-
GAMEPOD.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
alakesh
tag
Esetleg ez?
"10.9. Ha a Számlatulajdonos által megjelölt címre a számlakivonat kézbesítése 180 napig sikertelen, a Bank a
felmondási jogának gyakorlása nélkül is jogosult – biztonsági okokból – azonnali hatállyal megtagadni a
Számlatulajdonos részére a Szolgáltatás nyújtását. " -
alakesh
tag
Megújítják a teljes telefonos IVR-t, gondolom ezért...
"A hatékony ügyintézésre koncentrálva folyamatosan fejlesztjük az Erste TeleBankot. 2002. június 22-től még egyszerűbb felépítéssel találkozhatnak ügyfeleink, és már az első lépéseknél azonosíthatják magukat a minél gyorsabb ügyintézés érdekében.
Hogy még könnyebben eligazodhasson a telefonos menürendszerben, hívása előtt tekintse meg a megújult struktúrát! Így már előre tudhatja, hogy az egyes pontokon telefonja mely billentyűire lesz szüksége." -
alakesh
tag
Gránit bankos számlánál találkozott már valaki átutalásnál "A számlaszám zárolva van" hibával? Érdekes, a beérkező utalást gond nélkül fogadta, kifelé már nem megy...
-
alakesh
tag
válasz temporello #15896 üzenetére
engem a Raiffeisen szokott megajándékozni ügyfeleknek szóló speciális ajánlatokkal, úgy, hogy már két éve nem vagyok ügyfelük... A panaszomra annyi választ kaptak, hogy nem szerepel a címem a nyilvántartásukban, ellenőrizzem le hogy valós e a mail amit kapok, és hogy nem átirányítom e valahonnan... No comment.
-
alakesh
tag
-
-
alakesh
tag
válasz G.I.JOE #16492 üzenetére
"Végtörlesztés esetén a kölcsönügylet lezárása csak a végtörlesztéshez szükséges összeg és a végtörlesztési nyilatkozat hiánytalan rendelkezésre állása esetén, legkésőbb a következő
banki munkanapon teljesül."Akkor ha minden rendelkezésre áll, ez alapján a következő munkanapon le kellett volna zárni. Sajnos Ersténél tapasztalat, hogy a fióki ügyintézésnél össze-vissza kavarják a dokumentumokat, így nem lennék meglepődve ha nem lett volna rögzítve. Ha a visszahívás nem történik meg, akkor mindenképpen panasz, bár ott is szeretik kimaxolni az ügyintézési időt...
-
alakesh
tag
válasz sifarr #16552 üzenetére
Csak az utolsó két mondatra egy komment - igen, csak a legtöbbször a kedves ügyfél elfelejti, hogy az üszolgos, akivel beszél, az a tápláléklánc legalja. Csak azt csinálhatja ami a nagykönyvben meg van írva, nem adhat felettest, nem írhatja át a rendszert, nem térhet el a szabályoktól, még akkor se ha az ügyfél MNB-től kezdődően vulgaritáson keresztül mindent elszór neki. Lehúztam két évet teleszolgaként, de szerintem egy komplett könyvet tudnék írni ügyfélhülyeségről és banki hülyeségről egyaránt...
-
alakesh
tag
válasz axioma #16559 üzenetére
Ez szerintem ahány ház annyi szokás. Mindenféle ráutalás nélkül én mindig arra próbáltam törekedni hogy ott helyben megoldódjon az ügyfél panasza, és csak last resortként ajánlottam a panaszrögzítést, vagy ha már túlmutatott a dolog az én hatáskörömön. Egyrészt, mert szerintem ez a normális, másrészt pont az általatok is sokat említett "lerázós" élmény elkerülése végett.
Azt tudom, hogy nagyon sok cégnél szokás az ügyfelek elektronikus csatornákra történő terelése, elsődlegesen kapacitás, másodlagosan pedig híváskezelési statisztikák miatt. Egy átlag callcenterben kb. 2-3 perc az elvárás a hívás kezelésére, ezt egy panaszrögzítés jócskán meghosszabbítja, ami a végén hátrányosan csattan az üszolgos hátán.
Abban maximálisan egyetértek hogy az elsődleges az ügyfél kiszolgálása. Én azt tudom tanácsolni, hogy ragaszkodni kell az írásbeli panasz rögzítéséhez, elvileg ha az ügyfél ezt akarja, ezt nem tagadhatják meg tőle. Meggyőződni arról, hogy elindult a panasz a maga útján úgy tudsz, ha a rögzítést követően iktatószámot/sorszámot juttatnak el hozzád, mert azzal biztosra vehető, hogy rögzítésre került a rendszerben.
Banki oldalról nézve nagyon sok panasz ott vonalban megoldható, ha mindkét fél úgy áll hozzá, hogy meg akarják oldani, de vannak olyan ügyek, amikben lehetetlen - például egy költség vitatása, kamatelszámolási problémák, ilyesmi - mert itt már a költségért felelős háttérterületet is be kell vonni, és persze ott van az a variáció is, amikor az ügyfél csakazértis kötekedni akar, azzal se igazán tud mit kezdeni az ember.
TLDR: Ha panaszod van, és az ügyfélszolgálatos nem tud egyértelmű indoklást, a rögzített vonalon ragaszkodni kell a panasz rögzítéséhez, szerintem tízből kilenc szabályzatban az szerepel, hogy köteles rögzíteni, plusz nyugodtan lehet hivatkozni a cég panaszkezelési szabályzatára (ami publikusan elérhető), amiben ezer százalék hogy le van írva a telefonon benyújtott panasz lehetősége.
-
alakesh
tag
-
alakesh
tag
válasz andrás47 #17296 üzenetére
Akkor az sanszosan tényleg valami adathalász ügy lehet, főleg hogy még infót se adnak ki. Gyanús tranzakciónál inkább a zárolás és ügyféllel való egyeztetés a jellemző.
Kötbérrel próbálkozni szerintem felesleges, a bankot erősen védi az ÁSZF az ilyen esetekre , szerintem mindegyiknél benne van, hogy jogukban áll tiltani a kártyát, ha a helyzet úgy hozza.
(meg persze no offense, de ha "csaknekicsakmost" a helyzetére való tekintettel nem tiltották volna a kártyát, utána meg visszaélnek vele, akkor meg az lenne a probléma... )
-
alakesh
tag
válasz toompa #17733 üzenetére
A kártya tranzakciós díj az kpfelvételhez kapcsolódó díjtétel. A 2 ingyenes felvétel összesen nem haladja meg a 150 ezret, esetleg Revolutot nem szoktál feltölteni?
A terhelési tranzakció jutalékára már nem emlékszem pontosan, ha jól rémlik, az erste külön terheli a saját díját és az illetéket, azt takarja - de nem tudom pontosan hogy kártyához vagy utaláshoz.
Egyszámláknál két dologra érdemes figyelni, hogy mi a feltétel (jóváírás vállalása, vagy kártyás tranzakciók végrehajtása), illetve hogy mi a kedvezmény (SMS csomag kedvezményesen, NB utalás kedvezményesen, bankkártya kedvezmény.)
-
alakesh
tag
Sziasztok,
Valakinek az új Erste George számlára vonatkozólag van esetleg tapasztalata, próbálta már, vagy az Erstét mint intézmény, alapvetően kerülni kellene?
-
alakesh
tag
A CIB online felületéről tud valaki esetleg nyilatkozni? Még mindig a Java alapú förmedvényt használják, vagy azóta fejlődött már a technika?
-
alakesh
tag
nekem most a CIB BM Eco számlája bejött.
Babavárónál bár orosz barátaink kezében van, de a legnagyobb rugalmasság talán a Sberbanknál van - elegendő a számlakivonat, rendelkezésre áll mobilbankár, aki kimegy, és elég korrektek a bírálattal is, lehet hogy megéri futni egy kört náluk.
-
alakesh
tag
válasz Mauzes #20023 üzenetére
Olyan esetekben, ahol adóstárs bevonása lehetséges (személyi kölcsön, babaváró, jelzálog különböző formái), ott az A variáció játszik (bizonyos bankoknál teljes egészében, máshol valamekkora százalékában)
Olyan esetekben ahol nem lehet adóstársat bevonni (jellemzően hitelkártya, folyószámla-hitelkeret és áruhitel), ott önmagában GYED-re nem lehet ezeket a termékeket igényelni (mert a kieg. jövedelmnek feltétele egy elsődleges jövedelem). Ez alól az én tudomásom szerint két kivétel van, a BB és az OTP, ott úgy tudom elsődleges jövedelemként számolják el (nem tudom hogy speciálisan HK-ra vonatkozólag is)
-
alakesh
tag
Sziasztok,
Lehet hogy megvakultam, de sehol nem találom az új CIB internetbankban a csoportos beszedés rögzítésének a lehetőségét.
Valaki tudja merrefelé van, vagy ne is keressem, mert nem létező funkció?
-
alakesh
tag
Sziasztok,
BM-es CIB ECO-nál tapasztalt már valaki olyat, hogy korlátozva van a kp. felvétel, vagy van erről esetleg valahol infó?
Sztori röviden - Nagyobb összeget akartam felvenni ATM-ből, de a beállított limit ellenére nem adta ki az ATM, bementem fiókba, ahol az ügyintéző azt mondta, hogy a Bankmonitoros CIB ECO-knál van valami extra korlátozás a kp felvétel kapcsán, amit ő kiütött.
-
alakesh
tag
Elvileg magának a Babavárónak a költségei azok mindenhol fixek, inkább a körülötte lévő feltételrendszer (pl életkori megszabás, elfogadható jövedelmek listája), esetleges számlanyitási kötelezettség, ilyesmi lehet a mérvadó.
Van esetleg már szűkített lista a szóba jöhető bankokról, van e olyan életkörülmény, ami problémát jelenthet?
-
alakesh
tag
A CIB-es mobilalkalmazás másnál is teljesen kampec?
-
alakesh
tag
válasz 4Grider #22715 üzenetére
Passz. End-user szempontból nekem jelenleg az (lenne) a fontos, hogy hozzáférjek a pénzemhez, amit lassan több mint egy napja nem tudok megtenni. Arról nem is beszélve, hogy online káryával sem tudok vásárolni pl, mivel a tranzakciók megerősítése is már csak az applikáción keresztül történik, illetve a netbankos felületre sem tudok belépni, mivel szintén a mobilapplikációból authentikál.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest