Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lokii

    aktív tag

    Üdv,valaki tudja hogy miért változott meg az Angyal bemondó/announcer hangja? A régebbi szerintem eléggé jó volt,de a mostani szerintem szőrnyű(tegyük fel hogy az előző bemondó az Infernal Shrinesra nem tudott "hangot adni",viszont ebben az esetben hagyhatták volna a hangot az Eternal Conflict-on...)...

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz Madwe #8874 üzenetére

    Igen,az Starcraft 2 ligás rendszere szerintem nagyon jó lenne,és aki esetleg nem tudja,nem csak 1v1 van,hanem van 2v2,3v3 illetve 4v4 liga többek között,így nem hinném hogy az 5v5 annyira nagy gondot okozna ebben a játékban :). Na meg itt gondolom az ínaktív emberkék is problémát jelenthetnek,mert felhúzzák magukat rank 5-ig példának okáért,mert annyi az MMR-je vagy ilyesmi,és utána ínaktív lesz X időre (mitudomén,több mint 1 hétre) és foglalja a helyet a ranglétrán :). Hát,ezen is segíthetne a Starcraft 2 liga rendszere gondolom,mert ott aki hosszabb távon ínaktív,és túl sok bónusz pool-ja lesz,akkor így is,úgy is lejebb fog kerülni avval a játékossal szemben,aki aktívabban játszik,kevesebb bónusz pool-al :). Szóval szerintem mindenképpen jobb lenne a jelenlegi rendszer helyett az SC2-s,tekintve hogy a másikban is van tapasztalatom :).

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz Mister_X #8881 üzenetére

    Hát Starcraft 2-ben is így van lényegében,tegyük fel hogy mész Józsival,Blaxckluxxal,Klucklorddal és Blizzenberggel. Első alkalommal hogy besoroljanak,le kell nyomni 5 mérkőzést. 5 mérkőzés után megkapja a csapat a rangját,és kap egy helyet egy full 4v4 "kompániában". De ha csak 2 emberrel mész 4v4-őt tegyük fel,akkor ugyanúgy le kell nyomni a meccseket. Ez szerintem egy nem rossz rendszer :) .

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz DaveNo1 #9226 üzenetére

    Remélem nem annyiban fog kimerülni a buff hogy adnak hozzá pár talentet azt jónapot(mondjuk ez sem lenne rossz) hanem valami univerzális buffot is fog kapni(max hp levelenkénti növelése 230-ról 260-ra,mostanában úgyis bejött csomó nagy hp-ra specialitálódott hős)(mert jelenleg csak egy értelmes build van Stitchesnél szerintem: T1: Regeneration Master (kivételek ha olyan team van amelyik 0/24-ig tf-ezik/"ellopják" a regen globeokat amikor tegyük fel majdnem oda értél,de nincs is olyan talentje/traitje ami hozzá kapcsolódik,ill. nem alacsony hp-ja/mana-ja / Vagy olyan team ellen játszik Stitches ahol csak Burst dmg van,és ha ráadásúl a pálya is rövid (Haunted Mines) akkor megéri megfontolni a "chew your food talentet". Egyesek használják a "DPS" Stitches buildot,hát ebben az esetben a sustain közelít a 0-hoz,a plusz dmg meg elenyésző...) T2: Amplified Healing (Szinergia+nagyon jól jön ha van egy dedikált supportod)
    T3: Tenderizer (25% slow 1,5 secre,lényegében tovább hatótávolságban tartod az ellenfelet,ahhoz hogy ki lehessen teljesen használni,csapatársak kellenek. A Savor the flavor se rossz,de nem csak a hősöktöl kéne adnia plusz regent,hanem mage minionoktól)
    T4: Putrid Bile (Ez egy nagyon jó sokoldalú Ulti,rövid CD-vel,ami használható akár Escapeként/team escapeként/csata lellasítására stb... Nagyon sokoldalú szerintem,mondjuk a legjobb hozzá egy koordinált,mert ha team escapenél vissza táncol Jaina a frontvonalra,és téged fog hibáztatni mert meghalt,az nem kellemes. A másik ulti sem rossz,csak ott már alapkövetelmény a koordenáció,nem csak bónusz,mondjuk a 15% slowot elvehetnék)
    T5: Relentless/Mega Smash (Relentless minden CC fajta ellen nagyon jól jön,channeled CC ellen sajnos nem segít (Tychusnak van T5-ön egy ilyen talentje))
    T6: Imposing Presence/Pulverize (Imposing presencét nerfelték,evvel lényegében Stitchest is nerfelték valamennyire ismét,Pulverize akkor ha nincs Relentless vagy valami CC reduceoló talent a csapatukban(nem Cleansera gondoltam,az nem segít sokat Pulverize ellen),és nincs AA-juk annyira)
    T7:Regenerative Bile/Hardenes Shield (Mind két talent nagyon jó,én a Regen Bilet jobban preferálom mert ha van is nem chanelellt cc-jük,akkor az nem ér annyit mert van a Relentless ugye,+10% movement speed (így már 30%) még jobb escape abbilitivé teszi,és talán már lightos gap closerként is szolgálhat a hook segitségével)
    Na mindegy,remélem majd több build lehetőség is lesz Stitchesnél,mert a DPS buildnál túl nagyok a hátrányok. :D Elnézést ha hülyeségeket írtam vagy off vagy valami ilyesmi volt,csak nagyon örülök hogy Stitches végre Buffolva lesz :D(remélhetőleg kicsit többet kap mint múltkor). :C

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    Na,látom nerfelték Stitchesnek a regen master buildjét,helyette kapott egy globeonkénti +30 hpt(és sajnos közvetlenűl nem szinergizál vele,hanem a Devouron keresztül(+amplified healing természetesen),hát majd meglátom hogy felér-e a burst selfheal a regen master selfhealjével,mondjuk bennt van még mindig a Savor the Flavor,mostmár lehet hogy a patch után az lesz az elsődleges talentem T3-on) ... Hát,nekem nem jön be ez a változtatás,de az alap hp növelése pozitívum mindenképpen,a Stoneskin is nagyon jó,és a Slam minimális mana csökkentése is mindenképpen jól jön,csakúgy mint a Devour buff :). Összeségében szerintem pozítiv változtatásokat kapott,a regen master build elvételét sajnálom,de ez így volt ésszerű ha Antimage roleba akarták betenni :D.

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz DaveNo1 #9334 üzenetére

    Na ez jó,végre hasznát veszem az SC2mnek :D. Mondjuk ha 100 win nem is lesz (ez azért eléggé erős lenne sc 2 versus ai-ban rankedban és unrankedban),hanem csak 100 meccs unrankedben,rankedben vagy versus aiban korrekt lenne (azért versus ai sc2-ben szerintem nem annyira rossz,mondjuk van egypár kihasználhatósági pont ahol elvérzik...),de egy kampány végigjátszás se lenne rossz szerintem...

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz DaveNo1 #9346 üzenetére

    Hát így belegondolva a kampány nem lenne rossz,mondjuk ne csak az LOTV kampányt lehessen,hanem a régebbi 2 közül is választani (pl nekem csak Wings of Liberty van meg),a difficulty szerintem minimum normálon kéne hogy legyen ebben(szóval valamelyik kampányból az összes missziót meg kell csinálni legalább normál fokozaton,bár szerintem mehetne casualon is ha úgy lesz),így azért kicsit jobban meg kéne dolgozni a Vulture mountért,aki meg úgy is meg akarja szerezni,az meg is fogja(azt hozzá teszem hogy nem annyira nehéz a Wings Of Liberty normálon,pár misszót kivéve,pl Zeratulosból az utolsó,és a legutolsó küldetés,mert az ellenség itt már használ fegyver/páncél fejlesztést).

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz DaveNo1 #9404 üzenetére

    Hát ennek már szerintem ideje volt,a Death Timer mindenképpen segít kapitalizálni az early game előnyöket,a Stat-ról nincsen véleményem nagyon,szóval összeségében ez pozítiv lesz szerintem,reméljük a gyakorlatban is jó lesz :) .

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    Szevasztok,lenne egy kérdésem: Miért csak Anub'arakkal,Stitchessel illetve Arthassal és Leoriccal vagyok jó/elmegy szintű(kinek mi) a játékban? Pl Butcherral egyenesen szőrnyű vagyok,ehhez képest Illidannal egész elmegy szinten játszok (próbálok nem agresszív lenni). Meg még azaz érdekes,hogy ezekkel a Bruiserekkel sokszor túlsebzem magamat hero dmgben az Assasinokhoz képest (igen,még Stitchessel is). Hotslogs profilom: https://www.hotslogs.com/Player/Profile?PlayerID=3149838 (mondjuk tegyük hozzá,hogy a gépem nem a legújabb (3 GB DDR2 RAM 800 MHZ,1 GB GDDR3 NVIDIA GT440, Intel Quad Core 2 Q6600 2.4 (nincs húzva + 2 régi 11 éves wincest,egy maxtor Diamondback 9 80 GB ATA,meg egy kűlső Samsuns winyó)),de azért másnak is hasonló a konfigurációja a szintemen gondolom+ a ping sokszor felmegy 125 ms fölé,ami zavaró(nincs botnet,valami gebasz van gondolom az ISP-nél,sajnos mikrohullámu net van))
    Másik kérdés: Ha tegyük fel optimális konfigurációm lenne,és az internetem minősége is optimális lenne,akkor javulnék-e valamennyit(vagy inkább ne játsszak amíg ez a helyzet?)?
    (Egyesek lehet hogy megkérdőjelezik a kommentem létjogosultságát,hát elnézést kérek tőlük,csak tanácsra lenne szükségem)

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz F-ECT$ #9534 üzenetére

    Hát,szerencsére nem akarnak sokan Warriorok lenni premadeban úgy vettem észre,HL-ezni meg ritkán szoktam mostanában,és csak Warriorral(meg mással talán ha úgy kívánja a helyzet). Mondjuk még így is vannak problémáim,mert nem tudok megfelelő időben disengagelni Anubbal(burowwal) pl,és ez olyan kb mint egy Stun,és ez pont megnehezíti Anub játékstílusát(meg úgy általában a Skill shootokat). Köszönöm szépen a választ,szerintem addig maradok a Lagg-barát karaktereknél addig amíg nem tudok fejleszteni masinát :D(mondjuk SC2 sokkal jobban fut,de ott régebbi motor van mondjuk).

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    Szevasztok,szerintetek nem kicsi kicsit Stitches hook-jának a base és skálázodó dmg-je? Oké,oké,tudom hogy Warrior meg hogy azon belül is tank(végre már nem bruiser sustainnal rendelkezik),de Muradinnak is alapból 50+10 a dmg rövidebb CD-vel(10 sec) és ehhez skálázodóan kevesebb mannával(plusz a dmg hero találotonként lehet növelni +5-el tallentel),míg Stitchesnek 48+8 a dmg,és 16 a CD és 75 manna... Oké,lehet hogy rigolyás vagyok,vagy Stitches fanatikus,de Hookkal azért nehezebb eltalálni az ellenfelet meg ritkábban is lehet használni,így szerintem lehetne növelni a dmg-t 75+14/levelre,ez kb 10%-a egy kevés HP-jú ellenfélnek,szóval több jutalmat kapna Stitchest ha eltalál egy Herot a hookjával. :))

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz AxBattler #9792 üzenetére

    Hát akkor az én 3 GB DDR2 RAM-om Dual Channelen eléggé lassú már a játékhoz :(.
    Elvileg most esik a legnagyobb arányban a DDR4 ára,szóval jövőre már egészen kellemes áron be lehet szerezni,ha folytatódik a tendencia(nem néztem az árakat,úgy jósolok ahogy a DDR3 esetében volt).

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz 0karmacoma0 #10255 üzenetére

    Hát mostmár engem is ijeszget ez a kép,én egy SC2 tipusú rendszernek sokkal jobban örülnék,ott 3 hónapig tart egy season (nem túl hosszú és nem is rövid),2v2,3v3,4v4 ligák is vannak,szóval nem lenne idegen a Hots 5v5 rendszere neki,és átlátható. :DD

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    Ennek az Új Tower's of Doom-nak a legjobb a zenéje eddig a pályák közül szerintem,meg a szinkronhangok is a toppon vannak,meg hangulatban is pont hozzám passzoló pálya (valószínűleg azért mert Hard Truck Apocalypse és NFS World fan vagyok,mert ezen a két helyen nem éppen a világos dolgokról szólt/szól a dolog :D) :D. Le a kalapom a fejlesztőknek,ennél már csak egy Agria/Outbreak pályának őrülnék jobban(Starcraft 2-ből),ezek szerintem nagyon jól sikerültek :D.

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz TBT #10679 üzenetére

    Na ne már,kiváncsi vagyok mi lesz a héten xD.

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz DaveNo1 #11088 üzenetére

    Hát azthittem hogy Vulturet majd Starcraft 2-hőz kapcsolodó eventtel lehet majd szerezni,mert ha jól tudom kb 0 Starcraft 2 event volt Heroes Of The Stormon (az eventet olyan értelemben értem hogy promóció). Mindegy,remélem majd kitalálnak valamit a Starcraftosoknak is... :)

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    Az azért kicsit vicces hogy Anub Arakkal mondhatni én vittem el a pálmát dmg ügyileg egy 29 percig tartó meccsen(130.000,Falstad volt a második 105.000,és halt vagy 4-szer legalább miközben én 2-szer :D.Garden of Terror,szóval lehetett globeokat gyűktögetni),de Tychussal ezzel szemben a falevélnek se ártottam 27 perc alatt 50.000 sebzés AA-builddal(le is szóltak érte,de Q buildra nem rakhatom mikor 2 brief stunn van náluk legalább),mondjuk a csapatjuk sajnos Bursterekből állt (Chogall,Sonya,Kael'thas Johanna nem volt az). Úgy néz ki még jó ideig Anub'arak illetve Leoric lesz az a hős amivel tudok jól játszani :D. :)

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    Hát most azt nem értem hogy hogy a francba megy most nekem rosszabbul megy mint régebben... Nem hozom azt a teljesítményt Arthassal,Anub'Arakkal,Leoriccal mint régen,szóval ez azért eléggé lehangoló. :O

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz DaveNo1 #11485 üzenetére

    Nem rossz,nem rossz,mondjuk írták kommentekben hogy az Activision Blizzard már megvett egy hasonló dolgot(ami elvileg abban az időben nagyobbnak számított mint ma az MLG),és a brandet veszni hagyta,mondjuk remélem az MLG nem erre a sorsra jut :D.

    Más:
    Nem is annyira rossz ez a Cho'Gall és Abathur kombó,persze akkor ha a csapat tagjai össze tudnak kooperálni(persze 2 lanes pályán életképes,és akkor ha nincsen giantkiller).
    Abathur heal regen buildre ment,ilyesmi volt a felállás: Cho(én),Gall,Tyrande,Kharazim,Abathur vs Uther,Sonya,Tassadar,Tychus,Artanis.
    Na most ezt nem tudom hogy a francba hoztuk le,mondjuk az MMR-jük alacsonyabb volt 150-el átlagban ami nem kevés,de azért valljuk be,az ellenség csapata eléggé fel volt készülve az Anti Burstre(meg volt kis self sustain is).
    Szerencsére csak egyszer haltunk meg,így Kharazim biztonsággal tudta választani a Seven Sided Strike ultit ami ebben az esetben nagyon jól is jött,megolvasztotta az ellenfeleket,plusz eléggé jól Healeltek minket,ráadásúl Tyrande dmg boostja is jól jött.
    Itt a link statisztikákhoz: http://www.hotslogs.com/Player/MatchDetails?ReplayID=57318550
    Mondjuk tegyük hozzá hogy azért úsztuk meg olcsón mert nem voltak náluk Giant Killeres hősök,hát akkor "kicsit" baljósabb lett volna.
    :C

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz DaveNo1 #12787 üzenetére

    Legalább Anub is kapott egy kis buffot,noha nem szignifikáns,de azért mégiscsak buff :D.

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz holozis_HUN #14761 üzenetére

    Szerintem eléggé jó régihez(pl alapból egy alacsony távolságú Charge W-nél stb...) képest,persze nem a first pickek között mivel Bruiser,és hát a soft CC-vel meg ugyanúgy kell majd vigyázni.

    -Anub'arak ellen jelenleg nem annyira jó(mivel Anub'arak sustained AOE dmg-t okoz kis burstökben mérve, így nem kell feltétlenül melee rangeban lenni Anub-nak szóval a shield fenntartása problémát okozhat) kivéve ha be tudja húzni a teambe meg egyéb Niche szituációknál. Annak ellenére hogy a Blizz Anti-mage irányba tolja Anubot még mindig egy számbavehető hős lesz Artanis ellen ha megfelelő a szituáció.

    -Tychus eléggé kemény lehet ellene lategameban(feltételezzük hogy Tychust nem burstolják le 1 sec alatt),és a shield csak hab a tortán mivel az még több életerőt jelenthet Tychus barátunknak.

    -Stitches meg utility szinten okozhat problémát Artanisnak. Hookja okozhat problémát,Putrid Bile úgyszintén csakúgy mint a Pulverize talent. Stitches változtatást kapott a "Hungry for more" talentjén a többi átalakításhoz hasonlóan,így a 30-as +HP cap elérésénél konstans +10% movement speed bonust kap,így etéren több veszélyt jelenthet majd.

    (saját vélemény alapján,és main hőseim szemszögéből írtam azon tapasztalatok alapján amikor Artanis ellen voltam)

    Más:
    Új meta,DPS Anub...

    Mellesleg nektek mi a véleményetek az Anub "rework"-ról(nekem személy szerint ez nerf lesz lehet regen master cap miatt),illetve a Regen master Nerfről?

    Ez a nerf leginkább azokat érintette akik amúgy is gyengék (pl Tyrael),ezt bizonyos Warrioroknál minimális HP és regen növeléssel kompenzálják(Tyraelnek másféle buff is kéne szerintem).

    [ Szerkesztve ]

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz Kotomicuki #14768 üzenetére

    Hmm,igaz,azért kicsit PvE irányban is meg kéne nézni milyen lenne a mostani formában a játék.
    Valami ilyesmire gondoltam:
    Na szóval van egy objective,de többet kéne befektetni PvE irányba (nos igen,lehet azt mondani hogy vannak PvE objectiveval rendelkező mappok többek között Infernal Shrines,Cursed hollow(mivel minionokat befolyásolja a debuff),Sky temple,Garden of Terror etc... de ezeknél még mindig a TF a lényeg)

    Nos visszatérve a koncepcióra a pálya PvE-re épülne és egy egészen más szemszögből mint ahogy eddig(
    pl Stacraft 2-ben volt a Zero Hour küldetés.)

    Erre építve a Zerg csapatnak végig kéne harcolnia a megmaradt Domínium katonákon (feltételezzük hogy a Dominium még nem vitte más bolygóra a Mar Saran lévő katonákat),miközben kiépül a Keep/Fort rendszerük.
    Addig Raynors Raidersék előkészítik a Xel'naga ereklye helyét a védelmi ponton,s közben a folyamatosan harassoló A.I zerggel vívnák a harcot.
    Természetesen nagyon nem lenne PvP konfrontáció a játék ezen szakaszában a pályán.
    (Ez a szakasz lehet akár csak 2,3,4 perc,igazság szerint eléggé esztétikus mechanika lenne)

    Azután miután ez lezajlott,mindkét csapatnak felépült a Keep és Fort rendszere megkezdődhet az aktuális játék,kb olyasmi lenne mint a kampányban csak hősökkel megfűszerezve.
    A terranoknak bizonyos ideig ki kéne bírniuk (10,15,20 perc pl) míg megérkezik a Hyperion,a Zergeknek meg ezt meg kell akadályozni s megkaparintani az ereklyét.
    (meg még jópár részletet meg lehetne beszélni)
    Nos erre gondoltam,lehet hogy hülyeség,de érdekes koncepció ami mondjuk sok embernek nem feltétlenül tetszik. :D

    [ Szerkesztve ]

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

  • Lokii

    aktív tag

    válasz DaveNo1 #14775 üzenetére

    Igaz,mondjuk nekem az SC2 motor minősége eléggé sok problémát okoz stabilitás terén.
    SC2-vel meg Dota 2-vel is szoktam játszani,hasonlóan alacsony grafikával és 60-ra cappelt FPS-el.
    Ebben a 2 játékban nem szoktak idegesítő FPS Spike(FPS Spike az én szótáramban: azaz hogy amikor van 1000 effekt vagy valamilyen más megterhelő esemény akkor az fps leesik 0-ra pár másodperc erejéig)-ok előfordulni számomra,maximum akkor amikor a hálózat minőségével van gond de az más tészta.

    Heroes of the Stormban meg tettem a szükséges lépéseket,minimumra vettem a grafikát,felbontás 1152x852 (Nvidia GT440 a hasonló érték az ideális),audio/sound minőségre minimumra véve,és a háttérben sem fut minden korlátlanul(most már játék közben mindig van 1 GB Szabad Ram szóval a kevés RAM már nem okozhat problémát).
    Ennek ellenére amikor elkezdik bedobálni a sok erőforrást igénylő cuccokat/képességeket(számomra szükségtelen effektekkel amelyeket nem tudom hogy lehetne végtelenül leegyszerűsíteni),akár 2-3 secre is megállhat a játék nekem az FPS lagg miatt,így pl Anubbal nem tudok időben ki Burrowolni.

    Egyébként valamiért amikor elkezdtem Hots-esezni (2015 május) akkor semmi FPS lagg nem volt(vagy ha volt nem ilyen mértékű mint most),nyugodtan tudtam játszani(Médium-low grafikán és kicsit magasabb felbontáson tegyük hozzá,akkor még csak 3 GB ramom volt 4 GB helyett),Butcher Patch után jelentek meg ezek a problémák...

    Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926

Új hozzászólás Aktív témák