- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
én a gyárit elöl lecseréltem brembo max tárcsára, ferodo racing betétekkel, drámai a különbség.
a tárcsa és a betét méretek természetesen maradtak gyári méretek, de a fékhatás egyszerűen nem említhető egy lapon a gyárival.
1.4-es autóhoz ez bőven elég...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
Szelesebb gumi, majd nagyobb atmeroju fektarcsak (jo anyagbol), jo betetekkel. A nagy fektarcsak miatt van egy min. felni meret kovetelmeny, kulonben nem fer be ala, pl 16'' ala 30x mm, 15'' ala 28x mm, 14'' ala 25x mm a max, ami meg befer. Az ijen ''nagy fek'' meg semmit nem er 175-s gumikkal...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
szatocs
őstag
Igen, az 1,5 - ösöket nézegetem, és írják is sokan, hogy a 6. genre nem méretezték túl a fékerőt. Ezért gondoltam, hogy akkor lehet hogy nem ártana egy esetleges vételkor egyből cserélni egy első fékszettet, meg ha lehet (?), akkor meg az eredeti első fékeket be lehetne rakni hátra.
Ezek az árak egyesével értendők?
A másik meg amit mondanak, az a szilent. Ezek hogy néznek ki egyébként? És mennyi körül vannak?
[Szerkesztve]=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
A brembonak nincs valami jó magyar oldala, ahol utána lehetne nézni jobban ezeknek az alkatrészeknek?
Ilyet találtam csak:[link]=== Szatocs ===
-
Integra
titán
felesleges, meg nem is vagyok biztos hogy az első fékrendszer berakható a hátsó agyra, lévén, az eleve dobfékes.
az elsőt viszont talán érdemes, bár hétköznapi használathoz elég a gyári is.
ha meg taposod neki és merészebb vagy, akkor érdemes elgondolkodni egy picit erősebb fékrendszeren, ésszerű, megfizethető határok között
nekem most lett hátul cserélve az összes lengőkar, mert minden szilentem szinte tropa volt, nyikorgott az egész futómű, 7 éves volt, 140ezer km-rel.
most vadiúj lengőkarok és szilentek, mintha új lenne. ennyit bírtak. rendesen megszolgálták!
szvsz elég sokáig bírták
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szatocs
őstag
[link]
Ennek van valami értelme? Elsősorban balesetekre gondolok.=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
Ilyenek? [link]
=== Szatocs ===
-
erdoke
titán
Nem ma láttam először az új Civicet, de most többet is egymás után. Kb. mint egy olcsó műanyag játékűrhajó.
Jól mutattak az ilyenek a sci-fi filmekben, de a Honda sportos imidzséhez nem igazán passzolnak. Legalábbis európai szemmel, a japóknak könnyen lehet, hogy ez az überkirály.A legjobb aláírás a héten
-
Integra
titán
nem nagyon tudok mondani semmit sem.
ja de, a 6geneknél menü, hogy szétrohad a kipuff, én 130ezernél cseréltem le, addíg kétszeri hegesztés volt, de mostanra rongyá rohadt
mondom, szilentek is 80%-os bp-i használat mellett 135ezer km-t bírtak, most lettek cserélve, elöl még kifogástalanok, most cseréltem stabilizátor pálcikákat.
hátsó csapágyakat 65ezernél kellett cserélni. a kayaba gátlók 70ezernél adták meg magukat, most valami fos monroe van benne, mert nem volt időm utána járni, de ez is megteszi. nincsen ültetve, felesleges.
motor, váltó, futómű, elpusztíthatatlan, csak minden 10ezer km után full szinti felsőkategóriás olaj kell bele. soha semmi nem ment tönkre rajta, ahogy a másikon sem, de a nissanunk se ment soha tönkre. ezek nem német vagy francia taligák.
ha angol 6gen 5 ajtós érdekel, akkor sanszos hogy a hátsó doblemezek az ajtó ívnél elkezdhetnek rozsdásodni, ezt lekell kezelni, csiszolni, alapozni és újrafényezni, sajnos ez fater gépén is van, mindkét oldalt egy-egy 5-10 forintos méretű pöttyben. de mechanikailag kifogástalan, 120e km után is gyári érték minden, fogyasztás 6-7 lityó 116 lovas motortól.
én most veszek pár hónapon belül egy intit, az se érdekel ha 100ezer km-rel, ha a tulaj cserélt benne olajat, nem fosok, ezek nem mennek tönkre.
egyre figyelj, hogy lehetőleg az alváz ne legyen rapityára törve, illetve ha már törött volt az autó, legalább szakszerűen minőségi munkát végezzenek rajta!
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szatocs
őstag
-
^Bundi^
senior tag
nekem rovercivicem van
10éves lesz oktoberben 137K km
hibák : hátsó dob tök jo, de a hátsó és a középdob közötti cső már többször volt hegesztve..ha kirohad új dob kell
a szellőző csak 3/4 esben fúj..1-2 ben nem..nemtom miért..megkell nézni
a jobb első lengőkart le kelett cserélni kompletten a többi tök jo állapotban van
a kuplung eléggé elgyötört, de még jo..majd ha lesz pénz..
termosztat és kupakcsere..most vmitől még mindíg melegszik sztem nem müxenek jol a ventik, mert a menetszéltől normalizálódik, csak a hosszú állás -t nem szereti...
első fékpofákat cserélni kell, de nemtom mikor voltak cserélve..sztem soha...
más nincs
egyelőre szerencsére semmi komoly...termosztat+kupak : 5500+2K szerelés; lengőkar : 11K+6K szerelés;
nem zörög nem kattog..a váltó mintha új lenne..motorja tökéletes állapotban
nagyon stabilan üli az utat magas sebességnél is szépen megy nem akar szétesni (suzuban 140-150 között már féltem ebben joval magasabb értéknél is simán gurul/kanyarodik
ezen amúgy 195/55 R15 ös BARUM gumik vannak V84 elöl hátul V85 és jól tolja
[Szerkesztve]Nos Omnes Una Manet
-
Integra
titán
ízlés kérdése, szerintem az egyik legszebb civic forma pont ez az angol 5d.
de a japó is jó gép, nagyon más érzésre a kettő, tulajdonképpen a kettőből kéne összegyúrni az ideális 6gen civicet
ha nem volt törve akkor nem szokott zörögni, sajna nekem már minden oldalról megnyomták, úgyhogy nagyon szar úton bizony a bal ajtópanelem bezörög, lekéne szednem és megnéznem mi a téma mögötte.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én most cseréltem kuplungot benne (98-as 1.6 iLS) erdeti japán beszállítóit 57ezerért, 130e km körül, de tuti legalább 20-30e km-rel többet futott!!
szóval rendben van a minősége az angol civic alkatrészeinek is!
ha véletlen tudsz ilyen lököst, meg motorháztetőt, szólj
[link]
[link]
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
^Bundi^
senior tag
az olyan, hogy nem eredeti, de elvileg aza cég alapján van kivitelezve szóval nem gagyi alkatrészekből csak nincs rávésve a honda neve
57K az még belefér, bár azért annyit nem akarok rákölteni max 40et majd köv hónapban..szerencsére joáron be tudom szerezni a cuccokat
addig gyüjtögetek
most első fékpofákat kell cserélni meg a melegedés -t megcsinálni az fontosabbNos Omnes Una Manet
-
Integra
titán
utángyártott kuplung kb 40-45 bele
hidd el, ezen ne spórolj inkább, mert ha szétküldi véletlenül a szar kuplung a váltód, nagy lesz a sírás. tekints rá befektetésként, inkább nem veszel két hónapig cigit vagy mittomén, de nem javaslom az olcsóskodást ilyen téren...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
^Bundi^
senior tag
és nem fizet a biztosító?:S
én amikor anno elvittem véletlen 1 oszlopot megvártam míg nekemjönnek így nem én fizettem és tökéeltes lett (szerencsére az még nem a honda volt..arra most nagyon vigyázok )
nem a kuplungon sporolok ez term, csak meg lehet oldani okosbaNos Omnes Una Manet
-
szatocs
őstag
Nem tudtok valahol olyan oldalt, ahol gumiabroncsok vannak összehasonlítva, tesztelve?
=== Szatocs ===
-
janati
őstag
Halihó!
egy ilyen mit tud?? (1.7 VTEC)
[link]A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Autós kamerák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős