-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
N_A_S
veterán
Sziasztok!
A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2)
Ide nincs ide írva hogy munkanap, vagyis ha én 2 hete bevittem az alaplapomat a szervizbe (15 naptári napon túl van) akkor már reklamálhatok?
Olyankor mi van ha a nagykerbe vettem egy terméket, de a nagyker és a szerviz két külön cég? ( CHS / C-Szerviz ) Mert itt végül is nem a szerviz a forgalmazó, csak egy épületben vannak.Próbáltam velük múlt hét pénteken lebeszélni, hogy veszek egy másik alaplapot, és majd ha a mostani visszajött gariból, akkor azt írják jóvá, de nem mentek bele. Szomorú tény az is hogy a 6-án délelőtt bevitt alaplapot 10-én tudták csak visszaküldeni a gyártóhoz.
https://tinyurl.com/phnas
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest