-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
-
xcbiker
addikt
-
xcbiker
addikt
én is ezért veszek újat. hamár egyszer szét kell bombázni ott akkor újat teszek be, hogy jódarabig ne kelljen hozzányúlni.
Kicsit már bánom, hogy a mocihoz is az utángyártott alkatrészeket vettem, mert lehet a gyárival jobban járnék igaz valamivel drágábban. ...de hát elég maximalista vagyok.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
a fekete, piros és fehér nagyon markáns, erős színek, nagy a kontraszt és pont ezért egészítik jól ki egymást. más színnel mondanám, hogy diszharmónia, de ezek pont nem azok nem véletlen a honda 3 alapszíne
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
crx fórum természetesen. lehet hogy csak mákom volt de 1 hét alatt lett
de a bontókat is felhívhatod.más:
Két új sportautót tervez a Honda
A japán autógyártók közül leginkább a Hondát viselte meg a gazdasági válság, ám az új Insightnak köszönhetően már az ázsiaiak is látják a fényt az alagút végén. A javuló helyzetnek köszönhetően azonban újra erőkerültek a sportautók tervei a tervezőasztal fiókjából.
A gazdasági válság, azon belül is az észak-amerikai eladások visszaesése és az erős jen igen nehéz helyzetbe hozta a Hondát, amely ennek következtében felfüggesztette Forma-1-es programját, és több sportos modell terveit is elvetette a márka igazgatótanácsa. A második generációs Insight azonban hatalmas sikernek örvend, amelynek hatására a Honda mérnökei két új, hibrid hajtáslánccal rendelkező sportautón dolgoznak.
A két modell közül a kisebb a már korábban bemutatott CR-Z tanulmányautó szériaérett változata lehet, amelynek formaterve minden bizonnyal erősen hasonlít majd a 2007-es Genfi Autószalonon bemutatott modellre. A Honda kizárólag hibridhajtással kínálja majd a CR-Z-t, amelynek mozgatásáról egy 2,5 literes négyhengeres, közvetlen befecskendezéses benzinmotor gondoskodik majd, amelyhez csatlakozik a gyártó IMA hibrid hajtása. A legújabb hírek szerint utódot kaphat az idén nyáron nyugdíjba vonuló S2000 is. Az egyelőre FF-S2000 néven emlegetett modellben egy 3,5 literes V6-os benzinmotor dolgozik majd a hírek szerint, ám az autóban helyet kap a márka jól ismert, Super Handling AWD összkerékhajtása is. A Honda tervei szerint a roadster utódjában is megtalálhatjuk majd az IMA hajtást, amely elterjedésének köszönhetően az elkövetkező években a Honda lehet az egyik legzöldebb autógyártó.
A sportos modellek érkezését a Honda hivatalosan még nem erősítette meg, ám a hibridhajtás miatt valószínűleg zöld utat kapnak az igazgatótanácstól. A jelenlegi állás szerint azonban a környezetkímélő autókra helyezi a hangsúly a Honda, így a V10-es motorral szerelt NSX-utód nem valószínű, hogy megvalósul.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
SeQ
csendes tag
-
xcbiker
addikt
válasz orbano #10009 üzenetére
Érdemes a szigeteléssel kezdeni, ha igazán jól akarod megcsinálni.
Utána jó minőségű kábelek kellenek, úgy elvezetve, hogy a legkevesebb lehetősége legyen zajt összeszednie.
Egy jó komponens szett, egy erősítő, jobbfajta fej, mélyláda.
Érdemes a fejet és az erősítőt külön kábelekkel az akkuról direkt táplálni.
Lehet még egy kondit is bedobni.Nálam a szigetelés és a kábelek vannak meg eddig. A fej az akkuról direkt kapja a tápot, az erősítő kábeleinél csak a pozitívot kötöttem direkt az akkura, negatívot majd a kaszniról kapja. (de ha nem lesz jó így akkor majd átkötöm direktre) A hangszórók is a helyükön, bár az ajtóba való panelek még nincsenek kész teljesen. Jelenleg a fej hajt meg mindent.
Nekem ezek vannak:
Fej: Pioneer 88RS-II referencia fej.
Első komponens szett: Massive Audio CK6 a gyári helyekre egyedi panelekbe rakva.
Hátsó komponens szett: Massive Audio CK6x9 ovál a gyári helyeken. (ez lehet kikerül, ha lesz SUB)
Erősítő: folyamatban.
SUB: folyamatban.
Kábelek: Conection hangszóró kábelek. Rockford Fosgate RCA és tápkábelek.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz orbano #10011 üzenetére
komponens szett - amit az ajtókba teszel vagy egyéb gyári helyekre. (magas + közép, mélyközép) Ezekhez többnyire tartozik egy hangváltó is.
A hátsó azért kerül ki, mert pofi hifis rendszerben nem igazán elfogadott a hátsó szett, mivel rontja a hangképet. De nálam mivel nincs SUB, így némileg "besegít" a nagy ovál.
Erősítőt érdemes, mert az én rendszerem is "félkarú óriás" anélkül. Az okosok szerint ég és föld fejről vagy erősítőről hajtva. Pl én jelenleg nem vagyok elégedett a hangzással, mert csak nagyobb hangerőn szól szépen, halkabban elég erőtlen, nem túl tiszta. Állítólag egy erősítő javít ezen.
Nekem két lépésben lesz továbbfejlesztve a rendszer: 4 csatornás erősítőt veszek és az első és hátsó szetteket hajtom majd róla.
Utána ha lesz keret, akkor talán bedobok egy SUB-ot és a hátsó csatornák helyére kötöm hídba.
4csatorna nem árt egy erősítőnél, ha nem akarsz űberbrutál, sokerősítős nagyteljesítményű cuccot. azaz első jobb, első bal, hátsó jobb, hátsó bal. Kettőt hídban pedig sub-ra alkalmas, feltéve ha az erősítő támogatja ezt.remélem nem írtam hülyeségeket...
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz orbano #10017 üzenetére
a rács mögé csak 13-as fér. Ha faragsz némileg rajta akkor bemegy a 16-os is és még a rácsot is vissza tudod tenni. Bár ha nézted a kársztájlingos lapomat nálam a gyári hely el fog tünni teljesen és új panel lesz.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz orbano #10020 üzenetére
lepattintod a rácsot,
lehúzod az ablakot,
kicsavarsz 3 csavat a hangszóró körül a kárpitból
1-et a fogantyúból és kiszeded azt
1-et a kilincsből és kiszeded a műanyag takarót
majd az egész kárpitot a zsanéroktól legtávolabb eső alsó pontjától kezded lepattintani. (hogy pontosan hogy jó, azt itt leírni nem tudom)Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz orbano #10028 üzenetére
nálam csak az első ajtók vannak 1-1 réteggel dynamatolva, semmi más.
amúgy sincs az intiben zajcsillapítás így tudtam megoldani a legjobb hangminőséget a legkisebb súlytöbblettel.
de ide kellett, egyszerűen enélkül semmit sem ér a komponens, mert erősítőről meghajtva egyszerűen szétküldi idővel a panelt, a patentokat, rezonál, zörög az egész és hülyét kap tőle az ember. a jobb oldali ajtómban már így is zörög a zármechanika pálcája keményebb rezonáns mély effekteknél.. csak úgy tudnék ezen javítani, ha újra levenném az ajtó panelt és mögötte valahogy megbuzerálnám még stabilabbra a mechanikát, hogy ne rezonáljon be. de semmi garancia rá, hogy utána nem fog újra zörögni. nekem rohadt bosszantó, mert minden ilyen kis szart meghallok[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #10046 üzenetére
lehet. mitsunál 7500nál van mindig olajcsere (és ennyit is ment, 3000 km után már a turbo is forgott azért néha ), ami egyébként nonsense, még ha turbo is van rajta, akkor is. főleg, hogy milyen utakon és hogy használjuk. szóval én kifogom tolni 10ezerre. most azt tudakolom, hogy garancia vesztéssel jár e, és ha igen, akkor az csak a motorra vonatkozik, vagy az importőr természetesen rákeni majd az egész autóra...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
válasz orbano #10047 üzenetére
Sajna ezt nem tudom, de már bejáratott motort kap az emberke a szalonból.
A bimmert meg a national geographic-on vagy nem ott láttam nem tom........ (bimmergyárat mutatták meg a kocsikat, hogy hogyan készülnek)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbano #10041 üzenetére
Mi történik 3500-as fordulaton egy (közúti forgalomban)0 km-nyit járt motor esetében, ami 2000 esetén nem? Nagyobb a súrlódás? Jobban szorulnak a gyűrűk? Jobban melegszik? (1-2 másodperc alatt kétlem) Vagy még mindig az a helyzet, hogy nagy fémdarabkák törnek le a dugattyúból, hengerfalból, gyűrűből, tengelyekből, és ezek magasabb fordulaton károsítják a súrlódó alkatrészek felületét?
Részemről károsabbnak tartom a nagyon alacsony fordulaton kövér gáz megoldást, nagyobb terhelést kap ettől a motor, mint a határozott, nyomatékban erős tartományban határozottabb gyorsítástól, és még a 'kézikönyv' is említi, hogy a túlzottan magas, és a túlzottan alacsony fordulatszámot is javasolt elkerülni. Természetesen én sem gondolom hogy 7000-en kell húzatni állandóan, de szerintem benzines esetén bejáratáskor is a nyomatékgörbe középső harmadát bátran lehet használni, ha nem is tartós haladásra, de gyorsításokra mindenesetre.
Számtalan véleményt olvastam szak- és kevésbé szakértőktől is, és számomra sem egyértelmű hogy akkor igen vagy nem. Ezért úgy gondolom, hogy a megoldás a kettő között van, vagyis nem feltétlenül bejáratás szükséges, de a fokozatosságot betartva a mai motoroknál meglévő gyártási technológia miatt is a 'bejáratási' idő szerintem arányosan lerövidíthető. Hozzám azok a vélemények állnak közelebb, amelyek a fokozatosan történő, egyre nagyobb terhelést, időnként 1-1 erősebb rövid kihúzatást(nem tiltásig persze), és az átlagos vezetést preferálják az első 1000-1500 km-en.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbano #10057 üzenetére
Akkor viszont bejáratáshoz elég lenne az 1000-es fordulat is, mert ott pont 0,5x annyira kopik mint 2000-en? A kövér gáz stimmel, csak nálam annyit jelent, hogy 2000 alatt(de 1500 alá nem engedem) max negyed gázt nyomok, 2000-től meg fél vagy 3/4, helyzettől függően, és aztán 3500-4000 környékén váltok.
Majdnem hónapra pontosan 20 éve vettük a Ladánkat. Ha annak a motorját is ugyanúgy marták volna mint a mostaniakét, akkor a mai motorok is kb úgy fogyasztanának, annyit teljesítenének, és annyira lennének környezetkímélőek mint azok voltak. Én is japán cégnek, autóiparban dolgozom, tudom hogy hol van 1-1 tűrésezés nagyságrendileg manapság. És a költségcsökkentés csak egy dolog.
Az olaj meg olyan, hogy van aki 1000 km-nél lecseréli, van aki kivárja az 5000-et, van aki 10000-ig rá se figyel, miközben a szervizek hol ezt, hol azt mondják. Nekünk ennél azt mondták, hogy az első kb 1000 km-en megehet annyi olajat, amennyi már meglátszik a pálcán is, de ez majd megáll. Hát egyelőre semmi csökkenés. Azt is mondták, hogy ha nagyon fogyna, ne cseréltessük, hanem csak töltsük után. És hogy gyárilag 0W20-as olaj van benne, pont azért, hogy az első 1-2000 km-en az általános vezetési körülmények között mintegy automatikusan bejáratódjon vele a motor. Aztán az első csere mehet mondjuk 5000-nél.Lehet hogy nem úgy tűnik, de én is a 'bejáratás' híve vagyok, csak szerintem az általad leírtnál határozottabb tempóval és dinamizmussal. Én is hosszútávra szeretném a kocsit(Lada 18 évig volt meg) de én nem tartom logikusnak, hogy mondjuk 1000 km után bármi baja legyen ha 2000, de akár 4000 fölé pörgetem néha. Mert akkor már csak azt nem értem, hogy hogy lehet ~600 - 2000 tartományban használni az autót. Illetve lehet, csak nekem ilyen alacsonyan ha kövér gázt nyomok akkor morog, hörög, kelletlenkedik. Másrészt ha 2-ben kihúzom 2000-ig, akkor 3.-ba téve valahol 1000 körül lesz a fordulat, az meg szerintem haladásra nem nagyon jó, gyorsításra pláne.
Benzinesről beszélünk ugye?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
Integra
titán
válasz orbano #10076 üzenetére
egyikben anno volt shell 0w-30, szallerbeckben 17 rugóért öntötték bele a mocskok...
6gen 3d 1.4i civic - mobli-1 0w-40 supersyn portection formula
6gen 5d 1.6ils civic - mobli-1 0w-40 supersyn portection formula
1gen mitsu outlander turbo - mobli-1 0w-40 supersyn portection formula
5gen 4d 1.6 esi - castrol 5w-40 magnatec (de lehet, hogy 10w-40 volt)
dc2 - castrol edge 10w-60
az intibe max motul 10w-40 v300-at tennék a castrol helyett. de 20e ft a 4 liter olajért úgy, hogy megyek kb vele egész évben talán 5-8e km-t, mivel motorozom orrvérzésig. tök felesleges.
a te autódban most milyen olaj van? én a mobil-1-et bátran merem ajánlani ha a hengerfalad és a gyűrűk tökéletes állapotban vannak, és jó áron lehet beszerezni.
vagy ha éppen akciósba van motul 6100 x-cess 10w-40 vagy hasonló máraka beli tesója.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest