- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #34900 üzenetére
biztos jo otlet volt lekuplungolni kettostomeguvel? az altalaban nem olcso mutatvany es az olajfogyasztas meg nem biztos hogy el lett haritva a szimering cserevel. Legalabbis ilyen merteku olaj eltunes mellett nagyobb tocsa kellett volna legyen a kocsi alatt ha csak a szimmering a ludas.
Nyilvan szimering cserenel mar nem nagy mutatvany a kuplung+lendkerek csere munkadijja mert a valto lejon, de az anyag koltseg sem semmi.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #34945 üzenetére
A keresztvágást egy icipicit még kitágítottuk, a küszöbtől jövő csatlakozón pedig egy hangyalábnyomnyit benyomtuk, kontaktspray majd ülés vissza,csatlakozó összedug, egyenlőre jó. vzeetéken törést/sérülést nem láttunk , esetleg a kárpit alatt/küszöb mellett,de az nagyobb bontással járna,egyenlőre próbaüzem.
In loving memory of Garrett Lockhart
-
-
SP4C3
veterán
válasz darvinya #35041 üzenetére
Találtam némi szivárgást és egy félig lerúgott csövet a motor szívóágánál. Egy rossz leszórítóbilincs (gyűrű) okozta, kicseréltem, próbakör megmondja a tutit.
"Ilyen autót nem szabad venni" - Első autóm, erre tellett, 1600 eurót csengettem ki érte és ráköltöttem még 300-at. Erre tellett, havi 400 eurós fizetésből...
Volt egy diesel szivárgásom a nagynyomású pumpa (erre bochpumpának hívják, ne kérdezd) nyomóágánál és szépen csepegett bele az alternator-ba (generátor), ami haza vágta azt és így kellett egy felújítás, (1 csapágy, szénkefék és töltésvezérlő meg pár műanyag+fém elem).
A szivárgást egy nem megfelelően meghúzott anyacsavar okozta... Ezután nemsokkal a vízpumpa mondott csütörtököt, így kapott egy full szervízt, filterek, vezérlés, szíjak, olajcsere és a többi.
Ha meg kell válnom tőle, akkor az utódja egy G Astra lesz.-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
SP4C3
veterán
válasz darvinya #35052 üzenetére
Sajna nem ennyi, de ez is probléma volt...
Az injektorok lesznek a következő vizsgálat alanyai, lehet nem kap elég üzemanyagot?Magasnyomású pumpa ok, szervizen valami 2200 bar-t mértek pörgetve, üresjáratban simán felszalad a fordulat 5k rpm-re.
Van a szomszédban 2 bontó is, előbb le kellene mérnem multimeterrel őket, hátha egyik döglődik.
Ahogy nézem 40 eu körül mennek a bontottak...-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #35063 üzenetére
A régi adagoló tudott 150bar nyomást az új rendszer meg 2000-et.
Szerinted ez ugyanaz?
Szerintem nagyon nem [tddi porlasztó] [TDCI porlasztó]
[Tddi adagoló] [TDCI nagynyomású szivattyú]
Látod ugye mi a különbség? -
SP4C3
veterán
-
SP4C3
veterán
válasz darvinya #35083 üzenetére
Holnap délelőtt viszem vissza a szervízbe... Nemtudtam rájönni, ha porlasztók, akkor sajnos ez van, eladom és járok biciklivel.
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
klykkly
tag
válasz darvinya #35142 üzenetére
elképzelhető.
Remélem valaki megerősíti vagy cáfolja hogy az övé is csinálja. Akkor nincs más mint megszokom.... jobb szeretném ha javítható lenne mert kiakadok tőle....
de adtál egy ötletet megnézem a gyorsulásmérő szenzort mit mutat ilyenkor.az a fura hogy sehol nem olvastam ilyet hogy zavarna valakit vagy lenne hasonló gondja. pedig nem vagyok én túl kukacos ....csak lenne itt ott pár bejegyzés de semmi.legalábbis ebben az évjáratban mert a sokkal régebbieknél van ilyen de az más miatt ami nálam nem játszik
[ Szerkesztve ]
-
klykkly
tag
-
-
#31600896
törölt tag
válasz darvinya #35252 üzenetére
És mi a tökömet kezdenének ott velem? Be se tudom bizonyítani, hogy onnan való. Lehet van már 3 hónapja is, hogy vettem. Mázlim volt akkor, hogy nem pukkant szét.
Viszont bosszúságomra észrevettem, hogy a hátsó takaró burkolat alsó 2 füle le volt törve, pedig legutóbb ép volt. Jelenleg lószerszámot se tart csak fityeg. Keresnem kellett FB csoportban egyet, szerencsére volt.[ Szerkesztve ]
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #35257 üzenetére
Konkrétan te szemétnek hordod el az összeset.
Ami rettentően unalmas, mert itt elég sokan dízelezünk, és ilyenkor mindenkinek a saját keresetéből vett, szeretett autóját szemetezed, bontóba valózod le, ami valljuk be, elég tiszteletlen dolog a fórumtársakkal szemben.Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #35257 üzenetére
Ezt milyen valós és életszerű tapasztalatokból sikerült ilyen lényegre törően, és ennyire szakmaian megállapítani?Ez a nyár valami fergeteges. A héten már kikövettem a horgász topicot a hasonló velős hsz-ek miatt, még 1-2 ilyen, és a Ford topic is erre a sorsra jut.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #35264 üzenetére
hahu, mint nem releváns Alakulunk!
Nézd meg még egyszer az én találati listám melletti számot is...És a FB pont baromira nem jó, mivel arról köztudott, hogy a korábbi kereséseid és aktivitásod alapján szűri az algoritmus a számodra megjelenő találatokat. Ha te benzines autókat nézegetsz, akkor nem dobál fel dízelt. Ilyen egyszerű...
De még mindig nem kaptam választ az eredeti kérdésemre.
Just a simple Lineman...
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #35260 üzenetére
Csak a minimális-nak tartod a kettőstömegű+kuplung cseréjét, miközben előtte 2 héttel még vissza akartad vetetni?
Beszoptad egy benzinessel, jobban mint sokan a dízelekkel. Ehhez képest mindig tele torokból darvinnyogod (igen, ez egy ige, rád!), hogy a dízel rettenet, szar, búúúúú!!! Miközben olyan motorral vettél autót, ami híres arról, hogy kétütemű trabantot játszik, csak kisebb keverékaránnyal.De akkor hogy az állításodba is belekössek, mennyire drága a dízeljavítás:
Mondeo, MK4 2 liter TDCI, 2011:
Időben elkapva az általad rettegett magasnyomású pumpa felújítás 80 ezer forintból jött ki most a nagyszerviznél. 302000 km után jött ki. 300 ezret fizettem ezzel + a vezérműszíj és velejáróinak cseréjével, minden olajjal-szűrővel, futóműalkatrészekkel, klímatöltéssel. Számlával! (!) A szar, drága dízelnél.A kuplung, kettőstömegűvel, munkadíjjal 160 ezer forintban megállt tavaly tavasszal, igaz ehhez piciny szerencse kellett. De kerekítsd fel 200-ra.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #35270 üzenetére
Élvezem is. De akárhányszor elkezded ezt a baromságod, mindig beléd fogok állni. Mert rettentően közösségromboló, unalmas, ráadásul még fals is amit tolsz! De a legfrusztrálóbb továbbra is az, hogy hiába mondanak öten, tényeket a baromságod ellen, te csak fújod a magadét, mint akinek fizetnek.
Meglepődnél.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #35270 üzenetére
Azt mondtad, hogy a régi merci rendszerű (milyen!?) dízel a világból kimegy, a többi csak hangos, nagy nyomatékos, de lassú. Erre kérdeztem, hogy ezt miből szűrted le. Erre elkezdtél a sok eladó, meg a sok meghibásodó dízel kocsiról beszélni...
Nem, nem csak olajcserén járt az enyém sem, sosem mondtam, hogy így van. És azt is levezettem már neked én is, hogy anyagi szempontból még mindig jobban a állok, mintha benzinest vettem volna. De ezt amúgy semmilyen 10+ éves, 200k km-t futott autó nem tudja, hogy ennyi idősen csak olajcserén járt. Még a te hiperszuper Escortod sem.
Látjuk azt, hogy az összes dízel ellen vagy, meg azt is, hogy igazából értelmesen nem tudsz beszélgetni erről, mert nincsenek érveid és tapasztalatod, csak ilyen nagy "bölcsességek" , amiket random bedobálsz néha.
Just a simple Lineman...
-
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #35375 üzenetére
Így nem marad más mint a leszerelés, régi tömítés letakarítása és újrahúzás. Vannak erre elég jó olajálló tömítések.
Klímát csak ideiglenes megoldásként töltöm, max nyár végéig. Akkor tervezem a teljes leürítést, szivárgás ellenőrzést, újratöltést, ha már véget ért a diliházas főszezon a műhelyekben és lesz idejük normálisan megcsinálni, nem csak összecsapni.
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #35394 üzenetére
Az alap sima bitumenes lapokkal csak óvatosan!
Az olcsóbb alap lapok a nagy melegtől hajlamosak lefordulni a lemezről,vagy megfolyni/megrogyni,utána meg jön a szívás
Tapasztalat!Sajnos…
Érdemes inkább egy kicsit többet áldozni a habosított zártcellás gumira,vagy az alukassírozott butilra.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #35394 üzenetére
Nem tudom miért kevered a hőszigetelést a zajszigeteléssel... Ha ki akarod zárni a lehető legtöbb zajt, akkor műszerfal mögött kell kezdeni, aztán jöhet lábtér, tető, ajtók. A sok hulladék miatt sok anyag, és végtelen idő.
De ezt csak úgy magamnak írom, úgyis jobban tudod ezt is
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Bittorrent topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- ASUS ROG Ally
- SSD kibeszélő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen