-
GAMEPOD.hu
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lowzor
veterán
válasz ittakary #8834 üzenetére
Akkora patkányok csak nem lesznek, hogy nem adják ki. A PC is egy hatalmas bevételi forrás. Kéne valamit csinálni, mert xboxon behaltam a grafikától, meg irányítástól. Rohadt gyönyörű lenne ez a játék PC-n. Még xboxon is sok hely volt, ahol leesett az állam a látványtól, pedig az rece, meg pixel tenger az egész.
[ Szerkesztve ]
-
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz ittakary #9482 üzenetére
Igen, én is arra gondoltam. Már előző héten nézegettem hátha látok valami jót. Jó lenne megvárni a következő generációt, de az sokkal drágább lesz mint a mostani ~2 évesek.
2 GB minimum kell.Most jut eszembe hogy van benne akkor rendőrnő a mostani verziókban?
[ Szerkesztve ]
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
Tenager18
senior tag
válasz ittakary #9620 üzenetére
Ebben valóban igazad van. Viszont nem hiszem el, hogy egy i5 2500K mondjuk 4-4,2-re húzva ne lenne bőven elég. Mellé csapsz még 8giga 1600-os ramot meg mondjuk egy HD 7950-et, és szerintem az 50fps is meglesz. Bár így, hogy gépigényről semmi hír merész dolog ezt kijelenteni
Már csak azért említem a 7950-et, mert néztem itt használtan, és nem sokkal drágább, mint egy 270x ... kb 5-6 ezerrel. És ez már 3GB-os, a vram mennyisége meg ha jól tudom elég fontos, főleg full hd-n.
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
válasz ittakary #9627 üzenetére
Induljunk ki abból inkább, hogy anno a GTA IV (és még most is) egy moslék konzolokon. mind képminőségben, mind sebességben. Na most ugyan azon a
konfigurációnkonzolon, nem hogy mérföldekkel szebb, de még sokall gyorsabb, stabilabb sebességet is produkál (igen ez ilyen régi konzolhoz képest brutális látvány). Vagyis, ha abbol indulunk ki, hogy ha csak annyira foglalkoznak a porttal mint anno IV-nél máris arányaiban sokkal jobb gépigényt kapunk, ugyanis maga a RAGE engine lett még jobban optimalizálva.Persze vannak akik azt hihetik, hogy ez azért van mert sz*rabb a fizikai motor (nem nem az, maximum a járművek levegőben való irányítása nevetséges), és mert nem törnek a járművek (de igen, csak a törést a térkép méretéhez igazították, mert pl. egy az új trailerben is látott Dömperrel, elég szépen töri valós időben a járműveket, ahogyan a vonat, vagy a kapu glitch is, és semmi lassulás nincs).
Ugyan olyan Futo, csak az egyiken többször átment egy Dömper
Volt olyan is aki azt mondja, hogy azért lesz nagy gépigény mert egyben kezeli az egész térképet. Ez megint nem igaz, mert ahhoz olyan brutális gép kellene amit nem biztos, hogy kereskedelmi forgalomban kapható. A legtöbb (inkább talán az összes) sandbox játék streameli a térképet tehát mindig csak egy adott területet tölt be és maximum azon kívül a változásokat (pl felrobbantott járműveket/ellopott majd otthagyott).
Ezt a több mit 1000 óra GTA V alatt azért kitapasztaltam már. Konzolon pont a stream miatt kellett megoldani azt, hogy kvázi két helyről olvassa egyszer a tartalmat (Xboxon a második lemezt amit vagy a meghajtóban hagytunk, vagy felraktunk egy pendrivera, PS3-nál meg ugye a 8 giga után még a lemezről is olvasta az adatokat pluszban, hogy ki tudja elégíteni a lassú átviteli sebesség iránti igényét.
Tehát azt gondolom, hogy magának a gépigénynek nem kéne hatalmasnak lennie (maximum üzleti okokból).
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
privacy99
senior tag
válasz ittakary #9963 üzenetére
Így van. Az mondjuk más kérdés, hogy PC-n ez érni fog-e valamit (foglalkoznak-e vele).Mert egy BF4 szint tuti nem lesz, hogy +20-30 fps-t hoz a Mantle jó esetben, itt szerintem még jobb sem lesz AMD-n.
Nálam ezen múlik a VGA sorsa, azért vettem új generációs AMD-t, mert elhittem, hogy majd a full AMD next-gen konzolok és a Mantle együtt az AMD felé fogják vinni a játékokat, és jó befektetés egy AMD kártya, de ha ez a játék is jobban fog menni nVidia kártyákon, akkor a köv. kártyám az lesz. Nem emiatt a játék miatt, hanem mert ez jól mutatja majd, mennyit ér a gyakorlatban az AMD "térhódítása".
[ Szerkesztve ]
-
Dtomka
veterán
válasz ittakary #10225 üzenetére
Kiemelem vastagon mert látom nem vetted észre, hogyan kezdtem a hozzászólásom !
"Az alábbi oldalt nem láttam belinkelve, ezért most megteszem én"(#10226) barca0519951
Amúgy szép lesz a játék, persze a gépigényről még nincs infó. A WD egyik hírében sokat beleértve magamat is találgattak, a gépigényről. A jelenlegi konfigomon "jól" ment. Persze Nvidia-s, támogatás miatt azokon a kártyákon érdekes módon jobban futott a játék.
A GTA V mantle támogatás miatt remélem AMD kártyákon csak azért is jobban fog menni. Nem vagyok AMD fan, de jó lenne, ha már az a sok fejlesztés végre megmutatkozna és a játékosok pozitív véleménnyel legyenek.
Visszatérve a gépigényre i5+8GB ram+270x/280 vagy 770/780 vga géptulajdonosoknak sztem FULL HD HIGH (AAA nélkül) beállításon menni fog.
[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten
válasz ittakary #10248 üzenetére
Pedig mai napig megy a siras a jatekosok 90%-anak reszerol, hogy igy meg ugy egy szar, optimalizalatlan gane a IV.
[ Szerkesztve ]
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
syl5
őstag
válasz ittakary #10360 üzenetére
Majd meglátjuk az első gameplay-eket.
[sarcasm on]
Mindenesetre és misztikus módon a top játékok megjelenésekor minden közép és alsó kategóriás gép tökéletesen futtatja max grafikával, a top kártyákkal rendelkezők meg szenvednek.
[sarcasm off]De elég volt ebből, várjuk a game-et.
Én kitoltam már x360-on, szerintem én racionálisan kivárok még bármilyen vétellel, legalább egy nagy DLC-ig.[ Szerkesztve ]
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Videoteszt Milyen vasat rakjak a GTA V alá?