Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Teasüti #4748 üzenetére

    Azért hogy tuti legyen a dolog, kiemelném Chaser írásából: a kisker az, akinél kopogtatni kell, tehát az a cég, aki a számlán szerepel, akitől neten vásároltad, nem pedig a szerviz vagy gyártó vagy nagyker.

    Chaser: Ez jó hír a Dellről, ezek szerint tényleg olyan korrektek, ahogy mondták nekem, amikor a "nagyképű" monitoromat vettem. Mondjuk ha előbb mondják, könnyebb lett volna választanom legalább márkailag, mert ez csak akkor került szóba, amikor a pixelhiba teszt után csomagolták vissza a dobozba, hogy hazavihessem. :D

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • Chaser

    titán

    válasz Teasüti #4748 üzenetére

    Úgy valahogy:)

    Ariadne : Ráadásul itthon még gördülékenyebb is az ügyintézés mint kinn, vannak még csodák. Esztétikai hiba volt a gépemen amin házhoz jövős-javítós gar van szerencsére, így elvinnem se kellett, jöttek és megoldották. Teszem hozzá nem is hivatalosan jeleztem a problémát, csak itt a fórumon találtam egy emberkét aki az egyik hazai hivatalos dell szervíznél dolgozik. Ha vkinek gondja van a dell gépével keresse a Humansoftot, profik és gyorsak :R

    szerk: Ha még hozzáteszem hogy a most 1 éves gépre még van 3 év gar amihez még mindig vehetek 1 v 2 évet potom pénzért, innentől vessen magára aki msi-t és társait veszi. Még az 1ébként frankó toshibánál is vásárlástól számítva 1 hónap áll rendelkezésre garbővítéshez.

    [ Szerkesztve ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák