Új hozzászólás Aktív témák

  • bepe79

    addikt

    Sziasztok!

    Olvasgatom néha a topikot, még kezdő vagyok, és sokszor a felét nem értem a sok rövidítésnek és stratégiának, amiket írtok. A blackrock és a naxx eleje van meg (pár szárny) nekem nyitva solo adv.-ben, és az új explorers (loe) kiegből is megcsináltam az első két szárnyat (telefonon, mert csak telefonon játszom, bár lehet, hogy egyszer felrakom a PC-re is).
    Most tervezem nyitni hétvégén a loe 3. szárnyát, ha meglesz a 700 arany, mivel csak azt invesztálok bele, igazi pénzt nem. Ezért csinálom a napi questeket rendesen, így hamar összejön a szükséges aranymennyiség. A pala decekm az én szintemen már viszonylag jónak mondható (rank 18-17-ig már lementem vele, tudom, hogy az nálatok 0, de dolgozom az ügyön, hogy jobb legyen :) ), + most fejlesztgetem a Hunter deck-emet, az icy basic deckjéhez képest sok mindent csiszoltam, és sokkal többet is nyerek vele, ma már pl. egyhuzamban 2-3 meccset, ami nálam hunterrel nagy szó. Beleraktam pl. a kör végén IMP-ket szummonáló kártyát, a beast summonosakat, mivel többnyire beast-es paklim van, aztán azt a 3 manásat, amelyiknek nő az attack-ja, ha meghal egy friendly beast kari (lap). Mivel a silence-es owl még nincs meg (és az must have lenne Hunter pakliba), ezért helyettesítettem a zöld fiolás kígyóval, ami azonnal öl mindenféle karit, ma vertem le pl. egy 1x-es attack-es, és szintén tizen-x-es HP-s tauntját valamelyik másgusnak vele, és nyertem is a végén, ha az nincs, akkor végem van, mint a botnak. Aztán belekerült a Maexxna, mivel az a solo adv-ből megvan szerencsére, az is sokszor kihúzott már a pácból. Benne van még a Highman of Savanna vagy micsoda, ami deathrattle-ös és summonál 2 hiénát, ha meghal, meg a 3/5-ös taunt is, ami szintén dr-es, és egy másik tauntot summonál, ha meghal. Szerintetek is ezek kellenek bele, vagy miket raknátok még Hunter pakliba?