Új hozzászólás Aktív témák

  • hezso

    aktív tag

    válasz herczegz #3875 üzenetére

    Igazából ezek megitéléséhez el kéne beszélgetnünk mondjuk MSN-en. Ott elmondhatnád pontosan azt amire nekem szukségem van. Mert még mindíg vannak homályos dolgok előttem.

    Gyakorlatilag telljesen mindegy, mindkettőt egy apró mikrokontrollerrel oldanám meg, 1000-2000Ft-ból kihozható mindenestül, ráadásul ha nem azt produkálja amit elvársz, egy gyors szoftvercserével orvosolható. Kombinálni is lehetne, ahogy neked kell :)

    Pontosan mi is ez a jeladó? minek a jelét adja? Hogy adja a 12V-ot, és hogy a testet?
    Egy próbát megérne alapjáraton kézzel letestelni miután lehúztad azt a jeladót.
    Fontos lenne kimérni mekkora áram halad át rajta, mert aszerint kell majd valami kapcsolótranzisztorral vagy FET-el kapcsolni a jeladót fel és le. Ki kéne mérni hogy az a bemenet az ECU-n ha nincs bent jeladó (szétkapcsolom) akkor alapból le-e van húzva testre vagy fel 12V-ra, meg ilyenek.

    De a tobbit szerintem emailben, esetleg valami MSN-es beszelgetest is megbeszelhetunk.




Új hozzászólás Aktív témák