a cserét valamikor a jövőben. Ha elindítanának ilyen csatornákat, akkor biztosan váltanék, mert elérhető árkategóriába kerültek ezek a tv-k is. -
Linem
senior tag
válasz #41133696 #22127 üzenetére
Valahogy én mindig a rövidebbet húzom a szolgáltatókkal. A DIGI-től azért jöttem el, mert nem tudtak megállapodni és kivették az összes Discovery csatornát a kínálatból. A Telekomtól azért jöttem az Invitelhez, mert az ADSL-t sehogy nem akarták fejleszteni. Erre fél év múlva mégis VDSL lett belőle.
Most az Inviteltől jöjjek el, mert nem tudnak megállapodni 2 csatorna miatt? Nem teljesen ők tehetnek erről. Maximum arról tehet, hogy nem tud úgy megállapodni velük, mint a többi. Már csak azt nem értem, hogy a többi szolgáltató milyen módon tudja elnyelni ezt az összeget, amikor jól tudom, hogy ugyanolyan zsugori az összes.
Taki01: Egyelőre nincs ilyen tervem, hogy fenyegessem, mert többségben elégedett vagyok az Invitel szolgáltatásával. -
Linem
senior tag
válasz #41133696 #22133 üzenetére
Megkérnélek, hogy kapard ki nekem is a gesztenyét..
Komolyra fordítva, én biztos nem fogok panaszkodni, mert előzőekben is írtam, jelenleg nincs jobb szolgáltatás felénk. Alternatív választás lenne, de nem 100/8-as net és AC modul. Nálam elsődleges a minőség és csak utána az ár. A topicból lehet, hogy csak Te írtál az oldalukon, de egyébként százával írják a felháborodott kommenteket. Szerintem amíg nincs konkrét döntés, vagy nem jelenik meg biztosra a számlákban, addig sokan kivárnak. Mivel a tv2 és rtl sugárzása kötelező, így csak az maradna, hogy kivesznek pár csatornát, hogy egálban maradjon a havidíj. Persze attól függ, hogy mely csatornákat vennék ki, mert a magas nézettségűeknél hasonló felháborodás és fenyegetések lennének, mint a díjemelés miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz M@Db0Y #22144 üzenetére
A cikk alapján valóban nincs még eldöntve a többi szolgáltatónál sem.. Azért csodálkoznék, ha nem számolnák fel, mert van tapasztalatom az összesről, és egyik sem arról híres, hogy jótékonysági intézményként tevékenykedne.
Szerintem a közzétett Inviteles felhívásban csak felkészíti az előfizetőit a legrosszabb eshetőségre. -
Linem
senior tag
válasz steele80 #22179 üzenetére
Előfordulhatnak ilyen esetek. Egy alkalommal én is késtem több hetet a számlafizetéssel, mert rosszkor váltottam díjnetről csekkre. Díjneten már nem tudtam befizetni, mert nem volt kedvem emiatt visszarakni a számlámra a pénzt. A csekkes fizetésnek pedig átfutási ideje van. Szóval majdnem 3 hét is eltelt a csekk érkezéséig. Én is féltem plusz költségektől, vagy túl magas késedelmi kamatoktól, de szerencsére nem történt semmi. Persze én felhívtam őket közben, hogy lehet-e valami következménye a késésnek. Azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy 30 nap türelmi idő van a befizetésekre. Szóval nem előírás náluk, hogy azonnal összegeket számlázzanak ki késés esetén. Bár az is lehet, hogyha jelezve van feléjük a késedelem oka, akkor feljegyzik a rendszerükbe és elnézőbbek. Passz..
-
Linem
senior tag
" Tisztelt Ügyfelünk!
A TV2 és az RTL Klub – élve egy a közelmúltban kiadott jogszabály adta új lehetőséggel – 2016. július 1-től műsordíjat kíván szedni programjáért. Mindkét csatorna közölte a szolgáltatókkal az árakat és feltételeket, erről az Invitel levélben tájékoztatta is ügyfeleit. Az Invitel folyamatosan tárgyal a két TV-társasággal, és mindent megtesz az ügyfeleit érintő hatások mérséklése érdekében."
Valaki kapott már levelet?
-
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #22246 üzenetére
Nem tudom, hogy Te milyen konklúziót vontál le az összehasonlításból, de részemről a video alapján minőségileg a DVB-C magasan veri az IPTV-t. Igaz, hogy eddig is ez volt a véleményem, hogy az Invitel 34 HD csatornájának a többsége látványos és tűéles, az HBO HD szinte már blu-ray minőségű, hiába a bitráta különbség.
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #22281 üzenetére
A hír láttán mindjárt arra gondoltam, hogy akkor végre megállapodtak a csatornákkal is.. és valóban, visszamenőlegesen nem számlázzák ki, plusz a 2 csatorna ára bruttó 362 Ft lesz. Egyelőre nem tudom, hogy ez valóban kiharcolt kedvezményes ár, vagy az egyébként is idei akciós ár, amit a csatornák alapból adnak minden szolgáltatónak.
-
Linem
senior tag
-
Linem
senior tag
Elindult ez a prime, de minek. A képminőség borzalmas, szemcsés, elmosódott. Mintha analóg adást látnék, vagy inkább a VHS-re hasonlító valamit. Legalábbis az invitelnél..
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #22321 üzenetére
Nem változott a csatornaszám, mert FEM3 helyett lett Prime. Először a FEM3 csatornára írták, hogy nevet fog váltani, de most kiderült, hogy a Prime jött a FEM3 helyére bizonyos szolgáltatóknál (Pl.: Invitel). Más szolgáltatóknál maradt a FEM3 is. Vajna ennyire unatkozik..
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz Gubek-Einste #22323 üzenetére
Annyit javítanék rajta, hogy nem jön, hanem hétfő óta már megy a FEM3 is, és ráadásul teljesen ugyanazzal a műsor felépítéssel, mint az elődje. Először nem értettem, hogy miért háborognak az előfizetők a FEM3 miatt. Így viszont már kissé jogosnak látom, hogy akik nézték a csatornát (én nem), azoktól valóban elvették az egyik kedvenc csatornájukat.
-
Linem
senior tag
Szerencsére a Spílert is betették HD változatban. Érdekes lett volna, ha éppen a PL meccseket kellene SD-ben nézni, miközben az összes többi sportcsatorna HD.
-
Linem
senior tag
válasz #41133696 #22471 üzenetére
A havidíj emelésének senki nem örül, de valamilyen szinten ebben a helyzetben nem a szolgáltató tehet róla. Azért a többség átlátja, hogy itt az egyik kormányközeli emberke nyomása miatt hoztak egy módosítást. Nem az én dolgom védeni az Invitelt, de minden szolgáltató kifejezte a nem tetszését ezzel kapcsolatban, és próbáltak harcolni a bevezetése ellen. Hiába..
Egyébként már írtam, hogy jól döntöttél, ha van jobb szolgáltatás olcsóbban, lépni kell. Azt viszont el kell fogadni, hogy mindenki másképpen látja a helyzeteket. Én örülök, hogy végre egy normális szolgáltatót találtam, amelyikkel eddig elégedett vagyok. 700 Ft emelésnél is maradtam volna, mert még úgyis megérné számomra. Szóval miért harcolnék 300 Ft miatt, ha nincs jobb?(#22473) headhunter: A Fit tv-t ne felejtsd el.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
"Ha az ÁSZF módosítása hátrányosan érinti az előfizetőt, akkor a módosítástól számítva 15 napon belül felmondhatja a szolgáltatást következmények nélkül."
Viszont ebben az esetben nem vagyok benne biztos, hogy jogilag a szolgáltatóra hárítható az előfizetőt érintő hátrányos módosítás, hiszen kötelezően hoztak egy törvényt, amit a szolgáltatónak végre kell hajtania az előfizetők felé. Ugyanakkor gondolom egy ekkora cégnek nem gond megfizetni a legjobb ügyvédeket, akik értelmezték a jogalkotást és eszerint javasolták az ÁSZF módosítását bevezetni.
Szerintem Goodspeednek szerencséje volt, mert még időben jelezte a felmondást, amikor még az ügyintézők nem voltak megfelelően tájékoztatva, hogy az ilyen esetekben mit kell lépniük és mit mondjanak az ügyfeleknek. Ha jól számolom, akkor letelt már a módosítástól számított 15 nap is. Tehát innentől kezdve szerintem nehezebb lesz megoldani.
Azért sok szerencsét hozzá, hátha sikerül.[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
Nem vagyok jogász, szóval lehet, hogy igazad van, de akkor miért állítja a szolgáltató az ellenkezőjét? Csak van náluk egy olyan emberke, aki tudja, hogy jogilag mit engedhetnek meg és mit nem az előfizetők felé..
Persze részemről mindegy, mert a címemen az eddigi szolgáltatók közül az Invitel jött ki a legmagasabb színvonalra. Goodspeed pedig annyiban rosszabbul járt, amit tárgyaltam vele előzőleg a feltöltött video alapján, hogy a HD képminőségben a mostani szolgáltatója messze alulmarad az Invitelhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
válasz M@Db0Y #22902 üzenetére
Ehhez hasonló nálam is történt az HBO Maxpak HD felmondása után még másfél hónapig teljesen fogható volt. Azt hittem, hogy nem sikerült megoldaniuk, de a számlámon akkor már második hónapja nem szerepelt a szolgáltatás. Szóval valószínűleg a vidéki helyeken, ahol még ügyfélszolgálatuk sincs, ritkábban ellenőrzik a visszamondott szolgáltatásokat. 2 hónap után tapasztaltam próbálkozásokat, mert 1 napra eltűntek az HBO csatornák, majd újra visszarakták. Utána 2 nap múlva kép már nem volt, de a hang még azóta is megy sötét képernyő mellett. Bár az is lehet, hogy ez alapból így van másoknál is, de nekem furcsa, hogy előfizetés nélkül az összes Maxpak csatorna hangja megmaradt, hiszen a többi kódolt csatornánál nincs hang. Talán nem tudták megoldani a 100%-os kikapcsolást?
Azt elfelejtettem írni, hogy kb. 1 hónap után telefonáltam nekik, hogy valóban sikerült-e felmondani, mert még mennek a csatornák. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy nyugodjak meg, ki van kapcsolva a szolgáltatás. Ha nem hívom őket, akkor még az is lehet, hogy azóta is lenne kép.[ Szerkesztve ]
-
Linem
senior tag
Szerencsére itt gyarmaton előfizetés óta folyamatos a 100/8. Éjjel-nappal a maximumot mérem. Talán azért, mert kevés az ügyfél felénk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- sziku69: Szólánc.
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy ruhás topik
- Könyvajánló
- eBay-es kütyük kis pénzért
- E-roller topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- További aktív témák...