-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kannnna
újonc
Sziasztok !
A következő problémám lenne, melyben segítséget szeretnék kérni :
Vásároltak tőlünk egy gránit mosogatótálcát, a terméket futárszolgálattal feladtuk.
Az ügyfél átvette, a termék megnézése nélkül, hol jeleztük neki kétszer emailen, hogy a terméket nézze át, mielőtt aláírja a futárnak, hogy átvette terméket.
Másnap jelezte, hogy el van törve a tálca, és igényt tart a 8 napon belüli cserére, hibás teljesítésre hivatkozva.
Mi ilyenkor a teendő?
Cégünk sérülésmentesen átadja a futárszolgálatnak a terméket, az ügyfél átveszi. Elvileg eddig tart a teljesítés, ha jól gondolom. Másnap jelzi, hogy sajnos nem nézte meg átvételkor a tálcát, de most szeretné jelezni, hogy el van törve, és kéri a cserét.
Én úgy érzem, hogy vagy a futárszolgátaltnál, vagy az ügyfélnél tört el a termék. A futárszolgálat felemelt kézzel elhárítja a felelősséget magáról, hogy tőle a terméket az ügyfél sérülésmentesen átvette, ezt az aláírásával igazolta.
Patt helyzet, kinek van igaza, és ki tud erre egyértelmű választ adni, hogy köteles vagyok-e kicserélni a terméket, ha tudom, hogy a másik 2 fél közül valamelyiknél történt a sérülés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elfelejtettem a film címét
- Építő/felújító topik
- World of Tanks - MMO
- Elden Ring
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...