-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz darvinya #39139 üzenetére
Ám a Ford vezetősége nem így látta a dolgokat, meg a piac szerencsésebbik fele sem. Nekik az Escort egy elavult termék volt, amit le kellett váltani, mert minden tekintetben alulmaradt a riválisoktól. Ráadásul a minőséggel és a megbízhatósággal is akadtak problémáik, így olyan utódra volt szükség, ami nagyot szól a piacon.
Emiatt kellett az escortot váltani.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #39145 üzenetére
Legviccesebb, hogy Focus Mk 1 hátsóját könnyedén beépíthetném Escort-omba.
Mert csavar helyek ugyanott vannak, és plusz csavarok helyének...és plusz csavarok helyének.. ez milyen nyelven íródott mondat? A plusz csavarok helyének lyukat kell fúrni az Escort padlólemezbe, mert ott nincsenek lyukak?
A Focus hátsó futóműve tíz (10) csavarral rögzül a padlólemezhez. Ezt véletlenül tudom, mert szétszedtem , felujítottam és összeraktam egyet.
De kiváncsi vagyok. Készíthetnél néhány fotót az Escortod hátsó futóművéről, hol és milyen pozícióban vannak a rögzítőcsavarok ahová egy Focus multilinket egyszerűen föl lehet dobni.És ha nem készülnek ilyen fotók, mert nincs hozzá kedved, akkor a topik teleszarását is nyugadtan befejezheted.
Elnézést kivánok.
-
őstag
válasz darvinya #39139 üzenetére
Nem lett csere, megcsinálták élettartam garanciával ami azt jelenti, hogy ha az általuk javított helyen ha mégis elkezd repedni, akkor ingyen cserélnek teljes szélvédőt !
Patika lett, csak nagyon közelről látszik már, de nem fotóztam le mert már sötét van, majd holnap. Gyári eredeti fűthető és esőszenzoros szélvédő munkadíjjal 60??? Ne csináld, az tuti utángyártott, vagy "gyári beszállító" üveg lehetett..."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
K0zm0
aktív tag
válasz darvinya #39119 üzenetére
Persze, az izzítók le lettek próbálva beszerelés előtt, egyformák, újak. A porlasztók fel vannak programozva, az illető aki foglalkozik vele mindig felviszi a hivatalos szervízbe. (Ott dolgozik).
"A valóság az, ami akkor sem tűnik el, ha már nem hiszünk benne." - PKD \\\ CTRL+ALT+BAKANCSTALP ///
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #39257 üzenetére
Hibakód olvasásnál azt írja az 1-es és 3-as hengerre,hogy Offset learning at max limit.
Eleinte csak az 1-es hengernél írta,egy 4-5 hónapja már a 3-asra is.
Járműmérnök cimborám szerint ez azt jelzi,hogy már kezd elhasználódni ez a 2 befecskendező.
Addig nincs nagy gond,amíg nincs check engine lámpa,de ez akkor is egy jel,hogy lassan felújítós lesz.
Szervizes ismerős is megerősítette ezt.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #39275 üzenetére
Szerencséd van.Ennyi.
Annak meg ne kelljen már örülni így a 21. században hogy 450 km-t kibír egy autó műszaki hiba nélkül , a mai autók némelyike amiket szerinted 5 évre terveznek naponta megy ennyit.
Nálunk a céges sprinter 20 éve jár hetente németországba, van amikor heti kettőt fordul ez HETI 4000+ km! és ennyi idő alatt egyszer volt műszaki hiba amit a mercedes szervizben megcsináltak 1 nap alatt.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #39280 üzenetére
Szombat van én ráérek
Igen, minél inkább öregebb egy autó annál több idős alkatrész van benne ami váratlanul meg tud hibásodni, ezzel szerintem ne is rugózzunk ez tény.Az eszkortod kibírt annyit hiba nélkül?16000km?Fantasztikus!Egy új autóban meg 30000km az előírás egy olajcserére ennek a felét teljesíti az eszkort úgy hogy nem romlik el és nem nyúlt szerelő a motorhoz? Az nem semmi.
Elhiszem hogy nehéz gondolkodni de te sem hiszed hogy egy bármilyen normális cég szopatja magát egy öreg furgonnal Természetesen 3-4 évente le vannak cserélve az autók, mint minden cégnél.Ezért nem állnak meg az út szélén. -
A Zéé
addikt
válasz darvinya #39280 üzenetére
még szerencse, hogy ennyi alatt nem kell autómentő. Ha kellene, akkor hozzám egy évben 2x kellene kijöjjön :D Szóval ez azért nem akkora érdem.
16 éve van jogsim, ez idő alatt levezettem közel félmillió km-t, mindenféle korú és állapotú kocsival, 2x kellett vontatni, meg 2x kellett eljönni elém, hogy biztos hazaérjek.Just a simple Lineman...
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #39287 üzenetére
Én nem látom az ellentmondást, segítesz megtalálni?
Azt írtam: minél öregebb egy autó annál több váratlan meghibásodást tud produkáln.
Ez szerintem teljesen érthető a piac is ezt árazza be amikor egy használt 25 éves eszkort 200 ezer egy új focus meg 8millió, nem értem számodra ezen mi nem egyértelmű?Az hogy az eszkortod nem romlott el 16000km alatt szerintem akkor sem nagy szám, ha előtted 20 év alatt ment 500ezret.A mondeóddal meg mentél 2000km-t és lógott a bele saját magad akartad bontóba vinni, ezért volt az ára 550 mikor megevetted, nem 5millió mint egy 1 évesnek.
A modeóddal nem indulnék el a balatonra se egy új mondeoval meg bátran elindulnék báhová érted mi a különbség?A céges autókról meg soha nem állítottam, hogy 20 évig karbantartás nélkül járják hetente 2x németországot és millió km-t futott, csak nem tudod értelmezni amit olvasol és ezt szűröd le belőle.
#39288 flymi
Ha balesetben megsérül vagy bármilyen ok miatt sérül a rendszer és mehet bele szennyeződés akkor lehet hogy ki kell cserélni de így tervezetten karbantartás jelleggel én még nem hallottam ilyenről.
[ Szerkesztve ]
-
K0zm0
aktív tag
válasz darvinya #39263 üzenetére
A sztori véget ért, úgy tűnik, bár még nem 100%-os az autó.
Kapott egy új önindítót és a testkábelek is át lettek mérve. Mint kiderült az egyik kábelkötegben egy szálnál kontakhiba lehet, ezért amikor hideg van nehezebben indul. Januárban ki lesz az is javítva, addig remélem, hogy új önindítóval, akksival és megpucolt kontaktokkal még kibírja. Sajnos a szaki idén már nem tudta bevállalni. Köszönöm a segítséget!"A valóság az, ami akkor sem tűnik el, ha már nem hiszünk benne." - PKD \\\ CTRL+ALT+BAKANCSTALP ///
-
troll81
addikt
válasz darvinya #39353 üzenetére
A 320 nm nyomaték ra a 235 van az s max on. Semmi kín vele.
Persze a tapadás más lesz. De rengeteg 500nm autó van főleg újból.
A torzen sperr mióta kiporgesgatlo? a gyári differenciálmű ahol a 2 feltengely külön is tud fordulni azt hivatott megszuntetni
Terheléses hatására zár, majd eleged a kiporgesgatlo az autó esp rendszere. SzerintemAmúgy meg ki van kapcsolva az esp ha be van bedobalja hibának lehet a nyomaték hatására. A focuson persze.
Az escort meg felesleges rugdalni, ha így radirozol vele elszald a ménes belőle.
-
őstag
válasz darvinya #39431 üzenetére
Jó, hát szerintem mindenki érzésből vált, nem hinném, hogy bárki is lepillant a váltóra... Ez amolyan design, nem is azért van, hogy megtaláld a sebességeket Ha már keresni kell vizuálisan, akkor ott nagy a baj...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
válasz darvinya #39440 üzenetére
A dupla záráskor, nyitott ajtónál, csak felesel az autó. Dudál egyet, de nem szirénázik 5 percen át.
Amúgy igen, minden az eredeti állapotában van, leszámítva az elhasználódást. Linzig autó. Januárban ment volna vissza, de extra kedvezményt kaptunk a csere elhalasztásáért.A másik amivel nem tudok mit kezdeni, nulla fok alatt, néha nem reagál az ajtónyitásra egy másik fieszta. Két kulcs van hozzá, de egyikre sem. Karácsony előtt hideg volt. Már kezdtem leoperálni a zár nyílását fedő burkolatot, amikor el kezdett reagálni a nyitásra az autó. De ez nem zavaró baj, csak kellemetlen. Nem szirénázik az autó hosszú perceken át. A Ford szerviz csak kitárta a kezeit ez ügyben. Nincs nyoma az ajtónyitási hibának.
A szirénázó autót holnap megnézem. talán maradt utána valami hibakód.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
sparta2
tag
válasz darvinya #39521 üzenetére
"1.6 nyomtékosabb, azaz több ideig van meg a nyomaték, mint ezeknél a turbósított 3 hengeres izéknél."
Ezt gondold át újra! Az ezresnek pl. egyenes a nyomatékgörbéje, 1400 és 5000 fordulat között 170 Nm (jó 4500-ig 170 Nm, 4500-5000 között 168 Nm)
"Az meg vicc, hogy gumit olajba futtatják, mert ez garantáltan leamortizálja."
Ezt sem újdonság, nem az EcoBoost-nál találták ki.
-
zoger
tag
válasz darvinya #39521 üzenetére
Igaz, a 86-os fiestámon úgy rémlik nem volt gond a tágulásival. De az 1. focuson a 2007-es fiestámon volt. Ugyan úgy hajszálrepedések lesznek rajta. Az O gyűrű egy tömítés 2 dolog között ami sok helyen össze van csavarozva bajos lenne ha a 3 henger miatt kirázódna. 1.4 és 1.25 zetec (se) motorokkal volt dolgom mindkettőnél egyszerűen elfáradt egy hasonló gumitömítés a vízpumpa alatt.
Az hogy mennyivel jobb vagy rosszabb a teljesítménye mint egy 1.6-nak, nyilatkozz azután, hogy ha vezetted mind a kettőt. -
sparta2
tag
válasz darvinya #39529 üzenetére
BÚÉK mindenkinek!
"de turbó 3000-től adja le azt a többletet, amiből van nyomaték"
Ez így szentírásnak hangzik, de ha utánaolvasol az ezres motor konstrukciós megoldásainak, akkor nem is írsz ilyet!"Majd meg halt a motor, mikor megszokott Escort 1.4-es 1200-2000 között pörgettem.
Ugyanazt lendületes indulást 2600-nál kezdte meg, de ezt 2 személlyel és üres állapotban.
Ugyanez megszokott holmival, stb.-vel, akkor bizony 3000 kellene neki.
Érdekes, én 1200-1600 fordulat között használom elinduláskor és nem okoz problémát.
A 2600/3000-es értékedet nem is tudom értelmezni. Ha álló helyzetből tempós forgalomba akarsz besorolni, 2600 fordulatnál tutira elpörög a kerék még száraz úton is. (tapasztalat)Nyilván nem kell sztárolni ezt a motort (és más motorokat se), mindnek van előnye és hátránya, de ne legyen már minden motor összehasonlítási alapja az 1.4 Escort.
-
sparta2
tag
válasz darvinya #39539 üzenetére
Olvastam már ezt a cikket régebben, de nem különösebben hatott meg. Nem motor és hajtáslánc gyilkos módon vezetek, ahogy csak lehet óvom. Persze becsúsznak extrém helyzetek, ami nem tesz jót a szerkezetnek, de mivel az autókat (jó esetben) átlagos képességű (akár fakezű, falábú) felhasználóknak tervezik, ezeket a kisebb hibákat viselje már el a rendszer!
A hajtásláccal kapcsolatban, a cikkben leírtakat viszont simán lehet általánosítani bármelyik kettőstömegűvel szerelt rendeszerre, mert amit ezzel szereltek azt pont azért tették, mert alacsony fordulaton magas a leadott nyomaték. Nem EcoBoost sajátosság. -
troll81
addikt
-
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #39806 üzenetére
Hát az sehogy sem normális 30 km után, hogy nem állt még be a vízhőfok üzemi hőmérsékletre.
#39802eddie17 Szerintem is termosztát lesz a ludas. Nekem anno akkor volt ugyan ez a helyzet, amikor az olajköri termosztát adta meg magát. Viszont tényleg érdemes először élő adatot nézni, mert abból kiderül hogy valóban rossz, vagy csak rosszul mutatja.
-
subaruwrc
félisten
válasz darvinya #39833 üzenetére
legalább tedd már offba ezeket a böfögéseidet
megint csak addig sikerült eljutni hogy a hozzászólás egyharmadát ide bökted, és szerinted az ugyanolyan értelmes volt mint a te hadoválásod a hőfokokról meg a kilométerekről
mondjuk arra még mindig nem jött rá senki hogy a dízel gyulladáspontjának ( ? ) vagy égéshőjének ( ? ) ( nem tudjuk melyikre gondolt a költő ) mi köze van ahhoz hogy mennyi idő alatt melegedik be a motor, szerinted[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz darvinya #39833 üzenetére
Na most Ti itt ezen összevesztek de én vagyok a hülye a hozzászólásommal.
Köszönöm a Többiek tanácsait, meg fogom nézetni azért de itt inkább be is fejeztem mert úgy látom ez elég megosztó téma lett.
Majd kevésbé fogom fűteni, megnézem a rejtett menüben, a fordulatot mindig próbálom 2000 körül tartani, ülésfűtés sajnos nincs benne, meg tapasztalatom szerint extra fűtő sem, ez addig hideg amíg ne kezd melegedni a motor. -
troll81
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen