Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
patomi
őstag
-
Martin97
aktív tag
válasz Goose-T #3223 üzenetére
Sziasztok!
#3222 DZs: Első körben az első kettő kérdés a legsürgősebb, hogy meglegyen a műszaki, és legyen valami bevételem, hogy a többi problémát is tudjam orvosolni.
#3223 Goose-T: Köszönöm a kimerítő választ és a segítséget.
Az autót én is sajnálom, bár ahogy írtam is mindig figyeltem arra, ahogyan használom. Sajnos a hibákat frissen nem tudtam kijavíttatni mindig amikor előjöttek. Akkor csak az volt a cél, hogy holnap is tudjam használni, és nem gondoltam a jövőre. Ez a kérdés csak most fogalmazódott meg, mikor már lejárt a műszaki. Annak nagyon örülök, hogy a motor rendben van és nem kopott. A magas fordulat is relatív, 2500 felett csak autópályán megy, és szűkös előzéseknél. Bár ezt a műveletet 3-szor is átgondolom, miután egy kedves közlekedőtársunk rám gyorsított, de nem lett baj hála istennek. (5000-körül meg ritkán, néhány km-ert 4-5 havonta) Egy ismerősöm a szülei németből behozott 2003-as, 1,8-as tdci-t rendszeresen magasabb fordulaton használja, mint én a benzines kombimat. Pedig annak a motorja nyűgösebb, ahogy olvasgattam.
Egyáltalán nem füstöl, szóval emiatt még nem aggódom, bár amilyen ütemben tekeredik az óra egy idő után lehet hogy probléma lehet.
A rozsdával sincs akkora gond, mint ahogy gondolnád. Az alváz rendben van, 2014-ben kapott védelmet a papírok szerint. Egyedül a csomagtartó alja rozsdás egy picit, mert a tömítés rossz és beázik, ettől még át kellene menjen műszakin.Utolsó kérdésként azt kérdezném, hogy ezt az autót, mennyire nehéz házilag szerelni? (A nyáron jó baráti társasággal a kisebb apróságokat helyre tudnánk hozni? Szerelőakna, és szerszámok adottak.)
Az általad írt 200-300K legfeljebb nyár közepére végére jönne össze, de addig is jó volna használni valahogyan.
A tuningot valószínű mellőzöm, bár néhány kényelmi extra jól jönne, hogy megkönnyítse a dolgom.
Az autóm nem tudom mennyit érhet a használt piacon. Ahogy néztem a hasonló korú kombik 600-750k körül vannak. Ha a fent említett összeget ráköltöm, akkor állok kb. ennyinél, ami szerintem teljesen elfogadható. Mindenképpen szeretném még sok évig használni, mert szeretem ezt a járgányt. Jó kis mindenes, és még sehol sem hagyott ott. Jó véleményem van róla, annak ellenére, hogy 1-2 menőgyerek fikázza, mert apuci alájuk tolta a külföldről behozott, széthajtott bajor csodát. Csak azt felejtik el, hogy már egyszer elvontattam őket hazáig.
Összegezve: Jó autó ez, csak most jött el az idő hogy foglalkozzak vele, és visszaállítsam a kezdeti állapotába.
Az ígért kép: Szerintem azért nem az a kifejezett bontószökevény kinézete van.
Ez megint picit hosszú lett, de azért remélem nem nagy gond.
ÜDV
Martin[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz Goose-T #3625 üzenetére
Utolsó évben gyártott MK3 Mondeom van, utolsó évben már minden műanyag bizbaszt lespóroltak amire volt bőr a képükön - ugyanígy lehagyták a motortakaró műanyagot is (ami egyébként zajszigetelőként is funkcionál, vastag bélés van alatta).
Amióta vettem egy bontottat, azóta (szerintem) számottevően csendesebb. Nem tudom mennyire placebo...
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Atlantis
veterán
válasz Goose-T #3903 üzenetére
Ha a halkság a fontos, nem vennék dízelt, pláne négyhengerest. Ráz, morog, kellemetlen mély frekvencián, hosszú távon pl.: nekem idegesítő, de ez lehet személyfüggő. Meg amúgy kombit sem vennék, az talán zaj szempontjából a legrosszabb karosszéria, a dobozszerű kasztni jobban visszhangzik, ami hazánk fasza útjain a gyakori felütések miatt érdekes lehet (pláne ha gyakran használod kis hátsó terheléssel), ámbár szerintem ezeket a többletzajokat elnyomják az egyéb zajok. Zaj szempontjából a szedán a legjobb, de kölkökkel, sűrűn nagy cuccokkal megpakolva tény, hogy nem túl praktikus.
Ha a menetzaj a fontos: miért Ford? A kerekeket sosem tudták jól elszigetelni és a gumizaj talán a legjelentősebb tétel, a szélzaj még pályatempónál sem szokott manapság probléma lenni. Ide tartozik, hogy egy jó, csendes gumival is sokat nyerhetsz ezen a téren, más kérdés, hogy a csendes gumik meg általában biztonság terén lehetnek hátrányban.
Summa summarum: kipróbálnék a helyedben más márkát is, a zaj megítélése szubjektív, emberenként eltérő lehet, kit milyen frekvencia zavar leginkább.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Goose-T #3905 üzenetére
Ezt is meg lehet érteni. A jó szerelő valóban fontos, de hogy amiatt ragaszkodjak egy márkához, mert van hozzá szaki, az nekem furcsa.
Persze, hogy halkabbnak érezted őket, újabb és magasabbra pozicionált konstrukció még az MK3-as Mondeo is, mint a fókád. Én is sokkal halkabbnak érzem a mostani autóm, mint a fókát, pedig azzal sem volt bajom soha hosszú utakon sem. Egyszerűen csak újabb, átgondoltabb. Egyébként hosszú távon is mentél velük?
No, nekem végülis mindegy, meg nem is igazán a kérdésedre válaszoltam, úgyhogy max sok sikert tudok kívánni a kereséshez. Az eddigi hozzászólásaidból kiindulva szerintem tudod, mire kell figyelni, meg ha van megbízható szakid, akkor ő még hasznosabb tanácsokat tud adni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
zack
nagyúr
válasz Goose-T #3903 üzenetére
Mk4-ből van erős benzines, ott a 2.5T vagy a 2.0 SCTi. Előbbi 220LE, utóbbi 239LE.
Nekem a 2.5T szimpibb, de ez egyéni preferencia.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Atlantis
veterán
válasz Goose-T #4014 üzenetére
"Egyébként városban egész jól lép, ha nincs megpakolva, és a klíma sincs bekapcsolva."...meg ha lejt az út és általában hátszél fúj...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
válasz Goose-T #4020 üzenetére
Így van. De csalódtam benne, pozítívan. Igaz még szervíz nem volt neki, de majd akkor kiderül. Egyelőre nagyon szimpatikus autó.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
albiosz
őstag
válasz Goose-T #4091 üzenetére
Igen, az nekem is feltűnt, de ez könnyen orvosolható egy alapos tisztíttatással szerintem.
,,A felszereltsége nagyon fapad"
Régi swiftem van jelenleg. Ahhoz képest ez a felszereltség űrhajó.Egyébként csak nézelődöm és lehetséges versenyzőket keresek egy későbbi vásárláshoz. Maga a típus ajánlott ezzel a motorral?
(#4090) Dj Sügi: dehogy sértődöm. A kombi jól jönne majd a jövőben. Van velük valami kifejezett probléma vagy csak neked nem jön be?
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #4113 üzenetére
Ezek kb az alapok, és akkor még lehet kettőstömegű, bár azt ha jól tudom meg lehet vizsgáltatni, aztán max alkualap.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
zack
nagyúr
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #4220 üzenetére
Ezt is láttad szintén náluk? Szerintem ugyan az, de olcsóbb.
De ha a fekete tetszik, mutatok jobbat: [link]
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #4231 üzenetére
A felni a legkevesebb, azt könnyű cserélni, meg annak ellenére, hogy nem gyári, nem rossz. Vannak fent fekete csilivilik amik nekem inkább nem tetszenek.
TayRol:
Se kombi, se xenon, se nagy kijelző... nálam kiesett.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #4238 üzenetére
Akkor üdv versenytárs! Nekem xenon meg "navis" kijelző kell, adni akarok a dizájnnak, jó lenne valami ezüst vagy hasonló világosabb, csak 2.0 motorral és persze titanium felszereltséggel, lehetőleg 200ekm alatt. Ár hasonló, vásárlás max jövő nyár elejéig, de ha most jönne szembe az se baj, G Astra marad, asszonyé lesz.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #4220 üzenetére
Ez érdekes se converse, se xenon, de titanium tipikus külföldi piacról behozott, ott vannak ilyen fura felszereltséggel, mert a Titanium felszereltség alapja a convers kijelző és ebbe meg nincs. Én convers nélkülit meg se vennék már.
(#4241) Doggy dog Kéne motorszám meg alvázszám ez a 2006 pont az az évjárat ahol már szereltek is bele meg voltak piacok ahol még nem kellett.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #4356 üzenetére
Ez már volt fent pár hónapja, gondolom nem vitték el... most új képekkel ismét felkerült.
Kár, hogy nem Xenon... különben már mennék meglesni. Egyébként azt nem tudom mennyire gond, hogy fehérvári, valamint mennyire valós a 154e km...
Nekem ez is tetszene, csak persze nem látni milyen kijelző van kormány mögött.
Ez a paksi.
A megjegyzés érdekes, kíváncsi lennék meddig csökkenne az az irányár...Ez a 2008-as nagyon tetszik itt a szomszéd településen, csak hát fiatalabbat meg facelifteset keresek.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Des1gnR
őstag
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #4625 üzenetére
Tessék itt egy NAV-os, ez nem fehérvári.
Szerintem ez a debreceni sem rossz. Ennek meg most esett közel fél misit az ára.
Ellenben ez a fehérvári nekem tetszik, csak az ára nem.Szerk.: A linkelt címeden nem régen volt egy fekete... azt elvitték.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #4814 üzenetére
köszi szépen, foglak keresni ezzel kapcsolatban, még agyalok valamin...
@hurenzon:
@TayRol:@radi8tor: definiáljuk a normális gumist... volt hogy 3 helyen centríroztattam ki egymás után, az utolsó egy ajánlott, elvileg tuti hely, éreztem is változást... egy ideig... vagy nem tudom... tök változó hogy mikor mennyire ráz nehéz összehasonlítani. mindenesetre ahány gumis annyi félét mutatott a gép, szóval sok sikert megtalálni az etalont. 4-5k/próba áron. sőt a tuti helyen az utolsó alkalommal másik álláson centrírozták a gumit, nem is lett jobb még annyira sem mint előtte...
futóműves nem nagyon tudna vele mit csinálni, legalább is nem tudom hogy mit tudna rajta nézni a hümmögésen kívül amit eddig a futóművesek csináltak a kocsi alatt. nem tudom van-e valami diagjuk rezonanciára.
de egyébként igen, nekem is a centrír volt az első tippem, mondom, ahány gép annyi félét mutat, mondják is hogy hát nem 100-as a felni (de még jó, mind szerint). lehet nem is ez, hanem más, viszont a kocsi árának jó részét nem szeretném elkölteni a próbálkozásra.
@jozsi: ide nézz be: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hardcore café
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
- PlayStation 5
- Asszociációs játék. :)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen