Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Wesder
félisten
válasz parandroid #26550 üzenetére
Szerintem a giftelt autó üresen érkezik az új tulajhoz. Egyébként nem is értem hogy miért nem lehet direktbe giftelni. Ez a random odaadom valakinek nagyon gagyi.
Szerk.
Igazàból nem baj hogy ilyen, de lehetne mellette a célzott giftelés is.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
CJ4567
veterán
válasz C4mp3r #26549 üzenetére
Viszont így nem tudnak az emberek rád írni online, hogy vagy elkérik a tuningod, vagy elhordanak, mert biztos csaló vagy.
Én PC-n azt csináltam, hogy game barban átállítottam az alapértelmezett kommunikációs eszközt valami másra, ami elérhető. de hangot nem ad ki, pl. a kikapcsolt hangfalra.No Sana No Life
-
Döglött Róka
veterán
Lehet, hogy ezzel nem leszek nepszeru, de a willyzes megoli a jatekot szerintem. En nem rohanok sehova, haverral egymassal versenyzunk es 2-3 naponta egy uj kategoriat probalgatunk, upgradelunk, tuningolunk, tesztelunk.
Ha csak a porgetesre mentek meg hogy meglegyen egy csomo accolade, hol marad a jatek?
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
válasz parandroid #26550 üzenetére
Szerintem senkinek sem kell magyarázkodni, hogy miért Willys-ezik. Ez nem rossz dolog, nem csalás. Feltételezhetően a fejlesztők sem hülyék, nem véletlenül van ott az a pont ahol. Látták, hogy az előző részekben is volt ilyen trükk. Ha meg zavarja őket, majd kipatchelik. Ezért se mondom én se azt, hogy soha többet nem fogom csinálni, mert a patch előtt még lehet, hogy fogom a "biztonság kedvéért". Dögunalom, az fix. De megéri.
Amit Fizzie is írt, az nem tisztázott még, hogy az ajándékok, hogyan kerülnek az új gazdájukhoz. Lehet, hogy nincsenek feloldva a pontok rajta.
Viszont ez a 400 autó az autoshow-ból, az se biztos, hogy úgy van. Most nem tudom, hogy a Daytona coupe vagy a 250 GTO esetében, de ugye az egyik pörgetésből, a másik pajtából lett meg nekem. És felvillant egy elismerés, amiben olyasmi volt írva, mint ha megvettem volna a kocsit. Szóval az is lehet, hogy csak annyit tesz igazából, hogy birtokolj 400 autót.
cyberkind tudná ezt megmondani, mert neki már csak 1-2 kocsi hiányzik.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wesder
félisten
válasz Döglött Róka #26557 üzenetére
Az SSD-n marad a jàték, hisz màshonnan nem indul.
Egyénként annyira homokozó az egész jàték hogy csak aszfaltversenyekkel, speedtrap, és danger sign feladatokkal megadta a HoF achit. A dirt outpost még meg sincs építve, a többiből sem csinàltam kb semmit.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
válasz Wesder #26559 üzenetére
Mert csak Elsimerés ponthoz van kötve a HoF. De jobbra fent írja is, hogy mennyi pont kell még hozzá.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wesder
félisten
Tudom. Azért egy értelmesen felépített jàtékban a HoF lenne a Story vége, aztàn meg jöhetne ugye az endgame farmolàs.
Màs
A scriptelést érti valaki a jàtékban?
Lenne pàr EventsLab õtletem, de nem értem hogy kellene összerakni a szabàlyrendszert hogy működjön. Az se biztos hogy lehet vele olyat. Elméletben igen, gyakorlatban meg fogalmam sincs.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
válasz Wesder #26561 üzenetére
Open World. Open, érted...
Miért kellene ez a limitáció? A területek meg legyenek lezárva hidakkal mint anno a GTA-ban?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Döglött Róka #26557 üzenetére
Tekintve, hogy 800-900 órát beletettem az Fh4-be is (és irdatlan sokat a korábbi részekbe is), szerintem ne félts attól, hogy nem tudom mivel lefoglalni magam.
FH4-et most nyár elején hagytam abba, amúgy megjelenés óta toltam. Nem nagyon volt szezonom 90% alatt, de jó részük konkrétan 100% volt + kiakasztott credit-számláló, összes autó, összes acsi (kivéve két nyomorult eliminatorost, de egyszer majd annak is nekiülök), minden sztori, kiegek 100%-ra játszva, stb. Nemigen volt olyan aspektusa a játéknak, amit hanyagoltam, talán egyedül a ranked online, abból mindig csak annyit csináltam, ami a heti teljesítéshez kellett. FH3 dettó ugyanez, csak abban volt egy nagyobb kihagyásom. Megjelenéskor elég sokat toltam, aztán kimaradt pár év, és az FH4 mellett, azzal párhuzamosan fejeztem be. Azzal nem voltam olyan alapos, de 3000/3000 az is, és a mai napog visszanézek rá néha.
Ja, még annyi, hogy az elsőkét napban én szinte nem is versenyeztem, autókáztam, felfedeztem, begyűjtöttem a táblákat, pajtákat, meg kiraktam a fesztiválhelyszíneket. Versenyzésre még mostanáig is alig akadt időm. Valami nettó 2 napom van a játékban, de még a ‘kötelező’ 80 versenyből is csak alig több, mint a fele van meg, és a hosszúakat sem csináltam még meg.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Döglött Róka
veterán
válasz parandroid #26563 üzenetére
Nem féltek senkit attól, én be vagyok oltva farmolás ellen és ellenálhatatlan késztetést éreztem, hogy ez tudassam mindenkivel
Elnézést.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Wesder
félisten
Mondom nem zavar, csak az előző részeknekk ugye volt egy íve, itt meg kezedbe adjàk a kisvödröt meg lapàtot és menjél szépen jàtszani mindennel is. Ennek ellenére is azt mondom hogy az 5 a legjobb a szériàban. Remélem utólag azért kapunk még Showcase Eventeket, mert a mostani 6? nagyon kevésnek érződik.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Redneck
veterán
Olyankor mi a teendő, ha a kiválasztott kaland feladat eltűnt a térképről, de ki van pipálva a fesztiválok listáján? Piktogramok szerint: a Wild térkép felfedezőssel, és a Nagyszínpados Bogárhátússal is így jártam. Kijelöltem, de közben mást csináltam meg. Kipipálta, de a feladatot nem is láttam.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
homerhamm
addikt
válasz Döglött Róka #26557 üzenetére
Ahogy hányja a játék a wheelspineket és autókat,(lejjebb kifejtettem.) nincs szüksegem Willyre. Max egyet veszek, csak hogy ez is megvan.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
batai15
félisten
Én tisztességesen le nyomtam egy 10 körös goliatot . A szemem folyt kifele.
Utána toltam egy farmot is , de csak azért hogy ki próbáljak egy utolsó lehetőséget hogy miért kapcsol ki a kontrollert wz alatt ha nem nyúlok hozzá. (Ment a Spotify és nem kapcsolt ki )Azért az durva hogy minden assistal a gép 10:36 ot ment a salenel én meg 11:42 volt a legjobb amit tudtam .
Van 9 milliom majdnem meg 111 kocsim egy hét alatt. .
Nem érzem hogy farmolnom kellene mert sose volt hiány semmiből még a két góliat előtt sem. -
válasz Redneck #26566 üzenetére
Azok Történetként jelennek meg a térképen. Egyik egy VW logo, a másik meg több részből áll, azt hiszem a "Born Fast" történet lesz az.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz batai15 #26569 üzenetére
Tuti nem csinálnám azt a Goliath-ot. Willys nem csak pörgetés, de minden egyes Willys +7000 XP is. És míg a pontokat farmolod egy autópályás versenyen, abból is jön XP és Credit.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Del Tommaso
tag
válasz Döglött Róka #26564 üzenetére
Egyetértek veled, kolléga. Ha már most cirka 1 hét után meglenne minden kocsi meg kihívás, mit csinálok a következő egy 1 évben ? Pont tegnap esti krúzoláskor gondolkoztam azon, hogy bakker dejónészki ez a játék és ha meg is lenne a 0 CR-es fast Travel, akkor se használnám, mert nekem külön élmény átmenni egyik versenyből a másikba lassan, betartva a forgalmat, néha meg állat módjára csapatva.
Tudom, én hülye vagyok, de veszegettem már néhány 30-40k-s creditű autót, hogy gyűljenek, és tudjam őket próbálgatni, mert nekem sem akar semmi értelmes kipörögni csak dudaszó, meg faszom fűszoknya.
Szóval lassan, nyugodtan tolom a csellendzseket egymás után és mindeközben állandóan rácsodálkozok, hogy milyen kib. jól megcsinálták a grafikát.
Még hogy rongyos 5 milláért 10-es Goliáthokat menjek, hogy a szemem kieseen meg willy-ket pörgessek... ugyan kollégák, hol marad az élmény ???
Bocs, ha valakinek belegázoltam a lelkivilágába ...
[ Szerkesztve ]
-
A Ken Block overál mennyi birtokolt autó után jár?
Nincs Stig-es ruci , jobb híján marad a Ken Block-os„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz homerhamm #26576 üzenetére
Ilyen kis izé kocsikat fiam csípi. Csináltam neki Wheele Isetta-t, teljesen odavolt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Del Tommaso
tag
A földutas, pattogós, 100 métert repülős cselendzseket is meghagyom másnak, vagy 10x nekifutottam már jópárnak, de nem megy csak gyogyós szinten. Az eliminátorban nevű förmedvényben is csak 2x voltam: először és utoljára, ezt már a 4-ben is utáltam, driftelni sohasem tudtam megtanulni, nem hiszem, hogy itt fogom elkezdeni, így azt is elengedtem, szóval már ezek miatt sem leszek accolade master. De nem is érdekel, az aszfaltos utakat és az utcai versenyeket imádom, azokban nagy fölénnyel verem a botokat, ja és fullban kormánnyal tolom és sztem állati jó.
Írta itt valaki, hogy szar G920-szal tolni, hát nemtom, nekem valami álom, mert bármilyen változtatás érződik a kormányzáson. -
-
Szajo
őstag
Daytona-t mennyiért lehet eladni a szalonban?
Vouchert nem tudom mire használjam fel, vagy pénzt szeretnék csinálni belőle vagy pedig valami kocsit venni aminek haszna van később.
Szerintetek? -
-
Arra figyelj, hogy a Richard Petty Daytonája és a Daytona coupe között van árkülönbség. Előbbi feloldható skillpontokkal.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Redcaster
őstag
Látom vannak itt páran, akik jártasak a tuningolásban és a Rivals módban. Ez a 3. Forzám, a 3-ban és 4-ben messziről kerültem ezt a részét a játéknak. Tuningolás is annyi volt, hogy mindenből a legdrágább, aztán egy kanyart nem tudtam bevenni a járgánnyal
Itt viszont szeretném jobban beleásni magam, videókat már néztem. Ha jól sejtem, érdemes úgy tuningolni, hogy egy adott szint maximumához legyen a teljesítményindex. Itt melyik részét érdemes egy autónak fejleszteni?
Motorikusan, hogy a lehető legnagyobb teljesítményt lehessen kisajtolni az autóból, vagy inkább a karosszériát, hogy utána a Tune menüpontban finomhangolni lehessen a beállítást?
Első autóm egy Nissan GT-R, 900-ra felhúztam kasztniból, viszont motorikusan szinte semmit nem tudtam már rajta fejleszteni. Vagy inkább keressek olyat, amit mindkét módon közel maximumra lehet fejleszteni? -
-
Melyik? Mert ha a kupé, akkor nem éri meg megvenni 30 milláért. Nagy pénzt Sesto FE-vel lehet csinálni AH-ban. Nem tudom van e drágább kocsi. De arra nem tudod elhasználni a vouchert, azt nem lehet megvenni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Aki ért hozzá. Magyarázzátok már el nekem, hogy akik megosztogatnak ilyen fasza festéseket, azok hogyan csinálják azokat a matricákat, amik miatt én nem tudom megosztani az én, saját festéseimet?? Eskü nem értem. Hogy a fenébe tesznek a kocsikra ennyi márka jelzést meg mindent, amit én csak másoktól tudok betölteni, ami után már nem tudom megosztani a festést.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
NoMagix
addikt
Ja, már megint elfelejtettem...
A festésre reagálva:
türelemmel lemásolható a való életből bármelyik vagy ha màr valaki megrajzolta a kérdéses matricát, akkor onnan lemásolod!
Kell egy kis ügyesség is mire ráérez az ember, hogy bizonyos alakzatokat milyen módon lehet kivitelezni a leggyorsabban a beépített karakter készlettekkel[ Szerkesztve ]
-
Ez nem sok. De sajna nem tudom tényleg, hogy mit vesznek drágán az AH-ban, főleg olyat, ami simán is megvehető. Keresgélj esetleg.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen