-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz DeFranco #20530 üzenetére
Megnéztem a kocsiban a helyét, és tényleg ott van ! :-)
Viszont az egyik hátsó ülés hát támla egyik rögzítő csavarnak a feje kicsit meg van gyintolva. Ez egy T40-es fejű csavar. Próbáltam vas-műszaki és csavar boltban ilyet venni, de nem sok sikerrel, mivel ez nem kalaszikus metrikus csavar. Ilyet hol/merre találok? -
flymi
addikt
válasz DeFranco #20627 üzenetére
Értem.Eddig csak pár alkalommal fordult elő, h 5-10k közt tankoltam egyébként ha lement negyedig a mutató tele szoktam tölteni.
5k-ért tankolás intézményét -> Látnád apósomat! Van, h hetente háromszor megy tankolni 1500-2000 Ft-ért mert már "megint világít" az üzemanyag lámpa. Amíg nem volt saját kocsim én is csak annyit tankoltam bele amennyit elautóztam vagy annyit, h hazaérjek. Mert ha mindig telenyomod csurig a másét mert elmentél vele boltba meg vissza, úgyis elautózza és hozzá is szokik, h majd te úgyis teletöltöd és a gatyád is elmegy benzinre. Szvsz ennyi az 5k-ért tankolás intézményének lényege kábé.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
johnahex
tag
válasz DeFranco #20686 üzenetére
Nem sok olyan eset lehet mint az enyém...2010 márciusában vettem. Akkor rövid tesztkört mentem, hideg motornál nem volt gond mert emelt alapjárat van.
Szóval azóta meg van ez a gondja, azóta keresem a megoldást.
Akksi jelenleg perion, fordba való 60 Ah. Már én cseréltem, a gyári bedöglött.
Bagolyéknál nem voltam a távolság miatt, de már érdeklődtem és nem adtak egyértelmű választ pedig tudnak erről a hibáról, hiszen a fordfocus.hu-n gyakran megfordul.
Már jön a tél így nem zavar, csak hogyan lehet így eladni, vagy inkább kinek kell?
Marad az anya a fojtószelep tövéhez (nyáron), az hoz egy kis javulást.
Ja, 9 éve alatt nem volt töltve a klíma, jéghideget fúj...nem is értem.
Köszi mindenkinek. -
flymi
addikt
válasz DeFranco #20756 üzenetére
Autószerelő mester.
Akihez szoktam vinni már két hónapja ígéri kábé, h megcsinálja. Ott is hagytam nála 3 napig a kocsit, de hozzá sem nyúlt így elhoztam és a második számúhoz vittem. Muszáj volt, vinnem kell műszakira.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz DeFranco #20765 üzenetére
Különösebb problémák nem voltak vele, csak
1. mindig csúszásban van
2. egyszer nem szólt a hátsó első szilent kapcsán mikor lent volt a hátsó futó
Egyébként korrekt arc."B szerelő" egy autószerelő mester (ha lehet hinni a kirakott táblának), mindennel IS foglalkozik a futótól a szélvédőig. Eddig mindig gyors és pontos csak meglepett ez most, gondoltam rákérdezek hátha itt másnál is cserélték már. Lehet szar helyen van tényleg és a helyén nem lehetne körbe meghegeszteni szépen, nem tudom nem értek hozzá. Lehet nem is ő hegeszt.
"A szerelőnél" tudom, h a szembe szomszédom szokott neki segíteni lakatos munkákban./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz DeFranco #21069 üzenetére
Szerintem mindenképp megéri telibefújni, akkora kárt nem hinném, hogy okozna, mint a tűz. Gondolj bele, még ha tűz is üt ki valami miatt, tuti visz pár kábelt/csövet, ezt-azt, de motort illetve részegységeit még mindig olcsóbb cserélni, mintha az egész autó leégne. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #21069 üzenetére
Motorteret nem nyitunk, ha tűz van, mert a hirtelen sok oxigénre belobbanhat. Fater autószerelő, a szemem láttára oltott már a házunk előtt kocsit. Max résnyire szabad felkattintani és ott befújni az anyagot.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
tag
válasz DeFranco #21069 üzenetére
Én is hordok egy talán 4kg-os poroltót. Azt hiszem 6000 Ft volt, ennyit nekem megér a tudat, hogy ha valami van, akkor legalább tudok valamit csinálni és nem csak nézem. Viszont nincsenek illúzióim, hogy a végkifejletet mennyire tudom befolyásolni vele.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
darvinya
titán
válasz DeFranco #21277 üzenetére
Szegény CFi motor nagyobb terhelésnél bizony légszűrőnél lévő befolyon kap egy kis olyat, hogy legyen erő.
Tök mindegy, hogy közvetlen, vagy központi a befecskendezés, nagy terheléskor mindegyik kap olajat, különben szárazra lehúzott hengerfalba besül a dugattyú.
Szerény 3 hengerből kipréselünk 3x LE-t, mi történne vele szárazon.Múlt hónapban teszútra mentem eme csodás ECOBoost-tal.
Tíz perces forgalom, hegy-völgy járással, a döglödés jeleit produlálta.
Visszafelé már szalonos srác ment, de nála már csak 20km/h engedett szép kék füsttel.
Egyszer sem léptem túl a sebesség határt! !!
Csak valós távomat mentem az útszakaszon.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz DeFranco #21299 üzenetére
Az 5w30-as olaj, 0 fokon 8 másodperc alatt ér el mindenhova a rendszerben.
Én nem szoktam addig járatni (15 mp), finoman elindulva.
Főleg ha benzines, az a motor nem szereti, ha sokáig járatod.
Terhelés alatt előbb bemelegszik.
Én kb 2000 körül szoktam elváltani hidegben/melegeben.
Ha kicsit pörgetni kell (előzés, stb) akkor várok olyan 10 km-et, mire igen csak bemelegedett az autó.
3k-nál elváltás?! Autómatával vagy?
Manuálisnál én 2k-nál szoktam. Azt mondják olyan ideálisnak. Valahol 1900-et mondanak. Eddig teszteltem, 10-10.5 k-nél szoktam ~1,5 deci olajat rátölteni a motorba.
(de itt már akkor olaj csere is van)
Szóval 15 mp járatás, finoman indulva, 2k-nál váltás. 10 km után meg ha úgy van akkor 2,5-3k-ig is húzatom, ha előzök. Addig meg ha menni akar valaki, kikerül. De az egyes fóka jól van belőve, mert kb. 2100-nál, 5. sebességben megy olyan 87-et 88-at.
Szóval pont elég is.
Én így szoktam melegíteni.
Jah, nekem annyi, hogy van a motorháztetőn burkolat, meg alúra van egy 2 milis acél lemez haspáncélnak. Szóval a hűtőfolyadékom kb 2 km alatt beáll üzemi hőfokra.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz DeFranco #21313 üzenetére
Én falun vagyok, ott a 2000 bőven jó. Folyamatosan tudom tartani a 2000-et.
10 km után meg ha úgy van akkor 2,5-3k-ig is húzatom, ha előzök.
Ez meg akkor történik, mikor lakotton kívül 60-al megy pilóta, olyankor egyet visszarakok és úgy előzőm meg. Az esetek 98%-ban így van. Falun, városon belül nagyon ritka, mikor előznöm kell, olyankor megint csak 2000 körül vagyok.
Amúgy benzin, 1,6.alacsony fordulatokon büntetsz
Ha előzni kell, akkor 4000-ig vágom ki neki, de azt csak meleg motornál.
Amiket írtam azokat betartva. De ha valaaki 60-al megy előttem, elég oda a 2,5-3k fordulat is.
Szerintem."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz DeFranco #21317 üzenetére
Így van, mert ritka, ha 4000-ig pörgetem.
EZ a 2,5-3k elég szokott lenni."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
flymi
addikt
válasz DeFranco #21578 üzenetére
Ez nem gond, biztonsági fícsör.
Ha nem akarod az anyós nem tud beszállni melléd. Addig is szokja a hideget meg az esőt.
Vagy egy randi után ha nem jött be a csaj akkor hiába nyitogatja, csak beülsz és elhúzol.Egyébként épp ilyesmiről álmodtam az éjjel, a kocsi jobb oldalán mindkét kilincs le volt törve. Ez normális?
Múltkor égők és lámpatest cseréjekor olajos spray-vel befújtam a szoruló vezető oldali kilincs mechanikát is és azóta ha nem is vajpuhán, de erőlködés nélkül simán lehet már nyitni az ajtót.
Szerintem cseréltesd ki vagy dugóztasd le. Esetleg egy újabb szétszedés?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
n1nja
tag
válasz DeFranco #22027 üzenetére
A hideg miatt tolom legalább 1 napot a tisztítást és a vákuumcsövek áttekintését. :)
Diagnosztikai módban 12.3V-ot mutatott motor elindítása előtt, indítózás alatt 9.5V, 2 tekerés után elindult, aztán 14.8V volt a visszajelzés.
Nem emlékszem milyen akku került bele. 55Ah talán?! Aztán ennyit tudok róla, nem én vásároltam. Kalciumosra kellene váltanom? Remélem tényleg csak egy cső és max az akku problémája. Esetleg lerakódások a szelepeknél.
Köszi! -
őstag
válasz DeFranco #22333 üzenetére
Kereszteződés, megállok, egyesbe visszaváltok - így gondoltam van, hogy ehhez duplán kell kuplungoljak, akkor valamivel jobb a helyzet. Olyan érzés amúgy, mintha valami "gátolná" a sebességbe tevést, mintha nem emelne ki rendesen a kuplung, pedig be van nyomva rendesen a pedál.
A 3-as melegen sem lesz "vajpuha", akkor is érezni benne egy kis reccenést, de jobb, mint hidegben. -
senior tag
válasz DeFranco #22655 üzenetére
"ha relatív olcsón akarod megúszni, akkor 1 din-es készülék kell, plusz átalakító a csatlakozókhoz de az nem nagy tétel
ehhez kell még egy 1 din-es beépítőkeret, ami lehet fiókos"Ezeket úgy kell összes vadászni a neten, vagy létezik rá kész, egybe csomag kialakitas is?
-
flymi
addikt
válasz DeFranco #22834 üzenetére
Valahol igazad van. Sebváltó a soros most meg utána járok ennek a lökös dolognak kell-e mögé valami.
Alvázvédelmet én is meg tudnám csinálni itthon rámpán, akarom mondani össze tudom én is taknyolni töredék áron.
Lámpa kibír még egy évet nem mondom, h nem.
Ha reálisan állok a dolgokhoz nem életbevágó, h ragyogjon a kaszni sem. Csak annyira matt és foltos szegénykém...Esetleg nem tudja valaki h kell szétkapni teljesen az ajtót? Mármint az ablakemelő mechanikát takarja az az egybe pléh + csövek, vezetékek vannak ott elég masszívan. Roncsolás nélkül szétszedhető, h az ajtó belsejéhez és az emelő szerkezethez hozzáférjek (korrózióvédelem és zsírzás miatt)?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz DeFranco #22923 üzenetére
A kamera van feldugva szivargyújtó elosztóra, de ha leparkolok otthon vagy a munkahelyen mindig kikapcsolom.
Mondjuk péntek éjjel épp elfelejtettem és ment a mozgásérzékelős felvételi mód egész éjjel.
Be lett rakva ugye legutóbb a Blaupunkt GTB 8200, leállítás után még kábé 3 percig világít az erősítő lámpája.
Ennyi plusz fogyasztó van (kamera + mély)./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep