-
GAMEPOD.hu
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Barett 50cal
senior tag
Sziasztok!
PS4en elvileg végigvittem a Story Mode-ot ([spoiler törölve]) de a mentésekneél csak 65% látszik. Az azért van mert nem volt 100%os az összes mission vagy van még valami ?
köszi!
[ Módosította: Karma ]
Time you enjoy wasting, isn't wasted time
-
DokiBaxxi
őstag
válasz Barett 50cal #12951 üzenetére
Legközelebb tehetnél mondjuk egy S P O I L E R ! ! ! ! ! -t ha ilyet írsz
[ Szerkesztve ]
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
-
CsonkaImo
addikt
válasz Barett 50cal #12951 üzenetére
PS4-es topic nincs a GTA V-nek? Ott lehet, hogy kevesebb tag számára lenne új ez az infó!
-
Puma K
veterán
válasz Barett 50cal #12951 üzenetére
Legközelebb ha valamit spoilerezel akkor vesd be a kreatív fantáziád, hogy kitakard azt
amit nem mindenkinek kéne látnia.."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
jonnyjoker01
veterán
Konzolokszervizén az a 13790 végleges ár vagy a megjelenés napján nézik az árfolyamot?
Üdv. Johnny
-
Đusty
addikt
válasz Barett 50cal #12951 üzenetére
[Itt] le van írva mi kell a 100%-hoz a socialclubon pedig regisztráció után ellenőrizni is tudod, mi hiányzik.
-
ittakary
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #12956 üzenetére
A végleges ár akkor lesz végleges amikor megjelenik a játék. Addig csak elővételi ár van.
-
csaba951
veterán
válasz DokiBaxxi #12933 üzenetére
Jól tudod!
1) Amazon dobozos változat sem lesz Steam-es. Akkor majd biztos a pár darabot értékesítő Konzolok Szervíze és a CD Galaxis olyat kap a Rockstartól ami Steam-es. Hát persze!
2)
>játékot optikai (DVD / BD) meghajtó nélkül is feltelepítheted!Tulajdonképpen ez se biztos, mert nem ígérte meg senki. Megjelenéskor majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
válasz jonnyjoker01 #12961 üzenetére
Nem. Amennyiért előrendelted, annyit fizetsz megjelenéskor.
-
Dave567
addikt
Hát marhára kiváncsi leszek erre a megjelenésre, a gépigényre meg főleg, én bízom a Rokstarban, nem nagyon adtak még ki rossz játékot.
A 4 is tetszett, egy év után lehetett vele rendesen játszani.Eddig Xboxon próbáltam, rózsaszín nagypap, fel a Daru tetejére és onnan kemp.
-
STC Speed
őstag
Na sztem ha Április 1-ig nem halasztanak,akkor nyert ügy van
-
Puma K
veterán
válasz Dave567 #12975 üzenetére
Remélem az autók törésével is kezdenek valamit a grafika mellet, mert amit eddig próbáltam konzolon és láttam gameplay videókat eléggé gagyi a IV után.
A Need for Speed-en nevelkedett gyerkőcök nagy örömére... ott mi volt U2 multiban? A kimaxolt kocsiddal 320-al becsapódtál a kanyarba, de végigpattogtál a falon és így nem lett semmi bajod kanyarodni meg alig kellett... aki meg próbált szabályosan-rendesen vezetni az meg nem nyert kb sosem.A mostani GTA V-nél tipikus olyan "elfogyott a konzol ereje, mert nagy a pálya és komplex lett maga a játék de azért rakunk bele valami törés félét..." lásd 2010-es Mafia 2. Szinte ugyan az a törésmodell van benne mint most az V-ben...
Plusz rakhatnának bele valami "realistic mod"-ot amit lehetne ki-be kapcsolni single vagy akár muliban is. Gondolok itt arra, hogy a járműveket tankolni kelljen, a karaktereket etetni és miegymás ne megy Sims-re vágyom, de így túl egyszerű néha .Van egy Steam-es játék a The Ship ott a gyilkolászás mellett mindenféle higiéniára is figyelni kell, de így még jobban megnehezíti a játékot és életszerűbbé teszi ráadásul úgy hogy multi a lényege a játéknak.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
DokiBaxxi
őstag
válasz Puma K #12976 üzenetére
A GTA dierkt nem megy ki a realitásra.... Ennek a játéknak ez a lényege, hogy lehessen benne hülyülni, egy nagy társadalomkritika, paródia az egész. Ez nem a realizmus játéka
A törésmodell viszont szerintem is elég gagyi, de mindegy, minden más kompenzál érte
"-Wanna hear a limerick? Lambert, Lambert - what a prick." "-Not bad."
-
rup1u5
nagyúr
válasz Puma K #12976 üzenetére
Nézem a gameplay videókat és nekem az abnormális gravitáció zavarja a szemem nagyon. Akkorákat ugranak a szereplők és olyan irreális távolságokat ugratnak járművekkel mintha a holdon lennének.
Azt várom, hogy minimum a GTA 4 szintjét hozzák fizika, törés, ragdoll esetében de egyelőre a videók alapján nekem kétségeim vannak. Az Euphoria a 4.-ben nagyon jól működik.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
őstag
válasz rup1u5 #12979 üzenetére
Akkor csalódni fogsz, árkádabb lett, ami a közízlésnek jobban megfelel (volt olyan kollégám, aki pont az autóvezetés miatt nem GTA IV-ezett), mi meg max húzzuk egy picit a szájunkat. Anno PS3-on belement pár hónap nekem, meg lehet szokni.
A törést nem butábbnak mondanám a IV-nél, mert 100x többféleképp és részletesebben lehet széttörni a kocsit, csak jóval lassabban sérül.
De gondolom majd ehhez is lesz realistic damage mod, a kérdés, hogy a multiba ezeket mennyire engedik, tippre semennyireJobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
Puma K
veterán
válasz DokiBaxxi #12978 üzenetére
A GTA 2 óta eleget hülyülök a GTA IV kiegjeig bezárólag PC-n.
Ennek ellenére hiányolom azt a lehetőséget amivel a "hülyegyerek" kategóriából át lehetne állítani egy mod bekapcsolásával a realisztikusabb játékmenetbe, hogy egy kicsit nehezebb legyen az alaptól.
A törésmodell részét visszalépésnek tartom eléggé. A GTA SA után felüdülés volt 2008-ban látni, hogy végre jobban-"életszerűbben" törnek a kocsik és viselkednek.
"Azt várom, hogy minimum a GTA 4 szintjét hozzák fizika, törés, ragdoll esetében.."
Jó lenne, de félek, hogy annyira nem akarnak majd a bazári stílusból a normálisba átmenni még PC-n sem... és itt is megtartják ezt a konzolos fogyaték fizikát.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
CsonkaImo
addikt
válasz Puma K #12982 üzenetére
Itt van egy összehasonlítás. A IV-ben jobban gyűrődnek az autók, viszont az 5-ben leszakadnak a karosszéria elemek. Marha nagy különbség nincs a kettő között, igaz nekem is kicsit jobban bejön a IV fizikája így videó alapján, pl.: váltásnál beleng az autó, de szerintem az V se rossz, ott pl.: kiszakad az egész kerék ha úgy van. Jó lesz ez, sokat fogok nevetni az tuti.
Szerk.: Egyébként tisztán látszik, hogy ugyan az az engine dolgozik mindkettő alatt. Csinosítottak az V-ön ez tény, de sokat nem foglalkoztak a motorral. Ami nem baj, mert szerintem a IV is jól néz ki mai szemmel is. A játékélmény meg odavág, és ez a fontos.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz Puma K #12976 üzenetére
van benne törésmodell, csak a saját autót fel lehet szerelni armorral és kevésbé fog törni. viszont széria kocsit nagyon is le lehet alázni
szerintem a IV volt abszolút gagyi ilyen téren. most visszatérve meg főleg. motorral nem lehet benne kanyarodni. Akkor fogjátok ezt megtapasztalni ha játszotok vele kicsit többet. Véleményem szerint ezen a téren nem lesz változás, csak majd a modderek készítenek hozzá mindenféle modokat.
(#12979) rup1u5 nézzél akkor a IV ről stunt videókat, abban is tudott irreális ugrásokat csinálni, aki akart.
nem értem miért lenne ez konzol fogyaték jellemző, mikor a IV ben megegyezik a konzol és a pc törés? valami kommentelő kitalálta hogy ez a konzol korlátai miatt van. Az senkiben sem merült fel hogy a készítők így akarták megcsinálni és kész ? tartom azt az egyéni véleményt hogy sokkal reálisabb a törés ( nem a saját autóknál) és a vezetés. Emlékszem első benyomásom a IV-nél az volt hogy irreálisan megdől a kanyarban a kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
válasz #81556480 #12985 üzenetére
"Emlékszem első benyomásom a IV-nél az volt hogy irreálisan megdől a kanyarban a kocsi." Pedig vannak ilyen autók. Nekünk még van egy 97-es Rover 620Si-nk, ezt simán döntöm én is így az élesebb kanyarokban. Régen nem volt olyan komoly felfüggesztés mint a mai autókban.
Persze igazad van, IV-ben kicsit olyan mintha terepjárókkal kanyarodnál 100-al. Tényleg dölnek rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz CsonkaImo #12986 üzenetére
Azért a IV. inkább csónakfelfüggesztéses autókat tartalmaz, mint reálisakat. Bár jókat lehet driftelni benne, szerettem is vezetgetni csak úgy cél nélkül.
Nekem csak egy régi C3as Citroenem van, ami ugye nem a sportosság és kanyarvadászat jelképe, de ha úgy dőlne és csúszna kanyarodás közben, már tuti Szent Péternél várnám a GTA V megjelenését (vagy egy üstben odalent ).Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
gyimger
őstag
válasz rup1u5 #12979 üzenetére
Ez a gravitáció, vagyis annak hiánya engem is zavar. Pár youtube-fiók ezekre az idióta "stuntokra" van kihegyezve, de ez engem valamiért inkább zavar, mint szórakoztat. Lenne ám hiszti, ha kijavítanák.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
rup1u5
nagyúr
válasz CsonkaImo #12984 üzenetére
A váltásnál, kanyarodásnál belengő autók miatt tetszik nagyon nekem is a GTA 4. Különösen a régi, amerikai autóknál oldották meg jól ezt. Nagyon realisztikus! A Speedo-t például nagyon eltalálták mozgásra. Kár, hogy nem kapott jó kis V8 hangot valamint a dinamikája és gyorsulása is sokkal gyengébb a valósághoz képest. 3 generációnyi Chevy Express-t vezettem napi rendszerességgel az elmúlt 10 évben, úgyhogy ki merem jelenteni, hogy a 4-ben pontosan úgy lengedeznek az amcsi verdák ahogy a valóságban. Kivéve, hogy a 3 tonnás 6Literes V8-as seggét lazán raktam ki úgy tágasabb kereszteződésekben, hogy a traktor méretű gumik füstölögtek. Jó lenne ezt viszont látni az 5.ben is.
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Puma K
veterán
válasz jonnyjoker01 #12983 üzenetére
A moddereket már várom mit fognak tudni kihozni az V-ből PC-n mint textúrák mind pedig autók tekintetében.
Az oroszok nagyon rámentek a kocsikra és olyan részletesen és szépen csináltak meg egy párat, hogy ejjha.
A IV-ben is leszakadnak az elemek, de nehezebben válnak le az autóról. Továbbá még szintén a IV-ben ahogy az úthibák/kátyúk-emelkedők megdobják a kocsit nagyobb sebességnél az is életszerűbb (így szoktak sokan meghalni a valóéletben... elszállnak nagy sebességgel a kocsival mert nem ismerik az adott terepet és a fizikát is elfelejtik, hogyan hat a kocsira).
Játék közben én is szoktam nevetni amikor durvábban sikerül a tervezettnél jobban törni a kocsit... a IV-ben.
Azt viszont vedd figyelembe, hogy amit linkeltél videó azt előző generációs konzolon azaz Xbox 360-on vették fel. Az V. rész szebb PS4-XboxOne-on.
Nem azt írtam, hogy nincs hanem hogy kezdenek vele valamit ha már lett FPS nézet meg 4k felbontás támogatás meg szebb látványvilág PC-n.
Igaz kicsit komplexebb utólag belenyúlkálni és én sem látom sok esélyét, hogy megcsinálják csak remélem, hogy azért mégis piszkálnak rajta valamit... ha már a IV és az V közötti szintre felhoznák az már jó lenne nekem."szerintem a IV volt abszolút gagyi ilyen téren."
Egyet kérdezek.
Te vezetsz? Vagy szoktál vezetni gyakrabban minden élethelyzetben?Én ezek miatt hiányolom azt amit korábban leírtam. Ha már elindultak a realisztikus irányítás felé egy kicsit, nem értem miért kellett most 2-öt hátra lépniük.
A motorral lehet kanyarodni csak vagy meg kell csúsztatni a seggét vagy a féket kéne használni a sebességednek megfelelően és lehet kanyarodni azzal is.
A kanyarban azért dőlnek meg bizonyos autók mert a finom rugózás miatt nem valami feszes a futómű így billeg a kocsi. Amcsi autóknál ez leginkább jellemző, de próbálj ki a játékban egy Comet-et vagy Sultan-t (nem az RS-t a simát) és látod majd azok nem billegnek.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Scholes9
nagyúr
-
laceszgamer
addikt
válasz STC Speed #12974 üzenetére
Viszont ami megint nincs még az egy kép a PC-s dobozos kiadásról, vagy pár friss ingame videó, kép. Legutolsó csúszás előtt is pont erre gondoltam, hogy ennyivela megjelenés előtt, már minimum a sokszorosításnál kellene, hogy járjanak. Utána még a szállítás, stb. is időbe kerül, és ha azt vesszük, hogy elméletileg mennyi van vissza a megjelenésig... hát nekem kezd megint gyanussá válni a dolog.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
cyberkind
félisten
-
Scholes9
nagyúr
-
csaba951
veterán
válasz laceszgamer #12994 üzenetére
Szerintem se lesz már az árpilisi megjelenésből semmi!
Tippek a következő időpontra? Szerintem most május 5-e következik!
-
rup1u5
nagyúr
Május 14.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Videoteszt Milyen vasat rakjak a GTA V alá?