Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Elmör #36368 üzenetére

    A Goodyear Ultragrip 7+ (és a 8,9) legalábbis olyan - a többi márkát behatóan nem ismerem - hogy eltolt szerkezetű a lamella, magyarul ha egy lamella blokkot képzeletben kiemelsz, és szintén képzeletben kereszt alakban felülnézetben és oldalnézetben is elvágsz keresztben, akkor teljes mélységig egyenletes hullámos felületeket kapsz. Nemtom érthető-e. Talán így igen. Gyakorlatilag megakadályozza az oldalirányú elcsúszását a blokkoknak és lameláknak, illetve a kerék kopásával megmarad ugyanez a mintázat
    Namost ezek a közök olyanok, hogy egy kavics hatására meg tudnak nyílni. Ám ha a kavics eldeformálta, utána hajlamos egy újabb kavics ugyanoda befúródni, és már két kavics fészkeli be magát. Sőt, volt, hogy 3-4 kavics is befúródott. Ennek hatására folyamatosan eldeformálódik a lamella a kavicsok körül. És nem, soha nem jönnek ki maguktól, és nyári szezonban se pottyan ki magától, vagyis ha ősszel visszarakod a kaviccsal, akkor egy kaviccsal teli, fokozottabban kavicsgyűjtésre hajlamos gumival mész télen.
    Ezen a másik videón jól látszik, hogy mennyire be tud fúródni. Ahol ráközelít, a kerék baloldalán látszik szépen. És rengeteg olyan van, ami mélyebbre megy, nem is látszik, csak gyanús, megbököd a csavarhúzóval, és recseg. Merthogy két kavics is ott figyel, és rontja menet közben a lamellablokkok működését.

    Egyszer lefotóztam, hogy a 4 téligumiból kb. jó bő maréknyi kavics jött ki...megkeresem.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák