-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
SeQ
csendes tag
válasz orbano #17270 üzenetére
Hát én úgy voltam vele, hogy megnéztem saját magam az első ajtókban lévő hangszórókat (15cm) ezután elment az autohifistudió-ba és elmondtam, hogy mi a helyzet velem, majd tanácsot kértem, mondta a srác kiemelő keret és befog férni a 16os. Aztán amikor megjött a szett, akkor nézegette, és nem fért be, nekem ezért került be a 13-as.
Amúgy biztosan megyünk majd valami talira ahol mindketten ott leszünk. Megnézthetem majd, hogy nálad ez a 16-os hogyan néz ki? Jah és persze meg is hallgatnám, a különbséget is.
És közben elolvastam amit írtatok, a mágnessel volt nálam a gond, nem fért el a gyári mágnesnek kialakított helyen.
[ Szerkesztve ]
--> Nincs múltad. A jelenben élni a legjobb út ahhoz, hogy legyen jövőd is.
-
Integra
titán
válasz orbano #17272 üzenetére
jaja, ha nem csinálod meg a panelt, akkor egy nagy ótvar kongás az egész
rettenetesek a hondák ajtópaneljei ebből a korszakból...
és ami rettenet zavar még, az az ajtónyitó/mozgató mechanika, meg a zár.
kikopik, kotyog az összes műanyag kis bilincs, csap etc... és rezeg a panelban, iszonyú idegesítő.. azon gondolkodom, hogy egyszerűen megveszem az összes ilyen szar bizbaszt és mindet kicserélem újra. fene tudja meddíg bírják, de ennél csak jobb lehet mint most[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #17275 üzenetére
én nagyon szkeptikus vagyok ebben a kérdésben, de persze megoldható talán
viszont a belső oldalon (panel felől) ki kell lukasztani az ajtónyitó fémpálca miatt
muszáj.
kíváncsi vagyok, hogy mit találtok ki rá, mert pl az ajtózáró műanyag a kilincsnél is, amit nyomkodsz a manuális zárásnál, az is tud ám bezörögni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #17278 üzenetére
na ez az..
majd ha lesz frankó minőségi erősítő, akkor azért más lesz a helyzet, akkor majd fogsz anyázni
de lehet, hogy neked is érdemes lenne kicserélni a gyári elkopott műanyag bizbaszokat ha már egyszer megcsinálod jól. mert akkor csak egyszer kell bontani nagy valószínűség szerint. ahogy akkor már az ablakkeretet is szétszedném és kipucolnám a kédergumikat meg mindent, hogy az ablaktábla újszerűen csússzon és a motor ne erőlködjön a lerakódott mocsok miatt.
ezt már nagyon megkéne csinálnom, mert a jobb oldali ablakom már nehezebben jár, amúgy is bazi nagy az ablaka és nehéz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #17319 üzenetére
szerintem valahol megszokás kérdése, engem már egyáltalán nem zavar.
mondjuk ha egyszer tudod milyen, mikor motorozásnál ömlik a lé a zacsira a forró motorblokk miatt, akkor utána már egy forró autó belső annyira nem számít.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz orbano #17484 üzenetére
Az AEM és a K&N cold air intake-je elég drága ahhoz, hogy akár értelme is legyen. Ezek valahol 100k körül tanyáznak...Ha lehetne bérelni, szívesen kipróbálnám, de így túl drága mulatság nekem.
Mondjuk én lusta lennék állandóan mosogatni.."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
CurrentValue
tag
válasz orbano #17484 üzenetére
nem, andornak is ilye(smi) van és a szürőn nem megy át a viz, neki volt már tele hóval ugy hogy fogtam és lecsavaroztam a direktszürő házat a csövezésröl mert 3000ig nem birtad forgatni, aztán kiolvadt és jolett...
Csak a sarat köti meg ez a modszer, de legalább müködik.
-
-
VTI-Totya
tag
válasz orbano #17672 üzenetére
Egy költő veszett el benned.
Megmagyarázás már megy neked is.............igazi főnök leszel te is, a szarkupacra is megmagyarázod, hogy az szép és igényes kupac, csak hát majd a kivitelezésre kell egy kis hangsúlyt fektetni......
Ezt most csak így átvitt értelemben és nem erre a dologra értem értelemszerűen!!
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
wierra
senior tag
válasz orbano #17674 üzenetére
És funkcióját tekintve mi különbség van egy gyári (mért, tesztelt, elfogadott normák szerinti minősítési rendszeren certifikált) és egy gyártott alkatrész (az előbbiek nagyjábóli hiánya) között - feltételezve, hogy az esztétikum "ilyen körökben" teljes joggal elvárt ficsör???
Igen, az esztétikum azonos értékek esetén is döntő...(többek közt), ezért nem jársz Civic helyett _______________-val. (fantázia szerint kitöltendő)
Amit említettél mérőmikrofon, ott pl. fontos, hogy hitelestíve legyen a készülék?[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
válasz orbano #17672 üzenetére
én meg nem szarozok ezen, nem érdekel, nincsen sem időm, sem türelmem ezzel foglalkozni, nekem ezek a boltolgatások veszteség.
lehet kapni mindenféle szilenteket is töredék áron, mint a gyárik, ahogy gumiharangokat is.
olyanok is. lehet venni alessio-t is venni meg elhet felnit is venni. de tudom, az alessio is tökéletesen ellátja a feladatát, kerek és gurul.
az esetek túlnyomó többségében ez mindig igaz marad....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #17718 üzenetére
szerintem hibrid jelenleg a középtávú jövö, és megkockáztatom, hogy ha lesz még ctr, az hibrid lesz. ami igazából ha a súlyt megoldják (látványosan könnyebb, kisebb akksik nagyobb teljesítménnyel) nem feltétlen jelent rosszat, imádom a lexus hibrid megoldását, borzalmasan jó, de igaz, ott nem 15le az elektro motor, hanem 167le az összteljesítményük, ha mind bekapcsol, szépen tol az rx
honda zöldre gyúr, és kifognak halni ezek a típusok sajnos, ha nem oldják meg a "zöldségüket"....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #17722 üzenetére
de valami v6-ot röfögnek, de hogy az mennyire lesz brutális. 350le biztos nem lesz, mert gyanítom elektro motorral lesz ennyi majd az összteljesítménye, mert így a co2 értéket még jobban letudják szorítani, mintha 350le csak a motor és ehhez jönne az elektromotor.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz orbano #17812 üzenetére
Totya a megmondhatója...Akitől a VTI-t vettem az is rátett a kormányra valami ordenáré markolatot. Az első alkalommal ahogy kifordultunk az utcából le is téptem róla és a hugom kezébe adtam, hogy azzal vezessen ő!
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
wierra
senior tag
válasz orbano #17812 üzenetére
1. Azt nem tudom leírni, hogy Te mit látsz a képen, csak azt, amit én
2. Mit nézzek a kipuffon? A formáját, vagy az állapotát? Nem mai, ahogy az autó sem, de 10 alatt kicserélhető, ha zavarna.
3. A kormányvédőt általában idősebb tulajok részesítik előnyben, ezzel nem tudom, mi a bajod? Az ízlésnek nemtom mennyi köze lehet a tudatos üzembentartáshoz..."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
BlacKSouL
addikt
válasz orbano #17855 üzenetére
Más kérdés, hogy amit egyszer a gyárban összeraktak, azt ugyanúgy már szétszedés után megint nem lehet összerakni. Csak ez tart vissza jelenleg a hővédő fóliázástól, mindamellett, hogy túl erős sötétítést sem akarnék.
Ezért kérdem a lámpáknál hogy van ez.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz orbano #17994 üzenetére
több oka van. az váltotta ki az első reakciót, hogy apámat a civicjébeben eltolta egy kamion szeged környékén éjjel. nem vette észre a kamion jobbra sorolásnál külső sávba, befordította maga elé aztán tolta majd átlökte a szembe jövő sávba. túlélte, mert nem volt éppen szembe forgalom...
úgyhogy vett magának egy suv-ot. van mérete, tekintélye. észre veszed.
sokat jártam az új gépével. beleszerettem. nagy, nyugodt, kényelmes, full extra, és ha letaposod, úgy megy mint a barom (turbo awd)
egyszerűen a nyugalmam keresem már rég autózásnál. senki sem akar gyorsulni, letolni, nem agresszív vele senki. jó a besorolása, a környezetvédelmi norma, a biztosítás. rendkívül masszív, megbízható, bizonyított technika, made in japan.
sokat kattogtam 3.0d x3 x5 és hasonló gépeken, aztán eljutottam a hibridig, kipróbáltam ezt is. 2 tonnára nagyon jó a fogyasztása (8-9 liter 95-ös), nyugodt, kényelmes, síri csönd, nyomaték mindenhol, ha kell borzalmasan meglódul, full extra, csak siklik hangtalanul. tuti vas. és nem dízel, semmi csörgés,zörgés. berakod d-be, élvezed a cvt váltót, a tonnányi nyomatékot álló helyzetből is, hangalan kílma, duruzsol a mark and levinson hifi..
kurva jó vas, nehéz rá mást mondani[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen