Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz tdd587 #17321 üzenetére

    Én nem látok egyik képen sem semmiféle sávosodást, ha látnék, akkor nem használnám, vagy visszafogottabb mértékben, merthogy egy 10-es skálán lehet állítani a mértékét.
    Állóképen lehet, hogy sokkal durvábbnak tűnik, de mozgás közben más a helyzet.

    "valójában meg lenegyedelted a színek számát. Minimum."

    Ha tényleg így van, akkor miért emeli meg a GPU Load-ot? Miből gondolod, hogy legalább a negyedére esik a színek száma? A végeredményből ítélve nekem az ellenkezője tűnik igaznak, csak kíváncsiságból kérdem.

    "Erről a színesítésről a dinamika kompresszió jut eszembe (audió), ott is sokan azt hiszik, hogy a hangosabb jobb, pedig nem, csak hangosabb."

    Én ugyan nem használok dinamika kompresszort, de Crystalizer-t igen, ez nem tudom, hogy annak számít-e vagy sem.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák