-
GAMEPOD.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #847 üzenetére
Ma azt írta az ügyintéző, hogy 2 hónapot kell várnom, csak utána küldik újra. Megírtam, hogy no way.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Azért tiltatni egy komplett topikot negatív élmény miatt nem biztos, hogy fair.
Az igazat megvallva az elkallódott csomagról nem tehet a Gearbest. Nekik kell megtanulni kezelni az ilyen helyzeteket, de ez főleg a DPD hibája pl. esetemben. Tisztán látszik a trackingből, hogy feladták, és a második beérkezési pontban tűnt el. Ez pedig már a DPD sara.
Dátum Időpont DPD elosztó központ
Csomag helyzete
27.08.2015 23:32 Best (NL)
A küldemény beérkezett az elosztó központba
27.08.2015 17:32 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
27.08.2015 16:04 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól
24.08.2015 06:00 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Én értem ezt. Én is haragszom rájuk, de azért a topikot nem záratnám be, mert kiszúrás lenne olyan fórumtársakkal, akik megelégedéssel vásárolnak onnan. Egyébként az ügy ellenére én továbbra is rendelek tőlük, mert tetszenek az árak. Ezt a problémát is meg fogjuk oldani, igaz, hogy bosszantó, de nem feltétlenül az ő saruk.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Szerintem a DPD-nél van valaki, aki felelőssé tehető a csomag eltűnéséért. Ez elég egyértelmű. Ezért nem lehet a Gearbestet támadni, Ők nem tehetnek róla. Korrektek az áraik, nekem a shippinggel sem volt eddig bajom. A telefonhoz a tok pl két hét alatt megérkezett kínából.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz Lucho777 #872 üzenetére
A Kínából küldött termék számlájára először kisebb árat írnak, így kevesebb vámot fizetnek az EU-ba lépve. Gondolom oda küldik, ahol kisebb az ÁFA, mint itthon.
De szerintem ezt ne feszegessük tovább a nyilvános topikban. Örülni kell neki, hogy van ilyenre lehetőség.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
-
tibcsi0407
félisten
Az mondjuk korrekt lenne.
Ma reggel én is írtam nekik, hogy lejárt az idő. Jött itt nekem az október 21-el az ügyintéző, én pedig elmagyaráztam neki, hogy 5-7 napos szállítási idő mellett ne kelljen már 2 hónapot várni.
Nyitottam még egy ticketet, ha arra nem kapok normális választ, akkor nyitom a Paypal ügyet.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Azt fogják mondani, hogy az 50 napot meg kell várni. Cserébe kapsz egy 5%-os kedvezménykupont, ami valszeg bárkinek elérhető
Te pedig elutasítod és kezdődik minden előlről, mindaddig míg vagy Paypalon, vagy ott beadják a derekukat.
Nem hiszem el, hogy nem látják, hogy ez a DPD probléma már nem egyedi eset.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Szerintem nem érdemes most ezért leírnunk a Gearbestet. Korrekt áraik vannak, nem tehetnek róla, hogy a DPD egy fos. Biztosan találnak majd egy kicsit drágább, de megbzhatóbb futárcéget.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Itt az én esetem. Két telót rendeltem egy időben, az egyik megjött, a másik nem. EU Warehouse, Hollandiában feladva DPD-vel.
Amelyik problémás:
27.08.2015 23:32 Best (NL)
A küldemény beérkezett az elosztó központba
27.08.2015 17:32 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
27.08.2015 16:04 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól
24.08.2015 06:00 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Vígaszként átmenetileg kínálják fel ilyenkor a kuponokat.
Sikerült október 21-ről október 1-re lealkudnom a határidőt. Elfogadom!
Ezt írtam neki:
Dear Karry, I can wait some more days, but you can see, the 21th october is too late. I would agree with an international shipping, but this is EU express. I can wait some days, please think about these terms again. And please try to contact the shipping company one more time. I will do the same. If we can't solve I will open the Paypal dispute next week. Too much money for a poor Hungarian guy like me.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #949 üzenetére
Szerintem az emberek 90%-ának ott van elakadva, így a probléma is a besti depoban keresendő.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz tibcsi0407 #954 üzenetére
Érkezett válasz:
Kedves Tibor ,Sajnálattal hallom, hogy többen is így jártak, a probléma ezzel az, hogy mindíg a feladó, a feladó országban tud "nyomozást" indítani, egyszerűen azért, mert ott tudják, hogy milyen csomagolásban, milyen címkével, milyen terméket, milyen szállítólevéllel stb. adta át a futárszolgálatnak.
Így azt tanácsolom, legyen szíves felkeresni a feladót, aki ezután egy reklamációval keresi meg a holland DPD-t, és az egész kutatás onnan tud elindulni.
Sajnos amíg a feladó nem jelzi a feladó országban a problémát, addig mi sem tudunk Önnek/ Önöknek segíteni.Továbbra is a Gearbestre vagyunk utalva. Szerintem egyszerűen a DPD elhagyta a csomagokat valahogy.
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz WOT-H-A-C #958 üzenetére
Nagyjából lement a fight. Október 1-ig kértek tőlem türelmet, utána refund, vagy resend.
Először október 21-ig akarták húzni, de elmagyaráztam Neki, hogy EU expressnél nem sok értelme van ennyit várni.
Október 1-ig meg kibírom még.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
-
tibcsi0407
félisten
válasz neil_mullen #995 üzenetére
Kínai postánál még nincs miért aggódni szerintem. Ha EU, akkor nem szóltam
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz neil_mullen #1034 üzenetére
Már 180 nap a buyer protection a Paypal-on. Egy jó ideje megváltoztatták, csak a PH-n továbbra is a 45 napos szabályról beszél mindenki.
Linkhttps://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #1098 üzenetére
Nekik ez így nagy ráfizetés, mert így vagy úgy, de az összes vásárló visszakapja a pénzét. Most biztos megy a fight a DPD-vel, mert egy ilyen "baki" mellett nem lehet csak úgy elmenni.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #1102 üzenetére
Egyértelmű, hogy nem a Gearbest hibája, tökéletesen látható, hogy a csomagot feladták, elindult és elveszett Best-ben. (az én esetemben ott tűnt el)
Azt is meg lehet érteni, hogy nem fognak 1-2 hét múlva refundolni, mert ha a csomag valami oknál fogva mégis megérkezik, akkor ők azzal nagyon sokat buknak. Így még a DPD-re rá tudják húzni a dolgot.
Én azt javaslom, hogy várjunk egy kicsit, míg rendberakják a dolgot, ki tudja, lehet többszáz ilyen esettel néznek most szembe, amit azért anyagilag lenyelni nem egy egyszerű dolog. Viszont komoly hírnév romlásra számíthatnak, ha nem kompenzálnak, így ettől nem tartok.Azért bezáratni a topikot, mert a DPD szar szolgáltatást nyújt nagyon abszurd dolognak tartom. Ha valakinek nem tetszik a Gearbest, meg most átverve érzi magát, akkor indítson egy refundot és többet ne vásároljon onnan, de nem hiszem,hogy a többi fórumtárssal ki kellene szúrni, aki szeretné továbbra is akár itt megtalálni a jó vételeket, vagy megvitatni a problémáit.
Nekem is most 180$ lóg így a levegőben, de meg lesz oldva a probléma.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz sanzi89 #1104 üzenetére
Nem javítja, de szerintem most akár többezer (hanem tízezer) Dolláros problémába futottak bele.
Csak itt a fórumon hányan vagyunk, akiknek nem érkezett meg a csomag, szerintem a többi EU országban is ráb@sztak jópáran.
Azért az ilyesmit felkészületlenül nem könnyű kezelni, ők sem számíthattak erre. Ki tudja hány ticket és panaszlevél, PP dispute érkezett most be hozzájuk. Nem irigylem őket, mert önhibájukon kívül keveredtek ebbe a szituba, ahogy mi is, a harmadik fél miatt. Ez nagyon szar helyzet, de talán egy kicsit támogatni is kell őket, hogy meg tudják oldani ezt a problémát, nekünk is ez az érdekünk.
Ha az árakat nézzük, akkor pedig nagyon sok dolgot náluk éri meg a legjobban venni, ezért nagyon szorítok, hogy ne legyen ebből senkinek hátránya. ( a DPD viszont nagyon megérdemel egy alapos elpicsázást, mert vagy valaki nagyon enyveskezű náluk, vagy valamit nagyon elrontottak a csomagszortírozásnál )https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #1106 üzenetére
Nekem is ott akadt el 08.27-én. Október 1-re ígérte a Gearbest, hogy mehet a refund, vagy az újraküldés. Kaptam egy 10 dolláros ajándékkupont is, de addig nem használom fel, míg ezt a dolgot le nem rendeztük.
Én bízom bennük, meglátjuk mi lesz pár nap múlva.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Na, ma én is megkaptam a féláras refund ajánlatot. Megírtam, hogy no way. Kíváncsi vagyok a reakcióra.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Nekem azzal próbálkoztak be, hogy nem kötöttem biztosítást rá.
Megírtam neki, hogy nagyon jól tudom, hogy a DPD biztosítja a csomagjukat, így ezt nem kellene erőltetni, vagy teljes vételár, vagy újraküldés.
A telefonra azt írta, hogy már nincs raktáron. Megírtam neki opcióként, hogy akkor választok egy másikat ebben az árban.https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
Na, ma nyitottam egy dispute-ot a PP-n, hátha így picit komolyabban vesznek.
(#1154) beg
Szerintem kifizetik az ÁFÁ-t, csak kisebb árra, mint a valós. A weboldalon letöltött számla kb a fele annak, mint amennyit fizettem a telefonért. Kb a felár a kínai shophoz képest annyival több lehet, mint a befizetett vámkötelezettség.
.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs