-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #33500 üzenetére
Nálunk az 1,4-es (1339) motorral a kocsi átlagban 4,9 - 5,1 . Ezek jellemzően 20-25 km-es utakból, de néha van közte 1-1 hosszabb szinte megszakítás nélküli főleg főút (90-100). Ez a fedcomp adat. Erre kb. 0,3-0,4 jön rá, a kis csalás miatt, tehát 5,3-5,4-et simán lehet vele hozni.
Kb. 10 km az a távolság, ami után folyamatos üzemnél (állandó 50 vagy állandó 90) visszaáll a dúsítás (automata szívató), tehát a 10 km alatti utak zömmel 6,5 - 7 literes átlagot hoznak, minden efölött már 5 vagy akár alatti. Egy a lényeg, hogy mivel nincs benne vízhőfokmérő, és a kis kék led kb. 40-50°C-nál már kialszik, ezért a kialvás után sem üzemmeleg még, vagyis még nem érdemes taposni.
Pillanatnyi fogyasztást ne kérdezz, mert azt nem mutatja (legalábbis nálunk), viszont meleg motorral nullázás után kicsit megkínozva 1-2 km-re bőven 9-10-re jött az átlag (de ez nem reális).
A hidegen fogyasztás akkor zavaró, ha főleg az első néhány km araszolós, városi lámpázós, dugós, meg-megállós. Ha viszont elindul vele a garázsból ember, és onnantól tud haladni lassítás- gyorsítás nélkül akkor arányosan a nagyobb kezdeti fogyasztás is eloszlik a megtett km-re. Vagyis nem lesz olyan szembetűnő.
Inkább úgy jellemezném, hogy amennyivel 10 km vagy rövidebb úton többet fogyaszt, mint egy hasonlóan motorizált kisautó, annyival viszont melegen hosszabb távon meg kevesebbet.
Érdemes ismerni a motor karakterisztikáját, elég lapos a nyomatékgörbéje, de 2800-nál már megvan a nyomatékmaximum. 1500 és 2000 között már megy, de inkább 2000-től érdemes taposni jobban, és 3500-ig húzatva bőven jó. Alacsony fordulaton nem érdemes taposni, és pörgetni sem, bár ha sietni kell, 4-5000 körül még gyorsul szinte bármelyikben.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz fokukac #33538 üzenetére
Azért hogy megijedtünk, mikor a 300 Ft alatti benzinnel riogattak Tiszta stresszben voltam, hogy becsődöl az olajipar.
demars: tegnapelőtt nekem is lecserélődött a váltóolaj, a motorolaj, a motorolaj szűrő, a benzinszűrő, így most érzésre ha erősebb nem is lett a kocsi, de érezni, hogy sokkal finomabban, kevésbé nyersen működik az egész szerkezet. A motor is simábban jár, hirtelenebbül veszi a fordulatot, néha túlságosan is hirtelen, ha 2800 körül egyenletesen haladva próbálom tartani, akkor be kell nyomni a tempomatot, mert a pedállal meg-megrángatja ahogy vagy teljesen elveszi a gázt, vagy épp adagol egy kicsit.
A váltó viszont kifejezetten lágyabb, puhább, könnyebben jár, nem koppan a fokozatokban, illetve az 1-2-1 oda-vissza váltások kis sebességnél is zökkenőmentesek, egyáltalán nem akad, és az 1-est bármilyen erőlködés nélkül veszi.A szerelő szerint fölösleges a benzinszűrő-csere is, de fölösleges (volt) a váltóolaj csere is, de megcsinálták, mert nekik mégis munka. Nade tiszteletem mellett: a váltóból leengedett olaj sötétszürke, csaknem feketés árnyalatú, és kb. víz állagú. Mivel a motorolajtól eltérően - ahol égéstermékkel, üzemanyaggal, korommal, vízzel, miegymással érintkezik, és magas a hőterhelése, ezért ezeknek megfelelően adalékolják - itt a váltó alapvetően teljesen zárt rendszer, és ideális esetben sosem melegszik motorolaj hőmérsékletűre, vagy afölé, vagyis se korom, se hamu, se víz, se más egyéb szennyeződés nem kerül bele "kívülről". Ergo a sötétszürke szín a fogaskerekek, gyűrűk, tolóvillák és csapágyak fémkopadéka. Egyrészt ennyi anyag lekopik ezekből az alkatrészekből, másrészt meg a vizes állag alapján a szénláncok a használatnak megfelelően a nyíróerők miatt épp így széttöredeznek, ahogy, és onnantól már nem azt a védelmet, kenést adják a váltónak. A víz nem túl jó kenőanyag.
Tehát szerintem nagyon nem fölösleges a váltóolaj csere. Minél rövidebb az intervallum, vagyis az előírt periódust minél szűkebbre vesszük, annál jobban megkíméljük a váltót a kopástól. Nyilván nem kell évente cserélni, de nem érdemes hosszan halogatni. Plusz ha valaki sokat vált, városi módban sokat használja, az 15-20%-al is jobban "elkoptatja" az olajat a váltóban. Tartós országúti/autópálya üzem valamivel csökkenti, de a fogaskerék-hajtás ott is állandó.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #33544 üzenetére
2->3 nekem szerintem sosem volt akadás, én úgy váltok, hogy kettesből csak kitolom, kiugrik középállásba, és csak simán feltolom. Elég határozott váltási pontjai vannak, hálistennek, nem egy takonyváltó
Láttad már hogy néz ki a szoknya alatt? Én még régről a régi telefonommal csináltam egy videót a cégeséről, annak feljárt a szoknyakeret. Kicsit szar a minőség, de a sajátomat nem akartam még szétszedni [link]
A fehéres műanyag két oldalán és az alján van 1-1 rudazat a váltó felé, azokat húzza és/vagy tolja kombináltan az adott fokozatoknál.
A váltásról meg annyit, hogy próbáld ki, szigorúan álló motornál(!) behúzott kézifékkel(!) a motortérbe ha benyúlsz szemből nézve a motor jobb oldalán, ott látsz egy előre-balra kilógó alumínium tömböt egy kar végére erősítve a váltó tetején. Azt próbáld meg jobbra-balra elmozdítani. Meg fogsz lepődni milyen könnyedén jár maga a váltó. Ha erre valakit megkérsz, és közben figyeled odabent a váltókart, az meg aszerint mozog, ahogy azt a kart mozgatják Nem tudom mi ennek a karnak a pontos funkciója, de mókás.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #33547 üzenetére
Nemtom, ilyen versenyhelyzetbe még sosem kerültem
Én inkább arra figyelek, hogy felváltásnál addig essen vissza a fordulat, ahol a következő fokozat "folytatódik", így nem rángatja meg a motor a váltót vagy fordítva. 2->3 nál ez éppen annyi idő.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz HeavyToys #33576 üzenetére
A 0 olajfogyasztású motorokkal nekem egy bajom van: ha nem marad olajfilm a hónoláson az expanziós ütemben, akkor szárazon siklik a dugattyú, nincs kenés, nem kommentálnám, de induljunk ki abból, hogy marad. Ha ott marad, akkor a benzin-levegő égésekor egészen a kipufogási ütem befejeztéig a láng érintkezik az olajréteggel, következésképp két dolog biztos történik vele: elég, illetve elpárolog. nyilván csak egy része, hiszen akkor kipufogási ütemben futna szárazon. Ha abból indulunk ki, hogy a fele elég+elpárolog, akkor az olajpáraként és égéstermékként a benzin-levegő égéstermékével keveredve távozik a kipufogószelepen. Feltételezve, hogy a kartergáz visszavezetésnél elenyésző az olajpára ami a blokk aljából feljön, azért nem 0, ergo párolog is a 98-100°C-os olaj. Ha tökéletes, azaz tökéletes szimmeringeket feltételezünk, akkor mondjuk ott nem fogy, de ....
A fentiekből kiindulva az olaj márpedig ideális üzemben is FOGY.
Ha az olajszint mégsem változik, akkor csak egy a megoldás: valami más foglalja el az elveszett olaj helyét: víz, benzin, korom, fémkopadék, kémiai anyagok, stb.Részemről ennyi az észrevétel.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #33592 üzenetére
Nekem eddig csak esős időben nyikorgott főleg lassú felengedéskor.
Most viszont 110 000-nél már előjött az, amire az 5D-sek rég panaszkodnak, hogy ropog a kuplung. Majd ha lesz kicsit időm, megnézem (vagy nézd meg te) civinfo.hu -n, ott a hibák problémák részben van egy szál direkt ennek. Ott vannak megoldások is. Elvileg valami műanyag persely eltörik/kikopik, és azt vagy cserélni kell, vagy kenni. De nem emlékszem jól.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33598 üzenetére
vagy mélyebb fogással csinálják a persely köszörülést, vagy csökkentett palástnyomású gyűrűvel szereltek, vagy, vagy, vagy. vagy kopottak
de ebből csak az utolsó 1/6 a szar
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #33707 üzenetére
C Corsánál meg olyan, mintha 1.4-es benzines helyett 1.7 CTDi motor lenne benne. Konkrétan dízel kerregésnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
Értitek már miért kerül egy gyári szőnyegkészlet annyiba amennyibe?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33841 üzenetére
V12 honda motort én is meghajtanám
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz echterion #33859 üzenetére
A jogosítványt, forgalmit, személyi igazolványt, születési anyakönyvi kivonatot, diplomát, nyelvvizsga bizonyítványt, adásvételi szerződést, munkaszerződést, ... nem szokta elhagyni az ember.
Mégis, annyi "elhagyott" szervizkönyves autó létezik. sosem értem miértAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboy93 #33884 üzenetére
Na ezt pl. jól látod, mert így van De ismernek, aki beszáll, tudja mit kockáztat, maguktól is vigyáznak.
Egyébként az egyik 8 éves, a másik 6, de csak utóbbin látszik némi használódás így 114000 után. Az is inkább kopás az ülésen. A koszt meg kb eddig 2x kellett belőle tisztíttatni. Az elsőben még egyszer sem, és egyik sem látszik malteroskocsinakAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz fi:zi'k #33898 üzenetére
Ha ésszel csinálja az ember, akkor nincs gond a hitellel.
Úgy kb. 5 éve mást se hallani, minthogy ebben mennyien hittek.
Aztán minden ismerősömnek van legalább 3 sztorija, hogy ki vett hitelre lakást 8 millióért, amire már letörlesztett 9-et, de még van hátra 10... Autóban dettó, 4 millás autóba fizetett már 5-öt, és még legalább ennyi van hátra.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
A pontos felszereltség különbségeket nem tudom 1.6 és 1.8 között, a teljesítmény 125 vs. 140, a nyomaték is gondolom arányos, elvileg a fogyasztás is az lenne, de nem.
Szerintem érdemes a kettő közül az 1.8-at venni.A 8G sedannak 2009-ben volt faceliftje, a lámpa formára nem változott, de talán xenont kapott fényszórómosóval (?), a hűtőmaszk króm ívét törték meg 3 részre, a ködlámpa helykitöltős helyett kör alakú (és kisebb) lett, a hátsó lámpa dupla kör helyett dupla 8 szögletű lett.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #33968 üzenetére
Szóval vettem kis kiszerelésű akrilfestéket. Kreatív-/művész-/festék-/festő boltokban kapható. Kinézed, hogy melyik piros tetszik(kb. a Ferrari-piros a jó), kicsengetsz 700 Ft-ot és örülsz. Veszel kisméretű ecsetet is ugyanott 300-ért.
Leveszed a műanyag takarólemezt, hazaviszed, lepucolod, majd bekened egy rétegben óvatosan, csak a felületet, mert könnyen a domború betű oldalára megy az ecset, onnan viszont leszedni kb. esélytelen. Az akrilcucc meg gyorsan húz, tehát lassan se lehet pepecselni, mert akkor nagyon darabos lesz.
Ha kész, lassan megszárítod, másnap jön az újabb réteg, mert 1 réteg nem fog fedni, nagyon átüt a fekete. A második réteg száradása után megnézed mennyire homogén, nekem elég volt 2 réteg. A felület nem lesz tükörsima, sőt, plasztikus, anyagszerű, hullámos, de éppen ez ad neki súlyt.
Majd mindezek után kerítesz valakit, egy segítőkész műkörmös hölgy ismerőst, vagy egy segítőkész műkörmöst, aki vállalja, hogy x összegért lekeni neked a festett felületet azzal a kurvakeményre száradó lakkal. Nem gél lakk, és nem hagyományos körömlak, hanem van egy harmadik amit használnak még, nemtom a nevét.Namost az akrilfesték két rétege egyrészt inkább matt, másrészt a piros inkább narancsosnak fog tűnni. Azonban amint rákenik a lakkot, irgalmatlan élénkre kiemeli a színt. Tehát lakk nélkül nem érdemes hagyni, mert magában sérülékeny, és nem elég szép.
Képek. Sorrendben: az eredeti - akrilfestés után - felhelyezve enyhén narancsos matt fakó színnel - lelakkozás után élénk színnel - közelebbről a felület :
orig; akril; fakó; élénk; felület
Biztos lehet szebben is, jobban is, nekem 2012 óta úgy áll rajta, mintha tegnap csináltam volna.
(Ja, és lehet, hogy a körmös ismerős át tudja venni a maradék akrilt, mert kb semmi nem fogy belőle.. )
A műanyag elemet a két műanyag bolha negyedfordulattal óramutató járással ellentétesen kilazítható, és óvatosan leemelhető, a bolhákon túl, az 'alsó' élénél fogja még két lapos műanyag 'bütyök', óvatosan mozgatva ki lehet okoskodni.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #34024 üzenetére
Jó lett volna rámérni a halott állapotában a feszültségre.
Mindenesetre 8 V-on lévő 12-es akksit kollégámnak sikerült életre lehelnie a CTEK-emmel, a regeneráló üzemmódban. Próbálj meg keríteni valakit, aki elérhető közelségben van és kölcsön tudná adni az övét. Lehet, hogy nem lesz már 100%-os utána, de néhány hónapot egész biztos át lehet vészelni vele. Lehetőleg ne Aldissal, hanem eredeti CTEK-el.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz !Overdose! #34135 üzenetére
Mondjuk az hogy csökken a forráspont még nem feltétlen kézzelfogható probléma Az már inkább, hogy az alacsonyabb forráspont miatt fékezéskor a munkahengerek felforrósodásakor a folyadék is felforrna, de épp nyomás alatt nem fog, csak mikor felengedjük. Akkor hirtelen gőzbuborékok keletkeznek éppen a hengerek mögött, és a rákövetkező pedáltaposásnál nem a betétet nyomjuk meg a hengerrel, hanem a gőzbuborékokat nyomjuk össze...
A yellow betétek előmelegítéséről meg azt gondolom, hogy egyetlen 50-ről 0-ra fékezéssel kb. 100°C-t tud melegedni a betét, (és a tárcsa) sőt, többet, mert ha ráköpök azonnal elsistereg.
Nekem sokkal inkább a tárcsámmal van bajom, mert hidegen semmit nem érezni, de nagyobb tempóról fékezgetve már folyamatosan egyre jobban ráz, legutóbb 120-ról fékeztem 4 részletben 50-re, és a 4.-nél már a fejemben terveztem mi a teendő ha szétrobban a fékem, annyira rázott. Aztán pár km után visszahűlt, és nyoma sem volt a remegésnek.
Felszabályzást hidegen csinálják? Mert úgy tűnik melegen van gondom.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #34149 üzenetére
Menni kell pályán vagy 100 km-t 130-140-es tempóval. Csodát tesz. ÉS ez nem vicc, nekünk ugyan City van, de a motor ugyanaz. Tengerhez lefelé nyugodt tempóban olyan volt, mint egyébként. Hazafelé 140-eket toltam neki, meg még onnan néha padlót 1x-1x előzni, és utána itthon normál üzemben mintha megtáltosodott volna.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Az ózon nagyon hatékonyan fertőtlenít, minden apróbb élő organizmust megöl, csírátlanít, de mechanikailag nem tisztít, vagyis a port és a halott baktériumokat nem tudja eltávolítani, vagyis a rendszer előbb-utóbb újrafertőződik. De mindenképp jobbnak tartom, mint a flakonos-gázos-szagosítós verziók. Utóbbiak hatékonyságában erősen kételkedem, szerintem jobban inkább a szagelnyomásra mennek rá, másrészt a kifújt anyag lerakódik minden beltéri elemen.
Az ózon nem rakódik le, mert nagyon gyorsan lebomlik, viszont cserébe nagyon agresszíven tudja oxidálni a gumi alkatrészeket. Ezért szerintem nem érdemes havonta ózonozni, pláne költség miatt, de használattól függően évente egyszer érdemes. Mondjuk klímaszezon végén mindenképp.
És igaz, hogy az utolsó 1-2 km-en is jó, ha hűvös van, viszont egész biztos, hogy a motorral együtt leállított klíma nedves és egy idő után felmelegedve meleg marad órákon át. Ott meg extrém módon szaporodik a kártevő. Autótípustól függően 5-10 perc kell a kiszárításhoz.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Dorien #34281 üzenetére
Kell, hogy legyen egy műszerfal fényerő állító tekerő, vagy +/- gomb. Ennek általában legfényesebb állásban van egy éjszakai kapcsoló pontja. Vagyis ha az megvan, akkor addig kell felfelé nyomni, tekerni, míg a maximumot el nem éri, és még eggyel tovább.
Civicben legalábbis így van, hogy digitálisan +/- gombbal lehet nyomkodni, és mikor a maximumhoz érek, csippan egyet, és ha még egyet nyomok a + -on, csippan még egyet és kétszer olyan fényes lesz. Felkapcsolt lámpánál van csak hatása. Pont ez az éjszakai kapcsolója. Magyarul a maximumról éjszaka egy - gombnyomással felére veszi le a fényerőt, és onnan megy tovább a skála lefelé felkapcsolt lámpa esetén. Lekapcsolt állapotban nincs ilyen, ott folyamatos a fényerő állítás max és min között. Sőt, elvileg két külön skála vanNemtom mennyire érthető
Lámpa nélkül nyomkodva felfelé a + gombot : 50% - 60% - 70% - 80% - 90% - 100% (nappali mód)
Felkapcsolt lámpával szintén a +-t nyomkodva: 10% - 20% - 30% - 40% - 50% - 100% (éjszakai mód)Na és utóbbinál utóbbi állásba állítva nem veszi le a fényerőt. A lámpa kapcsolása a váltás a nappali és az éjszakai mód között, melynek mindkettőnek külön állítható fényereje van. Az 50%-os állásban ha lekapcsolom a lámpát, akkor 100%-ra világosodik, de lámpát visszakapcsolva 50%-on megy. Ha felkapcsolt lámpánál 10%-ra állítod, mert sokáig vezetsz sötét erdőben, akkor a lámpát lekapcsolva ismét 100%-ra áll be, vagy ahova állítottad lámpa nélkül korábban. Ismét felkapcsolva ismét 10%-ra fog állni.
Csak hogy érthető legyen, ez egy hibrid nem tökéletes megoldás arra, hogy logika szerint éjszaka sötét van, ne vakítson a műszerfal, de sajnos nem számolnak azzal, hogy itt nappal is égetni kell a lámpát. Ezért éjszakai módban is be lehet állítani 100%-ra azért.
Ha tekerős, akkor egész egyszerűen van egy kattanó pont a maximumnál, ami valójában az 50%, és kicsit feljebb tekerve kattan még egyet 100%-ra, ahol a lámpa kapcsolásra nem csökkenti a fényerőt. Nagyjából ugyanaz mint fent.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz !Overdose! #34306 üzenetére
Nekem az a bajom, hogy ha kivesszük azt, hogy az ember rendszeresen ellenőrzi a szintet, és utántölt ha kell, mondjuk valaki ritkán nézi, és hideg motornál azt látja, hogy még a minimum fölött van. Elindul, megy vele 200 km-t, majd leállítja, és megnézi, azt látja, hogy jóval a minimum alatt van.
És mivel az olajszintnek a járó motornál kell megfelelőnek lennie, ezért ahhoz kéne mérni. Persze, ha a Honda kifejezetten úgy tervezte meg az olajrendszert, hogy még a hidegen is minimum alatt lévő szint esetén is bőven megfelelő a kenés, akkor elvileg nem gond.Nálam sajnos fordult elő, hogy 2-3 héttel korábban nézve, még a minimum környékén volt, melegen. Egyszer meg egy dombra felmenetnél kigyulladt az olajszint lámpa. Megállás után nívópálcát letörölve bedugva száraz volt a vége. Nyilván ez extrém eset, de nem lehetetlen.
gaga1 #34266: Arra azért figyelj, hogy ha rendszeresen nagyon rövid távokon megy az autó, akkor az induláskor hideg felületeken lecsapódó nedvesség, vízpára benne marad a rendszerben, olajban, kipufogóban, egyfelől korrodálja, másfelől a kenő és üzemanyagból származó anyagokkal savas kémhatású vegyületeket képez, amelyek rontják a kenőanyag hatásfokát és agresszívabban támadja az alkatrészeket. Szóval ha álló helyzetben melegíted, majd mész 600 métert.. akkor nagy valószínűséggel nem távozik el minden olyan anyag, ami nem kéne hogy megmaradjon. Mindaddig amíg a kipufogóból érezhetően párás levegő jön, illetve látszik a víz, addig ezek a károsító folyamatok működnek.
A 600 méter amúgy tényleg nagyon extrém, még a tág tűrésű kézikönyv is azt írja, hogy a 10 km-nél rövidebb utak extrém igénybevételnek számítanak, és a sűrűbb szervizperiódusok vonatkoznak rá.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #34348 üzenetére
Én csak ezt találtam most. Ha ez segít valamit. Szerelésekről, cserékről, állításokról meg itt vannak infók, de sajnos csak angolul.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Az elmúlt hetekben én is rácsodálkoztam a Cityre.
Salgótarján-Budapest-Velencei tó-Budapest-Salgótarján távra pont fél tank benzin ment el, nappal, végig klímával, 3 személlyel.
Később Salgótarján-Budapest-Salgótarján távon 5 személlyel klímával szintén fél tank.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Linkeltem valamikor egy 4,9-es átlagfogyasztást 700 valahány kilométerre a Civiccel. Azt 110-120-as pályatempóval. Igaz, Horvátországig. Persze aki 140-el megelőzött, az már egy órával előbb ott volt. Én meg lemaradtam. Azt nemtom miről.
140-nél már jobban kell koncentrálnom, és a menetzaj is minimum a duplája a 110-esnek. 140-es tempókkal sokkal előbb elfáradok.
Persze céges autókkal, 2.0 tédéikkel tárgyalásokra én is 140-eket mentem, de ott nem az én pénzem bánta az üzemanyagot, és 350 km-nél többet akkor sem mentem.
Én már rájöttem, hogy nem rohanok, mert minek. Tényleg max. 10 percekben mérhető a különbség. Ha nagy a tömeg, úgyse lehet rohanni, ha meg lehet menni, akkor van hely engem is kikerülni.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #34663 üzenetére
A kinyomó rúd hozzá lett igazítva az új kuplunghoz? Régebbi autóknál egy csavarral lehetett ezt állítani. Kollégámnál ez annyira el volt állítva, hogy kuplungcsere után csak akkor tudott váltani, ha nem nyomta ki teljesen a pedált.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #34687 üzenetére
Mit mondtam, hogy egy beállítócsavar kérdése
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz runner 125 #34722 üzenetére
A Civicbe belealkudtuk anno a gyárit, de a Citybe nem volt rendelhető. Viszont utóbbinál már a második holttérből eredő apró baleset bizonyítja, hogy már 2008-ben bele kellett volna tenni...
Én is normálisabb minőséget keresek, nem kell kijelző, meg villogó, meg semmi, csak legyen megbízható, festhető, és ha van ami síkba süllyeszthető, az meg pláne jó pont. Valeot néztem én is, ott annál nem írta a festhetőséget, de attól még lehet, és az peremes kiálló, de mondjuk a Civic gyári is az..Szerelésben ez mennyire sok/macera? Átlagos normál szerelők meg tudják csinálni? Ezt már nem biztos hogy házilag szívesen megcsinálnám. Lökhárító szerelése, kipofozása, illetve a lámpa ideiglenes helyretétele nem volt gond, de elektronikába meg kábelezésbe nem szívesen fognék.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz runner 125 #34727 üzenetére
Ez hagyományos, peremes, a perem, és a radar a lökhárító síkjából kiemelkedik.
Ez meg süllyesztett, lejjebb a képen látszik, hogy hogy néz ki.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz runner 125 #34748 üzenetére
Valószínűleg én is maradok a peremesnél. Nem is annyira az ára miatt, mert ha jó, nem baj, ha picit drágább, de ha mondjuk 20-ért van igazán jó egyszerű peremes, akkor egy olyanra szerintem beruházok majd.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hálózati / IP kamera
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Renault, Dacia topik
- ASUS routerek
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen