-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
Sziasztok,
103Kw-os, 140 lovas, 2007-es évjáratú tdci motoroknak mi a rákfenéje? Meg szabad venni őket? Mondeoról van szó.
Köszönöm!
-
TayRol
veterán
No, megnéztem ma a kocsit és mentem is vele.
2007-es, 103Kw-os, Titanium felszereltség.
Kívülről teljesen rendben van, 2 karc volt rajta az első illetve a hátsó lökösön, az javítva (és ködölve lett). A króm díszlécek az ablakok alatt kicsit már mattulnak. Mivel a tulaj már rég az új kocsijával jár ez pihen, egy belső-külső ápolás ráférne (ülések, ajtók koszosak, stb).
Számlák, szervizkönyv megvan, most volt egy rakat javítás rajta. A kormányon látszik - nagyon kicsit meg van kopva a sofőr felé eső felület - hogy 210e km van benne, illetve a multikormány bal felső szürke kezelőgomb közepe eléggé viseltes. Működésileg hibátlan, ellenben a motorral: gyorsításkor alacsony fordulattól rángatás érződik, ez már kettőstömegű lenne? Futómű, elektronika rendben van, nem rossz a vas. Ismerősé amúgy, az előélete miatt gondolkozom csak rajta (egy Saab-ot vett most).Tudtok ajánlani Ford szervizt, ahol pénzért cserébe átnézik vásárlás előtt?
-
TayRol
veterán
válasz Jaffa75 #1877 üzenetére
Ők sajna nem esnek útba. Inkább Dél-Pesten kellene valaki.
Vezérlést nem tudom. De ha jól olvastam ennél a motornál nem kell horror összeget kiadni rá, mert a lánc örök életű, csak valami szíj meg feszítő van...
Van a Unixnál 48%-os kedvezményem, milyen összeggel számoljak a kettőstömegű esetében nagyságrendileg?
Ha a kettőstömegűt cserélni kell akkor én 2.1M-et adnék érte. 2.3-ért akarja eladni, de az ár képlékeny.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Zoli1222 #1887 üzenetére
Szia,
Ma voltam Petrányinál állapotfelmérésen, 2 óra alatt meg is volt, és a vezérlést illetve a kettőstömegűt kell cserélni. Szóval a 2,3M ft-os árra ajánlok ismerősnek 2M ft-ot, meglátjuk. Ez a kocsija.
Az első nem rossz, nézegettem én is. Ezt nem rég még 200e ft-tal olcsóbban hirdették, de a nepper elvitte és felvitte az árát. Pedig nagyon szemeztem vele.
-
TayRol
veterán
válasz SzlobiG #1893 üzenetére
Most volt összes féktárcsa, folyadék és egr (kicsit dadogott, műszer ezt mutatta ki) csere a kocsin. A spoiler meg gyári, legalábbis az Etis szerint. A kormány kicsit kopott, az zavar, illetve egy gomb a klímapanelen is kopott, amúgy bentről ok. Egy teljes kulső polír - króm díszlécek és műanyag fényes elemek is - ráfér. Amúgy rendben van, turbó és fúvókák is okésak. Most számolgatok, hogy a végén 2,3M-ért jó vétel lesz-e. Na meg hogy ismerős rábólint egyáltalán az árra.
-
TayRol
veterán
No, megvettem a Mondeot. 2M ft-ért.
-
TayRol
veterán
válasz Atlantis #2091 üzenetére
nekem most a 2.0 tdci mondeo napi 2 órás városi araszolgatással (nagyon ritkán kapcsolok csak fel negyedikbe) 6,7 (ez az elmúlt 200 km, mondjuk ebben zeg-i városi bohóckodás is benne van). ezért gondoltam, hogy a 2.0 benyához piszok jó a 7,3.
hol laksz te helyileg, hogy sok a menekülőút?
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Atlantis #2093 üzenetére
akkor van csak zeg-en kerülő, ha nem a központba mész. ott tényleg nem lehet ennyit araszolni, mivel amikor a tescoba tartó autók a felüljáró belső sávjában már a sportcsarnoktól állnak, én a külsőben addig megyek, míg el nem fogy a sáv.
van kéttömegű a benzinesben is? pff...
-
TayRol
veterán
válasz Atlantis #2095 üzenetére
Igen, ott születtem és éltem 22 évig, Kertvárosban nőttem fel (Erdész utca), utána Ebergényben építkeztünk. Neked jó, akkor a széleken elsurransz.
Központ? Jah, a Kossuth és a mellette levő 3-4-5 utca.Nem gondoltam volna, hogy a 2.0 Focusban is van kettőstömegű, ráadásul az szívóbenzin, ugye? Ezzel a kocsival még nem volt egy egész tanknyi egerszegi járásom, kíváncsi lennék, hogy mit produkál vidéki városi forgalomban.
-
TayRol
veterán
-
TayRol
veterán
rendeltem led-es w5w-ket a rendszámtáblához, a pocsolyafényhez és a beltérbe is. a kérdésem az volna, hogy az indexbe tehetek ilyent, vagy oda értelmetlen/szabálytalan? mondeo mk4 2007. danke.
-
TayRol
veterán
nekem egy 2007-es 2.0 tdci kombi van (IV-es mondeo), 214e km-rel. csak városban most 6.9-7.2 fogyival járok, de ez tömény pesti dugózás napi másfél órát.
nyomatékos, nagy, szerintem ajánlható típus. szeretem.
vásárláskor cseréltem vezérlést (200e km-nél kell), illetve mivel tudtam róla a kettőstömegűt kuplunggal (ezt lealkudtam a vásárláskor anno).[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
mk4 mondin ahogy elnézem elég necces a pollenszűrő csere. nem tudtok egy jó helyet, ahol megoldanák?
-
TayRol
veterán
válasz Napfénysüti #2970 üzenetére
Erősen korrodál. 2006-tól jött a facelift, jobban odafigyeltek a kasznira, sok apró hibát javítottak, illetve a 2.0 és a 2.3-as motorhoz 6-os váltót adtak.
A legjobb egy 2.0-as benzines, ami még nem rozsdás, arra rá egy alvázvédelem, és akkor okés.
-
TayRol
veterán
Van tipp hogy a kötelező olajcsere után (Ford Petrányi) miért jön elő 2e km-enkent az olajcsere felirat? Mondeo mk4 2.0 tdci.
A szokásos módon kinullaztam az első alkalommal, de ma megint előjött.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...