Új hozzászólás Aktív témák

  • kannnna

    újonc

    Sziasztok !

    A következő problémám lenne, melyben segítséget szeretnék kérni :
    Vásároltak tőlünk egy gránit mosogatótálcát, a terméket futárszolgálattal feladtuk.
    Az ügyfél átvette, a termék megnézése nélkül, hol jeleztük neki kétszer emailen, hogy a terméket nézze át, mielőtt aláírja a futárnak, hogy átvette terméket.
    Másnap jelezte, hogy el van törve a tálca, és igényt tart a 8 napon belüli cserére, hibás teljesítésre hivatkozva.
    Mi ilyenkor a teendő?
    Cégünk sérülésmentesen átadja a futárszolgálatnak a terméket, az ügyfél átveszi. Elvileg eddig tart a teljesítés, ha jól gondolom. Másnap jelzi, hogy sajnos nem nézte meg átvételkor a tálcát, de most szeretné jelezni, hogy el van törve, és kéri a cserét.
    Én úgy érzem, hogy vagy a futárszolgátaltnál, vagy az ügyfélnél tört el a termék. A futárszolgálat felemelt kézzel elhárítja a felelősséget magáról, hogy tőle a terméket az ügyfél sérülésmentesen átvette, ezt az aláírásával igazolta.
    Patt helyzet, kinek van igaza, és ki tud erre egyértelmű választ adni, hogy köteles vagyok-e kicserélni a terméket, ha tudom, hogy a másik 2 fél közül valamelyiknél történt a sérülés.

Új hozzászólás Aktív témák