- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31600896
törölt tag
-
A Zéé
addikt
jó lesz a Conti
Nekem a téli gumijaim csak azok voltak (most a Focushoz is ilyent kaptam), sosem éreztem bizonytalannak őket sem havon, sem esőben, és nem is zajosak.(#20258) kcsa
jah, nekem is volt egy haverom, aki 2017-ben 2 hetet szánt az életéből arra, hogy felhívjon minden létező gumist Budapesten, és környékén, hogy találjon valakit, aki ..17-es DOT számú gumit ad neki[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
ReFleXx
addikt
Semmi specialis dolgot nem igenyel, épp ezaz, tele a net videokkal meg leirasokkal, egy műszerész / autó vill szerelő egy ilyen videot megnézve bőven képes elvégezni a feladatot és valszeg nem 15k-t fog elkérni egy 15 perces melóért.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
Ha csattog valamitől az üzemanyag.
Tanoltam lyukasolajnál, az ólnál, meg a ójemvénél és a sárga kagylónál is. Az ólnál többet biztos nem tankolok mert attól lett olyan hangja a kocsinak mint a traktor. Most a sárgánál vagyok és tökéletes. Néha küldök bele egy kis Z pówert ( ) és annyi. Az olajtól nem szabadna csattognia. Én is 2 éve csak gyári Ford olajat 5w30-at tolok bele. Most is azt fogokm rendelni, mert lassan 10k ment bele... Már ebben az évben másodszor..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
kcsa
veterán
OMV is MOL benzint ad (kivéve nyugati határ közelében a prémium üzemanyagok).
Szeretem az ilyen kinyilatkoztatásokat (és nem a tiédre gondolok) - évek óta csak Auchan benzinnel járok (úristenmindmeghalunk kategória a megmondóemberek között), 90%-ban 95-ös, 10%-ban 98-as, és pillanatnyilag enyém a legalacsonyabb fogyasztás azonos típusú autók között a spritmonitoron - pedig agglomerációban lakom. Hangjával sincs gond sem szubjektíven, sem objektíven (oké, néha nyikorog a vízpumpa).
A robogóm már más tészta volt - túl jól sikerült a nagygenerál és kissé magasabb lett a kompresszió, na oda kellett a százas benzin
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Gondolom a hideg-meleg találkozásnál létre jön víz az távozik...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Majd ha adsz egy kis gázt neki folyik az. Alapon semmi. De nem hogy csöpög, folyni fog.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
gabor9991
őstag
Én is utalom, utána kérek egy zöldkártyát az van a forgalmiban.Mindjuk én egyben fizetem az évet.
Műszaki nálunk úgy működött, 9-re kimentem műszaki előtti átvizsgálásra, rendben volt minden és már csinálták is a vizsgát élesben.
Tükörben a két vezeték az a fűtés lehet valóban a hátsó szélvédőfűtéssel együtt bekapcsol a tükörfűtés is.[ Szerkesztve ]
-
tag
A nehéz váltáson lehet segíteni fog a szilent csere. Nálam legalábbis így történt. Láttam, hogy olajos a nagy szilent teteje, kicseréltettem és alig akartam elhinni milyen más lett a váltás és az egész motor járása. A váltóolaj cserét viszont én jóval előtte csináltattam, az is segített, de nem volt annyira feltűnő. Viszont biztos vagyok benne, hogy nem volt fölösleges.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
nagyúr
Hát tervezhetsz raktani, csak nehogy úgy járj mint haver az A6 audival, ahol minden hol volt fólia...
Gyömrőn a pesti rendőr kiszedte és addig nem engedte el, míg le nem kaparja.
A másik opció az volt, hogy útvonal engedéllyel haza mehet, de a forgalmi ugrik...
A forgalmi ugrott ott, az lett a vége...
Nem volt benne a forgalmiban a fólia, teszem hozzá.Szóval jól gondold meg, hogy mit raksz a kocsira, amihez papír kell hivatalosan...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Előre semmilyen fóliát nem fogsz tudni rakatni amiről kapsz műbizonylatot, még az átlátszó fóliával is az előírt értéke alá fog esni a minimális elvárt fényáteresztés.
Papír nélkül persze fel fogják rakni neked, de nem érdemes vele játszani, mert nem elég, hogy már nagyon nem találni olyan vizsgabázist ahol ezt így át lehet tolni, a másik meg, hogy a rendőrök is ugranak rá, hamar repülhet a forgalmi és mehetsz szigorított vizsgára. -
Ha gyárilag valamennyire színezett az üveged (aminek elég nagy az esélye, mert már a 20+ éves autók is ilyenek voltak) annak fényáteresztése 72-75% körüli már alapból. Arra nem fogsz tudni tetetni hivatalosan semmilyen fóliát már. Ha valami véletlen folytán mégsem színezett gyárilag akkor egy 90% körüli fényáteresztő képességű fóliát tudnál esetleg feltetetni rá, ami nem is látszódik ergo sokat nem ér.
-
A Zéé
addikt
unokabàtyám Audija körbe volt fóliázva, és kevés rosszabb élményem volt autóban, mint azzal este esőben menni. Tény, hogy vagányul nézezz ki, de tulajdonképp az, hogy oldalra bármit is látni, az teljesen megszűnt.
Biztos vagy benne, hogy semmi színezés nincs rajta? A Fiestában is színezett volt az oldalüveg. Ha kicsit lehúzod az oldalablakot, akkor látszik, hogy egy enyhe színeltérés van.
Just a simple Lineman...
-
nagyúr
Ha ütközül, akkor ablak bent marad. Tudom, én sajnos átéltem már. ÉS a poén az, hogy a légzsák b@szt@ ki az üveget, de simány egybe maradt az egész... Persze, ha fejre rakod a verdát, akkor már nem az üveg miatt paráznék...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
molnarpeter
nagyúr
Én már "túl sokat" foglalkoztam autókkal, nagy átlag azért 20-25 éves autót már bontóba ad le inkább szvsz. Cégnél volt 1.6-ért 2012-es Focus, alig vették meg azt is, pedig elég közel volt a magyar valósághoz. Nekünk 16 a Golf, 300-on túl, és marad is egy darabig, mert a szükséges minimumot minimum költségen nyújtja, de lassan kell rozsdával elbánni érdemben, stb. Utóbbi elég problémás volt másik autóknál, az alapján én inkább sűrű fényezés javítgatás, üregvédelem, és lehetőleg 0 hegesztés pártján állok. Használtan már közel lehetetlen tökéletesen aládolgozni egy rücsis alvázvédelemnek, inkább a waxos-olajos dolgokat támogatom, meg a pöttyözést. Ha már egyszer hegeszteni kell, ott később is nagyobb eséllyel indul az oxid. Már a régebbi típusok galvanizált kasztnija is felvet néhány kérdést, hát még egy újabb, nagy szilárdságú acéllal készült darab... Alkatrész terén lutri néha az olcsó, de ha valaki odafigyel az autójára, könnyebben spórol. VW vonalon találkoztam ablakemelőhöz fém csúszkával - a gyári műanyag 15-20 évesen eltörik, akkor a következő 5-10 évet csak kibírja az utángyártott (szintén műanyag). Nade kinek hogy, az egész autóipar arról szól, hogy különböznek az emberek, mindenki máshogy ütötte be a fejét
-
DeFranco
nagyúr
én elengedtem ezt az alvázvédelem kérdést, nincs aki megcsinálja rendesen, az meg hogy telibetaknyolja rücsivel és alatta rohad csak nem látod azért meg nem adok pénzt.
plusz hondás topicban van azt hiszem egy olvtárs, akinek úgy elbántak a kocsijával hogy még a tetőkárpitra is jutott a rücsiből (és ami a szomorúbb hogy a motortérbe is)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs