Új hozzászólás Aktív témák

  • F-ECT$

    titán

    Egy csomó deck miatt megy a sírás, és mindenki várja rá a nerfeket, viszont egy kérdés felmerült bennem.

    Jelenleg kb ilyen deckek léteznek:
    -Face deck: csak arcra megy, sok charge, elvétve trade-el, pl Face Hunter
    -Agro deck: boradról nyer, így az előnyös trade-eket megcsinálja, pl Zoo (és variációi: Token, Egg, Flood.)
    -Tempo deck: Agronál magasabb mana curve, olyan lényeket rak ki, amiket általában több mana leszedni, mint kirakni, így csak néha trade-el, pl: Secret Pala.
    -Control deck: olcsó single és aoe leszedések, néhány late game legendary-val nyer. Pl Control priest, warrior.
    -Combo deck: laphúzás és késleltetés, amíg kézbe nem kerül a(z otk) combo, pl Combo druid, Freeze mage.
    -Mill deck: ellenfél lapjait elégetni, heal, majd fatigue-val nyerni, pl: Mill Rogue
    -Fatigue deck: tovább húzni lapokkal, mint az ellenfél, és/vagy value--ból nyerni late game-ben, pl Fatigue warrior, Value / echo mage.

    A HS alapvető filozófiája a minion battle és a board control. Ha szigorúan veszem, akkor ennek csak az agro, tempo és control deckek felelnek meg, a többi más win conditionnal dolgozik. Viszont ha ezeket kivennék, akkor azért eléggé egyhangú lenne a játék, nem?

    Dive ever, work never.

Új hozzászólás Aktív témák